haha t stadium van de apps en telefoontjes met " En?? " is aangebroken voor jouquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef Chanty het volgende:
Ik vind dit dus echt heerlijk. Denk dat het scheelt dat Het Door de bewolking niet zo'n brandende hitte is. Vind het voor het opblaasbadje iig te koud
Amsel hopelijk niks ergs met je kat en alvast een hele fijne trouwdag.
Op mijn Facebook vinden mensen het nu al verdacht als ik een halve dag niet post
echo was om 11:50 dus ik hoop dat ze een goede echo aan het vieren isquote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:19 schreef Fee-nix het volgende:
O en Rawedni heeft zich nog niet gemeld, toch? Hoop dat alles goed was met de echo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:07 schreef Chanty het volgende:
Ik vind dit dus echt heerlijk. Denk dat het scheelt dat Het Door de bewolking niet zo'n brandende hitte is. Vind het voor het opblaasbadje iig te koud
Amsel hopelijk niks ergs met je kat en alvast een hele fijne trouwdag.
Op mijn Facebook vinden mensen het nu al verdacht als ik een halve dag niet post
Bloeden in het eerste trimester komt best wel voor zonder dat het iets slechts betekend. Wanneer bel je je Vk weer?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:12 schreef StarDust_ het volgende:
Bah...nu ben ik ook nog wat stolsels verloren. Ikzelf denk dat dit het stolsel is wat al vanaf het begin van mijn zwangerschap zit te vervelen. Nu maar hopen dat het hierbij blijft, en dat beebje niet mee komt... Pfff...
Ik heb haar net gebeld en verteld wat er is gebeurd. Zij blijft zeggen dat dit geen miskraam is, aangezien ik gisteren zo'n goede termijn echo heb gehad. Om 6 uur moet ik weer bellen en dan gaan we kijken wat we gaan doen. Waarschijnlijk niks...aangezien we niet veel kunnen doen dan afwachten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Bloeden in het eerste trimester komt best wel voor zonder dat het iets slechts betekend. Wanneer bel je je Vk weer?
1 tip: kijk vooral niet op internet.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:24 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Ik heb haar net gebeld en verteld wat er is gebeurd. Zij blijft zeggen dat dit geen miskraam is, aangezien ik gisteren zo'n goede termijn echo heb gehad. Om 6 uur moet ik weer bellen en dan gaan we kijken wat we gaan doen. Waarschijnlijk niks...aangezien we niet veel kunnen doen dan afwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |