Kom naar Utrechtquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Waarom wonen alle leuke matches zo ver weg? Mijn leven is oneerlijk.
Dat word verhuizenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:34 schreef Sarasi het volgende:
Waarom wonen alle leuke matches zo ver weg? Mijn leven is oneerlijk.
Mieuw. Het is gewoon vervelend, haalt alle spontaniteit eruit. Maar de mannen in Groningen zijn best bagger en de paar knappe vreouwen die ertussen zitten, praten niet terug.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gewoon heel leuk zijn ( jezelf dus ) en ze naar je toe laten komen
Ja, Desley zeker.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht
Zijn nog fucking veel mensen wakker op Tinder nu
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Overigens is er niets mis met een decolleté, maar ik vind dat totaal niet iets voor op tinder. Komt echt aandacht vragend, onzeker en vmbo over. Gewoon goedkoop.
wonen best wat hotties hier hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 00:42 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Mieuw. Het is gewoon vervelend, haalt alle spontaniteit eruit. Maar de mannen in Groningen zijn best bagger en de paar knappe vreouwen die ertussen zitten, praten niet terug.
hhahahah deze sarcasme is op een ander niveauquote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.
Brunettes voornamelijk, ik blijf dan lang staren omdat het zo smerig is.
Welke leeftijdsrange heb jij 'm staan dan? En er zit heeeeeel af en toe eens een knapperdje bij ja, maar niet bijster vaak.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wonen best wat hotties hier hoor!
22-35quote:Op maandag 9 juni 2014 00:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Welke leeftijdsrange heb jij 'm staan dan? En er zit heeeeeel af en toe eens een knapperdje bij ja, maar niet bijster vaak.
Match juj ook vrouwen?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja bah walgelijk. Tinder is een app om een vaste relatie te zoeken en niet om te scharrelen of jezelf te verkopen. Ik vind het zo smerig als ik wat tiet zie. Vooral bij die jonge meiden.
Brunettes voornamelijk, ik blijf dan lang staren omdat het zo smerig is.
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.quote:
Ik had het gevoel dat het 50% sarcastisch was.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hhahahah deze sarcasme is op een ander niveau
neeeee jammiequote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.
Meh. Ik vind ze van rond mijn leeftijd toch echt vele malen aantrekkelijker meestal.quote:
Kom maar op! Ik ben weleens benieuwd naar wat jij ordinair vind.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Match juj ook vrouwen?
Hie gaat het met je matches? Leuke gesprekken gehad?
Zal ik een compilatie gaan maken van ordinaire meiden op tinder?
Tsss, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens omhoog krikken dan... Maar ik vind de meeste mannen van 26+ zo oud.
Oh god nee oudere mannenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Whatever floats your boat eh.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh god nee oudere mannen
Vooral rond de 33 is toch wel grote favoriet hier. Kan geen Desley tegenop
Ik heb mijn filter nu nog hoger gezet, ik ben nu 25, het is nu iets minder vulgair met een 39 jarige toch?
24 -39/40 klinkt veel viezer dan 25-39/40
Nouja sommige 39 jarigen zien er niet oud uit en daar merk je dus ook niks vanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Whatever floats your boat eh.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken.
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:50 schreef yats het volgende:
[..]
Kom maar op! Ik ben weleens benieuwd naar wat jij ordinair vind.
[..]
Tsss, je weet niet wat je mist
paint?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oké, ik heb er eentje. Ik zal hem dm'en, want het lukt me niet om ogen en naam te blinderen.
Mja nee dat vind ik toch wat awkward worden persoonlijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nouja sommige 39 jarigen zien er niet oud uit en daar merk je dus ook niks vanalleen in bed..
dus dat is fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |