Nee, dat is de schuld van Telfort aangezien zij niet leveren.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
TS moet nog betalen omdat hij voor een jaar internet heeft afgenomen, dat hij het de laatste vier maanden niet kan gebruiken is zijn eigen schuld.
In de AV staat dit:quote:Op zondag 8 juni 2014 18:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, dat is de schuld van Telfort aangezien zij niet leveren.
Dat is behoorlijk vaag, binnen 14 dagen van wat?quote:13.2 - De Klant dient de verhuizing tijdig, maar in elk geval binnen 14 dagen, te melden op de
wijze zoals aangegeven op de Website.
En wat is de definitie van verhuizing?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
In de AV staat dit:
[..]
Dat is behoorlijk vaag, binnen 14 dagen van wat?Binnen 14 dagen NA de verhuizing? Dat is vreemd, je hoort het eigenlijk van tevoren door te geven, anders kan het ook nooit op tijd verhuisd worden en krijg je problemen met de nieuwe bewoner die de lijn niet kan gebruiken.
Wanneer is TS precies verhuisd, en wanneer heeft hij contact opgenomen met Telfort?
Uitschrijven bij de GBA denk ik?quote:
Ik denk "het wijzigen van het woonadres van de Klant of het adres waar de dienst Telfort beschikbaar is."quote:
Wanneer is dat dan gewijzigd, als TS fysiek verhuisd is, uitgeschreven bij de GBA, als izjn huurcontract afloopt?quote:Op zondag 8 juni 2014 18:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik denk "het wijzigen van het woonadres van de Klant of het adres waar de dienst Telfort beschikbaar is."
Als Telfort z'n aansluiting heeft overgezet.quote:Op zondag 8 juni 2014 18:56 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wanneer is dat dan gewijzigd, als TS fysiek verhuisd is, uitgeschreven bij de GBA, als izjn huurcontract afloopt?
Dus TS moet zijn verhuizing doorgeven binnen 14 dagen nadat de aansluiting is verhuisd? Dat kan niet...quote:Op zondag 8 juni 2014 18:57 schreef r_one het volgende:
[..]
Als Telfort z'n aansluiting heeft overgezet.
quote:13.2 - De Klant dient de verhuizing tijdig, maar in elk geval binnen 14 dagen, te melden op de
wijze zoals aangegeven op de Website.
Dat de formulering ('binnen' en geen aanduiding t.o.v. wat) in 13.2 krom is, was al gemeld. Dat laat onverlet 13.1quote:Op zondag 8 juni 2014 18:58 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dus TS moet zijn verhuizing doorgeven binnen 14 dagen nadat de aansluiting is verhuisd? Dat kan niet...
[..]
Waarom niet?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Maar het is wel logisch dat er een limiet aan zit. Of kan je fysiek al zeg twee maanden je oude adres hebben verlaten en dan nog eens de verhuizing van je internetaansluiting aanvragen?
Door wie? Door de oude bewoner of door de provider (zonder dat de oude bewoner eraan te pas komt)?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:07 schreef Lienekien het volgende:
Maar het is wel logisch dat er een limiet aan zit. Of kan je fysiek al zeg twee maanden je oude adres hebben verlaten en dan nog eens de verhuizing van je internetaansluiting aanvragen?
Wie weet heeft Telfort de aansluiting op zijn vorige adres gecancelled omdat de nieuwe huurder een aansluiting heeft aangevraagd. Toen ik onze aansluiting wilde verhuizen, moest eerst de aansluiting van de vorige eigenaar op dat adres zijn stopgezet. Er kon kennelijk maar een aansluiting tegelijk actief zijn.
Dat deed ik ook. Maar de rest is niet meer dan een overpeinzing met aannames, geen vraag.quote:
"Er kon kennelijk maar een aansluiting tegelijk actief zijn."quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Door wie? Door de oude bewoner of door de provider (zonder dat de oude bewoner eraan te pas komt)?
We gaan toch allemaal uit van aannames?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat deed ik ook. Maar de rest is niet meer dan een overpeinzing met aannames, geen vraag.
Ik vroeg me af hoe dat bij jou is gegaan (als je dat weet)quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Lienekien het volgende:
"Er kon kennelijk maar een aansluiting tegelijk actief zijn."
Ik weet niet hoe Telfort opereert. De OP vermeldt dat Telfort de aansluiting heeft gecancelled en volgens mij kun je twee dingen doen: ervan uitgaan dat TS een josti heeft gesproken of dat Telfort daar kennelijk een reden voor had.
Of optie 3: Telfort heeft de aansluiting onrechtmatig gecancelled (want contract met TS).quote:Op zondag 8 juni 2014 19:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
"Er kon kennelijk maar een aansluiting tegelijk actief zijn."
Ik weet niet hoe Telfort opereert. De OP vermeldt dat Telfort de aansluiting heeft gecancelled en volgens mij kun je twee dingen doen: ervan uitgaan dat TS een josti heeft gesproken of dat Telfort daar kennelijk een reden voor had.
Ik liever van feiten.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We gaan toch allemaal uit van aannames?
Dat is geen aanname?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Of optie 3: Telfort heeft de aansluiting onrechtmatig gecancelled (want contract met TS).
Voorwaarde van dat contract is dat je de dienst laat leveren op je woonadres. TS is verhuisd en heeft daarbij de levering niet tijdig laten omzetten naar het nieuwe woonadres. Daarmee heeft TS contractbreuk gepleegd, wat aan het licht is gekomen toen de nieuwe bewoner op het leveringsadres een contract heeft aangevraagd.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:17 schreef r_one het volgende:
[..]
Of optie 3: Telfort heeft de aansluiting onrechtmatig gecancelled (want contract met TS).
Nee, dat is een conclusie.quote:
Waar staat dat?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:22 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Voorwaarde van dat contract is dat je de dienst laat leveren op je woonadres.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |