Bij meer mensen. Maar toch ontploft het internet op het moment dat die game aangekondigd gaat wordenquote:Op maandag 20 oktober 2014 12:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nou ja HL3 heeft m'n interesse al een beetje verloren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Om een of andere reden zou ik lichtelijk teleurgesteld zijn als er een fallout bugloos de markt op komt .quote:
Lees het ook net. Klinkt redelijk plausibel.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boston!
https://register.dpma.de/(...)Z=013401691&CURSOR=5
Een unieke plasma of laser rifle werkt prima tegen reavers.quote:Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo eigenlijk is dat Broken Steel ook crap hoor.
Normaal zijn enemies goed te killen en op latere levels ook met een beetje uitdaging, maar als je eenmaal die Broken Steel DLC hebt geïnstalleerd. Damn dan lijkt het spel wel ineens helemaal uit balans. Bedoel als je Fallout 3 zonder DLC speelt dan is het spel gewoon goed te doen. Ook op latere levels kan je goed door alles heen komen. Maar zodra je Broken Steel hebt dan veranderd er wel het een en ander.
Sommige companions die ineens veel HP hebben, sommige enemies (zeker de feral ghoul reavers, albino radscorpions en super mutants overlords) die dan 1500 HP hebben terwijl voor de DLC de sterkste vijanden iets van 250 a 300 HP hadden. Behalve de super mutants behemoths, maar daar zijn er maar 5 van in het hele spel.
Eigenlijk slaat het nergens op waarom ze overdreven veel HP hebben met die DLC geïnstalleerd. Bedoel soms zijn ze niet eens te killen Zo heb ik weleens 20 keer zo'n gauss rifle moeten gebruiken tegen 1 reaver. Kom om op man dat gaat nergens meer over. Het spel mag heus wel ietsje moeilijk worden, maar met die DLC lijjkt het net alsof die enemies bullet sponges worden
Volgens mij was dat ook fake hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Boston!
https://register.dpma.de/(...)Z=013401691&CURSOR=5
Het linkje is van het patentbureau in Duitsland, dus dat kan niet fake zijn lijkt me?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook fake hoor.
Even opzoeken waar ik het ook alweer had gelezen.
In februari dit jaar had je ook al een ''leak'' van waar het ook ging over een trademark van Shadow Of Boston: http://www.vg247.com/2014(...)b-feels-a-tad-fishy/quote:The Hoax Season is upon us, Vault dwellers. A trademark for Fallout: Shadow of Boston has been submitted for registration with the Deutsches Patent- und Markenamt, by one Ann K. Ford from Paris, on behalf of Bethesda Softworks. VG247 points out it's consistent with the leaks for a similar title from February, the reality is that the title is misspelled (what company misspells its own flagship title?) and the IMDb listing for it is long gone.
Why are we calling BS on this? Here's the raisins:
No such trademark has been submitted to the United States Patent and Trademark Office, and submitting it there first is the general practice of the company (The Skyrim trademark was filed for in June 2010 at the USPTO).
Ann K. Ford (DLA Piper) is the U.S. Chair of the Trademark, Copyright and Media Practice of the company. In Washington, D.C., not Paris.
If it was Bethesda, it would be doing it via DLA Piper UK, as seen in this DPMA entry.
The European Union's Office for the Harmonization of the Internal Market only requires the payment for registration to be made within 30 days of filing, not at the moment of submission. Check it yourself.
Bethesda's next installment will be called Fallout 4 or Fallout IV. That's why Skyrim is The Elder Scrolls V: Skyrim, not The Elder Scrolls: Skyrim.
Once it's deleted, you can read it here, in case you want to show it to your children. On the odd chance it is actually true and Bethesda does misspell the name of its own game in legal documents, registers abroad first despite being an U.S. company, and goes against its practice of numbering its own games, we'll keep you posted. Until proven true, though, doubt everything.
http://fallout.gamepedia.(...)t:_Shadow_of_Bostion
Interessant artikeltje van die gamepedia-pagina. Dat het consistent is met de VG247-berichtgeving van februari klopt, maar toen ging het om een IMDB-entry.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit een beetje zoeken en kwam dit tegen:
[..]
In februari dit jaar had je ook al een ''leak'' van waar het ook ging over een trademark van Shadow Of Boston: http://www.vg247.com/2014(...)b-feels-a-tad-fishy/
Daarom zeg ik al dat ik het gevoel heb dat dit alweer een hoax is zoals die vele andere geruchten.
Northern Californiaquote:
Ja, dat weet ik, maar, het kan wel werkend gekregen worden. Niet geoptimaliseerd betekend niet meteen werkt niet, nu niet, nooit niet etc etc. Dat bethesda zijn handen er vanaf heeft getrokken betekend ook niet dat niemand er een oplossing voor heeft. Of moet ik het maar gewoon opgeven en wachten op fallout 4 en fallout 3 nooit meer spelen omdat het 'niet geoptimaliseerd is voor windows 7' ?quote:Op donderdag 6 november 2014 16:28 schreef The_Substitute het volgende:
Misschien moet iemand, net zoals op Steam, even in de OP benadrukken dat F3 niet geoptimaliseerd is voor Win7.
.quote:
Nope, alle add ons dus dat lijkt me geen goede optie . Ben nu even wat verder aan het tweaken met instellingen, misschien komt het nog goed en anders draai ik wel een virtual box met windows XP voor dat kutspel .quote:Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Als je de games toch vanilla speelt dan kan ik Tale of Two Wasteland aanraden. Dan speel je Fallout 3 met de New Vegas engine, maar het speelt echt veel en veel beter
Bedoelde met vanilla dat je zonder mods speelt. Als je Fallout 3 + DLC's hebt en Fallout New Vegas + DLC's, dan kan je Tale of Two Wastelands proberen. Die mod was eerst nog niet helemaal super, maar tegenwoordig is het echt stabiel en speelt het echt super.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
.
[..]
Nope, alle add ons dus dat lijkt me geen goede optie . Ben nu even wat verder aan het tweaken met instellingen, misschien komt het nog goed en anders draai ik wel een virtual box met windows XP voor dat kutspel .
Ooohh, oké. Dan doe ik dat inderdaad wel. Heb beide spellen en zonder mods spelen boeit me niet . Thanks.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:16 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bedoelde met vanilla dat je zonder mods speelt. Als je Fallout 3 + DLC's hebt en Fallout New Vegas + DLC's, dan kan je Tale of Two Wastelands proberen. Die mod was eerst nog niet helemaal super, maar tegenwoordig is het echt stabiel en speelt het echt super.
Tja het is gewoon jammer dat Fallout 3 niet goed draait op Windows 7. Zelfs met een boel fixes blijft die games vaak crashen. Zeker als je verder in de game komt.
Als je helemaal niet met mods gaat spelen dan is Tale of Two Wasteland juist perfect. Als je echt veel mods gebruikte en dan ook nog die Tale of Two Wastelands mod wilde gebruiken. Ja dan werd het wel wat lastiger om alles goed en lekker te laten lopen.quote:Op donderdag 6 november 2014 17:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Ooohh, oké. Dan doe ik dat inderdaad wel. Heb beide spellen en zonder mods spelen boeit me niet . Thanks.
Ik ben wel wat verder gekomen trouwens. Door een zooi tweaks bevriezen mijn keyboard en muis input niet meer maar nu is het gewoon helemaal vast gelopen, alleen duurde het wel langer . Ik gooi tale of two wastelands er wel op .
U bent mijn held. Alles werkt perfect .quote:Op donderdag 6 november 2014 17:44 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Als je helemaal niet met mods gaat spelen dan is Tale of Two Wasteland juist perfect. Als je echt veel mods gebruikte en dan ook nog die Tale of Two Wastelands mod wilde gebruiken. Ja dan werd het wel wat lastiger om alles goed en lekker te laten lopen.
Download na afloop nog wel deze mods:
4GB Fallout New Vegas Updated
http://www.nexusmods.com/newvegas/mods/55061/?
NVAC - New Vegas Anti Crash
http://www.nexusmods.com/newvegas/mods/53635/?
NVSE wordt al samen met Tale of Two Wastelands geinstalleerd.
Heb je bovenstaande gedaan dan moet het spel echt super lopen. Ik heb bijna maar dan echt bijna geen crashes of freezes meer gehad. Bij mij loopt die echt super nu.
Daarom ben ik ook gestopt met Fallout 3 vanilla op de pc te spelen. Ik ergerde me echt kapot dat ik die game niet eens normaal meer kon spelen. Fallout New Vegas loopt echt met bovenstaande mods voor mij bijna perfect
quote:Op donderdag 6 november 2014 22:08 schreef jogy het volgende:
[..]
U bent mijn held. Alles werkt perfect .
Beetje aankloten maar niets extreem nee .quote:Op donderdag 6 november 2014 22:37 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Was niet moeilijk toch om het te installeren?
Mooiquote:Op donderdag 6 november 2014 22:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Beetje aankloten maar niets extreem nee .
http://www.reddit.com/r/F(...)will_be_revealed_at/quote:Currently, the only game bethesda has announced that will probably be released in 2015 is the console version of ESO. But how much hype and profit will there be from a game that's been out on PC for some time with a lukewarm reception?
Doom will have a beta in 2015 along with Battle cry, the Marketing push for the evil within is already ending and will be old news by VGX. Doom will more than likely get a trailer at VGX, but why would they need to be "planning" this so far in advance? A trailer for an already announced game with a teaser trailer and gameplay shown to a select few isn't really that huge of a deal. Fo4 has at least been in full development for a good 20 months by December, much more than skyrim (hypothetically speaking) was. The bgs team moved on from skyrim 4 months after the last expansion, dragonborn, was first released. If they followed a similar schedule after the release of the last fallout 3 dlc mothership zeta, moving on 4 months after the last dlc, they only had a year or so of "full development" on skyrim before they announced it, making a Fallout 4 reveal past due, barring some major setback. There's no reason given this long development time that bgs wouldn't be ready to show off a trailer of the game.
It's the perfect time: Above notwithstanding, the VGX is the most logical time for multiple reasons. There aren't any places in between the VGX and E3 with the type of mass publicity, and awareness in the video game world. Sure there is PAX East, but how many people actually know about pax east or when it is or how to watch it. Most with an interest in gaming know of the VGX and e3 and know when both are and that they both (usually) are broadcast on spike tv or their website. Bethesda has stated in the past that they don't like to reveal anything at e3, simply because it's too big, and other big announcements, could possibly overshadow their announcement. And without a shadow (of Boston) of a doubt, if Fallout 4 were announced at VGX, considering the lackluster past couple of years, it would own the show and internet.
Bethesda can't just release 1 previously released game and expect to generate any considerable amount of hype or profit. Since Prey 2 is now out of the picture, the only 2 games that could have a shot of being released next year, are Fallout 4 or Dishonored 2 (Unless they have another new IP in the works which is unlikely) And a dishonored 2 reveal is probably even less likely than a Fallout 4 one. Unless Bethesda are run by retarded monkeys, they must know how huge Fallout 4 will be. Any PR or marketing person worth their salt would see a fake fallout 4 trademark as the #1 trend on twitter and realize this. Bethesda currently have in their pocket, the single most hyped unnannounced game out there (half life 3 notwithstanding). No developer out there could announce anything that would generate the amount of hype and anticipation among the masses that Fallout 4 could. Skyrim wasn't just a game, it was an event, transforming bethesda into a powerhouse if they weren't already, and Fallout 4 will undoubedtly as evidenced, be a bigger deal than Skyrim. Rockstar could, but they already released their main event, and won't be talking about another for at least another year for two, so right now, bethesda is in a big position of power, why wait for something else to come along to take away from Fallout 4's thunder?
All the other clues: Why would bethesda dismiss the shadow of Boston trademark so quickly? Partly because yes, after the survivor they don't want another PR disaster, but it could also be to clear the air for a real announcement. If they let this fake trademark hang in the air too long un-debunked, and they actually planned to announce it at VGX, people 1) would not be very surprised, since they would've already assumed the trademark as confirmation of Fallout 4's existence, this dampening bethesdas big "surprise" reveal and
2) lead to mass confusion among the common fans who assumed shadow of Boston is real, and are left confused with the reveal of something different.
I'm no marketing expert but this is all basic business logic. Don't let others define your product. Also take note of the difference in wording from them simply saying during the survivor hoax "PSA: if you didn't hear it through an official channel, assume all rumors to be false." See they never actually mentioned the survivor hoax by name. In the swift denial of the shadow of Boston trademark, they didn't just reissue that PSA. They said "the German patent making the rounds is false" as to not leave any doubt what exactly they were talking about. Pretty much everything bethesda does is from a business standpoint, so it's reasonable to assume this was too. After all, bethesda isn't all about fan service, otherwise they'd be more open about their games development. They had no reason to be concerned during the survivor hoax initially, since they knew they wouldn't be talking about fo4 for a long time so they just let it go, until it started to negatively impact them. They probably would have let the shadow of Boston hoax live too if they had no business interest being affected by it.
Obviously Geoff keighely (host of VGX) and Bethesda have a good relationship, having revealed skyrim there and having interviewed Pete hines multiple times. And with his tweet my speculations were given even more weight. As already stated, I don't think just showing off a doom trailer would require much planning, (does he have "planning" sessions with everyone who shows a trailer at VGX?) but a fallout 4 reveal is of a higher magnitude and would need some planning, especially if they want to top skyrims reveal. They definetley could show a doom trailer and have a fallout 4 reveal, other companies have shown multiple games off at VGX before without issue. Some may point to Pete Hines saying a few weeks ago that bgs wouldn't be talking about Fallout 4 "any time soon" as reason enough that Fallout 4 won't be announced at the VGX. But I think that's more proof that it will, considering he about said the same thing a few months before Skyrim's VGX reveal. Lower everyone's expectations, then shock them when they least expect it. Another logical marketing tactic. Overall, a fallout 4 reveal would be a win win for the flailing VGX, Geoff keighely, and bethesda.
(Geoff Keighleys tweet: https://mobile.twitter.co(...)s/525847243765448704)
We've all seen the little subliminal hints thrown in in recently published bethesda games wolfenstein and the evil within. Whether they mean anything is questionable at best, but look at it this way. If a developer working on the evil within has lunch with a developer from bgs, (assuming they're friendly with each other) they'll probably share info on what they're working on. I highly doubt they would be so secretive around each other. Then what other way to show your excitement and tease players as to what's coming next in the Bethesda arm then a little reference or Easter egg? Bungie did a similar thing with halo 3 and destiny years before.
So to all the naysayers out there who say there's no chance of a VGX reveal of Fallout 4, I feel I have given a decent argument to the contrary and would love to hear any argument debating my points above. Overall I feel a VGX reveal is very possible, and if I had to bet on a date or place it would be announced, I would bet on this. Besides, there's no date any fallout fan can say with certainty that's when fallout 4 will be announced, you just never know with bethesda. There strategy could be unfolding right now before our eyes with no one expecting an announcement "any time soon", then hit us with the earthshaking surprise. Or I could be wrong and it really won't be announced any time soon.
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Kan kloppen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Fallout 3 is nou niet bepaald stabiel op de pc, en ik denk dat veel mensen daarom Fallout 3 een slechte review hebben gegeven of helemaal niet hebben gespeeld en dat Fallout New Vegas hoger scoort. Kan er best mee te maken hebben
Fallout NV was de betere game, maar 3 heeft iets speciaals Misschien omdat het nieuw wasquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Van mij mogen ze ook hoor
Fallout 3 was echt super, maar ze mogen echt wel kijken naar Fallout New Vegas.
Companions waren echt zo saai in Fallout 3, terwijl ze in Falllout New Vegas veel beter uitgewerkt waren en altijd een verhaaltje hadden met een quest. Levelcap omhoog schroeven. Doe iets soortgelijks als in Skyrim of in ieder geval niet zo laag (20 of 30 met Broken Steel DLC).
Kan nog wel doorgaan, maar het was ook wel hun eerste Fallout game toch? Denk dat ze nu wel geleerd hebben van bepaalde fouten/tekortkomingen en gekeken hebben naar Fallout New Vegas en de grote mod community. Laat ze ook kijken naar Skyrim want die game heeft het toch wel erg goed gedaan voor ze.
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout nieuws!
https://mobile.twitter.com/bethblog_nl/status/540178480600985600
Dooie mus Roy, dooie mus....quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout nieuws!
https://mobile.twitter.com/bethblog_nl/status/540178480600985600
Feli! Maar je bent wel een fucker.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout nieuws!
https://mobile.twitter.com/bethblog_nl/status/540178480600985600
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fallout nieuws!
https://mobile.twitter.com/bethblog_nl/status/540178480600985600
Dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:05 schreef 2dope het volgende:
[..]
Sowieso een picca met je nieuwe shirt posten nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah duidelijk. Ik had wel een paar dingen gestolen van de Powder Gangers.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:50 schreef Marsenal het volgende:
De powder gangers zijn van nature slechterikken. Dus het afknallen van een powder ganger levert volgens mij standaard goede karma op. Het stelen van de powder gangers levert weer slechte karma op, want stealing is bad mmmkay?
Zelf ook weer net begonnen. Dikke graphics mods er op gezet, project nevada geinstalleerd... lekker op hardcore spelen.
Ik had ook Nevada skies geinstalleerd, om van die vette weereffecten te krijgen enzo, zandstormen, regen... Maar dan is het 'snachts zo donker dat ik de tutorial quest met dat mokkel met die hond niet eens fatsoenlijk kon spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |