En enorme hagelbollen die horizontaal in je bakkes vliegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Als die windstoten uitkomen dan gaan er heel wat bomen neer ja.
Of op je auto terecht komenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En enorme hagelbollen die horizontaal in je bakkes vliegen.
quote:A little death
Without mourning
No call
And no warning
Baby...a dangerous idea
That almost makes sense
Daar lig ik maar net buitenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef aloa het volgende:
Die windstoten liegen er niet om.![]()
120 km/u
[ afbeelding ]
quote:
Klopt. Maar het onweer zal minder worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm die bui lijkt nu nog op ramkoers te liggen met t westen? Als ik buienradar moet geloven dan.
Ik kijk er vast overheen, maar vanaf hoelaat gaat dit morgen gebeuren?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef aloa het volgende:
Die windstoten liegen er niet om.![]()
120 km/u
[ afbeelding ]
Eind van de middag/begin avond trekt het Nederland binnen. Zoals het nu staat dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kijk er vast overheen, maar vanaf hoelaat gaat dit morgen gebeuren?
Wauw...kende met een poffertjespan rijdenquote:
Ik zou de Bikini maar thuis laten....quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi weerschatjes. Wordt het morgen een beetje strandweer (Den Haag) en krijg ik straks onweer?
Dit dan, laat misschien nog wat eventuele zonnestraaltjes door ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou de Bikini maar thuis laten....
Gewoon 1 minuut van tevoren naar buiten rennen, wat zware stenen erop en net als het begint binnen zijn natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
Want je gaat hem niet instoppen vóórdat je zeker weet dat er zulke grote hagelstenen komen, toch?
Ik wil er een filmpje van op FB.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
Tegen de tijd dat je naar buiten rent met je dekbed voor over je auto is het ook al te laat natuurlijk
Want je gaat hem niet instoppen vóórdat je zeker weet dat er zulke grote hagelstenen komen, toch?
Geen strandweer dus. Hmpf.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou de Bikini maar thuis laten....
Ja maar hoe kan ik nou aan een wolk zien dat er van die enorme tennisballen uit komen vallenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon 1 minuut van tevoren naar buiten rennen, wat zware stenen erop en net als het begint binnen zijn natuurlijk
Zulke ballen hoor je van een kilometer wel...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou aan een wolk zien dat er van die enorme tennisballen uit komen vallen
Anders sta ik toch voor joker met mijn dekbed?
Honkbal moet ook wel lukken.quote:
That's what she said.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Zulke ballen hoor je van een kilometer wel...
Okequote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zulke ballen hoor je van een kilometer wel...
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Betekent het wegvagen van de hele randstad![]()
Het was fijn jullie gekend te hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Ik heb perfect uitzicht op de parkeerplaats hier voor mijn deur. Ga wel deuken tellen.quote:
De trapkast is al vorzien van lakens, voedsel en water voor een week (stond er sowieso al) en kussens. Bij de voordeur liggen twee lakens en buiten liggen en paar stenen om de auto te beschermen.quote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Hohohoho, niet te enthousiast worden he.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ook nog 29 graden om 18:00
Ik denk dat deze zomaar eens 2004(?) kan overtreffen
Je moet de storm uitrijdenquote:
Ik wil de harmonie en GFS van vanmiddag zien, als die nog steeds positief zijn word ik echt enthousiast.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hohohoho, niet te enthousiast worden he.
Zeg maar gerust heel het westen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Kan vannacht nog heftig worden in Amsterdam
Zelfs in de voorspellingen splitst het voor Bunschotenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Kan vannacht nog heftig worden in Amsterdam
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Greys het volgende:
Kan iemand in Jip en Janneke taal dat kaartje uit de link hierboven uitleggen ajb?
Ik kijk naar wanneer dat roze boven Rotterdam zit en dan staat er linksboven op dat moment '33 h'. Maar jullie hebben het over vannacht. Halp![]()
Ah! Ja! Dank je!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vannacht 1u, rechtsboven
Brabant ook. Hoop morgen overdag in Tilburg nog lekker weer is. Dan kan ik nog even de braderie op :-)quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Ook bedankt!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef Aelse het volgende:
de +33 is het aantal uren vanaf opstellen van het model waar het kaartje op is gebaseerd.
Nee, Brabant wordt geblokkeerd door forcefield Breda.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Brabant ook. Hoop morgen overdag in Tilburg nog lekker weer is. Dan kan ik nog even de braderie op :-)
ja zit tilburg wel vlakbij. Dus als dat goede field de bui wegduwt hebben wij ook pechquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Brabant wordt geblokkeerd door forcefield Breda.
Vannacht?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Zoals het er nu uitziet lijken echt vooral de kustprovincies van de kaart geveegd te worden.
Dus in Twente krijgen we niks?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Zoals het er nu uitziet lijken echt vooral de kustprovincies van de kaart geveegd te worden.
Dan heb je wel heel mooi uitzichtquote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Fred0w het volgende:
Best bizar ik zag het net lichten en direct melding daarvan op lightningmaps.
En weer een flits.
Kijk maar op http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl ,quote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie echt geen onweer noordelijker dan Frankrijk
Zelfs van buitenaf zie je nog neit zo ver.
Daar kijk ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:10 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Kijk maar op http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl ,
woehoe! Toch de boost van deze topicreeks.quote:
Zo nu en dan geflits inderdaad.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef Ener-G het volgende:
Wolkbreuk ten westen van Roosendaal nu
Denk dat er parallel aan die lijn die nu richting Maastricht gaat, er nu een tweede lijn over Zeeland zal gaan.
Ik geloof dat, dat om 00.00 bekend word met nieuwe weerkaarten.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:20 schreef Infection het volgende:
Hoe zeker is het dat morgen een 'interessante' dag wordt?
'Noodweer' is behoorlijk onvoorspelbaar, dus het wordt vaak afgegeven net voordat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:22 schreef Greys het volgende:
Als het écht uitkomt morgen, zou er dan inmiddels niet een weeralarm moeten zijn?
Ah, regen in Bleiswijk
Ik zit inderdaad ook te wachten op die kaart. Ben nogal nieuwsgierig naar het weer van morgen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:23 schreef zoem het volgende:
Estofex weer aan de bbq natuurlijk. Schiet eens op met de kaart voor morgen
Die slaan gewoon een dag over voor het verrassingseffect.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:23 schreef zoem het volgende:
Estofex weer aan de bbq natuurlijk. Schiet eens op met de kaart voor morgen
+1quote:Op zondag 8 juni 2014 23:25 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik zit inderdaad ook te wachten op die kaart. Ben nogal nieuwsgierig naar het weer van morgen.
Het lijkt het weer wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:31 schreef zoem het volgende:
Soms staat de kaart er al een halve dag van tevoren en soms pas de ochtend zelf. Beetje wisselvallig helaas.
Is dat niet het restant van die supercell bij Parijs?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:33 schreef DemonRage het volgende:
Op lightningmaps live opeens ontladingen ten oosten van Helmond en Gemert.
Op de radar is er op het moment van posten nog helemaal niets te zien.
-edit-
Opeens veel activiteit tussen Gemert en Venray.
Bij die bui nabij Roosendaal duurde het ook even.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:33 schreef DemonRage het volgende:
-edit-
Neequote:Op zondag 8 juni 2014 23:34 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Is dat niet het restant van die supercell bij Parijs?
Ah never mind die zat daar nog achter inderdaad.quote:
Check, zojuist een flits gezien (Helmond).quote:Op zondag 8 juni 2014 23:33 schreef DemonRage het volgende:
-edit-
Ze zijn vanuit Eindhoven (kijkend richting ONO) ook goed te zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Check, zojuist een flits gezien (Helmond).
twitter:GertCoone twitterde op zondag 08-06-2014 om 23:16:25Gentse stormchaser Peter Vancoillie is nu nabij Reims: RT "@Skyscapes_chase Nog nooit zo'n wall cloud gezien. Think hollingshead" reageer retweet
Zoals?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie plaatsen voorbijkomen waarvan ik bij god niet zou weten waar ze liggen
Ja, ik hoopte stiekem nu al op wat foto's bij zijn huidige tweetsquote:Op zondag 8 juni 2014 23:42 schreef Rabieluh het volgende:
https://twitter.com/Skyscapes_chase
Dat moeten mooie foto's worden.
Tussen Uden Veghel en Helmond. Daar waar de Time Out is (een jaar of 15 geleden een grote discotheek waar programma's van tmf werden opgenomen).quote:
Dat moet rond 10:20 zijn geweestquote:
Het noorden gaat dus ook verzuipenquote:Op zondag 8 juni 2014 23:59 schreef Houtenbeen het volgende:
En nog een voorspelling voor maandag op dinsdag 0.00
[ afbeelding ]
Gezellig tochquote:Op maandag 9 juni 2014 00:06 schreef Logician2.0 het volgende:
man o man
Volgens mij wordt morgen weer zo'n ouderwetse dag weerfiepen op fok
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Zijn jullie klaar voor de meest epische run ooit?
En mensen die roepen "Woah, het gaat hier los", waar dan 20 reacties op komen: "Waar is hier?"quote:Op maandag 9 juni 2014 00:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Alleen maar f5-en
En achteraf een mengeling van 'was dit het?'-huilies en 'het spookt hier!'-melders.
Had een uitspraak van mijn vriend kunnen zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef zoem het volgende:
Hoe groter de voorpret hoe groter de anticlimax?
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
En mensen die roepen "Woah, het gaat hier los", waar dan 20 reacties op komen: "Waar is hier?"
Ha! Ja uiteraard gaat dat ook gebeuren.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
En mensen die roepen "Woah, het gaat hier los", waar dan 20 reacties op komen: "Waar is hier?"
Dubbelzinnige opmerking?quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Had een uitspraak van mijn vriend kunnen zijn
As usual..quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef zoem het volgende:
Regulars weten van elkaar waar 'hier' ongeveer isquote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
En Liesje die komt vragen of ze haar strandtas al in moet pakken om huiswaarts te kerenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ha! Ja uiteraard gaat dat ook gebeuren.
En: 'vanaf hoe laat is het hier? Kan ik m'n was nog buiten laten hangen?'
Jep.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:09 schreef zoem het volgende:
Die kijken op de kaartquote:Op maandag 9 juni 2014 00:11 schreef zoem het volgende:
[..]
Regulars weten van elkaar waar 'hier' ongeveer is
Zo gaat dat en zo zal het altijd blijven gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Daarom staat mijn woonplaats in mijn ondertitel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:10 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ech wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef Rabieluh het volgende:
In Rotterdam af en toe weerlicht te zien trouwens.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daarom staat mijn woonplaats in mijn ondertitel.
Ja, Dvenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo gaat dat en zo zal het altijd blijven gaan.
Soms is "hier" dan opeens Bulgarije, tot grote verwarring.
Ohja en dan gaan mensen ook huilen want dan voelen ze zich in het ootje genomenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo gaat dat en zo zal het altijd blijven gaan.
Soms is "hier" dan opeens Bulgarije, tot grote verwarring.
Ben bang dat ons panorama dak dat niet fijn gaan vindenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:12 schreef Poeke het volgende:
Mocht het overigens morgen los gaan met die grote hagelstenen stap ik gewoon in de auto en ga heel hard rondjes rijden; rij gewoon onder de stenen door (dat dacht ik vroeger altijd als ik in de regen naar huis moest fietsen)![]()
Vooral als dat ootje dan een hoofdletter O is geworden.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ohja en dan gaan mensen ook huilen want dan voelen ze zich in het ootje genomen
Wij begrijpen elkaarquote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Daarom staat mijn woonplaats in mijn ondertitel.
En bij jou in je sig zie ik.
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef Rabieluh het volgende:
In Rotterdam af en toe weerlicht te zien trouwens.Oh dan doe ik toch even mn raam dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oooh ja, vrijdag, 11 uur s ochtends en pikkedonker ineens. De lucht leek groen en het was alsof het 9 uur savonds was. Vervolgens een bui, niet normaal.. Ik was vanuit Ehv onderweg naar Heerlen. Kwam niet verder dan floraplein, minstens 20 cm water. Gekkenhuis was dat.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:15 schreef mefke79 het volgende:
Dat buitje in oost Brabant wat ineens ontstond was nog best heftig volgens mij.
Ik hoop voor morgen op een herhaling van een jaar of drie terug toen het hier letterlijk nacht werd overdag.
Wat een taaltwitter:Skyscapes_chase twitterde op zondag 08-06-2014 om 23:49:10Atoombom kurkentrekker updraft waar zoveel vonken vanaf spatten dat zelfs een ijslandse vulkaan erbij verbleekt reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:14 schreef Rabieluh het volgende:
In Rotterdam af en toe weerlicht te zien trouwens.RoffaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
Ik heb hem ook al getweet dat ik hier graag plaatjes bij wil zienquote:Op maandag 9 juni 2014 00:20 schreef Rabieluh het volgende:
Wat een taaltwitter:Skyscapes_chase twitterde op zondag 08-06-2014 om 23:49:10Atoombom kurkentrekker updraft waar zoveel vonken vanaf spatten dat zelfs een ijslandse vulkaan erbij verbleekt reageer retweet
Ik wil foto's!
Ik las "schwarzeniggerweg".quote:
Welke app is dat?:)quote:
Buienalarm. Gebruik ik ook al jaren. Klopt meestal zeer goed.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:32 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
A level 3 was issued for NW France and BENELUX for very large hail, damaging wind gusts, tornadoes and excessive precipitation.
quote:Such setup will be very conducive for intense supercells / bow-echoes, capable of very large hail and damaging wind gusts. Towards the evening (beyond 18 UTC), as LLS strengthens, tornadoes will become a threat as well, especially if isolated supercells manage to persist into this time frame.
quote:Current thinking is, that the foci for late afternoon initiation will be NW France, along the surface convergence zone, with storms spreading into BENELUX. It is likely that these storms will be isolated supercells at first, with subsequent clustering resulting in a fast forward propagating bow-echo. Towards the night, Southern to Central France may see convective initiation, with another possiblity of MCS travelling north towards N France.
Dit zat er wel in, gezien de zaken die ik in de afgelopen dagen voorbij heb zien komen. Ben benieuwd hoe het zich morgen gaat ontwikkelen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:32 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
A level 3 was issued for NW France and BENELUX for very large hail, damaging wind gusts, tornadoes and excessive precipitation.
Denk eerder de hagelquote:Op maandag 9 juni 2014 00:41 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Veel regen is denk ik niet waar je je het meest zorgen over hoeft te maken!
Ik heb een bovenwoning, erg handig in dit soort gevallenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Begin je opblaasboot maar vast op te blazen
quote:Op maandag 9 juni 2014 00:45 schreef Greys het volgende:
Heeft iemand die omgevallen tuinstoel nog ergens onder knip en plak staan?
Morgenvroeg waarschijnlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Zou het knmi nog komen met een weeralarm
Schiet niet op nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:48 schreef zoem het volgende:
De rode pit in west belgie komt amper vooruit lijkt wel.
Generator: http://memegenerator.net/Lawn-Chair-Downquote:
Hele dikke dekensquote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Coelho het volgende:
De vraag is of een dekbed over de auto helpt...
Opblaasmateriaal (matras, luchtbed) werkt ook aardig volgens mij. Vastgebonden uiteraard.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:51 schreef Coelho het volgende:
De vraag is of een dekbed over de auto helpt...
Een gebouw is meestal wel een goeie oplossing tegen hagel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef Aelse het volgende:
Een dekbed met wat hardboard erover werkt prima. Die van mij zet ik gewoon in de garage, dat werkt helemaal prima.
Als je bijvoorbeeld aan het Gardameer staat waar een hagelstorm eerder regel dan uitzondering is moet je soms improviserenquote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een gebouw is meestal wel een goeie oplossing tegen hagel.
Behalve als het gebouw wegwaait.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een gebouw is meestal wel een goeie oplossing tegen hagel.
Ja, die wind kan daar soms absurd zijn. De ochtend erop heb je dan wel een enorm heldere en strakblauwe luchtquote:Op maandag 9 juni 2014 00:59 schreef Aelse het volgende:
Klopt als een bus, een tante van mij woon daar (in Bardolino), die worden vaak half weggespoeld. En als ze niet weggespoeld worden waaien ze wel weg.
Spannend weer op een vrije dag. Alle tijd om er naar uit te kijken dus!quote:Op maandag 9 juni 2014 00:32 schreef zoem het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:weermanrobert twitterde op maandag 09-06-2014 om 00:55:01Nu echt snel een powernap doen. Morgen een zeer boeiende weerdienst @OmroepFlevoland! De boeienste uit mijn carriere? We zullen zien. reageer retweet
Alsof wij hier morgenochtend ook al niet hysterisch alle kaarten zitten te F5-en en te postenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef zoem het volgende:
Een powernap is wel wat overdrevenPas in de late namiddag ontstaan de buien.
Laatste beeld geeft inderdaad een afwijking naar rechtsquote:Op maandag 9 juni 2014 01:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Lijkt opeens rechts te gaan, right mover?
Ik kan vanaf mijn bovenverdieping heel ver rondom kijken, maar ik heb nog niets gezien.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:22 schreef Logician2.0 het volgende:
Haaai wassikweer
Mooie lichtshow in Enschede
Jaaa.......sweat lord.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:08 schreef Nattekat het volgende:
Zijn jullie klaar voor de meest epische run ooit?
Rightmover, nu duidelijk te zien op de radar van het knmi.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:25 schreef zoem het volgende:
Het eerste gerommel is te horen in Zeeuws-Vlaanderen. De grote pit hangt nu boven Gent.
Aelsequote:Op maandag 9 juni 2014 01:39 schreef Aelse het volgende:
Laar die rightmover maar rightmoven, er ontstaat een mooi nieuw gebiedje iets hoger dan Maastricht, precies waar ik het hebben wil
Omhoog ermee! Dat steekt de maas voorlopig niet over en ligt mooi op ramkoers met mij.
Ik wacht vol spanning met de ramen open. Al ventilerend wachten op de terreur van boven.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:44 schreef Aelse het volgende:
You know it!
Als jij nu in Gelaen zit word je zo ook nog wel een natte man als je naar buiten gaat
Als deze uit zou komenquote:Op maandag 9 juni 2014 01:54 schreef Drugshond het volgende:
Is gewoon onweer porno....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |