Ik hou heul nie van ruziequote:
..... en dat te bedenken dat er tijden waren dat we berucht waren en Muerte helemaal gek maaktenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. ik heb wel wat beters te doen, de vliering opruimen![]()
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
Ik wil een eigen tuin.. wordt momenteel verziekt door dubstep
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
Ik wil een eigen tuin.. wordt momenteel verziekt door dubstep
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...
lol nee thnx, ik doe al 2 tuinen onderhouden.. dat gras groeit me veel te snelquote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...
Gewoon doen. Als je er lang genoeg zit kijken ze niet meer naar je om.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.
oei je hebt nu alleen voor zonquote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.
it's like dungeons and dragons ..quote:
Gratis spel, kun je je eigen robot bouwen en dan robotwarz spelen onlinequote:
Het is dat je zo ver weg woont, anders had je mijn balkon kunnen gebruiken.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zweefmaaier, dacht dat maakt het leuker, maar ...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee thnx, ik doe al 2 tuinen onderhouden.. dat gras groeit me veel te snel
Niet dan? Ze zien er altijd wel geinig uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zweefmaaier, dacht dat maakt het leuker, maar ...
Ja, dat bedoel ik, maar het blijft gewoon klote werkquote:Op zondag 8 juni 2014 15:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet dan? Ze zien er altijd wel geinig uit.
Je hoeft dat ding toch alleen maar neer te zetten?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, maar het blijft gewoon klote werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |