Het gaat om de racelijn en die loopt daar naar rechts. Zie de lijn van Vettel. Ja dus.quote:
Je hoeft toch niet per se de ideale lijn te nemen.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:47 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het gaat om de racelijn en die loopt daar naar rechts. Zie de lijn van Vettel. Ja dus.
Jawel, staat in de regels. Elke centimeter afwijking is 1 plaats straf op de grid voor de volgende race.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se de ideale lijn te nemen.
Nee je hoeft niet de ideale lijn te nemen. Ja je mag verdedigen. Maar je mag NIET in een remzone van lijn veranderen. Iets wat Perez wel deed door en VEEL te vroeg te remmen en niet de lijn naar rechts te volgen maar al richting links te gaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet per se de ideale lijn te nemen.
Beetje flauw plaatje dit van Sky, dat hij van zijn lijn afweek nádat hij geraakt werd kon je zonder still ook wel zien.quote:
Tja,wat wil je. F1 is de CL waar men niet zit te wachten op onnodige oneffenheden en krijg je dit soort mierenneukerij voor het minste geringste.quote:Op maandag 9 juni 2014 02:13 schreef THEFXR het volgende:
ik wordt echt helemaal gek van dat gezeiks, waar het in elke open wheel klasse een race incident is, wordt er in de F1 altijd weer een straf voor gegeven!
wat een mierenneukerssss
quote:Op maandag 9 juni 2014 09:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Tja,wat wil je. F1 is de CL waar men niet zit te wachten op onnodige oneffenheden en krijg je dit soort mierenneukerij voor het minste geringste.
Noem het gewoon een race incident. Hij deed dat echt niet met opzet ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:14 schreef Tarado het volgende:
Nou ja als er iemand schuldig is bevonden aan een crash vind ik het wel logisch dat hij gestraft wordt
Of het opzet of niet is vind ik er niet toe doen maar blijkbaar zien de stewards het niet als een racing incident en dan vind ik het ook logisch dat er gestraft wordtquote:Op maandag 9 juni 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Noem het gewoon een race incident. Hij deed dat echt niet met opzet ofzo.
blijft altijd moeilijk, Massa had wat mij betreft niet terug hoeven komen na zijn Hongarije ongeluk, aardige gozer hoor maar heeft het niet meer, Perez blijft een onberekenbaar ventje, heeft wel eens vaker dit soort akkefietjes gehad en die stewards hebben meer beelden en andere data dan wij.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:33 schreef Geralt het volgende:
Ja dan wel ja, als er een schuldige aangewezen wordt dan moet die ook iets van een straf krijgen en of dat dan een reprimande is of een punt op zn rijbewijs of een gridpenalty of wat dan ook; dat moet dan wel ja.
Maar ik vond dat niemand schuld had eigenlijk. Maarja, ik ben geen steward natuurlijk
Precies. Het zag er gewoon uit als een race ongevalquote:Op maandag 9 juni 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Een race incident is waar beide evenveel schuld aan hebben. Dit is duidelijk de fout van 1 van de 2 coureurs.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Perez anticipeerde op de wagen voor hem en op de komende bocht naar links. Niks mis mee lijkt me. Het is misschien een raceincident, maar de schuld ligt voor een veel groter percentage bij Massa die duidelijk blind een situatie inreed.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:43 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk niet de fout van Perez...
Nee, gwn niet. Vettel reed de race lijn, Perez niet. Perez had ook rem problemen. Hij had Vettel dus nooit kunnen inhalen. Als Perez gwn rechts had gestuurd, dan was deze ongeluk niet gebeurd. Dit is serieus duidelijk de fout van Perez. Massa kon het niet voorkomen, Perez wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Perez anticipeerde op de wagen voor hem en op de komende bocht naar links. Niks mis mee lijkt me. Het is misschien een raceincident, maar de schuld ligt voor een veel groter percentage bij Massa die duidelijk blind een situatie inreed.
quote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Perez anticipeerde op de wagen voor hem en op de komende bocht naar links. Niks mis mee lijkt me. Het is misschien een raceincident, maar de schuld ligt voor een veel groter percentage bij Massa die duidelijk blind een situatie inreed.
Leuk voor die jongen, voor het kampioenschap verder te hopen dat Rosberg een keertje uitvalt, verder niets op tegen als hij het uiteindelijk wordt maar het moet wel close blijven tot het eindequote:Op maandag 9 juni 2014 11:55 schreef Peterselieman het volgende:
Ricciardo zat voor zijn tweede stop even een aantal ronden in clean air. Normaal doe je met de stop de undercut, maar dat pakte voor Vettel ditmaal slecht uit doordat hij in verkeer terecht kwam. Het was minimaal allemaal maar net voldoende voor Ricciardo om er voor te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |