SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
TT schaamteloos gestolen uit de Barkley docu, maar vond het geniaal!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik begrijp hem niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
TT schaamteloos gestolen uit de Barkley docu, maar vond het geniaal!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Kwam, in navolging van de Barkley docu, ook nog dit verslag tegen van Nick Hollon . Eén van de twee finishers in 2013. Ongelooflijk hoe mentaal sterk dit soort gasten zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 10:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
TT schaamteloos gestolen uit de Barkley docu, maar vond het geniaal!![]()
Na 2.5 km jankend gestopt. K*tschoenenZo maar even richting de hardloopwinkel, hopen dat ze nog terug kunnen
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:11 schreef douche-eendje het volgende:
Na 2.5 km jankend gestopt. K*tschoenenZo maar even richting de hardloopwinkel, hopen dat ze nog terug kunnen
te klein?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Kan ik voor de Ekiden nog in het snelle team? Ik ging op de website van Asics kijken of ik een trainingsschema kon maken, en op basis van mijn geslacht, leeftijd en het feit dat ik nu 5 km loop in 40 minuten, voorspellen zij dat ik over een maand op de ekiden 13:56 ga lopen op de 5 km!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Nee, ontzettende pijn bij mn enkels aan de binnenkant van mijn been. Ik wil weer lelijke lekkerlopende brooksquote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:25 schreef SiIk het volgende:
Kan ik voor de Ekiden nog in het snelle team? Ik ging op de website van Asics kijken of ik een trainingsschema kon maken, en op basis van mijn geslacht, leeftijd en het feit dat ik nu 5 km loop in 40 minuten, voorspellen zij dat ik over een maand op de ekiden 13:56 ga lopen op de 5 km!Krijg je vliegles bij asics? Owja, nimbus heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kan ik voor de Ekiden nog in het snelle team? Ik ging op de website van Asics kijken of ik een trainingsschema kon maken, en op basis van mijn geslacht, leeftijd en het feit dat ik nu 5 km loop in 40 minuten, voorspellen zij dat ik over een maand op de ekiden 13:56 ga lopen op de 5 km!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die dit soort schema's serieus nemen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:39 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Krijg je vliegles bij asics? Owja, nimbus heIk moest wel lachen. Maar even goed kijken realiseerde ik me dat ik zelf een foutje had gemaakt. 40 uur ipv 40 minuten ingevuld. Blijkbaar vind ie dat zo belachelijk dat ie zelf ook maar met wat belachelijks aan kwam. Na wijzigen kwam er een logischer schema uitquote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er mensen zijn die dit soort schema's serieus nemen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Kan ik voor de Ekiden nog in het snelle team? Ik ging op de website van Asics kijken of ik een trainingsschema kon maken, en op basis van mijn geslacht, leeftijd en het feit dat ik nu 5 km loop in 40 minuten, voorspellen zij dat ik over een maand op de ekiden 13:56 ga lopen op de 5 km!LOL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kan ik voor de Ekiden nog in het snelle team? Ik ging op de website van Asics kijken of ik een trainingsschema kon maken, en op basis van mijn geslacht, leeftijd en het feit dat ik nu 5 km loop in 40 minuten, voorspellen zij dat ik over een maand op de ekiden 13:56 ga lopen op de 5 km!Dat lijkt me sterk. Ik vul dezelfde afstand / tijd en mijn leeftijd (24) en geslacht (man), maar krijg dan 33 minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat je iets verkeerd hebt ingevuld
Edit: Ja dus![]()
![]()
In plaats van lopen, dadelijk met de fiets naar Egmond aan Zee, met vriendinlief. 30 heen en 30 terug. Tis schitterend weer
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik lig vandaag in bikini bij m'n ouders in de tuin.
Zwaar leven, zo'n extra rustdag.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vanmorgen laatste training gedaan voor de halve marathon van volgende week. Plan was om het rustig aan te doen vanwege de hitte, maar uiteindelijk 18.30 km gelopen in 1:33. Ik moet echt leren temporiseren...Waarom niet gewoon de nieuwere versie van die brooks gekocht dan? Ik loop echt al jaren met hetzelfde merk schoenen en neem elke keer weer de nieuwere versie ervan. Nooit klachten.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 11:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, ontzettende pijn bij mn enkels aan de binnenkant van mijn been. Ik wil weer lelijke lekkerlopende brooks![]()
Nieuwere versies worden regelmatig aangepast. Het hoeft niet perse wat uit te maken voor je, maar het kan voor problemen zorgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:09 schreef Happel het volgende:
Vanmorgen laatste training gedaan voor de halve marathon van volgende week. Plan was om het rustig aan te doen vanwege de hitte, maar uiteindelijk 18.30 km gelopen in 1:33. Ik moet echt leren temporiseren...
[..]
Waarom niet gewoon de nieuwere versie van die brooks gekocht dan? Ik loop echt al jaren met hetzelfde merk schoenen en neem elke keer weer de nieuwere versie ervan. Nooit klachten.
Zo moest ik onlangs ook overstappen, omdat het nieuwere model een stuk smaller was dan het model waarvan ik 7 paar had versletenF means you're fucked![]()
Dat is raar, vanavond pas lopen. Ik ben een echte ochtendloper en dat de nightrun niet 's ochtends is snap ik wel. Maar half 11 's avonds starten voor 10 km dat is best laat. Normaal ga ik om die tijd zo'n beetje naar bed. Ik ga een siësta doen straks.
Maar wel veel zin in We Own The NightLekker door de stad rennen met een paar duizend vrouw
![]()
![]()
Volgens mij is het ook echt een leuk loopje. Wel vooral een gezelligheidsloopje volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:24 schreef Angel-A het volgende:
Dat is raar, vanavond pas lopen. Ik ben een echte ochtendloper en dat de nightrun niet 's ochtends is snap ik wel. Maar half 11 's avonds starten voor 10 km dat is best laat. Normaal ga ik om die tijd zo'n beetje naar bed. Ik ga een siësta doen straks.
Maar wel veel zin in We Own The NightLekker door de stad rennen met een paar duizend vrouw
Ik heb m'n 75 squats weer in de benen zitten. Eind van de maand moeten het er 250 zijn.![]()
Succes en veel plezier!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:24 schreef Angel-A het volgende:
![]()
Ach, iedereen maakt wel eens een domme beslissingquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:09 schreef Happel het volgende:
Vanmorgen laatste training gedaan voor de halve marathon van volgende week. Plan was om het rustig aan te doen vanwege de hitte, maar uiteindelijk 18.30 km gelopen in 1:33. Ik moet echt leren temporiseren...
[..]
Waarom niet gewoon de nieuwere versie van die brooks gekocht dan? Ik loop echt al jaren met hetzelfde merk schoenen en neem elke keer weer de nieuwere versie ervan. Nooit klachten..
Maar complimenten voor de Runnersworld hier, kon ze probleemloos omruilen.Mijn enkelbanden hadden het toch te zwaar bij de Mizuno's, ondanks dat het ook een schoen is die steun zou moeten geven gaven ze dat gewoon niet voldoende. Brooks Transcend ook nog even getest, maar dat is hem ook niet.
Dus nu een paar Adrenaline GTS14 in een hysterische kleursamenstelling van turquoise met neongele accenten. Heb de 12 ook en die lopen gewoon fantastisch.
![]()
![]()
Die Mizuno's zijn dan ook wel flink anders dan je Adrenalines. Wel super dat je zo fijn geholpen bentquote:Op zaterdag 7 juni 2014 12:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, iedereen maakt wel eens een domme beslissing.
Maar complimenten voor de Runnersworld hier, kon ze probleemloos omruilen.Mijn enkelbanden hadden het toch te zwaar bij de Mizuno's, ondanks dat het ook een schoen is die steun zou moeten geven gaven ze dat gewoon niet voldoende. Brooks Transcend ook nog even getest, maar dat is hem ook niet.
Dus nu een paar Adrenaline GTS14 in een hysterische kleursamenstelling van turquoise met neongele accenten. Heb de 12 ook en die lopen gewoon fantastisch.
F means you're fucked![]()
Het challenge-plaatje in de OP werkt niet meer.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat is jullie ervaring met 2 dagen achter elkaar lopen? Gaat dat goed of loopt het de 2e dag toch niet lekker? Of sneller blessures wellicht?
Ik heb de laatste tijd vaak alleen nog maar tijd op zaterdag en zondag, terwijl ik normaal minimaal een dag tussen 2 trainingen in liet zitten.![]()
Wat een kakloopje was dit, letterlijk![]()
Toen ik vanochtend de deur uitging dacht ik al: waar begin ik aan?
Maar ja gisteren een paar biertjes (te veel) op, dus 's avonds een vent, dan 's ochtends ook (al was ik later opgestaan dan de bedoeling was)
Te hoge hartslag bij een te laag tempo, de route die ik uitgestippeld had was minder lopersvriendelijk dan ik gedacht had (geen fietspad, dus op de weg moeten lopen waar meer auto's reden dan ik dacht), allemaal redenen waarom ik toch wel een beetje liep te balen.
En na 10 km begonnen mijn darmen zich ermee te bemoeien![]()
Normaal is het dan even stilstaan om alles een beetje tot rust te laten komen en dan gaat het wel weer, maar vandaag dus niet. Stilstaan en weer doorlopen, maar 2 km later was het echt duidelijk dat er toch echt iets uitmoet. Doorlopen naar huis ging niet, dat was nog ruim 8 km. Gelukkig was er een speelboerderij net daar waar ik liep met een bord voor de deur: toegang voor volwassenen gratis, nou daar mag ik dan vast ook naar binnen. Vriendelijk gevraagd of ik even gebruik mocht maken van de sanitaire voorzieningen en dat mocht.
Na dit oponthoud zou je denken dat het wel beter zou gaan, maar nee hoor.![]()
Dat laatste stuk naar huis wel een paar gedacht aan een RTC, maar ja dan moet ik alsnog naar huis wandelen, dus kan ik maar beter doorlopen, ben ik er eerder klaar mee (ondanks dat ik er al echt klaar mee was). Enige wat me een beetje erdoor sleepte was de gedachte aan een flesje ijskoude en mierzoete AA wat thuis op me wachtte (en die dus ook heel lekker was).
Kortom 21 km gelopen op een sukkeltempo, wat echt niet sneller kon vandaag (lichamelijk wel, maar mentaal was dit het). En niet genoten.![]()
Soms is hardlopen gewoon stom. En nu vind ik het zo stom dat ik niet eens weet of ik dadelijk wel nieuwe sloffen wil gaan kopen, omdat ik dan moet gaan rennen in en voor de winkel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: