Net kaarten gekocht voor zijn Amsterdam show op 21 septemberquote:Op donderdag 10 juli 2014 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geweldige muziek inderdaad. En als je gaat terugzoeken welke FOK!'er als eerste Hozier noemde, zul je bij mij uitkomen.
"From Eden" en "Sedated" zijn ook geweldige nummers.
Ze blijft mooiquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:58 schreef Peter het volgende:
Ilse en Waylon hebben geen contact meer... http://www.rtlnieuws.nl/b(...)g-contact-met-waylon
Als die een goed liedje heeft, dan kan het op zich wel. Maar tot nu toe is hij nog niet verder gekomen dan 1 nummer 37-hit in de Top 40.quote:Op donderdag 7 augustus 2014 18:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het zou mij niks verbazen als het Charly Luske wordt volgend jaar. Het kwam me iets te nadrukkelijk in het nieuws dat hij zich weer meer op zingen zou gaan toeleggen.
heb op zich ook geen moeite met Charli, maar was dat zo'n geweldige zanger?! Kan me wel herinneren dat hij me in positieve zin verbaasde in zo'n talentenshow, dat wel..quote:Op donderdag 7 augustus 2014 19:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als die een goed liedje heeft, dan kan het op zich wel. Maar tot nu toe is hij nog niet verder gekomen dan 1 nummer 37-hit in de Top 40.
Daar hebben we d'n Pannecoucke toch voor?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 11:27 schreef Greys het volgende:
Charly is een meer dan prima zanger, goeie kop.
Maar daar zijn er zoveel van. Het is meer een man van de Nederlandstalige niemendallerige liedjes de laatste tijd. Als er iemand is die een topnummer voor hem schrijft in het Engels, kan hij best gaan.
Maar ik heb toch echt véél liever weer iemand die daar zijn/haar EIGEN nummer gaat staan zingen, dat werkt honderd keer beter qua beleving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |