Ik denk persoonlijk omdat je hem geen sex geeft dus dan blijft hij iets houden om te willen, om over te fantaseren. Wel goede tactiek. En misschien ook omdat hij zo je nog wel naakt kan zien als jullie samen douche. Als je alleen woont kan je niet in het echt naakte meiden snel zien zo gemakkelijk (in het echt, niet op het internet via die websites). Dus ja je hebt wel gelijk denk ik ja dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk subjectief, maar ik vind hem niet lelijk. En of hij goed in de markt ligt? Geen idee. Het is niet zo'n type die elke keer een ander heeft. Ik ben de tweede serieuze relatie die hij heeft (hij is 35).
Hij kan dus prima alleen zijn, heeft jaren alleen gewoond.
En toch verkiest hij mij boven het alleen wonen. Goh hoe zou dat nou komen? Wellicht omdat ik echt meeval in werkelijkheid?!
Ik voel me nooit op mijn gemak in een restaurant. Ga liever naar de vistent en dan het eten buiten opeten.quote:
volgens mij was dit etentje bij vrienden thuis.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:35 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik voel me nooit op mijn gemak in een restaurant. Ga liever naar de vistent en dan het eten buiten opeten.
Oh, dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:38 schreef Ole het volgende:
[..]
volgens mij was dit etentje bij vrienden thuis.
Hadden je ouders hem dan niet binnen kunnen laten?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Hij had geen sleutel, ik moest dus opblijven om hem binnen te laten. Hoe later het wordt hoe minder ik waard ben de volgende dag. Ik slaap ook nog eens heel slecht bij mijn ouders (vannacht ook weer rond 3:30 wakker geweest).
Daarom wilde ik graag gelijk na de wedstrijd naar bed, maar toen was hij er nog niet.
En jij denkt dat dit mij ook maar iets interesseert?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind je eigenlijk maar een stomme trut, Brummetje. Je vraagt hulp en advies, mensen reageren op wat je vertelt en dan is het ineens dat je de boel flink aandikt, oftewel je liegt er lustig op los. Hahaha, we geloofden jou ook nog. Nou, nou, wat een grap.
Ben ook wel klaar met jou.
Die waren al naar bed gegaan. En ze zouden zeggen: "Het is jouw vriend, jouw verantwoordelijkheid"quote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Hadden je ouders hem dan niet binnen kunnen laten?
Ze zeiden dus niet "jij bent zijn moeder en hij is 10 jaar oud"... Even gewoon voor de duidelijkheid gezien de tijdslimiet die hij mag spenderen bij vrienden (en blijkbaar geen eigen sleutel heeft extra van zijn eigen woning trouwens?)quote:Op zondag 13 juli 2014 16:53 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
"Het is jouw vriend, jouw verantwoordelijkheid"
Als je had gelezen had je geweten dat we bij m'n ouders zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Ze zeiden dus niet "jij bent zijn moeder en hij is 10 jaar oud"... Even gewoon voor de duidelijkheid gezien de tijdslimiet die hij mag spenderen bij vrienden (en blijkbaar geen eigen sleutel heeft extra van zijn eigen woning trouwens?)
Ik heb gelezen maar dat blijkbaar niet. Maar je ouders hebben dus geen reservesleutel begrijp ik dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Als je had gelezen had je geweten dat we bij m'n ouders zijn.
Eigen woning? Nu verwacht je wel erg veel van een persoon zoals Brummetje.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Ze zeiden dus niet "jij bent zijn moeder en hij is 10 jaar oud"... Even gewoon voor de duidelijkheid gezien de tijdslimiet die hij mag spenderen bij vrienden (en blijkbaar geen eigen sleutel heeft extra van zijn eigen woning trouwens?)
Ik dacht dat die vriend dat had vanwege het gedeelte over dakloos e.d. in dit topic vandaarquote:Op zondag 13 juli 2014 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eigen woning? Nu verwacht je wel erg veel van een persoon zoals Brummetje.
Waarom gaf je hem niet jouw sleutel, gezien hij de deur uitging en jij thuis hing?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:56 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Als je had gelezen had je geweten dat we bij m'n ouders zijn.
Omdat ze dan de controle uit handen geeft en geen tijdstip meer kan dicteren waarop hij thuis dient te zijn gok ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom gaf je hem niet jouw sleutel, gezien hij de deur uitging en jij thuis hing?
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijft, zegt ze zelf.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom gaf je hem niet jouw sleutel, gezien hij de deur uitging en jij thuis hing?
Maar het is toch niet moeilijk om te geloven dat ze geen sleutel mee wou geven?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze hier schrijft, zegt ze zelf.
Maar irl is ze heel anders. Zegt ze zelf.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:23 schreef spelletjesman het volgende:
[..]
Maar het is toch niet moeilijk om te geloven dat ze geen sleutel mee wou geven?
Ik raak in de warquote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar irl is ze heel anders. Zegt ze zelf.
Hmm... Aan de andere kant moeten we niet alles geloven wat ze schrijft, zegt ze ook zelf.
Heb je wel een punt ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar irl is ze heel anders. Zegt ze zelf.
Hmm... Aan de andere kant moeten we niet alles geloven wat ze schrijft, zegt ze ook zelf.
Maar eerder zei je nog dat je per se moest slapen?quote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ging misschien ook nog weg, vandaar dat ik zelf de sleutel hield. Ouders waren naar een feestje.
Er is een reservesleutel, maar die mag alleen voor noodgevallen gebruikt worden.
Als hij maar even iets had laten weten was er helemaal geen probleem geweest.
Ik kan gewoon niet tegen onzekerheid wanneer iemand thuiskomt, dat wil ik gewoon graag weten.
Ook ivm de politie bellen als het wel erg lang duurt en er wrs iets (ernstigs) is gebeurd. (Als vriend bijv niet opneemt als ik hem bel.) Dan had ie daar van mijn part tot 2:00 gebleven, was ik naar bed gegaan en had ik open gedaan als hij me had gebeld.
En dat bedoel ik met communicatie in onze relatie (van zijn kant). Het is zó belangrijk om te COM-MU-NI-CE-REN.
Ik zou het andersom eens moeten doen... dat zou hij ook niet leuk vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |