Ja dat hele unicorn gebeuren is toch iets magisch hè. Mannen raken echt he-le-maal van slag.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw foto's, mijn DM. Benieuwd wat die man bezielt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest lik ik alleen als er helemaal niets op zit. Buiten wat van mijn vingers dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
De rest lik je dan zonder dat er chocola op zit?
Ik kan niet ontkennen dat users leuker worden wanneer blijkt dat het vrouwen zijnquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja dat hele unicorn gebeuren is toch iets magisch hè. Mannen raken echt he-le-maal van slag.Zou aan trekken en terug laten schieten in gezicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Gore sadist.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou aan trekken en terug laten schieten in gezicht.
Moet je me maar niet zo uitnodigend aanstaren, vuile secreetquote:
Je mag wel wat anders in mijn gezicht slaanquote:Op maandag 9 juni 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Moet je me maar niet zo uitnodigend aanstaren, vuile secreet
Een stoel?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je mag wel wat anders in mijn gezicht slaan
That shit goes deep.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef DenWauw het volgende:
Iedere dag is in essentie een chaos, we hebben slechts het idee dat we het kunnen structureren.
Daarom juist. Zijn goddelijke wauwstok krijgt je wel stil.quote:
Voor het geval iemand wil reageren die niet van fijne seks houdt. Dat soort dingen moet je voor zijn natuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Waarom.. waarom moet iemand die vertelt wat ie zoekt in een vrouw zo nodig eindigen met "Samen fijne seks".. echt![]()
![]()
In het kussen piepen zal je!quote:
Ik ben allergisch voor dergelijke uitsprakenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:44 schreef Dven het volgende:
Voor het geval iemand wil reageren die niet van fijne seks houdt. Dat soort dingen moet je voor zijn natuurlijk
Was even met andere dingen bezig nav je laatste berichtquote:Op maandag 9 juni 2014 12:40 schreef Dven het volgende:
Jammer dat silk niet meer reageert. Dat wordt weer niet flossen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |