Het ziet er echt niet uit. Blijf lekker bij BF4quote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef utopie het volgende:
ik vind BF Hardline er meer uitzien als de normale BFLijkt gewoon een mod.. andere skins etc. Ga ik echt geen volle mep voor betalen en dan waarschijnlijk ook nog 15 euro per expansion
weet niet of het zo snel gaat hoor, die van mij is nu klaarquote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef utopie het volgende:
[..]
toen ik probeerdete downloaden waren er nog 71.4%. Ging net weer even kijken en ik kan nergens meer de beta terugvinden in de store. Denk dat ie dan nu al gesloten is
ik kon 'm nu ook zonder moeite van de store downloadenquote:Op maandag 9 juni 2014 23:07 schreef RRuben het volgende:
http://www.twitch.tv/tjruben bf hardline uitproberen
snap er nog weinig vanquote:Op maandag 9 juni 2014 23:13 schreef utopie het volgende:
[..]
ik kon 'm nu ook zonder moeite van de store downloadenzal je stream ff kijken
ff vraagje heh. hoe stream jij zo fullscreen op de PS4 zonder dat je die lelijke grijze broadcast balk rechts hebt staan ? als je snapt wat ik bedoelquote:
bij share knopje en dan setting en dan view comments weg doen volgens mijquote:Op maandag 9 juni 2014 23:16 schreef utopie het volgende:
[..]
ff vraagje heh. hoe stream jij zo fullscreen op de PS4 zonder dat je die lelijke grijze broadcast balk rechts hebt staan ? als je snapt wat ik bedoel
edit: dit geval: [ afbeelding ]
kon zo even geen andere afbeelding op google vinden
Ja? Zag FIFA er goed uit. Ben wel benieuwd wie heeft wat videos.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:52 schreef rdwilbrink het volgende:
Zag er weer goed uit fifa. Battlefield ook super vet
plus allemaal geen daadwerkelijke gameplayquote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef Fokker101 het volgende:
Vind FIFA 15 er niet heel bijzonder uit zien vergeleken met vorig jaar.
dus niet heel bijzonderquote:Op maandag 9 juni 2014 23:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
plus allemaal geen daadwerkelijke gameplay
Soms lijkt het net of je naar een zombie-mode zit te kijken, bij een aantal van die gezichten...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:39 schreef Fokker101 het volgende:
Vind FIFA 15 er niet heel bijzonder uit zien vergeleken met vorig jaar.
je moet op de game staan (in home menu) en dan naar beneden en dan staat ie er gelijkquote:
Das logisch met jouw gebruikersnaamquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Nieuwe Batman vind ik nog het meest indrukwekkend.
Ook al bekend geworden vanaf wanneer?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:12 schreef emokid het volgende:
GTA V dus op de PS4.. 1080p/60fps en ik wil hem best opnieuw kopen.
herfstquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:40 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Ook al bekend geworden vanaf wanneer?
yes! Had geen ps3 dus sowoeso kopenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 08:12 schreef emokid het volgende:
GTA V dus op de PS4.. 1080p/60fps en ik wil hem best opnieuw kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |