oja, we moeten een trendzetter zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:38 schreef ato het volgende:
Wij moeten niet nadoen:
Kensington is ook een optie..
Zweden = bonuspuntenquote:
Silhouette was een goed nummer!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:47 schreef Peter het volgende:
Lisa Loïs kan ook een goede scheur opentrekken.. Belangrijkste blijft een goed nummer denk ik.
Lekker nummertje, ze mag van mij zeker met een sterk lied.quote:Op woensdag 11 juni 2014 16:37 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
[..]
Silhouette was een goed nummer!
Dat is sowieso geen probleem. Er worden hier alleen Nederlandse artiesten genoemd maar je mag gerust ook over de grenzen kijken.quote:
Ah dan plaats ik binnenkort wel een lijst.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen probleem. Er worden hier alleen Nederlandse artiesten genoemd maar je mag gerust ook over de grenzen kijken.
Nielson?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:45 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Vind de eerste en derde wel goed.
twitter:songfestivalNL twitterde op donderdag 12-06-2014 om 11:31:35“@Mediacourant: Henkjan Smits wil Jett Rebel naar Songfestival - http://t.co/QYs1GFCTWs” #songfestival @songfestival @JettRebel reageer retweet
Dan zouden we zomaar nog kunnen winnen ook, als hij binnen X minuten trending topic kan worden, moet songfestival winnen ook lukken. Jammer dat het zo'n rukker is.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:14 schreef TheVulture het volgende:
Zolang het Tim Douwsma maar niet wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |