Ik hou heul nie van ruziequote:
..... en dat te bedenken dat er tijden waren dat we berucht waren en Muerte helemaal gek maaktenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. ik heb wel wat beters te doen, de vliering opruimen![]()
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
Ik wil een eigen tuin.. wordt momenteel verziekt door dubstep
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
Ik wil een eigen tuin.. wordt momenteel verziekt door dubstep
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...
lol nee thnx, ik doe al 2 tuinen onderhouden.. dat gras groeit me veel te snelquote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...
Gewoon doen. Als je er lang genoeg zit kijken ze niet meer naar je om.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.
oei je hebt nu alleen voor zonquote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.
it's like dungeons and dragons ..quote:
Gratis spel, kun je je eigen robot bouwen en dan robotwarz spelen onlinequote:
Het is dat je zo ver weg woont, anders had je mijn balkon kunnen gebruiken.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zweefmaaier, dacht dat maakt het leuker, maar ...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee thnx, ik doe al 2 tuinen onderhouden.. dat gras groeit me veel te snel
Niet dan? Ze zien er altijd wel geinig uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zweefmaaier, dacht dat maakt het leuker, maar ...
Ja, dat bedoel ik, maar het blijft gewoon klote werkquote:Op zondag 8 juni 2014 15:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet dan? Ze zien er altijd wel geinig uit.
Je hoeft dat ding toch alleen maar neer te zetten?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, maar het blijft gewoon klote werk
Nee, die van mij moet je wel gewoon zelf bewegen, ... en daar sta je danquote:Op zondag 8 juni 2014 15:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Je hoeft dat ding toch alleen maar neer te zetten?
O, ik dacht dat je zo'n robot-ding had die je op de grond zette.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die van mij moet je wel gewoon zelf bewegen, ... en daar sta je dan
Een koe heeft ook meerdere tietenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
Lot heeft ook nog tieten op haar rug zag ik net ....... en dat bedoel ik natuurlijk positief, ik bedoel 4 tieten, wie heeft dat nou
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een koe heeft ook meerdere tieten
Ohja die heb je ook he, dat is wel ideaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je zo'n robot-ding had die je op de grond zette.
Jij moet er dus nog steeds achter aan hobbelen.
Jah, rotdingquote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je zo'n robot-ding had die je op de grond zette.
Jij moet er dus nog steeds achter aan hobbelen.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
Lot heeft ook nog tieten op haar rug zag ik net ....... en dat bedoel ik natuurlijk positief, ik bedoel 4 tieten, wie heeft dat nou
Hmm, gaat op de stapel voor van de zomer.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gratis spel, kun je je eigen robot bouwen en dan robotwarz spelen online
http://robocraftgame.com/
Binnenkort denk ik dat Lauw er ook maar weer eens van langs moet krijgen.quote:
Dalek nabouwenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, gaat op de stapel voor van de zomer.
Snap niet dat de mannen daar haar het lekkerst vindenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Binnenkort denk ik dat Lauw er ook maar weer eens van langs moet krijgen.
Lelijk mormel.
oh, persona 3 of 4 al gespeeld? ben je de hele zomer mee zoet.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, gaat op de stapel voor van de zomer.
Echt die hele markt is voor RKV.. gister op slinkse nepjank manier geld gekregenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:36 schreef Baconbus het volgende:
OMG, de gierigheid bij RKV druipt er echt vanaf.![]()
![]()
Ik heb geen Sony consoles.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh, persona 3 of 4 al gespeeld? ben je de hele zomer mee zoet.
Ik heb een x360 omdat een tijdje lanparties / spelen met vrienden, nu is het voornamelijk een netflixbox. Ik heb een Nintendo GameCube, shit is awesome, een Atari 2600, en een Sega Megadrive.quote:
Ik denk dat het komt omdat ik ben opgegroeid met de MSX computer, ipv de commodore.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol waar komt je manga fascinatie vandaan?
probeer dan Devil Survivor of Strange Journey.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een x360 omdat een tijdje lanparties / spelen met vrienden, nu is het voornamelijk een netflixbox. Ik heb een Nintendo GameCube, shit is awesome, een Atari 2600, en een Sega Megadrive.
Oh en portable spul, ik heb een GameBoy Color en een 3DS
En wat boeit je zo aan manga?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik ben opgegroeid met de MSX computer, ipv de commodore.
Dezelfde manier waarop ik van sushi hou maar geen rijstplantage heb?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en hoe kun je liefhebber zijn van anime en geen sony consoles hebben.
Ik heb RE:V voor de x360, matige game die wel leuk was in co-op.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Resident evil op de playstation en helemaal in die game zitten
Ik weet het niet, maar het is een soort van guilty pleasure, als ik mn ritalin niet slik(wat ik doorgaans niet doe als het niet nodig is(weekend/vakanties)) heeft het überhaupt geen zin om een boek te gaan lezen, aangezien ik bij pagina 3 al kwijt ben wat ik op pagina 1 gelezen heb, in dat opzicht zijn strips en beeldromans al een stuk makkelijkjer te volgen voor mij.quote:
Ik bedoel de eerste delen op de playstation 1quote:Op zondag 8 juni 2014 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb RE:V voor de x360, matige game die wel leuk was in co-op.
Is die eng? Ik heb laatst deathspace 3 gespeeld, ik zat te trillen op mn stoelquote:Op zondag 8 juni 2014 15:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Resident evil op de playstation en helemaal in die game zitten
Mario Kartquote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Golden Eye en mario kart op de nintendo 64![]()
![]()
Mario Kart Double Dash op de NGC is awesomequote:
lol die heb ik nog steeds rollercoaster tycoon 3quote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kreeg Rollercoaster Tycoon voor de pc. Dan kon je een achtbaan met een looping maken.
Dan zette ik de snelheid hoger en werd mijn park steeds gesloten vanwege doden.
Skies of Arcadia Legends, Tales of Symphonia en Baten Kaitosquote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mario Kart Double Dash op de NGC is awesome
Ik zou de Wii U bijna alleen al halen vanwege MK 8. Misschien van de zomer, als ik niet weet wat ik met m'n geld moet doen.
Amnesia.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is die eng? Ik heb laatst deathspace 3 gespeeld, ik zat te trillen op mn stoel
Is Alfred J. Kwak ook manga?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het is een soort van guilty pleasure, als ik mn ritalin niet slik(wat ik doorgaans niet doe als het niet nodig is(weekend/vakanties)) heeft het überhaupt geen zin om een boek te gaan lezen, aangezien ik bij pagina 3 al kwijt ben wat ik op pagina 1 gelezen heb, in dat opzicht zijn strips en beeldromans al een stuk makkelijkjer te volgen voor mij.
en in tegenstelling tot amerikaanse comics/cartoons, die er voornamelijk zijn om speelgoed te verkopen, hebben de meeste anime tenminste nog een verhaal om te volgen.
Anime is er voornamelijk om Manga's en LN's te verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het is een soort van guilty pleasure, als ik mn ritalin niet slik(wat ik doorgaans niet doe als het niet nodig is(weekend/vakanties)) heeft het überhaupt geen zin om een boek te gaan lezen, aangezien ik bij pagina 3 al kwijt ben wat ik op pagina 1 gelezen heb, in dat opzicht zijn strips en beeldromans al een stuk makkelijkjer te volgen voor mij.
en in tegenstelling tot amerikaanse comics/cartoons, die er voornamelijk zijn om speelgoed te verkopen, hebben de meeste animes die ik kijk tenminste nog een verhaal om te volgen.
Die spelen mijn dochters, hilarisch om te zien.quote:
achja, vouwtje theelepel, boes en er was eens.. zijn technisch gezien ook anime.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je het beschouwen als anime omdat Japanse animatie. Maar meh.
lol zelfs Heidi zie ikquote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
achja, vouwtje theelepel, boes en er was eens.. zijn technisch gezien ook anime.
hmm ik weet t niet, vind het wat te traagquote:
http://www.mangapanda.com/219-15572-1/bakuman/chapter-1.htmlquote:Op zondag 8 juni 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ik weet t niet, vind het wat te traag
Dan moet je gewoon GTO kijkenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ik weet t niet, vind het wat te traag
Die zijn Frans Belgisch Roger Leloup was blijkbaar niet Fransquote:Op zondag 8 juni 2014 16:09 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vond vroeger de stripboeken van Yoko Tsuno heel erg leuk.
Toch waren ze leuk. Toen was er niet anime zoals dat er nu is.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die zijn Frans Belgisch Roger Leloup was blijkbaar niet Frans
Nou ja, het was er toen ook wel, alleen omdat internet kunnen wij het nu ook zien.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:21 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Toch waren ze leuk. Toen was er niet anime zoals dat er nu is.
Hij tekende wel in die stijl.
Wuuut. Sega Megadrive.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een x360 omdat een tijdje lanparties / spelen met vrienden, nu is het voornamelijk een netflixbox. Ik heb een Nintendo GameCube, shit is awesome, een Atari 2600, en een Sega Megadrive.
Oh en portable spul, ik heb een GameBoy Color en een 3DS
Maar er zijn over het algemeen genomen goede verhaallijnen te vinden. Alhoewel dat ook wel moet aangezien de manga/LN natuurlijk moet verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Anime is er voornamelijk om Manga's en LN's te verkopen.
Nostalgie, shit het was wel een geweldige tijdquote:Op zondag 8 juni 2014 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
..... en dat te bedenken dat er tijden waren dat we berucht waren en Muerte helemaal gek maakten
Zomersche spheren!quote:Op zondag 8 juni 2014 16:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar er zijn over het algemeen genomen goede verhaallijnen te vinden. Alhoewel dat ook wel moet aangezien het natuurlijk moet verkopen.
Nice!quote:
Nope. En de kinderen hielden zelfs rekening met me tijdens hun watergevecht/zwembadje gespetter.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
![]()
![]()
Teruglees alarm![]()
Ik persoonlijk zit inmiddels niet meer huilend achter mijn pc en kan het gebitch prima aan inmiddels alleen als ik het dan terug gaat doen moet het andersom ook niet zijn natuurlijk, huilend achter jullie pctjes enz.
![]()
![]()
![]()
Smiley alarm
is wel een idee om zelf te maken.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Stiekem heb jij een suuuuuuuuuperlange adventkalender.
Yep, ik had het idee dat sommige romantische users in de war raakten van mijn oude ava en chufi's avaquote:
Ach gos, ben je gedwongen het te veranderen eigenlijkquote:Op zondag 8 juni 2014 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep, ik had het idee dat sommige romantische users in de war raakten van mijn oude ava en chufi's ava
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:29 schreef isax het volgende:
https://www.facebook.com/losang.gendun
die monnik die naar utopia komt heeft het wel druk met facebook.
zou die wel genoeg mediteren?
Dus ik heb 4 madeliefjes in mijn usericonmanager gezet, maar kan niet kiezenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach gos, ben je gedwongen het te veranderen eigenlijk![]()
Maar inderdaad om verwarring te voorkomen is dit ff handiger
Is dat niet Daisy?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik heb 4 madeliefjes in mijn usericonmanager gezet, maar kan niet kiezen
quote:Op zondag 8 juni 2014 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus ik heb 4 madeliefjes in mijn usericonmanager gezet, maar kan niet kiezen
Ja, dat moet je ruim zien hè, deisyy -> daisy -> madeliefquote:
Ik ga kijken of ik een poll kan maken, maak ik mezelf lekker belangrijkquote:
Als het te cryptisch wordt vinden mannen het nog al eens lastig...quote:Op zondag 8 juni 2014 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ruim zien hè, deisyy -> daisy -> madelief
Ja doen, ik ga dan stemmen.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik een poll kan maken, maak ik mezelf lekker belangrijk
Je moet ze ook alles uitleggen hèquote:Op zondag 8 juni 2014 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als het te cryptisch wordt vinden mannen het nog al eens lastig...![]()
Kut ik klikte verkeerdquote:Op zondag 8 juni 2014 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Poll: Welke nieuwe ava vinden jullie het best bij deisyy passen?
• ava 1
• ava 2
• ava 3
• ava 4
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ [url=http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_1.jpg
http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_2.jpg
http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_3.jpg
http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_4.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik kan nog niet kiezenquote:Op zondag 8 juni 2014 17:40 schreef Deisyy het volgende:
Poll: Welke nieuwe ava vinden jullie het best bij deisyy passen?
• ava 1
• ava 2
• ava 3
• ava 4
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
[ [url=http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_1.jpg
http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_2.jpg
http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_3.jpg
http://i.fokzine.net/usericons/184769/images_4.jpg]afbeelding[/url] ]
Ik kies 2 nu,quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef Deisyy het volgende:
Kiezen maar!
Sorry voor de grote plaatjes![]()
Jullie waren wel erg snel
Wat zou jij willen laten zien dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 17:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik wil ook een nieuwe ui die van mij oogt zo onvriendelijk
Mootie en ik vinden elkaar lief en dat wil ik graag zo houdenquote:
Wat heb jij een frisse daisy!quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Deisyy het volgende:
Mootie en ik vinden elkaar lief en dat wil ik graag zo houden
Oh ja, dat snap ik welquote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mootie en ik vinden elkaar lief en dat wil ik graag zo houden
Er is een nog frissere onderweg, die ruik je vanaf je beeldschermquote:
Scratch and sniff?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:03 schreef Deisyy het volgende:
Er is een nog frissere onderweg, die ruik je vanaf je beeldscherm
Dat wil ik jouw Apple apparatuur niet aan doenquote:
Die kan wel tegen een stootje.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:05 schreef Deisyy het volgende:
Dat wil ik jouw Apple apparatuur niet aan doen
Lekkerquote:Op zondag 8 juni 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan wel tegen een stootje.
Pasta caprese-tijd!
Eet smakelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 18:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die kan wel tegen een stootje.
Pasta caprese-tijd!
Ik ookquote:Op zondag 8 juni 2014 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En deze kleurige UI vind ik veel cooler![]()
Ik vinne mooiquote:Op zondag 8 juni 2014 18:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aaah lief![]()
En houden dan als je hem zelf cool vind
Dan ga je wat anders kijken.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:25 schreef Punkman het volgende:
Hebben jullie dat ook ?
Dat mooi weer en utopia kijken niet samen gaat.
Word stront chagrijnig van die lutsers daar.
Teveel schattige plaatjes is ook niet goed hier volgens mij.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
nieuwe keeper voor nederlands elftal
[ afbeelding ]
Niet voor mensen met een trage internet verbinding.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Teveel schattige plaatjes is ook niet goed hier volgens mij.![]()
nee iddquote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Teveel schattige plaatjes is ook niet goed hier volgens mij.![]()
Ook niet en de stoere mannen gaan anders weer klagen dat het te vrouwelijk is allemaal enz. Gaan er dadelijk weer mannen huilen en is ook zo zieligquote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Niet voor mensen met een trage internet verbinding.![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook niet en de stoere mannen gaan anders weer klagen dat het te vrouwelijk is allemaal enz. Gaan er dadelijk weer mannen huilen en is ook zo zielig![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk meerquote:Op zondag 8 juni 2014 19:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tot hoe laat hebben jullie doorgeluld?
Tot na zeven uurquote:Op zondag 8 juni 2014 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk meer![]()
![]()
Niet zo lang volgens mij.
Ik ben nog een was gaan doen en de vaatwasser uit en ingeruimd en en en toen gaan slapenquote:Op zondag 8 juni 2014 19:41 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik ging ook pas laat slapen. Ik heb nog even een uurtje in de zon kunnen liggen.
Te vroeg.quote:
Is dat zoquote:Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Wist je dat ik die plaat ook heb.
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:41 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mooie vondst achter in de bierkast
Ja, en ja, hoezo?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
Zwabber, heb je het biertje inmiddels al op en was het nog steeds zo goed als je wilde?
Gewoon interesse omdat je zo blij overkwam dat je hem had gepaktquote:
Ah, yes. Dit bier blijft wel een tijdje goed hoor, 8% is het of zo. Het heeft al een tijdje op sakevaten gelegen dus echt nieuw is het sowieso niet meer.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon interesse omdat je zo blij overkwam dat je hem had gepakt![]()
En top dat ie aan je verwachtingen voldeed
Gebeurt er nog wat op de streams?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon interesse omdat je zo blij overkwam dat je hem had gepakt![]()
En top dat ie aan je verwachtingen voldeed
Ze zijn aan het eten, niets nieuws dus....quote:Op zondag 8 juni 2014 20:07 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gebeurt er nog wat op de streams?
eh wanneer eten ze niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zijn aan het eten, niets nieuws dus....
Klinkt Cool allemaal alleen heb ik er de ballen verstand van maar vind het wel leuk om te zien hoe iemand enthousiast is danquote:Op zondag 8 juni 2014 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah, yes. Dit bier blijft wel een tijdje goed hoor, 8% is het of zo. Het heeft al een tijdje op sakevaten gelegen dus echt nieuw is het sowieso niet meer.
Inderdaadquote:Op zondag 8 juni 2014 20:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
eh wanneer eten ze niet? [ link | afbeelding ]
Hahaquote:Op zondag 8 juni 2014 20:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Funny you should say that. Precies met dit bier ook
[ afbeelding ]
(Ben pas vrijdag begonnen op Untappd)
De H&V heb ik hier ook nog, misschien later vanavondquote:Op zondag 8 juni 2014 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm, ik wilde eventueel nog aan een Hel & Verdoemenis Wild Turkey BA beginnen, maar dat laat ik maar even achterwege na deze
Ik ben maar eens begonnen met op ratebeer in te vullen wat ik tot nu toe allemaal gedronken heb. Tenminste, wat ik me kan herinneren. Dit gaat een paar weken kosten vrees ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Haha![]()
Gebruik het sinds 2011 ofzo.
Al een tijdje niks ingecheckt, vooral erg handig om lijstjes bij te houden en biertjes op te zoeken, maar erg verslavend ook
Ratebeer is ook handig ja, mij teveel werk allemaal. Succesquote:Op zondag 8 juni 2014 20:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben maar eens begonnen met op ratebeer in te vullen wat ik tot nu toe allemaal gedronken heb. Tenminste, wat ik me kan herinneren. Dit gaat een paar weken kosten vrees ik.
Goedenavond Gizmo, zit je ook darten te kijken?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
naast men. punkie![]()
goedenavond mieke![]()
![]()
Het staat hier op zolder in twee donkere kasten. (Een voor het lang bewaren van een aantal 75cl flessen, de andere voor normaal bewaren van vanalles.) Als ik er niet ben zijn de gordijnen / screens / luxaflex op mijn kamer dicht. Dus dat voorkomt het ergste.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ratebeer is ook handig ja, mij teveel werk allemaal. Succes![]()
Kun jij je biervoorraad een beetje goed bewaren met dit weer?
Staat hier op donkere zolder, maar vraag me af of het niet te warm staat.
Helaas geen kelder
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:36 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Lol, had gister een filmpie op facebook, die bok ramde gewoon mensen van de brommer.
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Goedenavond Gizmo, zit je ook darten te kijken?
Goed plan welquote:Op zondag 8 juni 2014 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het staat hier op zolder in twee donkere kasten. (Een voor het lang bewaren van een aantal 75cl flessen, de andere voor normaal bewaren van vanalles.) Als ik er niet ben zijn de gordijnen / screens / luxaflex op mijn kamer dicht. Dus dat voorkomt het ergste.
De houdbaarheidsdatum op zo'n fles Hel & Verdoemenis is 25 jaar na botteldatum, en ik ben van plan te kijken hoe hij smaakt als hij over de datum is
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heerlijk weer.
Lekker om te gaan zwemmen.
Kent iemand Kijkertje? Ik zat terug te kijken in mijn postgeschiedenis. Heb wel eens met hem/haar gepraat toen ik pas op SC was. Ik zie dat ze al een maand niet op FOK is geweest terwijl ze daarvoor altijd in de COS en SC zat.quote:
Zegt mij helemaal niets.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kent iemand Kijkertje? Ik zat terug te kijken in mijn postgeschiedenis. Heb wel eens met hem/haar gepraat toen ik pas op SC was. Ik zie dat ze al een maand niet op FOK is geweest terwijl ze daarvoor altijd in de COS en SC zat.
Gebeurt wel vaker volgens mij. Anders geen ideequote:Op zondag 8 juni 2014 20:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vreemd dat iemand zo plotseling stopt met posten.
Had je ook met martend, nooit meer gezien.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Vreemd dat iemand zo plotseling stopt met posten.
Alleen van naam.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kent iemand Kijkertje? Ik zat terug te kijken in mijn postgeschiedenis. Heb wel eens met hem/haar gepraat toen ik pas op SC was. Ik zie dat ze al een maand niet op FOK is geweest terwijl ze daarvoor altijd in de COS en SC zat.
Favo brouwers? Ehm, ik heb aandelen in Brewdog uit Schotland (letterlijk) en verder zijn Stone Brewing uit Californie, Närke uit Zweden, Haandbryggeriet en Nøgne Ø uit Noorwegen tof. Uit Nederland vind ik Emelisse en De Molen geweldig. Het zijn er een hoop, maar als je zoveel verschillende brouwerijen hebt gehad dan is het bijna niet eerlijk om er maar èèn of twee te kiezen.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:46 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Goed plan wel![]()
Heb je favo brouwers en/of biersoort?
Dat geloof ik bestquote:Op zondag 8 juni 2014 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb 2 duveltjes gedronken op het terras die slaan ook aan in de volle zon
Ah jij ook Brewdog aandelen, ken er meer, vind het zo'n tof ideequote:Op zondag 8 juni 2014 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Favo brouwers? Ehm, ik heb aandelen in Brewdog uit Schotland (letterlijk) en verder zijn Stone Brewing uit Californie, Närke uit Zweden, Haandbryggeriet en Nøgne Ø uit Noorwegen tof. Uit Nederland vind ik Emelisse en De Molen geweldig. Het zijn er een hoop, maar als je zoveel verschillende brouwerijen hebt gehad dan is het bijna niet eerlijk om er maar èèn of twee te kiezen.
Naast dat zijn er nog meer natuurlijk, maar dat waren de eerste die me te binnen schoten.
Favo biersoorten zijn de moderne kneiterhoppige IPA's en zware IRS'en.
Eervolle vermelding voor Tactical Nuclear Penguin van 32% van Brewdog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |