Ik hou heul nie van ruziequote:
..... en dat te bedenken dat er tijden waren dat we berucht waren en Muerte helemaal gek maaktenquote:Op zondag 8 juni 2014 14:58 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. ik heb wel wat beters te doen, de vliering opruimen![]()
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
Ik wil een eigen tuin.. wordt momenteel verziekt door dubstep
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:06 schreef Joezi het volgende:
Ik wil een eigen tuin.. wordt momenteel verziekt door dubstep
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...
lol nee thnx, ik doe al 2 tuinen onderhouden.. dat gras groeit me veel te snelquote:Op zondag 8 juni 2014 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit in de tuin, je mag het gras wel maaien als je wil ...
Gewoon doen. Als je er lang genoeg zit kijken ze niet meer naar je om.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.
oei je hebt nu alleen voor zonquote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik een stoel voor het huis zet en tussen de tokkies ga zitten. En of ik dan toe kom aan lezen.
it's like dungeons and dragons ..quote:
Gratis spel, kun je je eigen robot bouwen en dan robotwarz spelen onlinequote:
Het is dat je zo ver weg woont, anders had je mijn balkon kunnen gebruiken.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zweefmaaier, dacht dat maakt het leuker, maar ...quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee thnx, ik doe al 2 tuinen onderhouden.. dat gras groeit me veel te snel
Niet dan? Ze zien er altijd wel geinig uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zweefmaaier, dacht dat maakt het leuker, maar ...
Ja, dat bedoel ik, maar het blijft gewoon klote werkquote:Op zondag 8 juni 2014 15:16 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Niet dan? Ze zien er altijd wel geinig uit.
Je hoeft dat ding toch alleen maar neer te zetten?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, maar het blijft gewoon klote werk
Nee, die van mij moet je wel gewoon zelf bewegen, ... en daar sta je danquote:Op zondag 8 juni 2014 15:18 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Je hoeft dat ding toch alleen maar neer te zetten?
O, ik dacht dat je zo'n robot-ding had die je op de grond zette.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, die van mij moet je wel gewoon zelf bewegen, ... en daar sta je dan
Een koe heeft ook meerdere tietenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
Lot heeft ook nog tieten op haar rug zag ik net ....... en dat bedoel ik natuurlijk positief, ik bedoel 4 tieten, wie heeft dat nou
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Een koe heeft ook meerdere tieten
Ohja die heb je ook he, dat is wel ideaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je zo'n robot-ding had die je op de grond zette.
Jij moet er dus nog steeds achter aan hobbelen.
Jah, rotdingquote:Op zondag 8 juni 2014 15:23 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je zo'n robot-ding had die je op de grond zette.
Jij moet er dus nog steeds achter aan hobbelen.
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
Lot heeft ook nog tieten op haar rug zag ik net ....... en dat bedoel ik natuurlijk positief, ik bedoel 4 tieten, wie heeft dat nou
Hmm, gaat op de stapel voor van de zomer.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gratis spel, kun je je eigen robot bouwen en dan robotwarz spelen online
http://robocraftgame.com/
Binnenkort denk ik dat Lauw er ook maar weer eens van langs moet krijgen.quote:
Dalek nabouwenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, gaat op de stapel voor van de zomer.
Snap niet dat de mannen daar haar het lekkerst vindenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Binnenkort denk ik dat Lauw er ook maar weer eens van langs moet krijgen.
Lelijk mormel.
oh, persona 3 of 4 al gespeeld? ben je de hele zomer mee zoet.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, gaat op de stapel voor van de zomer.
Echt die hele markt is voor RKV.. gister op slinkse nepjank manier geld gekregenquote:Op zondag 8 juni 2014 15:36 schreef Baconbus het volgende:
OMG, de gierigheid bij RKV druipt er echt vanaf.![]()
![]()
Ik heb geen Sony consoles.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh, persona 3 of 4 al gespeeld? ben je de hele zomer mee zoet.
Ik heb een x360 omdat een tijdje lanparties / spelen met vrienden, nu is het voornamelijk een netflixbox. Ik heb een Nintendo GameCube, shit is awesome, een Atari 2600, en een Sega Megadrive.quote:
Ik denk dat het komt omdat ik ben opgegroeid met de MSX computer, ipv de commodore.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol waar komt je manga fascinatie vandaan?
probeer dan Devil Survivor of Strange Journey.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een x360 omdat een tijdje lanparties / spelen met vrienden, nu is het voornamelijk een netflixbox. Ik heb een Nintendo GameCube, shit is awesome, een Atari 2600, en een Sega Megadrive.
Oh en portable spul, ik heb een GameBoy Color en een 3DS
En wat boeit je zo aan manga?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat ik ben opgegroeid met de MSX computer, ipv de commodore.
Dezelfde manier waarop ik van sushi hou maar geen rijstplantage heb?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
en hoe kun je liefhebber zijn van anime en geen sony consoles hebben.
Ik heb RE:V voor de x360, matige game die wel leuk was in co-op.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Resident evil op de playstation en helemaal in die game zitten
Ik weet het niet, maar het is een soort van guilty pleasure, als ik mn ritalin niet slik(wat ik doorgaans niet doe als het niet nodig is(weekend/vakanties)) heeft het überhaupt geen zin om een boek te gaan lezen, aangezien ik bij pagina 3 al kwijt ben wat ik op pagina 1 gelezen heb, in dat opzicht zijn strips en beeldromans al een stuk makkelijkjer te volgen voor mij.quote:
Ik bedoel de eerste delen op de playstation 1quote:Op zondag 8 juni 2014 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb RE:V voor de x360, matige game die wel leuk was in co-op.
Is die eng? Ik heb laatst deathspace 3 gespeeld, ik zat te trillen op mn stoelquote:Op zondag 8 juni 2014 15:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
Resident evil op de playstation en helemaal in die game zitten
Mario Kartquote:Op zondag 8 juni 2014 15:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
Golden Eye en mario kart op de nintendo 64![]()
![]()
Mario Kart Double Dash op de NGC is awesomequote:
lol die heb ik nog steeds rollercoaster tycoon 3quote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef Persefoneia het volgende:
Ik kreeg Rollercoaster Tycoon voor de pc. Dan kon je een achtbaan met een looping maken.
Dan zette ik de snelheid hoger en werd mijn park steeds gesloten vanwege doden.
Skies of Arcadia Legends, Tales of Symphonia en Baten Kaitosquote:Op zondag 8 juni 2014 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mario Kart Double Dash op de NGC is awesome
Ik zou de Wii U bijna alleen al halen vanwege MK 8. Misschien van de zomer, als ik niet weet wat ik met m'n geld moet doen.
Amnesia.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is die eng? Ik heb laatst deathspace 3 gespeeld, ik zat te trillen op mn stoel
Is Alfred J. Kwak ook manga?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het is een soort van guilty pleasure, als ik mn ritalin niet slik(wat ik doorgaans niet doe als het niet nodig is(weekend/vakanties)) heeft het überhaupt geen zin om een boek te gaan lezen, aangezien ik bij pagina 3 al kwijt ben wat ik op pagina 1 gelezen heb, in dat opzicht zijn strips en beeldromans al een stuk makkelijkjer te volgen voor mij.
en in tegenstelling tot amerikaanse comics/cartoons, die er voornamelijk zijn om speelgoed te verkopen, hebben de meeste anime tenminste nog een verhaal om te volgen.
Anime is er voornamelijk om Manga's en LN's te verkopen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar het is een soort van guilty pleasure, als ik mn ritalin niet slik(wat ik doorgaans niet doe als het niet nodig is(weekend/vakanties)) heeft het überhaupt geen zin om een boek te gaan lezen, aangezien ik bij pagina 3 al kwijt ben wat ik op pagina 1 gelezen heb, in dat opzicht zijn strips en beeldromans al een stuk makkelijkjer te volgen voor mij.
en in tegenstelling tot amerikaanse comics/cartoons, die er voornamelijk zijn om speelgoed te verkopen, hebben de meeste animes die ik kijk tenminste nog een verhaal om te volgen.
Die spelen mijn dochters, hilarisch om te zien.quote:
achja, vouwtje theelepel, boes en er was eens.. zijn technisch gezien ook anime.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Technisch gezien kan je het beschouwen als anime omdat Japanse animatie. Maar meh.
lol zelfs Heidi zie ikquote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
achja, vouwtje theelepel, boes en er was eens.. zijn technisch gezien ook anime.
hmm ik weet t niet, vind het wat te traagquote:
http://www.mangapanda.com/219-15572-1/bakuman/chapter-1.htmlquote:Op zondag 8 juni 2014 16:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm ik weet t niet, vind het wat te traag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |