quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
PeuRac!
Nog meer hosselbazen in dezen reeks
Ben je al ziek?quote:
ik ben niet enorm fit neequote:
Hoiquote:
ja vroeger. Toen een tijd niet en nu weer wel. en in kscquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
heb ik zo'n slecht geheugen, of postte jij hier in het verleden niet?
aah, ksc kom ik nooit. Als ik je onderschrift moet geloven, heb ik wat gemist door je niet te kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja vroeger. Toen een tijd niet en nu weer wel. en in ksc
ik heb je geloof ik wel vaker gezien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, ksc kom ik nooit. Als ik je onderschrift moet geloven, heb ik wat gemist door je niet te kennen.
Ik zal je wel even verzorgen.quote:
dat is goedquote:
Die goeie oude tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja vroeger. Toen een tijd niet en nu weer wel. en in ksc
wat denk jij dan, rond deze tijd?quote:
aah, maar mensen schijnen mij vaker te kennenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb je geloof ik wel vaker gezien.
Wellicht
Ik meen mij te herinneren dat jij over mijn Duitse balkon van 4 hoog naar beneden stond te pissen, pardoes over een Turks meisje.quote:
haha, ik heb wel eens van een balkon gepist, maar dat was mijn eigen balkon in Utrecht op 18 hoogquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij over mijn Duitse balkon van 4 hoog naar beneden stond te pissen, pardoes over een Turks meisje.
Studenten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, ik heb wel eens van een balkon gepist, maar dat was mijn eigen balkon in Utrecht op 18 hoog![]()
2.quote:Had jij wel een balkon daar?
quote:
Echt afschaffen die flikkers, voeren niks uit en kregen tot voor kort er nog voor betaald ookquote:
De creme de la creme van het land met alle mogelijkheden die het leven biedt, en nog klagen alsof het een kreupel menneke is dat uitzichtloos het leven op zich af moet laten komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Echt afschaffen die flikkers, voeren niks uit en kregen tot voor kort er nog voor betaald ook
Nee, niet afschaffen!! Die lui vormen mijn werk!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Echt afschaffen die flikkers, voeren niks uit en kregen tot voor kort er nog voor betaald ook
Dan zoek je maar ander werkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, niet afschaffen!! Die lui vormen mijn werk!!
En daarbij nog links stemmen ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De creme de la creme van het land met alle mogelijkheden die het leven biedt, en nog klagen alsof het een kreupel menneke is dat uitzichtloos het leven op zich af moet laten komen.
hmm, misschien moet ik eens kijken of we niet een stagair kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, niet afschaffen!! Die lui vormen mijn werk!!
Blijven strepen staanquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat denk jij dan, rond deze tijd?Gewoon netjes met het handje doen
In sommige gemeentes mag je je auto niet eens op de openbare weg wassen. Wegens milieu.quote:
Dat is in Duitsland heel normaal. Iedereen gaat naar de wasstraat, daar mag je hem zelf wassen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In sommige gemeentes mag je je auto niet eens op de openbare weg wassen. Wegens milieu.
goed plan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat denk jij dan, rond deze tijd?Gewoon netjes met het handje doen
Geen idee eigenlijk of het magquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In sommige gemeentes mag je je auto niet eens op de openbare weg wassen. Wegens milieu.
Teveel bomen in de wijk?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ergens zou ik m wel willen waxen en polijsten, maar dan kan ik m elke 2 dagen wassen door die klote vogels
wees blij dat je niet aan een meer woont of bij zeequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ergens zou ik m wel willen waxen en polijsten, maar dan kan ik m elke 2 dagen wassen door die klote vogels
Hij staat hier prima voor de deur.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb 2 parkeerplaatsen maar geen auto. Voor een kleine vergoeding kunnen jullie je bolides bij mij stallen.
Ja, en op m'n werk staat ie ook de hele dag onder bomenquote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wees blij dat je niet aan een meer woont of bij zee
Meeuwenflatsen ftw
Heb je speciale lak dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en op m'n werk staat ie ook de hele dag onder bomen
[..]Nou ja ik word hier ook niet goed van hoor. Elke 2 dagen die vogelschijt eraf poetsen, anders beschadigd de lak
Hoezo? Je kan toch wel een auto wassen?quote:
Tegenwoordig zijn veel van die dingen prima afbreekbaar, beetje opletten welke zeep je kooptquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is in Duitsland heel normaal. Iedereen gaat naar de wasstraat, daar mag je hem zelf wassen.
Met al die zooi in die waxen en zepen valt er zeker iets voor te zeggen als je de waterkwaliteit van je land een beetje serieus neemt.
Dat is bij elke lak zo, maar bij zwart valt het wat meer opquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je speciale lak dan?
Ik doe dat niet hoor
Waarom heb jij geen auto (meer) dan? Ik neem aan dat je niet van het OV gebruik maakt daar?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik heb 2 parkeerplaatsen maar geen auto. Voor een kleine vergoeding kunnen jullie je bolides bij mij stallen.
Das vet leuk man.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch wel een auto wassen?Heb jaren lang niet anders gedaan.
wat de meeste mensen dus niet doen. In die zin is t niet gek als t gewoon niet meer zou mogen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn veel van die dingen prima afbreekbaar, beetje opletten welke zeep je koopt
Ik wel, kan gaan bijtenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je speciale lak dan?
Ik doe dat niet hoor
Nou, ik weet ook niet wat er fout is gegaan. Voorheen ging het altijd goedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch wel een auto wassen?Heb jaren lang niet anders gedaan.
Ik zal jou eens...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel, kan gaan bijten
[..]
Nou, ik weet ook niet wat er fout is gegaan. Voorheen ging het altijd goed
Ik kan het nergens doen, dus heb een abbo bij de wasstraatquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das vet leuk man.
![]()
Gewoon goeie sop kopen nadrogen met oude katoenen theedoek, niks geen strepen
P.R. Utser?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel, kan gaan bijten
[..]
Nou, ik weet ook niet wat er fout is gegaan. Voorheen ging het altijd goed
Hoezo nergens doen. Je kan het overal doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan het nergens doen, dus heb een abbo bij de wasstraat
Goed puntquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo nergens doen. Je kan het overal doen![]()
Of bij een kennis voor de deur.quote:
Dat denk ik ook. Bij mn ouders staan nog een aantal flessenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Of bij een kennis voor de deur.
Ik ga morgen de mijne doen denk ik. Ben alleen bang dat ik op 1e pinksterdag geen turtlewax kan scoren
Kak....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Bij mn ouders staan nog een aantal flessenWordt nooit meer gebruikt
Je mag mijn auto wassenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kak....![]()
Ik wil dat morgen juist gaan doen.
Dan maar iets anders verzinnen
Morgen niet denk ik? Meestal alleen 2e feestdag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij hebben ze turtlewax gewoon bij de bouwmarkt, die zijn volgens mij wel open?
Waarom wel? Een stad met 10.000en rappe taxi's die de gaten in de weg ontwijken, de benenwagen, een heerlijk appartement en meer heb ik niet nodig man.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen auto (meer) dan? Ik neem aan dat je niet van het OV gebruik maakt daar?
Dat is niet grappigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wel? Een stad met 10.000en rappe taxi's die de gaten in de weg ontwijken, de benenwagen, een heerlijk appartement en meer heb ik niet nodig man.
Auto's zijn hier trouwens peperduur, Nederlandse prijzen, dus duurder dan in Duitsland.
Hele hoge invoerrechtenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom wel? Een stad met 10.000en rappe taxi's die de gaten in de weg ontwijken, de benenwagen, een heerlijk appartement en meer heb ik niet nodig man.
Auto's zijn hier trouwens peperduur, Nederlandse prijzen, dus duurder dan in Duitsland.
Loop een willekeurige kerk binnen en ze hebben wel was.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen niet denk ik? Meestal alleen 2e feestdag.
hehe, kan ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Loop een willekeurige kerk binnen en ze hebben wel was.
Beetje buiten de doos denken.![]()
Gemiddeld verdienen Colombianen zo'n 300 euro per maand. Auto's zijn alleen voor de rijken.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is niet grappigvind auto's hier al schofterig duur en in verhouding is het daar dan nog erger.
Die hebben we hier ook, maar dan heet het BPM, tenzij je auto volledig electrisch kan rijden.quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij hebben ze turtlewax gewoon bij de bouwmarkt, die zijn volgens mij wel open?
Hmm ja zou kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Morgen niet denk ik? Meestal alleen 2e feestdag.
En die auto's zijn duurquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hebben we hier ook, maar dan heet het BPM, tenzij je auto volledig electrisch kan rijden.
dat is relatief, ik vind van niet. Ligt er ook aan wat je rijdt en hoeveel.quote:
nee dat dan weer nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, maar mensen schijnen mij vaker te kennenOf hebben we elkaar ook irl gezien?
Volgens mij zijn er met Zuid-Korea, Japan en China prima handelsakkoorden, want mijn hele huis is Samsung en de Chinezen brengen ook wat troep mee (al valt het mee vergeleken met Cubaquote:
Ik had het eigenlijk over elektrische auto'squote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is relatief, ik vind van niet. Ligt er ook aan wat je rijdt en hoeveel.
Kan je beter gaan fietsenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er met Zuid-Korea, Japan en China prima handelsakkoorden, want mijn hele huis is Samsung en de Chinezen brengen ook wat troep mee (al valt het mee vergeleken met Cuba), Toyota, Kia, Hyundai vormen de taxivloot.
Bovendien, waarom een auto in een stad van 9 miljoen inwoners (net zoveel als de hele Randstad) die daar niet echt op berekend is... bij mij beneden...:
[ afbeelding ]
Ook dat valt wel mee, in mijn ervaring is een Tesla zijn geld prima waard.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over elektrische auto's
Is dat normaal?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er met Zuid-Korea, Japan en China prima handelsakkoorden, want mijn hele huis is Samsung en de Chinezen brengen ook wat troep mee (al valt het mee vergeleken met Cuba), Toyota, Kia, Hyundai vormen de taxivloot.
Bovendien, waarom een auto in een stad van 9 miljoen inwoners (net zoveel als de hele Randstad) die daar niet echt op berekend is... bij mij beneden...:
[ afbeelding ]
Kijk, dan moet dat nog geregeld worden dus.quote:
Fietsen? Pauperquote:
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook dat valt wel mee, in mijn ervaring is een Tesla zijn geld prima waard.
Zelf rijden is coolerquote:
precies.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kijk, dan moet dat nog geregeld worden dus.
Ik ben geen Nairo Quintana.quote:
Ik niet, ik ben te lui om te fietsen.quote:
Haha sukkeltjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben te lui om te fietsen.
Ik wilde dinsdag naar mijn oom fietsen, kom ik in de kelder.... kut, fiets staat nog op het station
Niks voor mij. Auto/motor rijden is veel te leukquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben geen Nairo Quintana.Flinke hellinkjes hier ook. En dat is zelfmoord.
Neuh, taxi en lopen en vliegtuig, dat zijn de vervoermiddelen die ik gebruik. Heerlijk.
Elke werkdag ochtend en avondspits, weekends en puentes (lange weekends, zo'n 12 per jaarquote:
Uit welk moeras komt deze kat eigenlijk?quote:
Is waar, dan moet je in Medellín gaan wonen*, daar zijn de straten veul beter. Bogotá is echt een drama om de brakke wegen. Zelfs in mijn luxe buurt. Een schande voor de stad en de huidige burgemeester (afgezet maar bij de VN zijn gelijk gehaald en teruggekomen) doet er geen flikker aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niks voor mij. Auto/motor rijden is veel te leuk
Jammer is dat. Maar ja, ik blijf wel gewoon hier wonen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is waar, dan moet je in Medellín gaan wonen, daar zijn de straten veul beter. Bogotá is echt een drama om de brakke wegen. Zelfs in mijn luxe buurt. Een schande voor de stad en de huidige burgemeester (afgezet maar bij de VN zijn gelijk gehaald en teruggekomen) doet er geen flikker aan.
Dat lijkt mij veel toffer inderdaadquote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke werkdag ochtend en avondspits, weekends en puentes (lange weekends, zo'n 12 per jaar) is het uitgestorven.
Ochtendzon is ideaal in een regenstad als Bogotá. En het is weer grijs en koud vandaag.
In de winter is het beter dan Nederland, van mei tot augustus heeft Nederland een lekkerder klimaat.
Waarom huren? Ze geven dat ding voor nop mee bij de dealerquote:
Dat vond ik al voordat ik erin reed, nu MOET ik er een hebben, nog ff sparen alleen. Mensen die zeggen dat electrisch rijden niet leuk is/kan zijn, hebben er nog nooit in gereden.quote:
Vet, hoe rijdt het?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat vond ik al voordat ik erin reed, nu MOET ik er een hebben, nog ff sparen alleen. Mensen die zeggen dat electrisch rijden niet leuk is/kan zijn, hebben er nog nooit in gereden.
Absurd, ik heb serieus snelle auto's gereden, ook veel snellere, en luxere ook. Toch is deze auto compleet anders, de auto weeg 2100kg, dat is serieus zwaar, maar het zwaartepunt ligt lager dan sommige sportauto's. Dit komt omdat de accu's de bodem vormen en de motor letterlijk tussen en op de hoogte van de wielen zit. Dus er is nauwelijks iets wat daar bovenuit komt.quote:
Ik was alleen en de verkoper ging wel mee, maar ik mocht alles doen en laten, hij spoorde me eerder aan en Vinniee weet hoe ik kan rijdenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:15 schreef muhahaha het volgende:
Zou dat niet raar staan met een paar man tegelijk of bedoel je alleen?
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Absurd, ik heb serieus snelle auto's gereden, ook veel snellere, en luxere ook. Toch is deze auto compleet anders, de auto weeg 2100kg, dat is serieus zwaar, maar het zwaartepunt ligt lager dan sommige sportauto's. Dit komt omdat de accu's de bodem vormen en de motor letterlijk tussen en op de hoogte van de wielen zit. Dus er is nauwelijks iets wat daar bovenuit komt.
Dat in combinatie met lage banden, luchtvering en een bijzonder prettig stuurgevoel, zorgt ervoor dat je het idee hebt met een auto van maximaal 1400kg op pad te zijn. Welke toevallig erg breed en lang is.
Dan komt de motor, dat is heel vreemd, eerst is er geen geluid, maar dat valt niet meteen op. Wat meteen op valt is het koppel, het maximum koppel is er namelijk direct, vanuit stilstand. Dat zorgt voor ongelofelijke acceleraties, zonder het opbouwen van kracht wat je normaal gewend bent, krijg je een grote schop en daarna blijf je (voor je gevoel) eindeloos versnellen.
Oh en achterwielaandrijving, dat merk je ook (positief). Ik heb echt lopen gooien en smijten met die auto en hoorde pas achteraf dat ik 2100kg behandelde alsof het een GTI was.
Hoe zat die dude naast je dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was alleen en de verkoper ging wel mee, maar ik mocht alles doen en laten, hij spoorde me eerder aan en Vinniee weet hoe ik kan rijden
Zeker, bij de dealer waar ik was hadden ze het hele chassis staan, best grappig om te zien, lijkt redelijk onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt goed!
2100 kg, shit. Maakt hem ook wel veilig bij botsingen.
Heel ontspannenquote:
Ik had dus in de Model S gereden he, die Roadstar is niet meer te krijgen (nieuw).quote:
Nicequote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, bij de dealer waar ik was hadden ze het hele chassis staan, best grappig om te zien, lijkt redelijk onverwoestbaar.
[..]
Heel ontspannen
[..]
Ik had dus in de Model S gereden he, die Roadstar is niet meer te krijgen (nieuw).
En had je een nat broekje toen je klaar was?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, bij de dealer waar ik was hadden ze het hele chassis staan, best grappig om te zien, lijkt redelijk onverwoestbaar.
[..]
Heel ontspannen
[..]
Ik had dus in de Model S gereden he, die Roadstar is niet meer te krijgen (nieuw).
Nee, mn boner bleef wel achter het stuur hangenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En had je een nat broekje toen je klaar was?
Lastig sturen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, mn boner bleef wel achter het stuur hangen
Alleen met het in/uitstappenquote:
Aangeklikt. Spijt van als haren op mijn hoofd. Wat een kermisterreur.quote:
Ja zeker! Goed en mooi en het weer!!! Maar ben niet zo retro als ik dachtquote:Op zondag 8 juni 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja daar ging je naartoe
Was wel leuk dus?
Niet retro? Hipster dus?quote:Op zondag 8 juni 2014 00:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zeker! Goed en mooi en het weer!!! Maar ben niet zo retro als ik dachtkende weinig nummers. Alleen Golden Earing kende ik veel.
brabants moerasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit welk moeras komt deze kat eigenlijk?
JJHquote:
Zeg het es weiss? Alles goed daar in Rotterdam?quote:
Nog niet eens.quote:
Was ik het maarquote:
Dit dusquote:
Niks gewend jij.quote:
Zou kunnenquote:
Geen oppasquote:
ik teveel gedronken en geen verklaring waarom ik opeens in de auto zou stappenquote:
Verklaring? je kan toch ergens een biertje gaan drinkenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik teveel gedronken en geen verklaring waarom ik opeens in de auto zou stappen
Gewoon meenemen, die gooien we hier wel op een bedquote:
spontaan opeens om 1:25quote:Op zondag 8 juni 2014 01:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Verklaring? je kan toch ergens een biertje gaan drinken
Aaww das ook zielig hij slaapt alquote:Op zondag 8 juni 2014 01:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon meenemen, die gooien we hier wel op een bed
Ow ja er is een mevr. Koenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spontaan opeens om 1:25
zulke spontaniteit staat niet in het woordenboek van mevr Koen
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probeer ik ook af en toe wel eens te vergeten
ze kan lief zijn maar anderen begrijpen is d'r vreemdquote:
Ow dat is ook niet leukquote:Op zondag 8 juni 2014 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze kan lief zijn maar anderen begrijpen is d'r vreemd
vanavond zat ik een paar keer te lachen om iets dat ik op WA of op Fok las
je moest die kop zien, zoveel onbegrip
ze snapt gewoon niet dat ik "virtueel" contact kan hebben met mensen waarvan ik er een hoop nooit irl zag. ze vind dat ik meer energie in vrienden moet stekenquote:
Ik vind dat je een ieder vrij moet laten om zijn/haar eigen ding te doen, dat gemiep altijd over wat een ander wel of niet doetquote:Op zondag 8 juni 2014 01:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze snapt gewoon niet dat ik "virtueel" contact kan hebben met mensen waarvan ik er een hoop nooit irl zag. ze vind dat ik meer energie in vrienden moet steken
tsja, zo hebben we hier wel meer verschillen qua meningquote:Op zondag 8 juni 2014 01:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een ieder vrij moet laten om zijn/haar eigen ding te doen, dat gemiep altijd over wat een ander wel of niet doet
Als ik jou zo hoor, ben ik zo blij dat ik lekker single ben en al dat gezeik niet meer hebquote:Op zondag 8 juni 2014 01:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, zo hebben we hier wel meer verschillen qua mening
goede vrienden van mij (en ook van ons beiden ooit) heeft ze uitgekotst, maar wel zeiken dat ik eens meer contact moet hebben met de man van een vriendin van d'r
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar jouquote:Op zondag 8 juni 2014 01:34 schreef Weissman het volgende:
Koen66! Wat een baas is dat IRL(no sarcasm)
ik ben vaak zat best gelukkig, maar er zijn ook zat momenten dat ik maar wat lief single zou zijnquote:Op zondag 8 juni 2014 01:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als ik jou zo hoor, ben ik zo blij dat ik lekker single ben en al dat gezeik niet meer heb![]()
kerelquote:Op zondag 8 juni 2014 01:34 schreef Weissman het volgende:
Koen66! Wat een baas is dat IRL(no sarcasm)
Weisman is een toffe kerelquote:Op zondag 8 juni 2014 01:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd naar jou
Kan mij er zeker iets bij voorstellenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben vaak zat best gelukkig, maar er zijn ook zat momenten dat ik maar wat lief single zou zijn
ik ben een gekende SC hoerquote:Op zondag 8 juni 2014 01:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het was 1 van de actieve sc's![]()
Weet ik veel dat jij hier ook ben.
Slaap lekkerquote:
Wat goed dat je er bent, heb een knuffel nodigquote:
mij kan je vinden in R'49, KSC, SEX, en af en toe nog incidenteel in V&A, TAL, R&P etcquote:Op zondag 8 juni 2014 01:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet want ik kwam maar in 1 sc.
Via t topic of wil je dat ik je bel?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat goed dat je er bent, heb een knuffel nodig
Ik zat een beetje vast geroest....quote:Op zondag 8 juni 2014 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mij kan je vinden in R'49, KSC, SEX, en af en toe nog incidenteel in V&A, TAL, R&P etc
Ik heb vandaag wel een beetje genoeg gebeldquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel een beetje genoeg gebeldik was de tam-tam vanmiddag
![]()
Mijn moeder is weer opgenomen vanmorgen
ik kijk meestal ook gewoon rond waar nog leven isquote:Op zondag 8 juni 2014 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zat een beetje vast geroest....![]()
Heb me los gerukt dit weekend maar dat viel niet best.
Boh.... Hele dikke knuffel geeft aan Carooltje!quote:Op zondag 8 juni 2014 01:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel een beetje genoeg gebeldik was de tam-tam vanmiddag
![]()
Mijn moeder is weer opgenomen vanmorgen
Dank jequote:Op zondag 8 juni 2014 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Boh.... Hele dikke knuffel geeft aan Carooltje!
Ik niet. Ik zat eerst in t hattrick topic en daarna in t radio topic. Veel meer heb ik niet gedaan...quote:Op zondag 8 juni 2014 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk meestal ook gewoon rond waar nog leven is
Heb van 11 tot half 5 in het ziekenhuis gezeten en van 6 tot 8 dus ik ben echt gesloopt en zo moequote:
hattrick topicquote:Op zondag 8 juni 2014 01:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zat eerst in t hattrick topic en daarna in t radio topic. Veel meer heb ik niet gedaan...
Dank je welquote:
hoe gaat het nu met d'r?quote:Op zondag 8 juni 2014 01:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heb van 11 tot half 5 in het ziekenhuis gezeten en van 6 tot 8 dus ik ben echt gesloopt en zo moeen nu kan ik niet slapen
Ja nog steeds heel veel pijn, ze heeft weer een ontsteking aan haar alvleesklier, daar is ze een paar maanden geleden ook al voor opgenomen en behandeld. Maar nu is het dubbel zo hard terug gekomen.. dus ze hebben haar flink wat morfine gegeven om de pijn te stoppenquote:
Geen dank kanjer, ik gaf m t liefst persoonlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Anders geef ik je morgen middag wel ff een belletje, ben het wel zat voor vandaag
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja nog steeds heel veel pijn, ze heeft weer een ontsteking aan haar alvleesklier, daar is ze een paar maanden geleden ook al voor opgenomen en behandeld. Maar nu is het dubbel zo hard terug gekomen.. dus ze hebben haar flink wat morfine gegeven om de pijn te stoppen
Nee zal je niet straks om 9 uur al bellen hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 01:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen dank kanjer, ik gaf m t liefst persoonlijk.
Jij mag mij altijd bellen!Of ik opneem is een 2e...
Ben op zondag niet al te vroeg wakker...
GAM / [Hattrick] #611: Met een nieuw personeelssysteemquote:
Ja en nu hadden ze het over allemaal enge dingen die ze gaan willen testen enzo.. maar omdat Pinksteren moeten we wachten tot dinsdag voordat ze de onderzoeken gaan doen.. ook zoiets fijnsquote:
niet echt een stormlooptopicquote:Op zondag 8 juni 2014 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
GAM / [Hattrick] #611: Met een nieuw personeelssysteem
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=8 (scroll even helemaal naar beneden)
feestdagen die belangrijker zijn dan gezondheidquote:Op zondag 8 juni 2014 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en nu hadden ze het over allemaal enge dingen die ze gaan willen testen enzo.. maar omdat Pinksteren moeten we wachten tot dinsdag voordat ze de onderzoeken gaan doen.. ook zoiets fijns
quote:Op zondag 8 juni 2014 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en nu hadden ze het over allemaal enge dingen die ze gaan willen testen enzo.. maar omdat Pinksteren moeten we wachten tot dinsdag voordat ze de onderzoeken gaan doen.. ook zoiets fijns
Ja onzin tochquote:Op zondag 8 juni 2014 01:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
feestdagen die belangrijker zijn dan gezondheid
Duhquote:Op zondag 8 juni 2014 01:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee zal je niet straks om 9 uur al bellen hoor
Dank jequote:
Nee moet morgenochtend eerst weer die kant op, ff wat spullen nog brengen, mijn pa was helemaal in paniek en kon thuis niks vindenquote:Op zondag 8 juni 2014 01:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
DuhJij morgen om 9u al aan de foon met mij.
Niet meer nee, daarom zei ik ook scroll even (bij de 2e link) omlaag. Dan zie je mijn bijdrage aan dat topic.quote:
ik zag hetquote:Op zondag 8 juni 2014 01:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet meer nee, daarom zei ik ook scroll even (bij de 2e link) omlaag. Dan zie je mijn bijdrage aan dat topic.
Dan ben ik waarschijnlijk wel wakker ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee moet morgenochtend eerst weer die kant op, ff wat spullen nog brengen, mijn pa was helemaal in paniek en kon thuis niks vindendus moet ff wat kleding en dat soort dingetjes verzamelen, en dan om 3 uur weer die kant op dus zal zeker pas einde van de middag begin avond worden hoor
Mag hopen van wel tochquote:Op zondag 8 juni 2014 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk wel wakker ja.
zijn wel meer inkakkende SCs maar dit is wel extreemquote:Op zondag 8 juni 2014 02:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is nu traag maar ooit was het sc en met veel gezelligheid.
quote:Op zondag 8 juni 2014 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
(Ik ga er ook van uit.)
Hoiquote:
Hey koenertquote:
*luistert nieuwsgierigquote:Op zondag 8 juni 2014 02:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Hey koenert.
Ik weet wel waarom deze SC zo inkakt steeds.
Ik wil niet mezelf ophemelen maar dat krijg je als je Outpost er uit tieft.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn wel meer inkakkende SCs maar dit is wel extreem
Hoi jou kon ik nog nietquote:
Ja ik durf dat niet zo goed hardop te zeggenquote:
doe het zachtjes danquote:Op zondag 8 juni 2014 02:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja ik durf dat niet zo goed hardop te zeggen.
Ik jou ook nietquote:
hoinquote:
Lieve mensenquote:
Oh die ga ik bewarenquote:
trustequote:Op zondag 8 juni 2014 02:18 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga proberen te slapen
Morgen weer heftige drukke dag, slaap lekker allemaal![]()
Ik ben aan het nadenkenquote:Op zondag 8 juni 2014 02:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Ik ben benieuwd waar je hem ooit wil hebben.
je moet ook niet alleen liggen he, dan is het logisch dat je geen erectie krijgtquote:Op zondag 8 juni 2014 02:39 schreef jelfrikandel het volgende:
Waarom kan ik geen erectie krijgen als ik met een naakte vrouw in bed lig? Is dit raar, ben 18jaar oud?!?!! (wel heel erg onervaren) Terwijl ik ervoor tijdens zoenen wel een stijve heb
Dat doe ik zeker nietquote:Op zondag 8 juni 2014 02:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je moet ook niet alleen liggen he, dan is het logisch dat je geen erectie krijgt
Je bent gay.quote:Op zondag 8 juni 2014 02:39 schreef jelfrikandel het volgende:
Waarom kan ik geen erectie krijgen als ik met een naakte vrouw in bed lig? Is dit raar, ben 18jaar oud?!?!! (wel heel erg onervaren) Terwijl ik ervoor tijdens zoenen wel een stijve heb
Komt wel een keer weiss. Ik ben eens in de zoveel maanden in Rotterdam.quote:Op zondag 8 juni 2014 01:42 schreef Weissman het volgende:
@yats: ik heb je in een ander topic al uitgenodigd om samen wat te drinken in mijn stad. Ben je niet op ingegaan.
@koen: dankje chef. gaat goed hier, ups en af en toe een down maar ik mag niet klagen.
Hup hup, uit je nestquote:Op zondag 8 juni 2014 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil niet uit bed![]()
Maar moet met m'n nichtje naar een Dis.ney con.certin go.rin.chem
Halp
Ook al zo vroeg op fax? Ga je zo naar zee?quote:
Ik zag het bij je langskomen ja. Maar da's wel heel vroeg.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:33 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil niet uit bed![]()
Maar moet met m'n nichtje naar een Dis.ney con.certin go.rin.chem
Halp
ze proppen die kinderen nu al vol met snoep en ijsquote:Op zondag 8 juni 2014 09:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik zag het bij je langskomen ja. Maar da's wel heel vroeg.
Wat?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze proppen die kinderen nu al vol met snoep en ijsop dit uur. Bah.
Was het maar zo'n feest. Moet werken tot 6quote:Op zondag 8 juni 2014 09:32 schreef yats het volgende:
[..]
Ook al zo vroeg op fax? Ga je zo naar zee?
Je bent echt boos he?quote:Op zondag 8 juni 2014 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze proppen die kinderen nu al vol met snoep en ijsop dit uur. Bah.
Dag Weissman. Regent het bij jullie ook?quote:
ja, ik ben moe en ik wil koffie.quote:
Kom halen dan. Dat nichtje redt zich wel met die berg aan snoep en ijs.quote:
ja precies. En nu willen ze we mee dansenquote:
Mag ik ook langskomen?quote:Op zondag 8 juni 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kom halen dan. Dat nichtje redt zich wel met die berg aan snoep en ijs.
erg, érg aantrekkelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 10:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Kom halen dan. Dat nichtje redt zich wel met die berg aan snoep en ijs.
quote:
Ik zie jullie zo.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja precies. En nu willen ze we mee dansensure
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |