Sky pakt iedereen terug? Vorig jaar schoten ze ook serieus te kort in de waaieretappe en dit jaar lijken ze een stuk zwakker dan in 2013.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:01 schreef Syntix het volgende:
Laat ze het maar proberen. Sky pakt toch iedereen terug die ze wat aan doe en laat ze janken bij hun moeders net zoals ze bij Contador hebben gedaan vorig jaar in de TdF, net zoals het jaar daarvoor bij Nibali en Valverde hoeven we niet eens over te praten.
Joh, da's Syntix,daar ga je toch niet serieus op reageren?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sky pakt iedereen terug? Vorig jaar schoten ze ook serieus te kort in de waaieretappe en dit jaar lijken ze een stuk zwakker dan in 2013.
Ik probeer te reageren op inhoud, niet op username.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Joh, da's Syntix,daar ga je toch niet serieus op reageren?
Syntix heeft inhoud?quote:Op zondag 8 juni 2014 16:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik probeer te reageren op inhoud, niet op username.
omdat NL het goed deed in de waaieretappe is dat opeens zo'n grote etappe gewordenquote:Op zondag 8 juni 2014 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sky pakt iedereen terug? Vorig jaar schoten ze ook serieus te kort in de waaieretappe en dit jaar lijken ze een stuk zwakker dan in 2013.
Jij wilt beweren dat er een team beter is dan Sky?quote:
Dus je concludeert dat ze het alleen niet aan kunnen en dat er minstens 5 goede renners zijn van verschillende ploegen om hem te pakken? Lijk een beetje op het scenario van de Vuelta in het jaar dat Froome 2e werd in de tour.quote:Op zondag 8 juni 2014 16:14 schreef DeeBee het volgende:
Haha, juiste motivatie.
En ik hoop ook op het genotscenario wat SoK schetst, namelijk dat Froome net zo achterlijk gaat rijden als vorig jaar en de Spaanse armada hem meerdere keren in het pak steekt. Zou echt heerlijk zijn!
Verandert niets aan het feit dat Contador veel en veel beter is in het lezen van de koers en in het inspelen op de omstandigheden. Froome is daar gewoon op te pakken en als Contador de juiste handlangers vindt, dan kan dat beslissend worden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
omdat NL het goed deed in de waaieretappe is dat opeens zo'n grote etappe gewordenVolgens mij pakte Sky idd iedereen daarna terug, want op de Mont Ventoux was het Froome die won en iedereen jankend achter zich. Froome zat bij die waaieretappe iets te ver van achteren en zal die fout niet nog een keer maken, daarnaast denk ik dat het team van dit jaar sterker is dan dat van vorig jaar in de TdF. Nu kunnen Thomas, Porte, Nieve, (Wiggins), Lopez, Kiryienka mee naar de TdF.
Tenzij Sky zo sterk is, dat ze alles en iedereen weer terug rijden.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verandert niets aan het feit dat Contador veel en veel beter is in het lezen van de koers en in het inspelen op de omstandigheden. Froome is daar gewoon op te pakken en als Contador de juiste handlangers vindt, dan kan dat beslissend worden.
Plaatsing wordt denk ik ook heel belangrijk. In Roubaix is het met 260 kilometer en 55 kilometer kasseien veel meer een natuurlijke afvalrace. Volgens mij was het met de vorige keer Tour op kasseien bepalend dat Schleck onderuit ging.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Zou Froome een beetje kunnen rijden op kasseien met dat gratenpakhuis ?
Als het een beetje tegenzit (voor hem dan) dan kan ie daar zomaar een paar minuten kunnen verliezen op enkele klassementsrenners.
Zou wel een mooi scenario zijn.
Zou zomaar kunnen dat er daar een of meer grote namen vallen en de strijd moeten staken. Zal wel veel gedrang zijn en ook angst bij de grote namen.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Plaatsing wordt denk ik ook heel belangrijk. In Roubaix is het met 260 kilometer en 55 kilometer kasseien veel meer een natuurlijke afvalrace. Volgens mij was het met de vorige keer Tour op kasseien bepalend dat Schleck onderuit ging.
Hij is ook tegen alle menselijke logica in een toptijdrijder met dat gratenpakhuis. Dus het zal wel.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:07 schreef Pedroso het volgende:
Zou Froome een beetje kunnen rijden op kasseien met dat gratenpakhuis ?
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:41 schreef Pedroso het volgende:
Blijft toch een vreemd gezicht, een neger op een fiets.
quote:
quote:De teambus van Belkin is in het Critérium du Dauphiné slachtoffer geworden van een inbraak. Vandalen sloegen vannacht de ruit in van de zijdeur om de bus in te komen. De ploeg meldt op Twitter dat er weinig spullen zijn gestolen.
Desondanks is de ravage groot, schrijft mecanicien Martijn van Schaijk, die een foto van de bus op zijn Twitter plaatste: “Op het eerste oog is niet heel veel weg. Vooral alles overhoop gehaald en ruiten kapot.”
Dat is toch een vrij gebruikelijke uitspraak ?quote:
Is toch wet van Bartjens?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is toch een vrij gebruikelijke uitspraak ?
Is ook de correcte vorm:quote:Op maandag 9 juni 2014 14:38 schreef baggerbaas het volgende:
[..]![]()
DoorDeMart
steevast gebruikt in de vorm: "Volgens Bartjens..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |