haha t stadium van de apps en telefoontjes met " En?? " is aangebroken voor jouquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef Chanty het volgende:
Ik vind dit dus echt heerlijk. Denk dat het scheelt dat Het Door de bewolking niet zo'n brandende hitte is. Vind het voor het opblaasbadje iig te koud
Amsel hopelijk niks ergs met je kat en alvast een hele fijne trouwdag.
Op mijn Facebook vinden mensen het nu al verdacht als ik een halve dag niet post
echo was om 11:50 dus ik hoop dat ze een goede echo aan het vieren isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:19 schreef Fee-nix het volgende:
O en Rawedni heeft zich nog niet gemeld, toch? Hoop dat alles goed was met de echo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef Chanty het volgende:
Ik vind dit dus echt heerlijk. Denk dat het scheelt dat Het Door de bewolking niet zo'n brandende hitte is. Vind het voor het opblaasbadje iig te koud
Amsel hopelijk niks ergs met je kat en alvast een hele fijne trouwdag.
Op mijn Facebook vinden mensen het nu al verdacht als ik een halve dag niet post
Bloeden in het eerste trimester komt best wel voor zonder dat het iets slechts betekend. Wanneer bel je je Vk weer?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef StarDust_ het volgende:
Bah...nu ben ik ook nog wat stolsels verloren. Ikzelf denk dat dit het stolsel is wat al vanaf het begin van mijn zwangerschap zit te vervelen. Nu maar hopen dat het hierbij blijft, en dat beebje niet mee komt... Pfff...
Ik heb haar net gebeld en verteld wat er is gebeurd. Zij blijft zeggen dat dit geen miskraam is, aangezien ik gisteren zo'n goede termijn echo heb gehad. Om 6 uur moet ik weer bellen en dan gaan we kijken wat we gaan doen. Waarschijnlijk niks...aangezien we niet veel kunnen doen dan afwachten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bloeden in het eerste trimester komt best wel voor zonder dat het iets slechts betekend. Wanneer bel je je Vk weer?
1 tip: kijk vooral niet op internet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:24 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik heb haar net gebeld en verteld wat er is gebeurd. Zij blijft zeggen dat dit geen miskraam is, aangezien ik gisteren zo'n goede termijn echo heb gehad. Om 6 uur moet ik weer bellen en dan gaan we kijken wat we gaan doen. Waarschijnlijk niks...aangezien we niet veel kunnen doen dan afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ziet er erger uit dan het is vind ik. Althans… ik heb er geen last van verder.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Heb 2 grote stolsels verloren denk ik (1 heb ik kunnen opvangen, de ander verdween in de wc). Maar dat is al een aantal uur geleden, en sindsdien niks groots meer verloren. Wel heb ik nog steeds bloedverlies, en heb dan ook het advies gehad om de komende 4 dagen bedrust te houdenquote:
Doet geen pijn op enkele plekjes na als ik erop druk. Vergelijkbaar met een blauwe plek. Koelen doet niet echt wat. Morgenochtend is het weer minder maar heb het elke avond. Niet zo gek met deze termijn en warmtequote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:49 schreef StarDust_ het volgende:
Chanty, dat ziet er heel pijnlijk uit! Doe je je voeten wel op tijd koelen?
Echo maken doen ze in principe alleen als het bloedverlies aan houdt of als er meer stolsels vrijkomen. Voor nu is het gewoon afwachten tot ik minder ga bloeden. Wel mag ik volgende week naar het hartje komen luisteren (doen ze nu nog niet, omdat ik pas 11 weken ben).quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:56 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sterkte met de bedrust. Kunnen ze echt niet even een echo maken? Kijken of die hematoom weg is?
Het zit bij jou meer rond je enkel of niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:59 schreef kwakz0r het volgende:
Ik doe mee met de dikke voeten club!
Het ging tot nu tot steeds heel goed maar afgelopen week toch kneepjes en nu vocht, maar nog niet zo veel. Zal van de zomer wel erger worden want heb t normaal ook al.
[ afbeelding ]
Te koud en hielp vorige keer ook nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
omg chanty!! waarom zit je niet met je voetjes in n bak water...
Door de sandalen die ik heb gedragen vandaag.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het zit bij jou meer rond je enkel of niet?
I know, i know... Het was gewoon wat in me opkwam toen ik beide foto's zo onder elkaar zag...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:11 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Door de sandalen die ik heb gedragen vandaag.als ik blote voeten of teenslipper heb komt t wel in mijn voet, dan ook meer worsteffect. Maar het valt nu zeker mee ja!
Enneh, chanty loopt 19 weken voor he? Daar win ik niet van
Nee joh! K heb er weinig last van nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:18 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
I know, i know... Het was gewoon wat in me opkwam toen ik beide foto's zo onder elkaar zag...
Het was niet mijn bedoeling om te suggereren dat het voor jou dan minder rot voelt ofzo.
Hoop dat het wat binnen de perken blijft en niet te pijnlijk wordt.
Mijn hormonen willen dit mandje voor als beeb in de box gaat slapen overdag (de eerste paar weekjes alleen). Maar heb ik hem echt nodig....
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:18 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Mijn hormonen willen dit mandje voor als beeb in de box gaat slapen overdag (de eerste paar weekjes alleen). Maar heb ik hem echt nodig....
Wij hebben gelijk al een ledikantje, maar dat is meer omdat we dat gekregen hebben van vrienden die hem eigenlijk op marktplaats wilde zetten. Maar volgens mij mag dat wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:27 schreef StarDust_ het volgende:
[..]![]()
Is een wiegje trouwens verplicht voor de eerste paar weken? Of mag de kleine ook in een ledikantje? Ik ben een echte baby noob!!
2 tegelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:32 schreef Zoë23 het volgende:
Ohh lief mandje fee!
Chantyoiii
Kwakz0r ook al wat last.
Het enige wat hier svonds opzwelt is mijn buik. Heb nu een 30weken zwangerbuikEn smorgens lijk ik 12wk zwanger van een eenling
![]()
Vannacht was ik veel wakker en aan het piekeren en toen voelde ik beide baby's tegelijk!ik moest er van huilen
voelde zo gezellig!
Én ik ben vandaag 16weken
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:32 schreef Zoë23 het volgende:
Ohh lief mandje fee!
Chantyoiii
Kwakz0r ook al wat last.
Het enige wat hier svonds opzwelt is mijn buik. Heb nu een 30weken zwangerbuikEn smorgens lijk ik 12wk zwanger van een eenling
![]()
Vannacht was ik veel wakker en aan het piekeren en toen voelde ik beide baby's tegelijk!ik moest er van huilen
voelde zo gezellig!
Én ik ben vandaag 16weken
Hoe ligt je placenta?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik wel de mijne ook heel graag voelen. Heel sporadisch een plopje hier...
Aan de achterkant. Maar denk dat t is omdat fopje tot nu toe steeds met de voeten bij t hoofdje ligt. Er wist denk ik weinig geschopt, wel gedraaid en gefriemeld, maar dat voel ik niet denk ik.quote:
Dat moet je echt helemaal zelf weten. Hier nooit een wieg gehad, meteen in ledikantje. Gewoon doen wat goed voelt voor jou!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:27 schreef StarDust_ het volgende:
[..]![]()
Is een wiegje trouwens verplicht voor de eerste paar weken? Of mag de kleine ook in een ledikantje? Ik ben een echte baby noob!!
Nee geen stoel die niet boven de 200 euro kostquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:01 schreef Zoë23 het volgende:
Stardust
Hoop dat je kleintje lekker gaat groeien en je over n tijdje ook schopjes voelt
Sunshine1982daar ben ik ook blij om haha.
Heb je nog een andere leuke stoel kunnen vinden? Of diezelfde stoel bij een andere winkel met snellere levertijd?
Kwakz0r
Begrijp ikis fijn om je kindje te voelen. Hoop dat t niet lang meer gaat duren en jij je kindje ook snel gaat voelen
Gm87
Onze dochter was als buikbaby behoorlijk sterk maar ik geloof dat 2lingen minder ruimte hebben en dan zullen die bewegingen wel anders zijn ?
Kan ook zijn dat hij zich wel strekt maar dan dus in.je placenta... En dan voel je dat minder... Maar naarmate je verder komt ga je iedere draai voelen..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Aan de achterkant. Maar denk dat t is omdat fopje tot nu toe steeds met de voeten bij t hoofdje ligt. Er wist denk ik weinig geschopt, wel gedraaid en gefriemeld, maar dat voel ik niet denk ik.
Kon je die ook ter plekke uit elkaar halen? Wij hebben allebei een kia piccanto en ik vrees dat daar geen hele schommelstoel in zal passen...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:03 schreef Dyre het volgende:
Oh, ik weet niet meer wie er ook alweer naar schommelstoelen aan het kijken was, maar het loont wel zeker de moeite om marktplaats af te speuren.
Wij hebben er voor een heel leuk prijsje eentje gevonden die er niet te ouderwets uitzag, al wit was en bij ons in de woonplaats.
Spannend! Krijg je vrijdag een groeiecho? Of gaan ze 'met de hand' meten?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
(...)
dus daar ga ik nog lekker intens van genieten! Vrijdag horen we of ze nu echt zo groot is als iedereen denkt... Ben benieuwd
niets is verplichtquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:27 schreef StarDust_ het volgende:
[..]![]()
Krijg een groeiechoquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:06 schreef Dyre het volgende:
[..]
Spannend! Krijg je vrijdag een groeiecho? Of gaan ze 'met de hand' meten?
Ik vraag me toch af hoe ze zoiets meten. Als jij en je partner allebei bijvoorbeeld grote babies waren bij de geboorte, dan is het toch logisch dat jij ook een groter babietje kan krijgen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Krijg een groeiecho![]()
Met t voelen hoor ik iedere x oh wel wat groot voor deze termijn... we gaan t zien
Volgens mij leggen ze t langs de gemiddelde lijn...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe ze zoiets meten. Als jij en je partner allebei bijvoorbeeld grote babies waren bij de geboorte, dan is het toch logisch dat jij ook een groter babietje kan krijgen?
Bedankt voor je reactie! Gisteren heb ik een hele mooie termijnecho gehad en ik heb geen buikpijn, dus de verloskundige zag geen reden tot paniek. Alleen als ik meer stolsels ga verliezen, of het bloedverlies aanhoudt dan moet ik weer aan de bel trekken en krijg ik inderdaad een echo. Ik ben nu 11 weken trouwens, maar heb hiervoor een miskraam gehad. De bloedingen kan ik daarom beter relativeren en weet dat het daardoor deze keer anders is. Ook omdat ik dus 5 weken bijna hetzelfde mee heb gemaakt (alleen bloeding geen stolsels). Verder voel ik me nog zwanger (zere tetten en misselijkheid) en heb ik er desondanks alles een goed gevoel over, iets wat ik bij de eerste zwangerschap vanaf dag 1 al niet had. Ze zei dat ik rustig aan moest doen omdat zij dus denkt dat er een ader gesprongen is, en deze opnieuw kan springen. Daarnaast kunnen de stolsels het beebje mee naar buiten nemen. Het geluk is dat het hematoom bij mijn bmm zat (dus onder beeb), waardoor de kans af nam dat dit zou gebeuren.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
niets is verplichtjouw baby, jouw keuze.
Enneh, niet voor het een of het ander... je mag bedrust houden als je dat zelft wilt; maar bedrust voorkomt geen miskraam, en ook geen bloedverlies. Tenzij je een placenta hebt die over je baarmoedermond heen ligt, dan wil het advies nog wel eens bedrust zijn bij aanhoudend heftig bloedverlies.
Ik bedoel vooral aan te geven dat je best rustig aan mag doen als je day wilt, maar dat het niet moet. En mocht het wel mis gaan, dan komt dat absoluut niet doordat je wel of geen rust hebt gehouden. Veruit de meeste miskramen komen door shit verkeerde timing qua innesteling enzo (de hele vroegen), placenta problemen of aanlegproblemen bij het kindje, of je nou bedrust houdt of niet, dat hou je niet tegen.
Het klinkt plausibel dat dit je hematoom is, maar meer dan afwachten kun je niet doen. Hoe ver ben je overigens? Als je 7 weken of verder bent heb je bij bloedverlies recht op een echo. Een goede echo betekent niet dat het niet alsnog fout kan gaan, het geeft geen garantie. In die zin verandert een echo niets, maar soms kan het wel een hoop zorgen en stress bij jezelf wegnemen.
Zoet of hartig?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:02 schreef Crumpette het volgende:
ik heb snaaizinmaar ik weet niet waar ik nou eigenlijk zin in heb!
Ik heb net mijn eerste positiebroek besteld, positiviteit all over the place hier!quote:
Ik zag laatst Philadelphia met milka. Geen idee of het wat is.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:13 schreef Crumpette het volgende:
[..]
allebeimisschien toch weer eens wat chocola met zeezout versieren binnenkort
ik vind milka echt niet lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zag laatst Philadelphia met milka. Geen idee of het wat is.
Stardust, slaap lekker!
Alsof de lengte van een baby enkel heeft te maken met je eigen lengte. Speelt wel wat meer mee dan datquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Volgens mij leggen ze t langs de gemiddelde lijn...
Man was 7 pond en ik 4 maar was ruim 5 weken te vroeg....
Maar de vk zei al: ik zou het vreemder vinden als jullie een klein kindje zouden krijgen met jullie lengtes (176 en 198)
Ik maak mij (nog) niet druk in ieder geval.
Tuurlijk. Maar aangezien haar suiker goed was, denk je toch als eerste aan genetische bepaling toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 07:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof de lengte van een baby enkel heeft te maken met je eigen lengte. Speelt wel wat meer mee dan dat
Waarom niet (ik heb was gemist wrs)? Wij krijgen ook niet veel van mijn moeder, maar dat is meer een geldkwestie, ze heeft gewoon weinig geld. Van mijn vader zouden we eigenlijk autostoel krijgen, maar die kregen we weer bij de kinderwagen cadeau. Die mijn schoonmoeder betaald heeft. Dus tegen de tijd dat baby uit autostoel is gegroeid, krijgen we een ander van mijn vader. Voor de rest wel alles zelf geregeld en gekocht.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sunshine, meubeltjes hebben we zelf al gekocht, maar als het goed is krijgen we vandaag dingen mee als een mozeswiegje, box, badje/tummy tub, maxi cosi... Dat soort dingen. Toch altijd fijn!
Ik lees/hoor best vaak dat ouders zulke grote aankopen doen voor hun kinderen die in verwachting zijn. Ik denk niet dat wij zoiets hoeven te verwachten..
Ooh, dat is ook superlief en fijn! Maar ik kreeg tijdens mijn studie bijvoorbeeld ook geen ouderbijdrage terwijl mijn ouders te veel verdienden voor een aanvullende beurs, dus ik verwacht niet dat ze nu dan wel met geld gaan smijten.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:31 schreef kwakz0r het volgende:
DaD, onze ouders weten dat wij financieel het wel redden maar dat we wel budgetkeuzes maken en willen dus een beetje helpen. Vind ik heel lief en fijn.
quote:Op zondag 8 juni 2014 09:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik lees echt mee hoor, maar die laatste schoolweken zijn zo druk dat ik niet meer weet waar ik op moet reageren.. Dus een
voor iedereen die het nodig heeft en een
voor goede berichten!
Door alle drukte ook elke avond harde buiken dus ik moet toch wat gas terugnemen denk ikVandaag is geen goed begin want jarig en dus familie op bezoek. Alles ingekocht voor BBQ, regent het. Meh.
Verder is er geen oorzaak te vinden voor haar grootte...quote:Op zondag 8 juni 2014 07:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Alsof de lengte van een baby enkel heeft te maken met je eigen lengte. Speelt wel wat meer mee dan dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sparen wil ik zeker doen voor de kleine, mijn ouders hebben dat ook gedaan en dat vond ik heel fijn! Na de havo wilde ik een jaar naar Amerika voor high school en dat is grotendeels betaald door de spaarrekening die mijn ouders en familie bijelkaar gespaard hadden![]()
Ik ben een verwend nestquote:Op zondag 8 juni 2014 10:43 schreef klavertje-4 het volgende:
Twinkle een meerijdplankje voor aan de wagen? Hebben we al ..
Een nieuwe draagdoek? Ik heb een mooie manduca die zeker nog een ronde mee kan. En ik ben zo'n pin die geen 10 draagdoeken nodig heeft zoals ik soms lees haha. Maar ik spaar ook geen schoenen.. tassen en andere typische vrouwendingen. Maar dat komt dus waarschijnlijk omdat ik zon pin ben :$
Een betere mobile voor boven de box? We hebben een mooie van Nijntje .. ook hier weer. Vind het zonde om een nieuwe te vragen want deze is mooi en leuk!
Dat zijn de dingen die hier op t lijstje staan voor nr 2![]()
O en djen is nog wat jonger dacht ik dus als ze echt iets groots willen doen, een duobuggy? Hebven we ook al ..
Mijn ouders hebben al dertien kleinkinderen en het derde achterkleinkind is nu onderweg. Het zou niet te doen zijn voor ze als ze dan steeds grote en dure cadeaus moeten geven. Plus dat ze nu rondkomen van een AOW-tje. Nee, ik vind het ook gewoon logisch dat zij zulke dingen niet kunnen betalen/geven en wij zijn oud genoeg om het zelf te regelen. Aan de andere kant: als mijn dochter ooit zwanger wordt, kan ik me wel voorstellen dat ik haar iets moois wil geven! Maar iets moois, is niet meteen ook iets duurs. Zo heeft mijn moeder wel een mooi vestje voor I. gekocht. Het was niet duur, maar wel heel leuk en schattig. En vooral als ze dan verteld dat ze wel vier keer is gaan kijken en aan mijn zussen heeft gevraagd of ik het wel mooi zou vinden, vind ik zo ontroerend en lief.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom we niet verwachten dure dingen te krijgen? Euh, omdat we geacht worden volwassen mensen te zijn die hun eigen boontjes doppen?.
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:35 schreef krijgerrtje het volgende:
Mja maar niet iedereen zit dus in de positie dat ouders voor hun kind (kunnen) sparen. Zoals in mijn geval.. vandaar ook die studieschuld. Ik heb hem verzwegen bij aanvraag hypotheek (er is ook niet uitdrukkelijk naar gevraagd zoals ze dat tegenwoordig wel doen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sparen wil ik zeker doen voor de kleine, mijn ouders hebben dat ook gedaan en dat vond ik heel fijn! Na de havo wilde ik een jaar naar Amerika voor high school en dat is grotendeels betaald door de spaarrekening die mijn ouders en familie bijelkaar gespaard hadden
Over 20 jaar weet ik ook niet hoe de hypotheekwereld eruit ziet. Maar het idee dat je 40 (?) hele jaren over de terugbetaling mag doen zie ik niet direct als een verbetering. Nu word ik min of meer gedwongen om het binnen 15 jaar terug te betalen.. dan moet je er wel gewoon rekening mee houden in je huishoudboekje.
Dus.. leuk als je ouders voor je (kunnen) sparen. Helaas niet voor iedereen haalbaar. En juist die groep gaat dat voelen ben ik bang.
Maar jij had toch al een termijnecho gehad? Als ik goed gerekend heb ben je nu 11+2 dagen. Bloedverlies is gewoon reden voor een echo bij jouw termijn. Ook al heb je de dag ervoor een termijnecho gehad, toen had je geen bloedverlies en nu wel en dus is de situatie verandert en moet de situatie opnieuw bekeken worden. Niet te bezwaard voelen om dit te vragen hoor.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:43 schreef StarDust_ het volgende:
And the story continues....
Ik heb de verloskundige gebeld met de vraag of ik een echo kon krijgen. Maar mevrouwtje, dat gaat niet zomaar!!! Er is nog niet veel te zien met deze termijn en we kunnen beter naar het hartje luisteren. Waarop ik dus in tranen uit barst en vertel dat ik denk dat beeb okay is, maar ik graag zou willen weten wat het bloedverlies heeft veroorzaakt. Is het hematoom verdwenen, of is het juist groter geworden?
Dus nu is ze wel het ziekenhuis aan het bellen om te kijken of ze een afspraak vandaag kan regelen. Grrrrrr.....moet eerst boos/verdrietig worden voordat ik serieus genomen wordt... Ze belt zo terug of ik terecht kan.
precies daarom vind ik het zo erg, het onderwijs wordt er gewoon minder toegankelijk van. Wie wil er nou aan het werkende leven beginnen met een mega schuld? Als je dan ook nog eens een beroep hebt waar je geen goed salaris mee verdient, zit je er tot in je pensioen aan vast zo'n beetje.quote:Op zondag 8 juni 2014 11:47 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Mja maar niet iedereen zit dus in de positie dat ouders voor hun kind (kunnen) sparen. Zoals in mijn geval.. vandaar ook die studieschuld. Ik heb hem verzwegen bij aanvraag hypotheek (er is ook niet uitdrukkelijk naar gevraagd zoals ze dat tegenwoordig wel doen).
Over 20 jaar weet ik ook niet hoe de hypotheekwereld eruit ziet. Maar het idee dat je 40 (?) hele jaren over de terugbetaling mag doen zie ik niet direct als een verbetering. Nu word ik min of meer gedwongen om het binnen 15 jaar terug te betalen.. dan moet je er wel gewoon rekening mee houden in je huishoudboekje.
Dus.. leuk als je ouders voor je (kunnen) sparen. Helaas niet voor iedereen haalbaar. En juist die groep gaat dat voelen ben ik bang.
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:35 schreef krijgerrtje het volgende:
Dat is niet echt een goede vergelijking natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sparen wil ik zeker doen voor de kleine, mijn ouders hebben dat ook gedaan en dat vond ik heel fijn! Na de havo wilde ik een jaar naar Amerika voor high school en dat is grotendeels betaald door de spaarrekening die mijn ouders en familie bijelkaar gespaard haddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopic:)
Ochquote:Op zondag 8 juni 2014 11:43 schreef StarDust_ het volgende:
And the story continues....
Ik heb de verloskundige gebeld met de vraag of ik een echo kon krijgen. Maar mevrouwtje, dat gaat niet zomaar!!! Er is nog niet veel te zien met deze termijn en we kunnen beter naar het hartje luisteren. Waarop ik dus in tranen uit barst en vertel dat ik denk dat beeb okay is, maar ik graag zou willen weten wat het bloedverlies heeft veroorzaakt. Is het hematoom verdwenen, of is het juist groter geworden?
Dus nu is ze wel het ziekenhuis aan het bellen om te kijken of ze een afspraak vandaag kan regelen. Grrrrrr.....moet eerst boos/verdrietig worden voordat ik serieus genomen wordt... Ze belt zo terug of ik terecht kan.
Goedzoquote:Op zondag 8 juni 2014 12:14 schreef StarDust_ het volgende:
Ben net gebeld door de VK, om 2 uur mag ik in het ziekenhuis langs komen op de triage. Ze zei dat het ziekenhuis niet moeilijk deed, en het vanzelfsprekend vond dat ik langs kwam. Wordt vervolgd...
Fijn. En het zou nog wat zijn als ze wel moeilijk zouden doen zeg... Hoop dat ze de zorgen kunnen wegnemenquote:Op zondag 8 juni 2014 12:14 schreef StarDust_ het volgende:
Ben net gebeld door de VK, om 2 uur mag ik in het ziekenhuis langs komen op de triage. Ze zei dat het ziekenhuis niet moeilijk deed, en het vanzelfsprekend vond dat ik langs kwam. Wordt vervolgd...
quote:Op zondag 8 juni 2014 11:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Dat is niet echt een goede vergelijking natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./offtopicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar. Het is ook een feestdag vandaagquote:Op zondag 8 juni 2014 12:18 schreef mignonne het volgende:
het ziekenhuis declareert wel overigens, die doen maar over weinig moeilijk
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 juni 2014 09:19 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik lees echt mee hoor, maar die laatste schoolweken zijn zo druk dat ik niet meer weet waar ik op moet reageren.. Dus een
voor iedereen die het nodig heeft en een
voor goede berichten!
Door alle drukte ook elke avond harde buiken dus ik moet toch wat gas terugnemen denk ikVandaag is geen goed begin want jarig en dus familie op bezoek. Alles ingekocht voor BBQ, regent het. Meh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wordt nu nog omgezet in een gift als je een diploma haalt binnen x aantal jaar, toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 13:17 schreef Crumpette het volgende:
aanvullende studiefinanciering is ook gewoon een lening hoor...
ah, right, dat kan het dan zijn. heb die opleiding idd stopgezet toen. wel een diploma gehaald, maar te laat dan.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die wordt nu nog omgezet in een gift als je een diploma haalt binnen x aantal jaar, toch?
Nee je hebt twee soorten. Je basisbeurs krijgt iedere student, kinderen van minder draagkrachtige ouders krijgen daarnaast een soort tegemoetkoming in de kosten nog erbovenop. Dat wordt de aanvullende beurs genoemd. En daarnaast komt iedere student in aanmerking voor een aanvullende lening tot een bepaalde max. De studenten die dus een aanvullende beurs krijgen kunnen minder lenen en studenten die dat niet krijgen kunnen meer lenen.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:19 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die wordt nu nog omgezet in een gift als je een diploma haalt binnen x aantal jaar, toch?
Ik las aanvullende studiefinanciering inderdaad als aanvullende beurs.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee je hebt twee soorten. Je basisbeurs krijgt iedere student, kinderen van minder draagkrachtige ouders krijgen daarnaast een soort tegemoetkoming in de kosten nog erbovenop. Dat wordt de aanvullende beurs genoemd. En daarnaast komt iedere student in aanmerking voor een aanvullende lening tot een bepaalde max. De studenten die dus een aanvullende beurs krijgen kunnen minder lenen en studenten die dat niet krijgen kunnen meer lenen.
Alleen de eerste twee worden een gift uiteindelijk.
Ik heb zelf ook een studieschuld en mijn vriend ook; ik wil niet dat mijn kind straks start in de maatschappij met een forse schuld. Onze schulden zijn, aflossingstechnisch, behoorlijk gunstiger dan hoe de scuhlden van het sociale leenstelsel nu voor worden gesteld. Hoe we het gaan doen weet ik nog niet, maar ik ben geneigd om straks collegegeld en boeken sowieso in te voorzien en voor de rest hangt het er maar net vanaf.
Of het geld komt op zijn 18e vrij en hij gaat vervolgens een weekendje feesten in Ibizaquote:Op zondag 8 juni 2014 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit te denken over het sparen... Misschien zit ik te ver door te denken, maar hoe weten we wat we nu sparen nog evenveel waard is over pakweg 18 jaar. Bijvoorbeeld: ouders die voor hun kinderen in guldens gespaard hebben terwijl hun kind pas 18 werd in het eurotijdperk zijn best wel zuur wat dat betreft omdat alles zo'n beetje het dubbele ging kosten in euro's.
Zou het dan toch misschien niet handig zijn om het nu uit te geven?
Dat is echt niet in één dag gebeurd. Er is wel directe omreken inflatie geweest maar vooral de horeca. De prijzen van nu zijn wel veel hoger dan toen maar dat is grotendeels de normale inflatie geweest. Lonen zijn immers ook veel hoger. Terug rekenen heeft echt geen zin.quote:Op zondag 8 juni 2014 13:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zit te denken over het sparen... Misschien zit ik te ver door te denken, maar hoe weten we wat we nu sparen nog evenveel waard is over pakweg 18 jaar. Bijvoorbeeld: ouders die voor hun kinderen in guldens gespaard hebben terwijl hun kind pas 18 werd in het eurotijdperk zijn best wel zuur wat dat betreft omdat alles zo'n beetje het dubbele ging kosten in euro's.
Zou het dan toch misschien niet handig zijn om het nu uit te geven?
Of mijn grootste nachtmerrie zoonlief ontmoet zo'n lapzwans van een meid en die smijt zo het zuurgespaarde geld over de balkquote:Op zondag 8 juni 2014 14:02 schreef Kyara het volgende:
[..]
Of het geld komt op zijn 18e vrij en hij gaat vervolgens een weekendje feesten in Ibizazuurgespaarde centjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder is meelezen er even bij ingeschoten. Eerst Draakje snotverkouden (2 nachten 0 slaap), gisteren leek het beter te gaan dus toch de verhuizing doorgezet, begint gistermiddag de ellende bij mij. Lig nu op de bank met kleding aan alsof het vriest, doodmoe, snotkop, maar waar ik me vooral zorgen over maak is m'n pijnlijke, harde buik. Ik kan niet eens rechtop zitten van de pijn... Zou ik de vk daarvoor moeten bellen of gaat dat wat te ver?
[ Bericht 20% gewijzigd door NotTheSame op 08-06-2014 15:15:27 ]
quote:Op zondag 8 juni 2014 15:10 schreef NotTheSame het volgende:
Sparen voor Draakje doe ik ook. Maar op een rekening waar ik zeggenschap over heb en niet zij.Als jij je zorgen maakt moet je bellen.... Dat is tenminste wat ik iedere keer te horen krijg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder is meelezen er even bij ingeschoten. Eerst Draakje snotverkouden (2 nachten 0 slaap), gisteren leek het beter te gaan dus toch de verhuizing doorgezet, begint gistermiddag de ellende bij mij. Lig nu op de bank met kleding aan alsof het vriest, doodmoe, snotkop, maar waar ik me vooral zorgen over maak is m'n pijnlijke, harde buik. Ik kan niet eens rechtop zitten van de pijn... Zou ik de vk daarvoor moeten bellen of gaat dat wat te ver?
BeterschapS. 2014
J. 2016
Zo komt mijn broer met zijn gezinnetje langs (woont niet bepaald in de buurt), dus heb een lekkere tapastafel laten bezorgen!quote:Op zondag 8 juni 2014 16:47 schreef Twinkle20 het volgende:
SD wat fijn![]()
Lekker verder baby bakken vanaf nu... Je hebt jezelf nu toch wel op iets lekkers getrakteerd mag ik hopen? Want dat mag wel .. na al die spanning
Jips klopt,quote:Op zondag 8 juni 2014 12:24 schreef Twinkle20 het volgende:
De verloskundigen van de vk praktijk in mijn woonplaats zijn allemaal best aardig hoor. Heb er de eerste 15 weken van mijn eerste zwangerschap gezeten en zodoende met alle 4 kennis gemaakt.
Maar ook daar gebeurden dingen dat ik dacht: wat ben ik blij dat ik onder behandeling van het zkh moet! Bij nr 2 was het sowieso gelijk een doorverwijzing naar zkh.
Maar ik denk echt dat het v.w.b. mijn paniekstoornis niet goed was gekomen als ik bij die praktijk was blijven zitten. Al die onzekerheden.
Nu zit ik op een plek waar ze soms misschien wat overbezorgd zijn en liever het zekere voor het onzekere nemen. Maar juist die extra begeleiding heb ik hard nodig om de zw.schap v.w.b. de paniekstoornis in goede banen te kunnen leiden.
Het allerengste vond ik nog wel dat ik hier thuis 1,5 week na de bevalling een bloeding kreeg. Ikzelf bleef er gelukkig vrij rustig onder. We hebben toen de vk praktijk gebeld (want daar zit ik wel voor nazorg/controle). Die kwam gelukkig ook vrij snel. Maar het was dat ik aandrong op een bezoek aan het zkh want zij deed het af met een 'het valt allemaal wel mee maar als het jou gerust stelt dan moeten we dat misschien toch maar doen'. Komen we in het zkh.. zegt die gyn daar nadat ik mijn verhaal had gedaan: maar goed dat je bent gekomen want dit was nooit uit zichzelf gestopt. Toen op de OK alsnog dicht gemaakt.
Terwijl ik zeker weet dat er ook totaal andere vk praktijken bestaan waarbij ik me wel op mijn gemak zou voelen.. waar allemaal Mignonnes rond lopen. Ik vind dat jij altijd alles zo verhelderend beschrijft en ik krijg bij jou altijd zon geruststellend gevoel!
SD het is wel wat Dyre schrijft. Je zwangerschap duurt nog wel even en het is een heel intiem en persoonlijk proces. Zorg dat je wel op een plek zit waar je je happy en gerustgesteld voelt .. dan kun je de zwangerschap hopelijk ook wat onbevangen door.
Overigens .. negatieve verhalen blijven natuurlijk altijd beter hangen dan de positieve. Dat zorgt soms ook voor een vertekend beeld en dit is slechts mijn ervaring.
Er lopen hier ook zat dames (Loj o.a. meen ik?) rond die juist heel blij en opgelucht zijn dat ze in hun vertrouwde praktijk terecht kunnen en juist gruwelen van het zkh. En ook sommige zkh kennen soms een heel onpersoonlijke/onempathische sfeer.
Ik heb heul niks gedaan vandaagquote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef Heliotrope het volgende:
Wat fijn Stardust!
En wat rustig hier op zo'n mooie dag, wat goed! Hopelijk iedereen fijne dingen aan het doen.
Zon <3
Nee hoor, gewoon klein bedankje voor de kraamvisite als ze geweest zijn. Er zijn al wat mensen voorbij gekomen die geld aan me wilde verdienen want zwanger. Voornamelijk cupcakebedrijfjes. Toen kwam er een klant die vroeg of ik aan kraambedankjes deed. Een vriendin gaf toen ook wat aan kraamvisite en dat vond ik eigenlijk best leukquote:Op zondag 8 juni 2014 21:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geven jullie een kraamfeest sunshine?
Dat scheelt!quote:Op zondag 8 juni 2014 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
SD, wat fijn!
Franny, nee, zo ver ging onze Tour de Hollande niet.. We hebben echt superveel gekregen (al dan niet te leen): een schitterende wieg met lakentjes en alles erbij, box, badje, tummy tub, kruiken, kolf... Zelfs een positiebadpak van m'n schoonzusje. Echt super allemaal.
Zijn nachtdiensten niet zwaar nu je zwanger bent?quote:Op zondag 8 juni 2014 21:46 schreef Skittles het volgende:
Poging om nog even een paar uurtjes slaap te pakken voor ik ga werken is mislukt. Kon maar niet in slaap komen en toen ik eindelijk 50 minuten sliep, ging de telefoon van vriend af die hij vergeten was in de slaapkamer.![]()
Over 20 minuten maar richting werk vertrekken.
Dus als jullie vannacht allemaal massaal niet kunnen slapen, klets hier wat af dan heb ik vannacht als de bewoners allemaal op 1 oor liggen nog iets te lezen
Ik vind ochtenddiensten veel zwaarder. 's Nachts slaap ik de laatste tijd bagger en nachten zijn wel goed te doen omdat je op deze afdeling niet onder een enorme tijdsdruk staat in de nacht. Meestal alleen de gebruikelijke mensen naar bed begeleiden, controles, afwas opruimen, alvast tafels klaarmaken voor het ontbijt en zo nu en dan bewoners naar het toilet begeleiden of weer terug in bed leggen.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zijn nachtdiensten niet zwaar nu je zwanger bent?
Ja als je toch slecht slaapt snachts kan je beter werken tegen een goed salarisquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik vind ochtenddiensten veel zwaarder. 's Nachts slaap ik de laatste tijd bagger en nachten zijn wel goed te doen omdat je op deze afdeling niet onder een enorme tijdsdruk staat in de nacht. Meestal alleen de gebruikelijke mensen naar bed begeleiden, controles, afwas opruimen, alvast tafels klaarmaken voor het ontbijt en zo nu en dan bewoners naar het toilet begeleiden of weer terug in bed leggen.
Plus de ORT is zo fijn![]()
Ben benieuwdquote:Op zondag 8 juni 2014 21:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon klein bedankje voor de kraamvisite als ze geweest zijn. Er zijn al wat mensen voorbij gekomen die geld aan me wilde verdienen want zwanger. Voornamelijk cupcakebedrijfjes. Toen kwam er een klant die vroeg of ik aan kraambedankjes deed. Een vriendin gaf toen ook wat aan kraamvisite en dat vond ik eigenlijk best leukDus vandaar dat ik het ook wilde doen.
In NL niet zo bekend, ga je richting België dan wordt steeds gebruikelijker.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dat is een leuk idee GM een WK pakket! Ik ga dat ook doen!
Over 3.5 uur...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:38 schreef geppie het volgende:
Zijn dat die paasei-hoofdbanden? Die vind ik ook zó verschrikkelijk!
Blegh mijn wekker gaat over 3.5 uur en ik vind geen lekkere lighouding
Maar ik ben wel al aan het aftellen; nog 13 dienstenen dan verlof!
Oh jeetje nog erger dan de foto van gisteren....?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:03 schreef Chanty het volgende:
Sterkte geppie, hopelijk heb je nog wat slaap kunnen pakken!
Ik voel me prima GM alleen dat vocht in de voeten en benen is nu wel echt tot een hoogtepunt gestegen (hoop ik). Staat echt helemaal strak en kan ook niet meer echt normaal lopen erdoorEnorm stijf gevoel in mijn poten
Dus zogezien mag het wel iets koeler worden, al vraag ik me af of dat veel gaat uitmaken. Vandaag de hele dag op mijn reet gezeten, of met mijn benen omhoog, of met mijn benen in koud water… Maakt echt helemaal niks uit
We moeten nog even volhouden
Ja, in haar geval mag je wel zeggen 'dat is te hopen'.quote:Op maandag 9 juni 2014 01:40 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik denk dat chanty bevallen is tegen dat die aangemeten zijn
Check!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:55 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Over 3.5 uur...succes!
Meer dames die echt beroerd zijn vd warmte.. (misselijk, duizelig, koppijn, benauwd)
Jupquote:Op maandag 9 juni 2014 01:09 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh jeetje nog erger dan de foto van gisteren....?
Hihi, nee die max 1,5 week gaan we lekker uitzitten (letterlijkquote:
Fijn! Nu wil ik er eenquote:
Oh dit is eigenlijk wel een goed idee. ik denk dat ik dit wel aan kan. Ik ken heel die website niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 10:38 schreef Crumpette het volgende:
ja bijv zoiets? http://www.bonprix.nl/product/jurk-zwart-923757/#image
bij 1.65 is dat zeeeker over de knie. misschien qua katholiekigheid is dan een hemdje of onderjurkje wel een idee voor de cleavage, maar het is ook zuid amerika. hebben ze ook mouwloos geloof ik.
tis maar een ideetje!
Chantyvoor het vocht.. laat je maar goed verzorgen door je
vandaag! Vervelend lijkt me dat...
Geweldig, best leuk eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 10:39 schreef krijgerrtje het volgende:
Deze dus: http://m.hm.com/nl/produc(...)iaType=FASHION_FRONT ook in andere kleuren!
Die is leuk! Zo ver was ik nog niet met zoeken maar die wilikook!quote:Op maandag 9 juni 2014 10:39 schreef krijgerrtje het volgende:
Deze dus: http://m.hm.com/nl/produc(...)iaType=FASHION_FRONT ook in andere kleuren!
nee ja, ik ben een beetje topzwaarquote:Op maandag 9 juni 2014 10:48 schreef Zoë23 het volgende:
Crumpette
Een bh met smalle bandjes kan wel onder dat jurkje?
Niet! Heb jou buikfoto gezienje ziet er goed uit.
Ik herken het nog van mijn 1e zw.schap, zo'n tussenstadium..staat 'niets' leuk. Als de buik eenmaal lekker bol is staat kleding veel leuker.
Na de bevalling net zo. Ik ben gewend strakke kleding te dragen en weet niet zo goed hoe ik wijdere kleding moet combineren![]()
moet ik toch leren voor na de bevalling.
+1!!quote:Op maandag 9 juni 2014 10:52 schreef Lingue het volgende:
Jullie zijn allebei niet dik Crumpette en Zoë! Heb jullie foto's ook gezien![]()
Godzijdank wel. Morgen 22 graden en regenquote:Op maandag 9 juni 2014 10:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
+1!!
Ik ben dik! En opgezwollen
Twijfel of ik morgen een paar standaard steunkousgevallen ga halen.
Vind het zo zonde voor nog maar 3 weken en het gaat ook alweer afkoelen
16 juli is mijn UD. Het is hier wel uit te houden. Heb net weer ijsklontjes in de vriezer gezetquote:Op maandag 9 juni 2014 11:35 schreef BlueEyes het volgende:
Jah die regen en onweer wacht ik met smart op![]()
Weet dat daarna namelijk mijn hoofdpijn zakt.
Sun hou jij t nog een beetje uit ook?
Even uit m'n hoofd terwijl ik dit mobiel tik en dus niet terugkijken kan loop jij niet ver achter me aan toch?
Ik ga sws ziekenhuis. Medische indicatie of niet. Het lijkt me namelijk niks om thuis te bevallenquote:Op maandag 9 juni 2014 11:50 schreef BlueEyes het volgende:
Zie! Jij zit ook al bijna op 35 weken!
Kijk je ook uit naar de 37weken grens voor thuis bevallen, of ga je sowieso in het ziekenhuis bevallen?
Ik heb net ijsklontjes in de bak voetenwater geknikkerd waar ik al ruim een uur mee buiten zit![]()
Zometeen de ventilator maar eens door vriend bij het bed laten zetten voor afkoelen op bed.
Jij bent al aan het oefenen voor de slapeloze nachten straks!quote:Op maandag 9 juni 2014 12:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar ergens woon je ook alweer dyre?
Hier net een uurtje uit bed... Lange warme beroerde nacht gehad, en uiteindelijk tegen de ochtend in slaap gevallen... Kom maar door met de regen
Eindhoven, daar onder die rode onweersplusjesquote:Op maandag 9 juni 2014 12:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Waar ergens woon je ook alweer dyre?
oe das wel een goeie voor straks aan het eind.. ook al is het dan winter.. elektisch verstelbaar bed tfw!quote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Qua voeten omhoog: dat helpt echt alleen als je voeten hoger liggen dan je hart. Gewoon op een krukje maakt geen zak uit...
S nachts twee extra kussens onder je matras doen! Niet op je matras want dan loop je kans op afknelling of trombose.
Brengt het wel wat verkoeling?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:08 schreef Dyre het volgende:
[..]
Eindhoven, daar onder die rode onweersplusjes
[ afbeelding ]
En het was vanochtend echt zuid-Spanje hier
Gelukkig kan ik danquote:Op maandag 9 juni 2014 13:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Jij bent al aan het oefenen voor de slapeloze nachten straks!
Je hart? Dan moeten ze wel heel hoog. Wat ik gelezen heb moeten ze hoger liggen dan je heupen. Hier idd ook twee kussens onder mijn matras. En zit alweer de hele dag met mijn pootjes omhoog. Tot nu toe gaat het aardigquote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef kwakz0r het volgende:
Qua voeten omhoog: dat helpt echt alleen als je voeten hoger liggen dan je hart. Gewoon op een krukje maakt geen zak uit...
S nachts twee extra kussens onder je matras doen! Niet op je matras want dan loop je kans op afknelling of trombose.
Je ziet er mooi uit iig!quote:Op maandag 9 juni 2014 10:53 schreef Crumpette het volgende:
[..]
nee ja, ik ben een beetje topzwaardus ik ben gewend om het enorm te moeten hebben van mijn taille, lees stretchy kleding. dus nu is dat een beetje lastig, met broeken voornamelijk. Maar het zit vooralsnog wel alleen naar voren heb ik het idee, en ik kom ook niet aan ofzo.. nouja ik moet het maar even afwachten.
Enne die bandjes: ik vind het niet mooi als die er zo onderuit piepen, en ik heb geen cross-over bh ofzo. zou nog strapless kunnen overwegen maar dat is weer minder stabiel, zeg maar
Lekker rustig aan doen dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:28 schreef Zoë23 het volgende:
Samen afkoelen onder de douche gm87![]()
Hier een rustig dagje, ben behoorlijk moe. Komt vast door de warmte en het werk afgelopen weekend.
Ik wil ook regen!
Herkenbaar. En libido is ook al maanden met vakantie...quote:Op maandag 9 juni 2014 13:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen dan.ik lig inmiddels weer plat, rugpijn en niet echt fit... En mup heeft ook n rustdag vandaag...
Samen douchen... Ik kan op t moment erg weinig hebben qua aanraking enz, knuffelen vind ik eigenlijk al teveel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gooi hem zo nog op V&A hoor
♥ J & S
Ja dat ook idd...quote:Op maandag 9 juni 2014 13:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Herkenbaar. En libido is ook al maanden met vakantie...
Ohquote:Op maandag 9 juni 2014 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)3821.&type=3&theater
Kijk! JJ haar popje!
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:34 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen dan.ik lig inmiddels weer plat, rugpijn en niet echt fit... En mup heeft ook n rustdag vandaag...
Samen douchen... Ik kan op t moment erg weinig hebben qua aanraking enz, knuffelen vind ik eigenlijk al teveel...
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef Lingue het volgende:
Omg, ik heb mij toch een partij last van mijn hormonen. Niemand is veilig vandaag bij mij. Maar goed dat ik alleen ben. Denk dat ik maar even heel hard in een kussen ga gillen ofzo.
Ik weet niet waar je woont, maar het Oosten heeft net een flinke bui gehad.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Leuk helio!
Zodra t gaat regenen ga ik mij snel beter voelen
En die rugpijn tja... Gevoelig puntje en nu met groter wordende mup...
quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar het Oosten heeft net een flinke bui gehad.
En thnx, ik doe mijn best met doorademen, maar het liefst heb ik nu een boksbal tot mijn beschikking....
Ik heb mij al bijna 10 weken gedeisd gehouden en tot 10 geteld. Nu lukt me dat even niet meer.
Rotterdam... T is wel bewolkt en t gaat wat harder waaien dus het zal wel onderweg zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 15:20 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont, maar het Oosten heeft net een flinke bui gehad.
En thnx, ik doe mijn best met doorademen, maar het liefst heb ik nu een boksbal tot mijn beschikking....
Ik heb mij al bijna 10 weken gedeisd gehouden en tot 10 geteld. Nu lukt me dat even niet meer.
Herkenbaarquote:Op maandag 9 juni 2014 15:13 schreef Lingue het volgende:
Omg, ik heb mij toch een partij last van mijn hormonen. Niemand is veilig vandaag bij mij. Maar goed dat ik alleen ben. Denk dat ik maar even heel hard in een kussen ga gillen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |