blijft altijd moeilijk, Massa had wat mij betreft niet terug hoeven komen na zijn Hongarije ongeluk, aardige gozer hoor maar heeft het niet meer, Perez blijft een onberekenbaar ventje, heeft wel eens vaker dit soort akkefietjes gehad en die stewards hebben meer beelden en andere data dan wij.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef Geralt het volgende:
Ja dan wel ja, als er een schuldige aangewezen wordt dan moet die ook iets van een straf krijgen en of dat dan een reprimande is of een punt op zn rijbewijs of een gridpenalty of wat dan ook; dat moet dan wel ja.
Maar ik vond dat niemand schuld had eigenlijk. Maarja, ik ben geen steward natuurlijk
Precies. Het zag er gewoon uit als een race ongevalquote:Op maandag 9 juni 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noem het gewoon een race incident. Hij deed dat echt niet met opzet ofzo.
Een race incident is waar beide evenveel schuld aan hebben. Dit is duidelijk de fout van 1 van de 2 coureurs.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noem het gewoon een race incident. Hij deed dat echt niet met opzet ofzo.
Perez anticipeerde op de wagen voor hem en op de komende bocht naar links. Niks mis mee lijkt me. Het is misschien een raceincident, maar de schuld ligt voor een veel groter percentage bij Massa die duidelijk blind een situatie inreed.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk niet de fout van Perez...
Nee, gwn niet. Vettel reed de race lijn, Perez niet. Perez had ook rem problemen. Hij had Vettel dus nooit kunnen inhalen. Als Perez gwn rechts had gestuurd, dan was deze ongeluk niet gebeurd. Dit is serieus duidelijk de fout van Perez. Massa kon het niet voorkomen, Perez wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Perez anticipeerde op de wagen voor hem en op de komende bocht naar links. Niks mis mee lijkt me. Het is misschien een raceincident, maar de schuld ligt voor een veel groter percentage bij Massa die duidelijk blind een situatie inreed.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Perez anticipeerde op de wagen voor hem en op de komende bocht naar links. Niks mis mee lijkt me. Het is misschien een raceincident, maar de schuld ligt voor een veel groter percentage bij Massa die duidelijk blind een situatie inreed.
Leuk voor die jongen, voor het kampioenschap verder te hopen dat Rosberg een keertje uitvalt, verder niets op tegen als hij het uiteindelijk wordt maar het moet wel close blijven tot het eindequote:Op maandag 9 juni 2014 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ricciardo zat voor zijn tweede stop even een aantal ronden in clean air. Normaal doe je met de stop de undercut, maar dat pakte voor Vettel ditmaal slecht uit doordat hij in verkeer terecht kwam. Het was minimaal allemaal maar net voldoende voor Ricciardo om er voor te komen
Massa reed net zo min op de racelijn. En Massa had de situatie heel eenvoudig kunnen voorkomen door gewoon niet in te halen. Hij reed duidelijk blind een situatie in zonder over de consequenties na te denken. Ik blijf het een rare straf vinden.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:52 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Nee, gwn niet. Vettel reed de race lijn, Perez niet. Perez had ook rem problemen. Hij had Vettel dus nooit kunnen inhalen. Als Perez gwn rechts had gestuurd, dan was deze ongeluk niet gebeurd. Dit is serieus duidelijk de fout van Perez. Massa kon het niet voorkomen, Perez wel.
Dat zal nog wel lastig worden. Rosberg heeft nu wel bewezen heel zuinig met zijn auto om te gaan en heeft nog vijf hele powerunits. Hamilton heeft al een blok en twee stuurunits gesloopt.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk voor die jongen, voor het kampioenschap verder te hopen dat Rosberg een keertje uitvalt, verder niets op tegen als hij het uiteindelijk wordt maar het moet wel close blijven tot het einde
is moeilijk inhalen op de racelijn als er iemand al op zit, het gaat erom dat Perez op het laatste moment er vanaf week.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Massa reed net zo min op de racelijn. En Massa had de situatie heel eenvoudig kunnen voorkomen door gewoon niet in te halen. Hij reed duidelijk blind een situatie in zonder over de consequenties na te denken. Ik blijf het een rare straf vinden.
Zo zie je maar, ik denk dat Hamilton de snellere van de 2 is maar if you want to finish first you have to finish firstquote:Op maandag 9 juni 2014 11:59 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat zal nog wel lastig worden. Rosberg heeft nu wel bewezen heel zuinig met zijn auto om te gaan en heeft nog vijf hele powerunits. Hamilton heeft al een blok en twee stuurunits gesloopt.
Hoe kan je dan iemand inhalen?quote:Op maandag 9 juni 2014 11:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Massa reed net zo min op de racelijn. En Massa had de situatie heel eenvoudig kunnen voorkomen door gewoon niet in te halen. Hij reed duidelijk blind een situatie in zonder over de consequenties na te denken. Ik blijf het een rare straf vinden.
Ik zeg juist dat ie niet moet inhalen.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:02 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Hoe kan je dan iemand inhalen?
F van F1 staat voor Filerijdenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ie niet moet inhalen.
Räikkönen: "Yeah well disappointing of course, we were not fast enough, but next time we'll try again and we'll see what happens."quote:Op maandag 9 juni 2014 12:36 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn er ergens nog quotes te vinden van Alonso of Raikkonen?
Ze zijn erg gelukkig met de ontwikkeling van hun Iveco, wat een knakenbakquote:Op maandag 9 juni 2014 12:36 schreef JohnB52 het volgende:
Zijn er ergens nog quotes te vinden van Alonso of Raikkonen?
Veel te veel woorden voor Kimi, even aangepast.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Räikkönen: "Yeah well disappointing of course, we were not fast enough, but next time we'll try again and we'll see what happens."
O ja, dank.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:44 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Veel te veel woorden voor Kimi, even aangepast.
Dan kunnen we net zo goed gewoon de race afschaffen en punten geven op basis van de quali.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ie niet moet inhalen.
Omdat er op een moment in een race niet ingehaald kan worden?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:00 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed gewoon de race afschaffen en punten geven op basis van de quali.
dit was niet zo'n momentquote:Op maandag 9 juni 2014 13:40 schreef beantherio het volgende:
[..]
Omdat er op een moment in een race niet ingehaald kan worden?
Dit was dan wel weer geniaal om te zien:quote:Op maandag 9 juni 2014 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
ow, en ik wil een verzoek doen aan de FOM om niet meer de broers/vriendinnen/ouders van een coureur, het publiek of een zenuwpees aan de pitmuur te laten zien gedurende de race. En zeker niet op cruciale momenten![]()
![]()
Het interesseert de racefans geen zier hoe die mensen reageren![]()
Dank U.
Dat was bij de Indy 500 ook dramatisch, de laatste 5 ronden hadden we gewoon split screenquote:Op maandag 9 juni 2014 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
ow, en ik wil een verzoek doen aan de FOM om niet meer de broers/vriendinnen/ouders van een coureur, het publiek of een zenuwpees aan de pitmuur te laten zien gedurende de race. En zeker niet op cruciale momenten![]()
![]()
Het interesseert de racefans geen zier hoe die mensen reageren![]()
Dank U.
Dit was dan ook ná de race, niet tijdensquote:Op maandag 9 juni 2014 13:55 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Dit was dan wel weer geniaal om te zien:
[ afbeelding ]
Wat, Mrs Sutil is de enige reden om hem nog mee te laten rijden.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
ow, en ik wil een verzoek doen aan de FOM om niet meer de broers/vriendinnen/ouders van een coureur, het publiek of een zenuwpees aan de pitmuur te laten zien gedurende de race. En zeker niet op cruciale momenten![]()
![]()
Het interesseert de racefans geen zier hoe die mensen reageren![]()
Dank U.
Massa behoudt zn lijn en als Perez niet naar links was gekomen was er niks gebeurt!quote:Op maandag 9 juni 2014 11:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk niet de fout van Perez...
Als Massa niet zou inhalen was er ook niets gebeurtquote:Op maandag 9 juni 2014 15:00 schreef nils7 het volgende:
[..]
Massa behoudt zn lijn en als Perez niet naar links was gekomen was er niks gebeurt!
Duidelijk te zien!
Ja inderdaad.. om die hysterische golddiggers vrouwen in beeld te krijgen...quote:Op maandag 9 juni 2014 13:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was bij de Indy 500 ook dramatisch, de laatste 5 ronden hadden we gewoon split screen.
Daarbij remde Perez ook aardig te vroeg, duidelijk rem problemen. Straf had van mij nog wel hoger gemogen, je weet dat je rem problemen hebt, dus probeer dan niet van zulke domme acties uit te voerenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:32 schreef M.Melandri het volgende:
Dat hier nog discussie over is begrijp ik niet. Perez wijkt van de ideale lijn af nabij de remzone, Massa rekent hier natuurlijk niet op. Duidelijk een fout van Perez.
Dat kan je net zo goed andersom redeneren.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:39 schreef DenS het volgende:
[..]
Daarbij remde Perez ook aardig te vroeg, duidelijk rem problemen. Straf had van mij nog wel hoger gemogen, je weet dat je rem problemen hebt, dus probeer dan niet van zulke domme acties uit te voeren
Jij laat je ook niet snel overtuigenquote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed andersom redeneren.
Massa was op de hoogte van de remproblemen, maar kiest ervoor om heel dicht achter/naast Perez te rijden terwijl er links nog een halve baan vrij was.
Ze hebben allebei aandeel in het ongeval, ergo raceongeval.
Dat !quote:Op maandag 9 juni 2014 15:43 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed andersom redeneren.
Massa was op de hoogte van de remproblemen, maar kiest ervoor om heel dicht achter/naast Perez te rijden terwijl er links nog een halve baan vrij was.
Ze hebben allebei aandeel in het ongeval, ergo raceongeval.
Nee dat was na de race van zijn zoon die al over start/finish kwam, maar niet na de race van degene die nog wereldkampioen werd nadat zijn zoon al gefinished was.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dit was dan ook ná de race, niet tijdens [ afbeelding ]
Niet waar, want links bovenin staat al de hele top 6 die gefinisht is, plus als Lewis nog niet gefinisht was wist die monteur ook niet dat Massa geen WK wasquote:Op maandag 9 juni 2014 15:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee dat was na de race van zijn zoon die al over start/finish kwam, maar niet na de race van degene die nog wereldkampioen werd nadat zijn zoon al gefinished was.
Verrek!quote:Op maandag 9 juni 2014 16:01 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet waar, want links bovenin staat al de hele top 6 die gefinisht is, plus als Lewis nog niet gefinisht was wist die monteur ook niet dat Massa geen WK was [ afbeelding ]
En om je eigen woorden te gebruiken: Ergo, het was na de race
Ik vind dat mensen te zwart/wit redeneren dat het 100% Perez' schuld is. De schuld ligt m.i. in een grijs gebied.quote:
Volgens de officiele regels mag Perez niet slingeren/verdedigen in de remzone, dus volgens de regels is het zijn fout.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen te zwart/wit redeneren dat het 100% Perez' schuld is. De schuld ligt m.i. in een grijs gebied.
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 15:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet iemand waar ik de race kan terugkijken trouwens?
torrents plus usenetquote:Op maandag 9 juni 2014 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zou je het mij ook willen vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |