Mexicaans restaurant, 3-1 winst.quote:
Die slechte wedstrijd moeten we maar door de vingers zien gezien de hitte. Tegen Costa Rica, wat enkel is geplaatst omdat het veel geluk had met een zwakke poule (Italië en Engeland waren onthutsend zwak) en een lichte tegenstander in de achtste finale, lekker voetballen als voorbereiding op Argentinië of België en vooral ervoor zorgen dat je geen gele kaart krijgt en geen blessure oploopt. België of Argentinië zal lastiger worden maar dat moet ons elftal nog aankunnen. België heeft meer ervaren spelers maar het is geen hecht team en Nederland heeft een dodelijke aanval, Argentinië is eerder FC Messi. Dan in de finale Brazilië, Frankrijk of Duitsland. Alles kan gebeuren in 1 zo'n wedstrijd, zelfs als we tegen die Duitsers moeten.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:18 schreef El_Matador het volgende:
En na de wijnlanden in de eerste ronde, stonden de quesadillavreters van Mexico op het programma vandaag.
Na een schandalig slechte wedstrijd werd het uiteindelijk door een versierde penalty van Robben 2-1 in de 94e minuut.
Op naar Salvador waar we van de Spanen al chorizo gemaakt hebben en nu ofwel Grieken ofwel Costaricanen gaan fileren.
quote:Op maandag 30 juni 2014 02:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dan in de finale Brazilië, Frankrijk of Duitsland. Alles kan gebeuren in 1 zo'n wedstrijd, zelfs als we tegen die Duitsers moeten.
Ik schat Colombia sterker in (eerlijk waar) maar Brazilië zou zomaar eens het voordeel van de scheidsrechter kunnen krijgen als het zo'n thuisfluiter is. Je zag dat in Zuid-Korea ook dat dit land ineens wel hele opmerkelijke voordeeltjes kreeg, met name in de kwartfinale. Van mij mag Colombia winnen hoor.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Brazilie gaat niet winnen van Golombia.
James contra Robben...
Dat dacht ik ook, maar dan was Chili nooit zo dichtbij uitschakeling gekomen (bal op de paal, laatste minuut van reguliere speeltijd).quote:Op maandag 30 juni 2014 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik schat Colombia sterker in (eerlijk waar) maar Brazilië zou zomaar eens het voordeel van de scheidsrechter kunnen krijgen als het zo'n thuisfluiter is. Je zag dat in Zuid-Korea ook dat dit land ineens wel hele opmerkelijke voordeeltjes kreeg, met name in de kwartfinale. Van mij mag Colombia winnen hoor.
Rare vraag, Nederland natuurlijk.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor wie ben jij eigenlijk als je op de een of andere wonderbaarlijke wijze de finale Colombia-Nederland zou krijgen?
Dat verraste mij dan ook om precies die reden. Anderzijds weten we niet of dat Brazilië dan niet nog een discutabele strafschop zou hebben gekregen. Ik herinner me wedstrijden van Ajax en PSV tegen AC Milan (2003 en 2004 als ik me niet vergis) waarin de scheidsrechter ineens niet meer goed de tijd in de gaten kon houden.quote:Op maandag 30 juni 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar dan was Chili nooit zo dichtbij uitschakeling gekomen (bal op de paal, laatste minuut van reguliere speeltijd).
Mijn eerste wedstrijd die ik zag was Gullit en Van Basten die de EK-titel binnensleepten.quote:
Campbell is door Arsenal uitgeleend/verhuurd aan Olympiakos, dus eigenlijk Arsenal.quote:Op zaterdag 5 juli 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
Over een uurtje is het dan zover. Na de Mexicaanse quesadillas staan nu de Ticos op het menu. Het kleinste landje van de kwartfinales, zowel op voetbalgebied als qua inwoners, met relatieve sterren als Brian Ruiz (nu nog PSV, ex-Twente) en Joel Campbell (Olympiakos).
Hup Holland Hup!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |