Nee, hbo, afstudeerscriptie is voor een half schooljaar maar door persoonlijke omstandigheden en door een veel groter onderzoek dan dat ik aanvankelijk bedacht had is het allemaal redelijk grootschalig/omslachtig geworden.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:20 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat zou ik echt niet weten, ik heb zelf nooit met voetnoten gewerkt.
[..]
Ben jij dan niet bezig voor je Master?
Ook hbo dusquote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
Okido, thanks.
Het verschil tussen hbo en wo wordt weer pijnlijk duidelijk.
Oh, hehequote:Op zondag 8 juni 2014 18:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook hbo dus. Maar je krijgt daar inderdaad echt 0 les in en dat is gruwelijk irritant
.
Wat ik voornamelijk erg vervelend vind is dat je feitelijk niet aangeleerd krijgt hoe je een rapport moet schrijven. Het is altijd lang leve de lol en maak er een mooie wordart van dan praten we nergens over. En dan mag je beetje lopen, ik heb vorig jaar en dit jaar bij wetenschappelijke onderzoeksinstituten stukjes van projecten uitgevoerd en dan wordt dat daar in een keer wel gewoon geëist. Ik vind dat verder prima, maar ik vond het vorig jaar wel kats beroerd dat ik dat gewoon echt niet konquote:Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, hehe. Klopt, alleen dat je bronvermelding via APA moet, maar da's alles mee gezegd
.
Dat is wel vervelend, het eerste uitgangspunt van een scriptie of project is dat het haalbaar en doenbaar is binnen de gegeven tijd, zo niet dan moet je het beter afbakenen.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, hbo, afstudeerscriptie is voor een half schooljaar maar door persoonlijke omstandigheden en door een veel groter onderzoek dan dat ik aanvankelijk bedacht had is het allemaal redelijk grootschalig/omslachtig geworden.
Ik moest voor m'n PvA voor deze scriptie een theoretical framework opstellen, nog nooit van gehoordquote:Op zondag 8 juni 2014 18:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat ik voornamelijk erg vervelend vind is dat je feitelijk niet aangeleerd krijgt hoe je een rapport moet schrijven. Het is altijd lang leve de lol en maak er een mooie wordart van dan praten we nergens over. En dan mag je beetje lopen, ik heb vorig jaar en dit jaar bij wetenschappelijke onderzoeksinstituten stukjes van projecten uitgevoerd en dan wordt dat daar in een keer wel gewoon geëist. Ik vind dat verder prima, maar ik vond het vorig jaar wel kats beroerd dat ik dat gewoon echt niet kon.
Ja dat klopt wel hoor, daarom heb ik het nu ook gewoon echt afgerond. Maar ik deed een super tof onderzoek waarbij onwijs veel mogelijk was. Als je dan toch bezig bent mag het wmb ook best een stuk uitgebreider zijn, het is niet alsof ik nu op dit moment echt veel andere dingen te doen heb of zoquote:Op zondag 8 juni 2014 18:28 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, het eerste uitgangspunt van een scriptie of project is dat het haalbaar en doenbaar is binnen de gegeven tijd, zo niet dan moet je het beter afbakenen.
Mijn scriptie-begeleider en andere eerdere begeleiders hamerden daar altijd enorm op, het hoeft geen levenswerk te worden want het is ''maar'' een scriptie.
Op welke school zaten jullie? Heb daar uitgebreid les in gehad?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, hehe. Klopt, alleen dat je bronvermelding via APA moet, maar da's alles mee gezegd
.
Bietje inleiding toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest voor m'n PvA voor deze scriptie een theoretical framework opstellen, nog nooit van gehoord.
Nee niks, ik heb wel een keer een Engelse brief moeten schrijvenquote:Op zondag 8 juni 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op welke school zaten jullie? Heb daar uitgebreid les in gehad?
HvA, G.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op welke school zaten jullie? Heb daar uitgebreid les in gehad?
Soort afbakening van je onderzoek/voortborduren op eerder onderzoek oid was het. Vaag gedoequote:Op zondag 8 juni 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Bietje inleiding toch?
Maar dat soort dingen inderdaad, het is gewoon gênant dat dat je een vakopleiding doet waarbij vervolgens in je potentiële werkveld een totaal andere taal gesproken wordt.
Iets met algen?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel hoor, daarom heb ik het nu ook gewoon echt afgerond. Maar ik deed een super tof onderzoek waarbij onwijs veel mogelijk was. Als je dan toch bezig bent mag het wmb ook best een stuk uitgebreider zijn, het is niet alsof ik nu op dit moment echt veel andere dingen te doen heb of zo.
Sws HBOquote:Op zondag 8 juni 2014 18:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee niks, ik heb wel een keer een Engelse brief moeten schrijven.
Nee. Ben moe van 8km lopen met koters en nog wat dingen. Ik ga zo mn lap aan doen en dan blow afkijken. Alsof ik een leven hebquote:
Iedereen doet alsof ie een leven heeft.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ben moe van 8km lopen met koters en nog wat dingen. Ik ga zo mn lap aan doen en dan blow afkijken. Alsof ik een leven heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |