Kansloos zijn ze nietquote:Op zondag 8 juni 2014 15:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Iemand op mijn stage is er anders heilig van overtuigd dat Messi Argentinië de wereldtitel gaat bezorgen
Hij is ook niet helemaal wijs
Dan vind ik Robben ook net niet. Al is voor iedereen het begrip wereldtop anders.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het over wereldtop hebt (net) niet
Robben beslist finales (Op clubniveau) dan ben je wereldtop en hij doet dit constant over meerdere jaren.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan vind ik Robben ook net niet. Al is voor iedereen het begrip wereldtop anders.
Dit dusquote:Op zondag 8 juni 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robben beslist finales (Op clubniveau) dan ben je wereldtop en hij doet dit constant over meerdere jaren.
Charisteas besliste ook finales.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Robben beslist finales (Op clubniveau) dan ben je wereldtop en hij doet dit constant over meerdere jaren.
Ja, maar welke keepers boezemen tegenstanders angst in?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om angst in te boezemen of tenminste ietwat van respect. Met dit soort non persoonlijkheden zal een Ajax tot in eeuwigheid niet meer lef durven tonen dan de bal op eigen helft rond te tikken
Heb bij hem nooit het gevoel gehad dat je een team om hem heem kan bouwen. Dus hem als enige topper.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis met Cillesen.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, maar welke keepers boezemen tegenstanders angst in?Cillessen heeft het van alle Nederlandse keepers blijkbaar het beste gedaan, en dus staat hij terecht in de basis
In de Eredivisie inderdaad. Bij het team waar de tegenstander amper in de buurt van de 16 komt en daarom maar (Kansloos) van afstand schietquote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja, maar welke keepers boezemen tegenstanders angst in?Cillessen heeft het van alle Nederlandse keepers blijkbaar het beste gedaan, en dus staat hij terecht in de basis
Zoet.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
quote:
In m'n game zit 'ie bij Roda. Omdat ik tongtyfus van die naam kreeg heb ik hem maar gewoon naar Goochem gerenamed.quote:Op zondag 8 juni 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die oud speler van Cambuur, Gooochalblalbalbala zal ook wel geselecteerd zijn toch?
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de Eredivisie inderdaad. Bij het team waar de tegenstander amper in de buurt van de 16 komt en daarom maar (Kansloos) van afstand schiet
Edit: Als vind ik hem wel net iets beter dan een Coutinho
toch was het in 2010 zo en nu eigenlijk ook weerquote:Op zondag 8 juni 2014 15:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb bij hem nooit het gevoel gehad dat je een team om hem heem kan bouwen. Dus hem als enige topper.
Dat heb ik bij wereldtoppers als Ronaldo, Messi en Suarez wel.
Winnende gemaakt in de Griekse bekerfinale en zeer belangrijk geweest in de finale van de DFB pokal 2011quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://nos.nl/ek2012/vide(...)al--griekenland.html
Even genieten.
Het hoogtepunt van zijn carrière vond ik wel zijn transfer van Ajax naar Feyenoordquote:Op zondag 8 juni 2014 15:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Winnende gemaakt in de Griekse bekerfinale en zeer belangrijk geweest in de finale van de DFB pokal 2011
Waar zit die nu eigenlijk?quote:Op zondag 8 juni 2014 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van zijn carrière vond ik wel zijn transfer van Ajax naar Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |