En enorme hagelbollen die horizontaal in je bakkes vliegen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef aloa het volgende:
[..]
Als die windstoten uitkomen dan gaan er heel wat bomen neer ja.
Of op je auto terecht komenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:48 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En enorme hagelbollen die horizontaal in je bakkes vliegen.
quote:A little death
Without mourning
No call
And no warning
Baby...a dangerous idea
That almost makes sense
Daar lig ik maar net buitenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef aloa het volgende:
Die windstoten liegen er niet om.![]()
120 km/u
[ afbeelding ]
quote:
Klopt. Maar het onweer zal minder worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:55 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hmmm die bui lijkt nu nog op ramkoers te liggen met t westen? Als ik buienradar moet geloven dan.
Ik kijk er vast overheen, maar vanaf hoelaat gaat dit morgen gebeuren?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:44 schreef aloa het volgende:
Die windstoten liegen er niet om.![]()
120 km/u
[ afbeelding ]
Eind van de middag/begin avond trekt het Nederland binnen. Zoals het nu staat dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik kijk er vast overheen, maar vanaf hoelaat gaat dit morgen gebeuren?
Wauw...kende met een poffertjespan rijdenquote:
Ik zou de Bikini maar thuis laten....quote:Op zondag 8 juni 2014 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
Hoi weerschatjes. Wordt het morgen een beetje strandweer (Den Haag) en krijg ik straks onweer?
Dit dan, laat misschien nog wat eventuele zonnestraaltjes door ook.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou de Bikini maar thuis laten....
Gewoon 1 minuut van tevoren naar buiten rennen, wat zware stenen erop en net als het begint binnen zijn natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
Want je gaat hem niet instoppen vóórdat je zeker weet dat er zulke grote hagelstenen komen, toch?
Ik wil er een filmpje van op FB.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
Tegen de tijd dat je naar buiten rent met je dekbed voor over je auto is het ook al te laat natuurlijk
Want je gaat hem niet instoppen vóórdat je zeker weet dat er zulke grote hagelstenen komen, toch?
Geen strandweer dus. Hmpf.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou de Bikini maar thuis laten....
Ja maar hoe kan ik nou aan een wolk zien dat er van die enorme tennisballen uit komen vallenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon 1 minuut van tevoren naar buiten rennen, wat zware stenen erop en net als het begint binnen zijn natuurlijk
Zulke ballen hoor je van een kilometer wel...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan ik nou aan een wolk zien dat er van die enorme tennisballen uit komen vallen
Anders sta ik toch voor joker met mijn dekbed?
Honkbal moet ook wel lukken.quote:
That's what she said.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
Zulke ballen hoor je van een kilometer wel...
Okequote:Op zondag 8 juni 2014 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zulke ballen hoor je van een kilometer wel...
Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Betekent het wegvagen van de hele randstad![]()
Het was fijn jullie gekend te hebben.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Ik heb perfect uitzicht op de parkeerplaats hier voor mijn deur. Ga wel deuken tellen.quote:
De trapkast is al vorzien van lakens, voedsel en water voor een week (stond er sowieso al) en kussens. Bij de voordeur liggen twee lakens en buiten liggen en paar stenen om de auto te beschermen.quote:
Ziet er goed uitquote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Hohohoho, niet te enthousiast worden he.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon ook nog 29 graden om 18:00
Ik denk dat deze zomaar eens 2004(?) kan overtreffen
Je moet de storm uitrijdenquote:
Ik wil de harmonie en GFS van vanmiddag zien, als die nog steeds positief zijn word ik echt enthousiast.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hohohoho, niet te enthousiast worden he.
Zeg maar gerust heel het westen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Kan vannacht nog heftig worden in Amsterdam
Zelfs in de voorspellingen splitst het voor Bunschotenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Kan vannacht nog heftig worden in Amsterdam
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Greys het volgende:
Kan iemand in Jip en Janneke taal dat kaartje uit de link hierboven uitleggen ajb?
Ik kijk naar wanneer dat roze boven Rotterdam zit en dan staat er linksboven op dat moment '33 h'. Maar jullie hebben het over vannacht. Halp![]()
Ah! Ja! Dank je!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vannacht 1u, rechtsboven
Brabant ook. Hoop morgen overdag in Tilburg nog lekker weer is. Dan kan ik nog even de braderie op :-)quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
icm
[ afbeelding ]
Ook bedankt!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef Aelse het volgende:
de +33 is het aantal uren vanaf opstellen van het model waar het kaartje op is gebaseerd.
Nee, Brabant wordt geblokkeerd door forcefield Breda.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Brabant ook. Hoop morgen overdag in Tilburg nog lekker weer is. Dan kan ik nog even de braderie op :-)
ja zit tilburg wel vlakbij. Dus als dat goede field de bui wegduwt hebben wij ook pechquote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Brabant wordt geblokkeerd door forcefield Breda.
Vannacht?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Zoals het er nu uitziet lijken echt vooral de kustprovincies van de kaart geveegd te worden.
Dus in Twente krijgen we niks?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Nattekat het volgende:
Zoals het er nu uitziet lijken echt vooral de kustprovincies van de kaart geveegd te worden.
Dan heb je wel heel mooi uitzichtquote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef Fred0w het volgende:
Best bizar ik zag het net lichten en direct melding daarvan op lightningmaps.
En weer een flits.
Kijk maar op http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl ,quote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie echt geen onweer noordelijker dan Frankrijk
Zelfs van buitenaf zie je nog neit zo ver.
Daar kijk ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:10 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Kijk maar op http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl ,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |