SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 13:16:00 ]
Je kunt het ook als lekker rustig zien natuurlijk. Het weer is toch vrij grauw dus daar mis je weinig aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LR![]()
Ik verveel me, het is best rustig in de winkel
Nog 4 uur
Lichamelijk of financieel?quote:
Nee, man. Gewoon in de kelder bewaren die Godensaus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat moet toch ook in de koelkast?
Inderdaad. Gekutkloterij met curry, rot op.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet conform Eurokok Martin zijn regels?
Lichamelijk, ik gok op gevallen en de val laten breken door mijn handen en een knie.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het ook als lekker rustig zien natuurlijk. Het weer is toch vrij grauw dus daar mis je weinig aan.
[..]
Lichamelijk of financieel?
Sterkte ermee pik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lichamelijk, ik gok op gevallen en de val laten breken door mijn handen en een knie.
Je tanden? Als je je eigen val niet meer kan opvangen was je een paar biertjes verwijderd van laveloosquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Lichamelijk, ik gok op gevallen en de val laten breken door mijn handen en een knie.
Bij mij zijn best veel stukjes tand afgebrokenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je tanden? Als je je eigen val niet meer kan opvangen was je een paar biertjes verwijderd van laveloos
Sterkte dan maar.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
terwijl het weer eigenlijk een beetje tegenvalt, qua zon danquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
LR![]()
Ik verveel me, het is best rustig in de winkel
Nog 4 uur
Tering.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij zijn best veel stukjes tand afgebroken![]()
Ik heb het liever druk in de winkel, dan gaat de tijd snellerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt het ook als lekker rustig zien natuurlijk. Het weer is toch vrij grauw dus daar mis je weinig aan.
[..]
Lichamelijk of financieel?
Ik denk dat de meeste toch naar het strand zijn gegaan ofzoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
terwijl het weer eigenlijk een beetje tegenvalt, qua zon dan
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je tanden? Als je je eigen val niet meer kan opvangen was je een paar biertjes verwijderd van laveloos
Zo erg is het niet hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij mij zijn best veel stukjes tand afgebroken![]()
[..]
Sterkte dan maar.
Ja als dat eenmaal in de kop zitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste toch naar het strand zijn gegaan ofzo
Ik heb de curry ook in de koelkastquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, man. Gewoon in de kelder bewaren die Godensaus.
[..]
Inderdaad. Gekutkloterij met curry, rot op.
ga je jonko halen mattiequote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo erg is het niet hoor
Straks mezelf verdoven dan komt het helemaal goed.
Het is een trekje voor individuen met een vagina, denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de curry ook in de koelkast
Wat een opbouw om tot dit punt te komenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:08 schreef Buitendam het volgende:
Ik ga straks bbq'en. De reden dat de curry uit de koelkast moet is omdat mijn gemarineerde kip (voor die satéétjes, jeweet) erin moet.
Alle sausjes in de koelkastquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een trekje voor individuen met een vagina, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |