quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:20 schreef Weissman het volgende:
PeuRac!
Nog meer hosselbazen in dezen reeks
Ben je al ziek?quote:
ik ben niet enorm fit neequote:
Hoiquote:
ja vroeger. Toen een tijd niet en nu weer wel. en in kscquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi![]()
heb ik zo'n slecht geheugen, of postte jij hier in het verleden niet?
aah, ksc kom ik nooit. Als ik je onderschrift moet geloven, heb ik wat gemist door je niet te kennen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja vroeger. Toen een tijd niet en nu weer wel. en in ksc
ik heb je geloof ik wel vaker gezien.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah, ksc kom ik nooit. Als ik je onderschrift moet geloven, heb ik wat gemist door je niet te kennen.
Ik zal je wel even verzorgen.quote:
dat is goedquote:
Die goeie oude tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja vroeger. Toen een tijd niet en nu weer wel. en in ksc
wat denk jij dan, rond deze tijd?quote:
aah, maar mensen schijnen mij vaker te kennenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb je geloof ik wel vaker gezien.
Wellicht
Ik meen mij te herinneren dat jij over mijn Duitse balkon van 4 hoog naar beneden stond te pissen, pardoes over een Turks meisje.quote:
haha, ik heb wel eens van een balkon gepist, maar dat was mijn eigen balkon in Utrecht op 18 hoogquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik meen mij te herinneren dat jij over mijn Duitse balkon van 4 hoog naar beneden stond te pissen, pardoes over een Turks meisje.
Studenten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haha, ik heb wel eens van een balkon gepist, maar dat was mijn eigen balkon in Utrecht op 18 hoog![]()
2.quote:Had jij wel een balkon daar?
quote:
Echt afschaffen die flikkers, voeren niks uit en kregen tot voor kort er nog voor betaald ookquote:
De creme de la creme van het land met alle mogelijkheden die het leven biedt, en nog klagen alsof het een kreupel menneke is dat uitzichtloos het leven op zich af moet laten komen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Echt afschaffen die flikkers, voeren niks uit en kregen tot voor kort er nog voor betaald ook
Nee, niet afschaffen!! Die lui vormen mijn werk!!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Echt afschaffen die flikkers, voeren niks uit en kregen tot voor kort er nog voor betaald ook
Dan zoek je maar ander werkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, niet afschaffen!! Die lui vormen mijn werk!!
En daarbij nog links stemmen ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De creme de la creme van het land met alle mogelijkheden die het leven biedt, en nog klagen alsof het een kreupel menneke is dat uitzichtloos het leven op zich af moet laten komen.
hmm, misschien moet ik eens kijken of we niet een stagair kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nee, niet afschaffen!! Die lui vormen mijn werk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |