quote:
quote:
Scriptie vorige maand al ingeleverd, nu vakantiequote:Op zondag 8 juni 2014 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen hier die doen alsof ze ineens een leven hebben omdat het mooi weer is.
kk scriptie kowed man latik shi darba
Is op het WO ook hoor, tenminste bij mijn studie wel. Je krijgt in het 2e jaar even snel uitgelegd hoe je een wetenschappelijk paper schrijft, dan mag je een keertje oefenen en vanaf dan verwachten ze van je dat je het helemaal onder de knie hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik voornamelijk erg vervelend vind is dat je feitelijk niet aangeleerd krijgt hoe je een rapport moet schrijven. Het is altijd lang leve de lol en maak er een mooie wordart van dan praten we nergens over. En dan mag je beetje lopen, ik heb vorig jaar en dit jaar bij wetenschappelijke onderzoeksinstituten stukjes van projecten uitgevoerd en dan wordt dat daar in een keer wel gewoon geëist. Ik vind dat verder prima, maar ik vond het vorig jaar wel kats beroerd dat ik dat gewoon echt niet kon.
Zelfde categorie idd.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
En Ronaldo is ook een klootzak zeker.
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
Het is feest, want de tijd dat je geen tetten mocht posten in KLB is geweest![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiep hiep hoera voor blote tetjes!
Yvonne heeft toegestemd. Kijk maar in:quote:
quote:
quote:
wtfquote:Op zondag 8 juni 2014 19:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yvonne heeft toegestemd. Kijk maar in:
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes., ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
[..]
[..]
quote:
Serieus? Dat is wel echt de meest sexy move van FOK! in de afgelopen 5 jaar danquote:Op zondag 8 juni 2014 19:01 schreef Zaktabak het volgende:
Het is feest, want de tijd dat je geen tetten mocht posten in KLB is geweest![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hiep hiep hoera voor blote tetjes!
En ook in VBL, UTO en GC.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:18 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Yvonne heeft toegestemd. Kijk maar in:
ONZ / Vrolijke Pinksterfestival-tetjes., ONZ / Hoera!Het vrijdagmiddag lesbische tiener bier en tettentopic
[..]
[..]
quote:
Er is nog maar een regel die nu geschrapt moet worden:quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:20 schreef yvonne het volgende:
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Er staat een stukje tepel op blinde.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
WAT MOETEN WE HIERMEE POST GVD TEPELS CHAI
Bijdehand hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad. Gewoon onder water laten lopen.
Godver, waarom heb ik niet zulke tieten!? Jelly.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:05 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ga nu trouwens wel een forse schadevergoeding eisen omdat ik een ban had voor tettengifjes van Robin Thicke - Blurred Lines in SER
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hèquote:Op zondag 8 juni 2014 20:17 schreef ntm het volgende:
Alsof je ook echt naar FOK! gaat als je tieten wilt zien
Ik verwacht ook echt een overload aan off-topic tetpics komende tijd. Overal. Tetpics.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:17 schreef ntm het volgende:
Nu wel, yay!quote:Op zondag 8 juni 2014 20:17 schreef ntm het volgende:
Mortaxx Dissquote:Op zondag 8 juni 2014 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt hè. Ik kom hier alleen voor scriptie- en Tindertalk.
Wtfquote:Op zondag 8 juni 2014 20:04 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Inderdaad. Gewoon onder water laten lopen.
Ik moest dit drie keer lezen voor ik nou begreep wat je bedoelde.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik noteer het cijfer dat mensen die m'n enquête hebben ingevuld gaven aan de organisatie in het X,XX/10 format.
Moest srs ook 3 pogingen wagen om te typen wat ik wou zeggenquote:Op zondag 8 juni 2014 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen voor ik nou begreep wat je bedoelde.
HBO. Is logischquote:Op zondag 8 juni 2014 22:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest srs ook 3 pogingen wagen om te typen wat ik wou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |