Ziet er goed uit.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:44 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Stoofpunt van rundvlees en div. paddestoelen, geserveerd met gestoofde witlof en een torentje van bulgur.
Daarbij een plezierige, maar weinig indrukwekkende Domina uit de Ahr.
Welke citroen en kokos siroop?quote:Op maandag 9 juni 2014 16:05 schreef minilot het volgende:
Vanmiddag de hoofdmaaltijd al gehad, want ik zit straks rond normale etenstijd in de bios.
Aangezien ik glad vergeten was dat er vandaag geen winkels open zijn () was er restjeseten: gebakken aardappelen, geroosterde broccoli met parmezaan en knoflook en Really Awesome Black Bean Burgers uit de vriezer. Schep yoghurtmayo erbij nog.
Als toetje dronken we een mix van Kraken-rum, citroen en kokossiroop - samen met dikke ijsklonten door elkaar geschud in een grote jampot (bij gebrek aan een echte cocktailshaker).
Citroen, als in: gewoon een uitgeperste citroen. Ik had citroensap willen typen, maar was blijkbaar halverwege blijven steken.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:15 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Welke citroen en kokos siroop?
Schaf ik aanquote:Op maandag 9 juni 2014 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Citroen, als in: gewoon een uitgeperste citroen. Ik had citroensap willen typen, maar was blijkbaar halverwege blijven steken.
Kokossiroop was deze van Monin:
[ afbeelding ]
![]()
lekkâh!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:34 schreef Iwanius het volgende:
Omdat we vandaag bezoek kregen de BBQ aangezet en zelf even wat actie ondernomen. Vanwege het drukkende weer de ronde tafel binnen maar gedekt en binnen gegeten i.p.v. buiten.
De steaks.
Drumsticks & mais
Koolsla met radijs
Aardappelen & Tomaten
Het avondbordje.
Zo! weer genoeg achter het fornuis/grill gestaan voor de komende maanden.![]()
Yum, toch eens wat van die moninsiropen aanschaffen.quote:Op maandag 9 juni 2014 16:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Citroen, als in: gewoon een uitgeperste citroen. Ik had citroensap willen typen, maar was blijkbaar halverwege blijven steken.
Kokossiroop was deze van Monin:
[ afbeelding ]
![]()
Je hebt een scherpe blik. Als het je interesseert: Christofle bestek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |