oja, we moeten een trendzetter zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:38 schreef ato het volgende:
Wij moeten niet nadoen:
Kensington is ook een optie..
Zweden = bonuspuntenquote:
Silhouette was een goed nummer!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:47 schreef Peter het volgende:
Lisa Loïs kan ook een goede scheur opentrekken.. Belangrijkste blijft een goed nummer denk ik.
Lekker nummertje, ze mag van mij zeker met een sterk lied.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Silhouette was een goed nummer!
Dat is sowieso geen probleem. Er worden hier alleen Nederlandse artiesten genoemd maar je mag gerust ook over de grenzen kijken.quote:
Ah dan plaats ik binnenkort wel een lijst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen probleem. Er worden hier alleen Nederlandse artiesten genoemd maar je mag gerust ook over de grenzen kijken.
Nielson?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Vind de eerste en derde wel goed.
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 12-06-2014 om 11:31:35“@Mediacourant: Henkjan Smits wil Jett Rebel naar Songfestival - http://t.co/QYs1GFCTWs” #songfestival @songfestival @JettRebel reageer retweet
Dan zouden we zomaar nog kunnen winnen ook, als hij binnen X minuten trending topic kan worden, moet songfestival winnen ook lukken. Jammer dat het zo'n rukker is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Zolang het Tim Douwsma maar niet wordt
Eerste twee mee eens. Jett Rebel ken ik eigenlijk niet echt, ken alleen de naam.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 11:29 schreef Greys het volgende:
Ik blijf voor Dotan, Wouter Hamel of Jett Rebel.
Precies, de laatste keer dat we een duo stuurde ging het ook zo slecht.quote:Alles behalve een duo, in elk geval
Is al uit v oor 1 sept, dus mag nietquote:Op zaterdag 14 juni 2014 12:44 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
als Kazakhstan een debut maakt kunnen ze dit sturen.
Reunion haalde de finale, Mouth and Macneal werden 3e, Sandta en Andres werden 4e, Saskia en Serge werden 6e, Maxine and Franklin Brown werden 7e, valt toch wel mee..?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eerste twee mee eens. Jett Rebel ken ik eigenlijk niet echt, ken alleen de naam.
[..]
Precies, de laatste keer dat we een duo stuurde ging het ook zo slecht.![]()
Precies, my point exactly.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:22 schreef ato het volgende:
[..]
Reunion haalde de finale, Mouth and Macneal werden 3e, Sandta en Andres werden 4e, Saskia en Serge werden 6e, Maxine and Franklin Brown werden 7e, valt toch wel mee..?
Meh. Wel een mooi lied, maar vooral wanneer je het verstaat imo.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:37 schreef ato het volgende:
Heel vaak wordt Maywood nu pas als 1 van de prachtigste inzendingen ooit gezien. met name portugal vind het mooi..
jammer dat het toen niet werd gewaardeerd..
Is ook een geweldig nummer, geheel terecht een grote hit. Maar zo zie je maar hoe de invloed van een radiostation kan zijn om nummers te maken of links te laten liggen (en nee, helaas heeft dit nauwelijks met kwaliteit te maken).quote:Op zondag 22 juni 2014 14:36 schreef ato het volgende:
Apart dat Dotan zo'n grote hit heeft na 4 jaar..
of voor Israel als ze mee gaan doen?quote:Op maandag 23 juni 2014 19:33 schreef ato het volgende:
Ja klopt, maar grote vraag gaat hij voor Nederland volgend jaar?
quote:Op donderdag 12 juni 2014 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De onvermijdelijke Do komt ook weer voorbij...
Nou, dit is denk ik net effe te extreem hahaha, dan liever Epica....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:26 schreef Lamballert het volgende:
http://www.escunited.com/(...)m-the-fury-for-2015/
Zo, dit is wel heel andere koek! Persoonlijk hou ik van deze muziek..maar geen idee of europa daar ook over denkt haha.
Humphrey won dikverdiendquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:57 schreef ato het volgende:
Nogeentje dan, ik word fan van de nationale songfestivals:
Dit werd ook 2e, ook zo'n liedje waarvan je nog steeds denkt hadden wij hiermee nog hoger kunnen eindigen?
Humpry Campbell met wijs mij de weg werd eerste en werd 9e in Zweden..
Dit won volgens mij de televote toen in de finale... was inderdaad een heel mooi liedjequote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef ato het volgende:
Nee heeft het niet geredt.
Maar wat een mooi nummer is dit:
Was geweldig ja... had van mij ook mogen winnen toenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:14 schreef ato het volgende:
En dit vond ik ook best leuk in 1999:
Werd 2e..
Grappig, ik woonde toen in Engeland, dit nummer had een wildcard gekregen ofzo in de finales. met tien britten gekeken en die waren enorm fan van dit nummer. Helaas won dat jaar reunion (toch?)quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:23 schreef ato het volgende:
Wat een leuk nummer in 2004, dit heeft het niet gered?
En jaaaaaaren later deed ze mee aan X factorquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:27 schreef ato het volgende:
Nee heeft het niet geredt.
Maar wat een mooi nummer is dit:
Dat was inderdaad geinig... al vond ik die vrouwen iets te butcherig overkomenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:07 schreef Pluto1975 het volgende:
en deze hadden we ook nog.....vond het toen vreselijk, maar moet toegeven dat ik het nu wel geinig vind (behalve de tekst dan haha)
t was meer een bonte avond act, maar wél een goede productie.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was inderdaad geinig... al vond ik die vrouwen iets te butcherig overkomen
Je hebt hetzelfde filmpje nu 3 keer gepostquote:
Tell me why!quote:Op zondag 29 juni 2014 00:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt hetzelfde filmpje nu 3 keer gepost![]()
Mijn hemelquote:
Heel erg mijn soort muziek, daarom snap ik niet dat het me totaal niet pakt eigenlijk......quote:Op zondag 29 juni 2014 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Maar even terug naar volgend jaar:
Hij moet het echt gaan doen:
Tourt momenteel met Stromae dus podiumervaring wordt beter en beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |