Even je tijd doden op Fok! dan maar, wat is dat voor een veiling?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop op een gunstige afloop voor mij v.w.b. een whiskyveiling. Nog 10 minuutjes geduld hebben (heb ik nu niet)...
Ok.quote:
Zoals het woord misschien al doet vermoeden, een veiling van allerlei soorten whisky, van alledaags tot uiterst zeldzaam. Waar ik op aas is zeldzaam, voor het eerst in 12 jaar op de veiling.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Even je tijd doden op Fok! dan maar, wat is dat voor een veiling?
Ik weet heus wel wat een veiling is, maar vroeg me af of je zelf iets ging veilen of dat je zelf naar iets op zoek wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals het woord misschien al doet vermoeden, een veiling van allerlei soorten whisky, van alledaags tot uiterst zeldzaam. Waar ik op aas is zeldzaam, voor het eerst in 12 jaar op de veiling.
Heb ooit eerder zo'n fles gehad, mijn eerste onafhankelijke fles whisky ooit. Vandaar dus...
Ik heb een keurig, volledig antwoord gegeven...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wat een veiling is, maar vroeg me af of je zelf iets ging veilen of dat je zelf naar iets op zoek was
Verzendkosten? Kon je het niet meteen meenemen?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
77 euro + 13 euro verzendkosten. Had 152 geboden, dus koopje...
Ik zit in Spanje, de veiling is via internet in Duitsland en het moet naar Nederland...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verzendkosten? Kon je het niet meteen meenemen?
Ooooo, ik dacht dat je bij een veiling in Spanje wasquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit in Spanje, de veiling is via internet in Duitsland en het moet naar Nederland...
Nee, hier kennen ze dat niet...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ooooo, ik dacht dat je bij een veiling in Spanje was
Zag ik nou uit m'n ooghoeken dat je naar een FOK!meet gaat? en is dit dan de fles die je daar gaat delen met je mede-meeters?quote:
Error!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag ik nou uit m'n ooghoeken dat je naar een FOK!meet gaat? en is dit dan de fles die je daar gaat delen met je mede-meeters?
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:16 schreef MadMaster het volgende:
En nu maar hopen dat DJL de boel heel laat, vorige keer ead er één fles in gruzelementen aangekomen.
Het is wel verzekerd, maar dr kans dat ik nog eens drze flrs kan scoren is bijna nihil.
.
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveldquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....
Minder, minder, minder!
Niks daarvan...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, dan kun je beter nooit meer flessen drank gaan kopen....
Minder, minder, minder!
Maar jij kent dan vast wel weer iemand die flessen importeert....quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveld
Nee die ken ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar jij kent dan vast wel weer iemand die flessen importeert....
Over welke Spaanse Single Malts had je het gisteren nou?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij is er nog nooit iets gesneuveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |