abonnement Unibet Coolblue
  maandag 20 oktober 2014 @ 12:25:42 #201
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_145729391
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 12:06 schreef Mirel het volgende:

[..]

Nou ja HL3 heeft m'n interesse al een beetje verloren :@
Bij meer mensen. Maar toch ontploft het internet op het moment dat die game aangekondigd gaat worden :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:09:19 #202
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_145742153
Ze kondigen gewoon aan dat Obsidion Van Buren gaan afmaken omdat Wasteland 2 , Divinity en crpgs het in het algemeen goed doen nu.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:25:45 #203
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145742740
quote:
9s.gif Op maandag 20 oktober 2014 11:18 schreef 2Happy4U het volgende:
En altijd buggy as hell.
Om een of andere reden zou ik lichtelijk teleurgesteld zijn als er een fallout bugloos de markt op komt :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_146240769
Man man man. Eigenlijk is de console kwaliteit qua graphics echt bagger gewoon. Een vriend van me wilde weleens Fallout 3 proberen en had hem dus gekocht voor z'n Xbox 360. Ik was ook wel benieuwd of het nou echt zoveel verschil was. Dus ik zat voor de lol een beetje met wat settings te kloten op mijn pc om een beetje dezelfde kwaliteit als de console te krijgen. Maar damn ik kan bijvoorbeeld met een onboard grafische chip met de Fallout settings op high en een weermod al veel mooiere plaatjes op mijn beeldscherm toveren. Dat kan je met een budgetkaartje al voor mekaar krijgen :') En dat vond ik jaren geleden nou zo mooi _O-

Volgens mij zitten de console settings tussen de Medium en High als ik het zo eens zag.
pi_146254593
Zo eigenlijk is dat Broken Steel ook crap hoor.

Normaal zijn enemies goed te killen en op latere levels ook met een beetje uitdaging, maar als je eenmaal die Broken Steel DLC hebt geïnstalleerd. Damn dan lijkt het spel wel ineens helemaal uit balans. Bedoel als je Fallout 3 zonder DLC speelt dan is het spel gewoon goed te doen. Ook op latere levels kan je goed door alles heen komen. Maar zodra je Broken Steel hebt dan veranderd er wel het een en ander.

Sommige companions die ineens veel HP hebben, sommige enemies (zeker de feral ghoul reavers, albino radscorpions en super mutants overlords) die dan 1500 HP hebben terwijl voor de DLC de sterkste vijanden iets van 250 a 300 HP hadden. Behalve de super mutants behemoths, maar daar zijn er maar 5 van in het hele spel.

Eigenlijk slaat het nergens op waarom ze overdreven veel HP hebben met die DLC geïnstalleerd. Bedoel soms zijn ze niet eens te killen :{ Zo heb ik weleens 20 keer zo'n gauss rifle moeten gebruiken tegen 1 reaver. Kom om op man dat gaat nergens meer over. Het spel mag heus wel ietsje moeilijk worden, maar met die DLC lijjkt het net alsof die enemies bullet sponges worden :{
  woensdag 5 november 2014 @ 12:29:24 #206
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_146325822
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2014 @ 12:48:09 #207
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_146326454
quote:
Lees het ook net. Klinkt redelijk plausibel.

Ff fok!games lekker maken, thx Roy :*
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 5 november 2014 @ 13:13:02 #208
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_146327245
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 15:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Zo eigenlijk is dat Broken Steel ook crap hoor.

Normaal zijn enemies goed te killen en op latere levels ook met een beetje uitdaging, maar als je eenmaal die Broken Steel DLC hebt geïnstalleerd. Damn dan lijkt het spel wel ineens helemaal uit balans. Bedoel als je Fallout 3 zonder DLC speelt dan is het spel gewoon goed te doen. Ook op latere levels kan je goed door alles heen komen. Maar zodra je Broken Steel hebt dan veranderd er wel het een en ander.

Sommige companions die ineens veel HP hebben, sommige enemies (zeker de feral ghoul reavers, albino radscorpions en super mutants overlords) die dan 1500 HP hebben terwijl voor de DLC de sterkste vijanden iets van 250 a 300 HP hadden. Behalve de super mutants behemoths, maar daar zijn er maar 5 van in het hele spel.

Eigenlijk slaat het nergens op waarom ze overdreven veel HP hebben met die DLC geïnstalleerd. Bedoel soms zijn ze niet eens te killen :{ Zo heb ik weleens 20 keer zo'n gauss rifle moeten gebruiken tegen 1 reaver. Kom om op man dat gaat nergens meer over. Het spel mag heus wel ietsje moeilijk worden, maar met die DLC lijjkt het net alsof die enemies bullet sponges worden :{
Een unieke plasma of laser rifle werkt prima tegen reavers.
When all else fails, you always have delusion.
pi_146327753
quote:
Volgens mij was dat ook fake hoor.

Even opzoeken waar ik het ook alweer had gelezen.
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2014 @ 13:37:30 #210
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_146328183
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 13:26 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Volgens mij was dat ook fake hoor.

Even opzoeken waar ik het ook alweer had gelezen.
Het linkje is van het patentbureau in Duitsland, dus dat kan niet fake zijn lijkt me?

Hoeft overigens helemaal niet 'Fallout 4' te betekenen, maar het lijkt er wel op alsof er 'something fallout' in de maak is. Misschien een fallout-moba, of iOS-versie :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_146329574
Zit een beetje zoeken en kwam dit tegen:

quote:
The Hoax Season is upon us, Vault dwellers. A trademark for Fallout: Shadow of Boston has been submitted for registration with the Deutsches Patent- und Markenamt, by one Ann K. Ford from Paris, on behalf of Bethesda Softworks. VG247 points out it's consistent with the leaks for a similar title from February, the reality is that the title is misspelled (what company misspells its own flagship title?) and the IMDb listing for it is long gone.

Why are we calling BS on this? Here's the raisins:

No such trademark has been submitted to the United States Patent and Trademark Office, and submitting it there first is the general practice of the company (The Skyrim trademark was filed for in June 2010 at the USPTO).
Ann K. Ford (DLA Piper) is the U.S. Chair of the Trademark, Copyright and Media Practice of the company. In Washington, D.C., not Paris.
If it was Bethesda, it would be doing it via DLA Piper UK, as seen in this DPMA entry.

The European Union's Office for the Harmonization of the Internal Market only requires the payment for registration to be made within 30 days of filing, not at the moment of submission. Check it yourself.
Bethesda's next installment will be called Fallout 4 or Fallout IV. That's why Skyrim is The Elder Scrolls V: Skyrim, not The Elder Scrolls: Skyrim.

Once it's deleted, you can read it here, in case you want to show it to your children. On the odd chance it is actually true and Bethesda does misspell the name of its own game in legal documents, registers abroad first despite being an U.S. company, and goes against its practice of numbering its own games, we'll keep you posted. Until proven true, though, doubt everything.

http://fallout.gamepedia.(...)t:_Shadow_of_Bostion
In februari dit jaar had je ook al een ''leak'' van waar het ook ging over een trademark van Shadow Of Boston: http://www.vg247.com/2014(...)b-feels-a-tad-fishy/

Daarom zeg ik al dat ik het gevoel heb dat dit alweer een hoax is zoals die vele andere geruchten.
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2014 @ 14:21:33 #212
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_146329994
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 14:11 schreef Vault-Boy het volgende:
Zit een beetje zoeken en kwam dit tegen:

[..]

In februari dit jaar had je ook al een ''leak'' van waar het ook ging over een trademark van Shadow Of Boston: http://www.vg247.com/2014(...)b-feels-a-tad-fishy/

Daarom zeg ik al dat ik het gevoel heb dat dit alweer een hoax is zoals die vele andere geruchten.
Interessant artikeltje van die gamepedia-pagina. Dat het consistent is met de VG247-berichtgeving van februari klopt, maar toen ging het om een IMDB-entry.

Overigens snap ik die spelfaudt niet; waar doelen ze op? In het linkje van Roy is het gewoon 'Boston' en niet 'Bostion'? Of kijk ik ergens overheen?

Verder wel vreemd dat het via Duitsland gaat en niet US/UK (Piper).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 5 november 2014 @ 14:36:22 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_146330616
BELIEVE
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_146331845
DC _O_
Boston _O_

Mojave desert :r
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2014 @ 15:11:49 #215
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_146331935
quote:
2s.gif Op woensdag 5 november 2014 15:08 schreef Drankster het volgende:
DC _O_
Boston _O_

Mojave desert :r

Northern California _O_
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 5 november 2014 @ 16:20:59 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_146334638
Den Bosch _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_146336402
Kwam dit tegen op Youtube:


Deze gast probeert veel info te zoeken over Fallout 4 en probeert het uit te leggen van hoe en wat.

https://www.youtube.com/user/MrMattyPlays/videos voor meer Fallout 4 video's.
  woensdag 5 november 2014 @ 18:39:50 #218
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_146339442
Ik zou Denver heel tof vinden als locatie. Genoeg urban decay enzo, maar ook woestijnachtige omgevingen. Beetje van alles dus. Plus waren er vroeger allerlei mijnen rondom de stad, goudzoekers enzo. Vallen leuke quests en facties mee te bedenken.

Boston is ook wel tof met MIT, wat dan blijkbaar de Commonwealth is als ik het goed begrijp, met hun geavanceerde technologie :) Maar de natuurlijke omgeving buiten de stad ben ik dan niet bekend mee. Bossen en dergelijke?
When all else fails, you always have delusion.
pi_146346390
Bethesda heeft gezegd dat het wederom weer een hoax is. Echt WTF man :') :') :')

Niet dat ik nou verbaasd ben want ik geloofde er toch al niet in :N
  donderdag 6 november 2014 @ 15:54:47 #220
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146370626
Kak, heb ik net FO3 weer geïnstalleerd om het nog een keer te spelen heb ik een Windows 7 bug waar mijn muis en keyboard na 5 minuten niet meer werken. Het spel loopt niet vast maar herkend de input niet meer ;(. Ik kan dan alleen het spel uit door taakbeheer. Alle drivers zijn up to date en het lijkt met de audio te maken te hebben maar in mijn geval werkt geen van de fixes. Meh.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 6 november 2014 @ 16:28:18 #221
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_146371678
Misschien moet iemand, net zoals op Steam, even in de OP benadrukken dat F3 niet geoptimaliseerd is voor Win7.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  donderdag 6 november 2014 @ 16:39:05 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146372002
quote:
10s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:28 schreef The_Substitute het volgende:
Misschien moet iemand, net zoals op Steam, even in de OP benadrukken dat F3 niet geoptimaliseerd is voor Win7.
Ja, dat weet ik, maar, het kan wel werkend gekregen worden. Niet geoptimaliseerd betekend niet meteen werkt niet, nu niet, nooit niet etc etc. Dat bethesda zijn handen er vanaf heeft getrokken betekend ook niet dat niemand er een oplossing voor heeft. Of moet ik het maar gewoon opgeven en wachten op fallout 4 en fallout 3 nooit meer spelen omdat het 'niet geoptimaliseerd is voor windows 7' ?

Dus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 6 november 2014 @ 16:42:46 #223
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_146372129
Ok, jogy.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_146372152
Als je de games toch vanilla speelt dan kan ik Tale of Two Wasteland aanraden. Dan speel je Fallout 3 met de New Vegas engine, maar het speelt echt veel en veel beter _O_
  donderdag 6 november 2014 @ 17:03:02 #225
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_146372897
quote:
16s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:42 schreef The_Substitute het volgende:
Ok, jogy.
:*.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 16:43 schreef Vault-Boy het volgende:
Als je de games toch vanilla speelt dan kan ik Tale of Two Wasteland aanraden. Dan speel je Fallout 3 met de New Vegas engine, maar het speelt echt veel en veel beter _O_
Nope, alle add ons dus dat lijkt me geen goede optie ;(. Ben nu even wat verder aan het tweaken met instellingen, misschien komt het nog goed en anders draai ik wel een virtual box met windows XP voor dat kutspel :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')