Jezus dat laatste couplet is wel héél errugquote:
Ach vroeger zag men het andersquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus dat laatste couplet is wel héél errug![]()
Als ik tweemaal met m'n fietsbel bel
Nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel
Als ik tweemaal met m'n fietsbel bel, dan hang ik voor de deur
Dan hol je daad'lijk naar de trap en ruk je aan het touw
Je zoekt m'n toffels en m'n krant, daarvoor ben je mijn vrouw
Nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel
Dan betekent dat: 'kom snel'
Geen spijt dat je niet mee bent gegaan naar ruigoord?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja soms heb je van die buien wanneer het tropisch warm is ...
Nee geen spijt.. Soms is reggea leuk , maar een avond en een nacht en dan ook nog joints willen weerstaan ... Ik kan er natuurlijk nog steeds heen... maar ik heb PP ook niet meer gehoord sinds vannacht .. Ik heb hem veel plezier gewenst en ben er 100% zeker van dat ie dat heeft ...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen spijt dat je niet mee bent gegaan naar ruigoord?
Piet zal inmiddels wel doorgedraaid zijn
Nee, aankomende week alleen woensdag en donderdag. Rustig aan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit met de pret en dinsdag weer werken ?
Slaat nergens op, maar dat weet je zelf het allerbeste...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:54 schreef chufi het volgende:
Ah nog ff voor MM... In het warme zuiden van Spanje vallen single malts meestal zwaarder..
Case rest ...
Mis morgen je vlucht niet en heb geen gezeik met je auto OK ..quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Slaat nergens op, maar dat weet je zelf het allerbeste...
Maak je geen zorgen om mij, doe ik zelf ook niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Mis morgen je vlucht niet en heb geen gezeik met je auto OK ..
Goeie terugreis MMquote:Op zondag 8 juni 2014 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen om mij, doe ik zelf ook niet...
In dat geval mag je nu even helemaal losgaan en me op m'n donders geven vanwege m'n (tijdelijke) UI.quote:
Jij had problemen met UI wisselingen, niet ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 08:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In dat geval mag je nu even helemaal losgaan en me op m'n donders geven vanwege m'n (tijdelijke) UI.
Je geheugen is goedgekeurd!quote:Op zondag 8 juni 2014 09:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij had problemen met UI wisselingen, niet ik.
Je kan altijd nog hierheen...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee geen spijt.. Soms is reggea leuk , maar een avond en een nacht en dan ook nog joints willen weerstaan ... Ik kan er natuurlijk nog steeds heen... maar ik heb PP ook niet meer gehoord sinds vannacht .. Ik heb hem veel plezier gewenst en ben er 100% zeker van dat ie dat heeft ...
Gaat niet meer lukken, SOLD OUTquote:Op zondag 8 juni 2014 13:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan altijd nog hierheen...
Ziet er ook wel spannend uit![]()
http://amsterdamopenair.nl/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Treehut362 op 08-06-2014 16:02:27 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |