Ik las maagdelijkheid en moest lachenquote:Op maandag 9 juni 2014 14:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet het niet te hard roepen maar mijn misselijkheid lijkt om te slaan in honger
*klopt af*
Jep, als ik me zo blijf voelen dan ga ik er straks eerst maar even een cup a soup ingooien.quote:Op maandag 9 juni 2014 14:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik las maagdelijkheid en moest lachen![]()
![]()
Lekker is dat. Toch lekker kunnen/willen eten als je eerst strontziek was
Ik heb radlers koud staan en mn ouders zijn net weg met vakantiequote:Op maandag 9 juni 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie
zet maar wat grolsch koud
Radler van Schultebrauquote:Op maandag 9 juni 2014 14:48 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb radlers koud staan en mn ouders zijn net weg met vakantie![]()
feest
Deze manquote:
Leg koud danquote:Op maandag 9 juni 2014 15:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar niet koud op het moment
Manwijf? Manboobs?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Voor jou zijn die vast minder spannend ja
geef eens een beter alternatief dan
Niet echt, maar ik probeer the best of both worlds een beetje te combineren.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jij vindt manwijven en manboobs fijn om naar te kijken?
In sommige gevallen werkt dat, in sommige ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik probeer the best of both worlds een beetje te combineren.
Ik vind dat prima.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
In sommige gevallen werkt dat, in sommige ook niet.
Zullen we dan maar gewoon tieten en ronaldo tegelijk posten?
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind dat prima.Zoek jij de tieten? Ik ben daar niet zo goed in.
nu ronaldo nog, maar dat kan jij vast welquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:59 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
[..]
nu ronaldo nog, maar dat kan jij vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |