okquote:
Godverdomme goedquote:Op zondag 8 juni 2014 22:23 schreef Vatta het volgende:
Dit vind ik trouwens wel een prachtig nummer. 1 van de betere van de laatste.
LBquote:
Dezequote:Op zondag 8 juni 2014 22:24 schreef BoerBert het volgende:
Nieuwe album heeft naar mijn mening maar drie nummers die ik live wil zien. Do i wanna know en R U Mine. De derde weet ik nog niet.
Ik heb geen kaartjesquote:Op zondag 8 juni 2014 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
LB
Ga jij nog naar een festival dit jaar?
Ik was er gisterenquote:
Lucky youquote:Op zondag 8 juni 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er gisterenen BKS en Lowlands
Godverdommequote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Vatta het volgende:
Best Kept secret was goud ik stond godverdomme zelfs vooraan.
Baasquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Vatta het volgende:
Domme ver God.quote:
godverdomme prutserquote:Op zondag 8 juni 2014 22:28 schreef Vatta het volgende:
Kan iemand godverdomme Giellepiel ff bellen dat dit gedrag niet getolereerd word.
Ik had het tot 2 jaar geleden, maar dat is geen afspiegeling meer van mijn smaakquote:
Bij de Monkeys? Ik niet, ging op het eind zelfs weg voor Tylerquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef Vatta het volgende:
Ja bij de Arctics. Meen je dat nou. Waarom in godsnaam. Verdomme.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Monkeys? Ik niet, ging op het eind zelfs weg voor Tyler
Ohquote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het tot 2 jaar geleden, maar dat is geen afspiegeling meer van mijn smaak
Is dat een beetje een vette show? Die van Tyler? Ik ga hem in juli zien in Paradiso namelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de Monkeys? Ik niet, ging op het eind zelfs weg voor Tyler
Toen stonden Muse, Placebo en Radiohead op 1, 2 en 3. Nu My Bloody Valentine, Portishead en Arcade Fire denk ik. Moet het misschien weer eens gaan gebruikenquote:
ik ken de hele groep niet en luister niet naar hun cd maar die zanger vind ik sexyquote:
In de HMH in (volgens mij) 2006 ook bijna vooraan gestaanquote:Op zondag 8 juni 2014 22:29 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ja bij de Arctics. Meen je dat nou. Waarom in godsnaam. Verdomme.
Ik kon mijn shirt daarna gebruiken als spons. Maar hij hield het toen voor zijn doen rustig. Maar het hele tentje ging uit z'n plaat.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Is dat een beetje een vette show? Die van Tyler? Ik ga hem in juli zien in Paradiso namelijk
Portisheadquote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen stonden Muse, Placebo en Radiohead op 1, 2 en 3. Nu My Bloody Valentine, Portishead en Arcade Fire denk ik. Moet het misschien weer eens gaan gebruiken
Enormquote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ik ken de hele groep niet en luister niet naar hun cd maar die zanger vind ik sexy
Lowlandsquote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Portishead. Ga eens een zalenshow doen.
Ja moeten ze die wel doen ouwe reusquote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Portishead. Ga eens een zalenshow doen.
Ja daar ben ik alquote:
11 officieel.quote:
Vetquote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon mijn shirt daarna gebruiken als spons. Maar hij hield het toen voor zijn doen rustig. Maar het hele tentje ging uit z'n plaat.
Foo Fighters, The Neighbourhood en Daft Punk hierquote:Op zondag 8 juni 2014 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen stonden Muse, Placebo en Radiohead op 1, 2 en 3. Nu My Bloody Valentine, Portishead en Arcade Fire denk ik. Moet het misschien weer eens gaan gebruiken
Ja verdomme..quote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij noemt elk nummer hun beste godverdomme.
Jouw foto van the stonesquote:
The Neighbourhood lijkt me wel tof. Daft Punk is geweest voor mij. Alleen De-Rezzed, Contact en Aerodynamic doen hem nog wel voor me. Foo Fighters vind ik leuk maar niet dermate bijzonderquote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Foo Fighters, The Neighbourhood en Daft Punk hier
QotSA, Neighbourhood, Red Fang... om maar wat te noemenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wel een zaad line-up hoor. Even eerlijk. The National en dan...
DM je welquote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Neighbourhood lijkt me wel tof. Daft Punk is geweest voor mij. Alleen De-Rezzed, Contact en Aerodynamic doen hem nog wel voor me. Foo Fighters vind ik leuk maar niet dermate bijzonder
Even kijken of ik je last.fm kan vinden in sig/profiel/w/e
Ben je foto's aan het maken?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
RU Mine is laatste nummer iig en die is hier nu bezig.
Wij zijn bij 505quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
RU Mine is laatste nummer iig en die is hier nu bezig.
Ik sta nu te kijkenquote:
Temples, gesaffelstein, junglequote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
QotSA, Neighbourhood, Red Fang... om maar wat te noemen
The xxquote:
Wat? Lowlands? Ach ja, de helft is nog niet bekend. Maar met Flume, The Neighbourhood, Imagine Dragons, Snoop Dogg en nog meer is het toch wel heel vetquote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Vatta het volgende:
[..]
Wel een zaad line-up hoor. Even eerlijk. The National en dan...
Jaquote:
Heb je je leger Fok!-helden al klaar?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Vatta het volgende:
Giel als je hier meekijkt. Godverdomse pleuris vlerk die je er bent. Morgen ben je de lul!!
Verder veel standaard indie/alternative dingen van de laatste jaren. Wel Pixiesquote:
Geen headliner voor Pinkpop inderdaad maar achquote:Op zondag 8 juni 2014 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben maar overgeschakeld naar Metallica live op Rock am Ring momenteel: http://www.einsplus.de/ra(...)38/5f9xkx/index.html
Mijn god, wat zijn die Arctic Monkeys verschrikkelijk saai...
Komt er ook 1 mee hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
Ik ben maar overgeschakeld naar Metallica live op Rock am Ring momenteel: http://www.einsplus.de/ra(...)38/5f9xkx/index.html
eensquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen headliner voor Pinkpop inderdaad maar ach
Ja dat eis ik dus.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja moeten ze die wel doen ouwe reus
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Vatta het volgende:
Ik denk dat Alex Turner straks terugkomt met Giel Beelen op zijn nek.
Metallicaquote:Op zondag 8 juni 2014 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
Als A7X en Metallica doen wat ze vanavond deden.... Wordt het morgen een leuke dagquote:Op zondag 8 juni 2014 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
Metallicaquote:Op zondag 8 juni 2014 22:39 schreef Metalfreak het volgende:
Kom net weer thuisquote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Komt er ook 1 mee hoorJe hebt A7X gemist
hebben wel goede dingen gedaan... heel lang geledenquote:
Master of Puppetsquote:
Zoals? Sabbatical nemen?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben wel goede dingen gedaan... heel lang geleden
Dan mag hetquote:
Eens. Nu weer een; one for the road. Alsnog mijn heldenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef Vatta het volgende:
De Monkeys zijn gewoon een wereldband alleen dat laatste album is live ongelooflijk saai.
eerste 2 albumsquote:
Godverdomme toch zonde he. Meeste bands treden na 2 albums al in verval. AM pas bij hun vierde.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:43 schreef richolio het volgende:
[..]
Eens. Nu weer een; one for the road. Alsnog mijn helden
Precies ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hebben wel goede dingen gedaan... heel lang geleden
Dat hadden de stones al 20 jaar geleden moeten doen....quote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Precies ja.
Nu gewoon lekker ergens in een tehuis stoppen
Ja, maar echt.. Het album is nog goed hoor, maar zonde dat ze zoveel ervan live spelenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:44 schreef Vatta het volgende:
[..]
Godverdomme toch zonde he. Meeste bands treden na 2 albums al in verval. AM pas bij hun vierde.
Eigenlijk wel, maar dan had ik ze nooit meer kunnen zienquote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat hadden de stones al 20 jaar geleden moeten doen....
Was dat erg geweest?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar dan had ik ze nooit meer kunnen zien
Ach ja, ze touren het album. Maar een of twee nummers ervan spelen is ook gekquote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar echt.. Het album is nog goed hoor, maar zonde dat ze zoveel ervan live spelenDat dan. Even losgaan vindt iedereen veel leuker.. Gewoon nummers van de eerste twee albums met een goed tempo enzo. Dat zijn dan ook wel de betere nummers.
Ja.quote:
Ja het is nog wel een aardig album maar het zijn meer luisterliedjes. Niet geschikt voor een festival, meer voor de echte fans.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar echt.. Het album is nog goed hoor, maar zonde dat ze zoveel ervan live spelenDat dan. Even losgaan vindt iedereen veel leuker.. Gewoon nummers van de eerste twee albums met een goed tempo enzo. Dat zijn dan ook wel de betere nummers.
Arctic Monkeysquote:Op zondag 8 juni 2014 22:42 schreef Vatta het volgende:
De Monkeys zijn gewoon een wereldband alleen dat laatste album is live ongelooflijk saai.
Ja, ze hebben inderdaad bijna heel AM gespeeld.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ach ja, ze touren het album. Maar een of twee nummers ervan spelen is ook gek. Zit er zelf alleen niet erg op te wachten.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Generiek dertien in een dozijn Indiepopbandje waar nog nooit iets boeiends uit is gekomen
Ze zijn wel heel erg overrated, maar hebben naast de Editors wel als enige van de 2005 golf stappen gemaakt.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
Generiek dertien in een dozijn Indiepopbandje waar nog nooit iets boeiends uit is gekomen
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
AM was wel, zeker na het 2e album, erg overrated. Vonden ze zelf ook. Eerste plaat is nauwelijks beter dan die van The Kooks bijv.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef richolio het volgende:
[..].. Dat wordt wel over elk bandje gezegd hè? Of troll je nu maar?
Verassend. Je username verraad wat anders.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:48 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Arctic Monkeys
jep.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat hadden de stones al 20 jaar geleden moeten doen....
Editors hebben op Werchter al eens bewezen wél headliner te kunnen zijn... Vorig jaar waren ze daar erg sterk.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel erg overrated, maar hebben naast de Editors wel als enige van de 2005 golf stappen gemaakt.
No fucking way man.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AM was wel, zeker na het 2e album, erg overrated. Vonden ze zelf ook. Eerste plaat is nauwelijks beter dan die van The Kooks bijv.
Meh, een van de beste bands van de 00s. Zeker niet beter dan die van The Kooks..quote:Op zondag 8 juni 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AM was wel, zeker na het 2e album, erg overrated. Vonden ze zelf ook. Eerste plaat is nauwelijks beter dan die van The Kooks bijv.
Editors heeft in hun muziek stappen gemaakt en zijn muzikaal veel sterker dan AM, AM heeft ook niet de grootse show, die Editors ook niet hebben overigens.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Editors hebben op Werchter al eens bewezen wél headliner te kunnen zijn... Vorig jaar waren ze daar erg sterk.
Nope, komt niet meerquote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Editors heeft in hun muziek stappen gemaakt en zijn muzikaal veel sterker dan AM, AM heeft ook niet de grootse show, die Editors ook niet hebben overigens.
Hebben ze View of the Afternoon al gedaan?
Ik vond het eerste album nauwelijks beter dan die van The Kooks. Oprecht. Zeker het middenstuk zakt zwaar in. De eerste plaat van The Libertines of The Strokes is zo onnoemelijk veel beter.quote:
Waardeloze setlist dan.quote:
Alleen toch raar dat ze slechts in een paar landen populair zijn. In GB spelen ze meestal ergens in de middag..quote:Op zondag 8 juni 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Editors heeft in hun muziek stappen gemaakt en zijn muzikaal veel sterker dan AM, AM heeft ook niet de grootse show, die Editors ook niet hebben overigens.
Hebben ze View of the Afternoon al gedaan?
Die is pedoseksueelquote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Is die regisseur pedoseksueel of lopen er echt alleen maar 15 jarige meisjes rond daar?
Editors bedoel je? Ja is opvallend. Hier is dat 2e album heel goed gevallen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Alleen toch raar dat ze slechts in een paar landen populair zijn. In GB spelen ze meestal ergens in de middag..
Jep. Zoals ik al zei; de show had echt veel vetter kunnen zijn. Echt zonde.quote:
Ze hadden beter moeten overleggen met Rock am Ring...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dan had ik gewoon voor de tweede avond nog een keer de Stones geboekt
Favourite Worst Nightmare is een topper. En the Kooks hebben godverdomme niks betekend voor de muziek. Ooh laa en shalala en Jacky Big tits. Dat was het. Geen rauwheid niks.quote:
Mastodon is wel baas.quote:
Beetje hetzelfde als Tom O'dell afgelopen jaar... Goede artiest/zanger, maar op een festival...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef richolio het volgende:
Morgen Jake Bugg aanschouwen. Goede nummers heeft hij
Herkenbaar. Ik heb me er al bij neer gelegd eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef richolio het volgende:
En even kijken of Stromae leuk is.. Vinden mijn vrienden leuk om heen te gaan op Lowlands. Ik niet.
Neejoh! Tom Odell is een beetje mannetje met een piano.. Wel heel goed, niet daarvan. Maar Jake is country en scheurende gitaren.. Lekker uptempo ook vaakquote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Tom O'dell afgelopen jaar... Goede artiest/zanger, maar op een festival...
Kijk naar de rock am ring streamquote:
Ja, ik ookquote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb me er al bij neer gelegd eigenlijk
Fok de kerstman?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef d4v1d het volgende:
Van wie is dit nummer ookalweer wat je nu op de achtergrond hoort. Ik heb hem al eerder gezien maar komt ff niet in me op
Ik ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef Vatta het volgende:
Geen Sun goes down, Fake Tales, Certain Romance, Circus, Teddy Picker, Vieuw from the Afternoon, Mardy Bum, Pretty Visitors.
Ben achteraf toch best blij dat ik niet ben geweest als ik heel eerlijk ben.
Ze zijn waanzinnig vanavondquote:Op zondag 8 juni 2014 23:01 schreef Burner82 het volgende:
The unforgiven....Ik hoop echt dat metallica morgen zo een set geeft
![]()
Oh.. Heb alleen het laatste kwartier even gekeken net.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef Vatta het volgende:
Geen Sun goes down, Fake Tales, Certain Romance, Circus, Teddy Picker, Vieuw from the Afternoon, Mardy Bum, Pretty Visitors.
Ben achteraf toch best blij dat ik niet ben geweest als ik heel eerlijk ben.
Ja ik vermaak me wel hoor. En als er een must see tegenover staat, naai ik hm er toch gewoon uit hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, ik ookWe zullen er het beste van moeten maken theodoor. Wie weet is het wel leuk..
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.htmlquote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij gaat Metallica morgen heel erg gaaf worden
De Am waren goed, maar veel te veel nieuwe/suffe nummers
AM zijn niet meer, wat ze vroeger waren
En het lijstje is nog wel wat langer kan ik je vertellen. Ze hebben volgens mij het complete laatste album gespeeld opgevuld met wat ouder materiaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef ebke het volgende:
[..]
Oh.. Heb alleen het laatste kwartier even gekeken net.
Maar zoveel bekenden niet gespeeld, dat is toch wel een domper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Nú? Hoe kan dat nou?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.html
Ze zijn nu live bij Rock am RingKijk zelf maar
Euh, omdat Duitsland niet zo ver weg isquote:
AM zijn nogal grillig. Soms zijn ze live echt geniaal en soms... meh. Kan me nog het Lowlands 2009 optreden herinneren waarbij iedereen na afloop zwaar gedesillusioneerd wegliep (Humbug was net uit dacht ik).quote:Op zondag 8 juni 2014 23:02 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij gaat Metallica morgen heel erg gaaf worden
De Am waren goed, maar veel te veel nieuwe/suffe nummers
AM zijn niet meer, wat ze vroeger waren
Zit al te kijken, vandaar mijn uitspraakquote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.html
Ze zijn nu live bij Rock am RingKijk zelf maar
Vanmiddag speelden de Editors daar ookquote:
Serieus?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Euh, omdat Duitsland niet zo ver weg isEn ja, NU!!
Ja, maar daar zit nog wat tijd tussen. Am is net een half uurtje klaar ofzoquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit nog wat tijd tussen. Am is net een half uurtje klaar ofzo![]()
Ohja, ik was even vergeten dat ze in Limburg zaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misverstandje dus
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Nee, maar morgen welquote:Op zondag 8 juni 2014 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen ze in een half uur van Pinkpop op RAR zijn?
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]Ohja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misverstandje dus![]()
Misverstandje inderdaad.
Zou ook wel een beetje raar zijn eigenlijk.. Als het am was
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Met de heli zou het net haalbaar kunnen zijn, alleen is veel te vermoeiend lijkt me, 2x zo lang optreden.quote:
Het is metallica... De post begon met Metallica..... Die spelen nu live.... Al een hele tijd.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met de heli zou het net haalbaar kunnen zijn, alleen is veel te vermoeiend lijkt me, 2x zo lang optreden.
In de middag en de avond kan nog wel.
Agh niets is onmogelijk ..Tardisquote:Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Ohja..![]()
Misverstandje inderdaad.
Zou ook wel een beetje raar zijn eigenlijk.. Als het am was
http://www.swr3.de/musik/(...)78/oga2s9/index.htmlquote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef TheStranger1158 het volgende:
Zo, ik ga slapen en me voorbereiden op Metallica... tot morgen !
Slaap lekker Vreemdelingquote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef TheStranger1158 het volgende:
Zo, ik ga slapen en me voorbereiden op Metallica... tot morgen !
Gewoon het soort muziek als op het eerste albumquote:Op zondag 8 juni 2014 23:12 schreef Vatta het volgende:
Ik denk dat ik liever had gezien dat Arctic Monkeys de doorstart naar metal hadden gemaakt dan die flauwe R&B die het nu is geworden.
Geen idee, maar het klinkt verdomme best goedquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Sinds wanneer kan Hetfield weer zingen?
Geen idee, na St. Anger-afkoelperiode denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Sinds wanneer kan Hetfield weer zingen?
Jurkje staat je goedquote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben net terug van dag 2 van Pinkpop, Robert Plant speelde tot eiders verassing vrijwel muziek met etnische invloeden met op het einde fragmenten van het nummer ''Whole lotta love''
[ afbeelding ]
Arctic Moneys vond ik wel een aardige afsluiter.Pinkpop bandje moet ik nog 1 dag dragen voor de laaste dag voor Metallica.
[ afbeelding ]
Voordat ik vertrok wel even dit jurkje aangedaan en mijn haren los. Met 30 graden mag dat ook wel.
[ afbeelding ]
Iig een rascistischequote:
Gister ook alquote:
Veel meiden zijn nat nu. Geheid.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef -Hakuna- het volgende:
Ben net terug van dag 2 van Pinkpop, Robert Plant speelde tot eiders verassing vrijwel muziek met etnische invloeden met op het einde fragmenten van het nummer ''Whole lotta love''
[ afbeelding ]
Arctic Moneys vond ik wel een aardige afsluiter.Pinkpop bandje moet ik nog 1 dag dragen voor de laaste dag voor Metallica.
[ afbeelding ]
Voordat ik vertrok wel even dit jurkje aangedaan en mijn haren los. Met 30 graden mag dat ook wel.
[ afbeelding ]
kijk godverdomme gewoon metallicaquote:
Morgen 16.45 zag ik netquote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef alors het volgende:
Godverdomme ik wil Paolo Nutini. Moet ik zeker tot het eind alle bagger kijken om erachter te komen dat ze niks gaan laten zien.
Zeer elegantquote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef -Hakuna- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms he, twijfel ik aan jou mentale gesteldheidquote:
Ah hij staat er nu tussen ja. Mooizo. Genot. Ik las dat hij het eerste kwartier die plichtmatige hitjes erdoor jaste. Drie kwartier topshow dus.quote:
quote:12:00 Jett Rebel
12:45 Mastodon
13:45 Kodaline
14:45 nog niet bekend
15:45 Stromae
16:45 Paolo Nutini
17:45 Jake Bugg
18:45 Avenged Sevenfold
19:45 Arcade Fire
21:00 nog niet bekend
22:30 hoogtepunten Pinkpop 2014
23:00 Einde uitzending
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Soms he, twijfel ik aan jou mentale gesteldheid
Het is ook niet slecht, maar wel saai, en vooral Who Says, er zaten interessantere dingen in deze set. Maarja er moet wel een hitje bij, straks leren mensen nog iets nieuws kennen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef Poison-Ivy het volgende:
John mayer vond ik juist goed, met blues invloeden. Klonk mooi.
Ze doen het leuk jaquote:Op zondag 8 juni 2014 23:23 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Damn topshow dat metalica hoorik dacht dat daar niks meer van over was, maar tegendeel is waar
ach ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Het is ook niet slecht, maar wel saai, en vooral Who Says, er zaten interessantere dingen in deze set. Maarja er moet wel een hitje bij, straks leren mensen nog iets nieuws kennen.
Ik vind hem echt een saaie gast, al vind ik Pencil Full of Lead wel tof.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Ah hij staat er nu tussen ja. Mooizo. Genot. Ik las dat hij het eerste kwartier die plichtmatige hitjes erdoor jaste. Drie kwartier topshow dus.
[..]
Jeff zag liever zelf ookquote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
ach ja.
als ik mocht kiezen zag ik ook liever Jeff Healey
yep dat is een heerlijk nummertje. Lekker vrolijkquote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een saaie gast, al vind ik Pencil Full of Lead wel tof.
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een saaie gast, al vind ik Pencil Full of Lead wel tof.
Quagmire heeft er geen problemen mee denk ikquote:Op zondag 8 juni 2014 23:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Limp_biscuit
Gatverdamme
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Quagmire heeft er geen problemen mee denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem natuurlijk de afritsbroekquote:Op zondag 8 juni 2014 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou het beste morgen? Korte broek of niet?
in iedergeval een onderbroekquote:Op zondag 8 juni 2014 23:29 schreef kurk_droog het volgende:
Wat is nou het beste morgen? Korte broek of niet?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |