abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141606803
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 07:50 schreef Jochie1900 het volgende:
Mexico is de volgende *O*
Mexicaans restaurant, 3-1 winst. _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141685344
Over een uur de aftrap en het startsein voor het Azteekse offerritueel dat gaat plaatsvinden.

B-) ~O>
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 29 juni 2014 @ 17:05:02 #128
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141685581
In die Google Doodle van eerder op de dag werd gespot met het defensieve spel. De G trapte de bal naar links, de bal kwam via rechts bij de e uit en de e trapte de bal terug naar rechts. De boodschap is duidelijk. :Y)
Voor een keer mag het wel gezien de jonge leeftijd en het gebrek aan ervaring van onze verdedigers. De beker winnen en de volgende keer weer volgens de Hollandse school voetballen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_141698045
En na de wijnlanden in de eerste ronde, stonden de quesadillavreters van Mexico op het programma vandaag.

Na een schandalig slechte wedstrijd werd het uiteindelijk door een versierde penalty van Robben 2-1 in de 94e minuut.

Op naar Salvador waar we van de Spanen al chorizo gemaakt hebben en nu ofwel Grieken ofwel Costaricanen gaan fileren. _O_

[ Bericht 5% gewijzigd door El_Matador op 29-06-2014 21:34:48 ]

maandag 30 juni 2014 @ 02:45:57 #130
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141713188
quote:
17s.gif Op zondag 29 juni 2014 21:18 schreef El_Matador het volgende:
En na de wijnlanden in de eerste ronde, stonden de quesadillavreters van Mexico op het programma vandaag.

Na een schandalig slechte wedstrijd werd het uiteindelijk door een versierde penalty van Robben 2-1 in de 94e minuut.

Op naar Salvador waar we van de Spanen al chorizo gemaakt hebben en nu ofwel Grieken ofwel Costaricanen gaan fileren. _O_
Die slechte wedstrijd moeten we maar door de vingers zien gezien de hitte. Tegen Costa Rica, wat enkel is geplaatst omdat het veel geluk had met een zwakke poule (Italië en Engeland waren onthutsend zwak) en een lichte tegenstander in de achtste finale, lekker voetballen als voorbereiding op Argentinië of België en vooral ervoor zorgen dat je geen gele kaart krijgt en geen blessure oploopt. België of Argentinië zal lastiger worden maar dat moet ons elftal nog aankunnen. België heeft meer ervaren spelers maar het is geen hecht team en Nederland heeft een dodelijke aanval, Argentinië is eerder FC Messi. Dan in de finale Brazilië, Frankrijk of Duitsland. Alles kan gebeuren in 1 zo'n wedstrijd, zelfs als we tegen die Duitsers moeten. :)
#NoDAPL
pi_141713200
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 02:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Dan in de finale Brazilië, Frankrijk of Duitsland. Alles kan gebeuren in 1 zo'n wedstrijd, zelfs als we tegen die Duitsers moeten. :)
_O-

Brazilie gaat niet winnen van Golombia.

James contra Robben...

maandag 30 juni 2014 @ 02:51:35 #132
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141713232
quote:
16s.gif Op maandag 30 juni 2014 02:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

_O-

Brazilie gaat niet winnen van Golombia.

James contra Robben...
Ik schat Colombia sterker in (eerlijk waar) maar Brazilië zou zomaar eens het voordeel van de scheidsrechter kunnen krijgen als het zo'n thuisfluiter is. Je zag dat in Zuid-Korea ook dat dit land ineens wel hele opmerkelijke voordeeltjes kreeg, met name in de kwartfinale. Van mij mag Colombia winnen hoor. :)

Voor wie ben jij eigenlijk als je op de een of andere wonderbaarlijke wijze de finale Colombia-Nederland zou krijgen?
#NoDAPL
pi_141713245
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik schat Colombia sterker in (eerlijk waar) maar Brazilië zou zomaar eens het voordeel van de scheidsrechter kunnen krijgen als het zo'n thuisfluiter is. Je zag dat in Zuid-Korea ook dat dit land ineens wel hele opmerkelijke voordeeltjes kreeg, met name in de kwartfinale. Van mij mag Colombia winnen hoor. :)
Dat dacht ik ook, maar dan was Chili nooit zo dichtbij uitschakeling gekomen (bal op de paal, laatste minuut van reguliere speeltijd).

pi_141713250
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 02:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Voor wie ben jij eigenlijk als je op de een of andere wonderbaarlijke wijze de finale Colombia-Nederland zou krijgen?
Rare vraag, Nederland natuurlijk. :)

maandag 30 juni 2014 @ 02:55:42 #135
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_141713263
quote:
19s.gif Op maandag 30 juni 2014 02:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar dan was Chili nooit zo dichtbij uitschakeling gekomen (bal op de paal, laatste minuut van reguliere speeltijd).
Dat verraste mij dan ook om precies die reden. Anderzijds weten we niet of dat Brazilië dan niet nog een discutabele strafschop zou hebben gekregen. Ik herinner me wedstrijden van Ajax en PSV tegen AC Milan (2003 en 2004 als ik me niet vergis) waarin de scheidsrechter ineens niet meer goed de tijd in de gaten kon houden. ;)

Hoe dan ook, ik ben voor Colombia. Dat team voetbalt leuker.
#NoDAPL
  maandag 30 juni 2014 @ 03:29:18 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_141713457
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2014 02:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Rare vraag, Nederland natuurlijk. :)
Waarom? Colombia speelt leuker :)
Oh.
pi_141713631
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2014 03:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom? Colombia speelt leuker :)
Mijn eerste wedstrijd die ik zag was Gullit en Van Basten die de EK-titel binnensleepten.

Colombia speelt geweldig en ik zie graag die finale, maar ik blijf Nederlander. ;)

pi_141943381
Over een uurtje is het dan zover. Na de Mexicaanse quesadillas staan nu de Ticos op het menu. Het kleinste landje van de kwartfinales, zowel op voetbalgebied als qua inwoners, met relatieve sterren als Brian Ruiz (nu nog PSV, ex-Twente) en Joel Campbell (Olympiakos).

Costa Rica speelt voor het eerst een WK-kwartfinale en staat onder leiding van coach Pinto, Colombiaan.

Hup Holland Hup!

pi_141943702
Duitsland en Nederland nog de enige Europese ploegen die over zijn :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_141943793
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 21:06 schreef El_Matador het volgende:
Over een uurtje is het dan zover. Na de Mexicaanse quesadillas staan nu de Ticos op het menu. Het kleinste landje van de kwartfinales, zowel op voetbalgebied als qua inwoners, met relatieve sterren als Brian Ruiz (nu nog PSV, ex-Twente) en Joel Campbell (Olympiakos).

Hup Holland Hup!
Campbell is door Arsenal uitgeleend/verhuurd aan Olympiakos, dus eigenlijk Arsenal.
pi_141959685

Na een pover optreden van Vliegende Van Persie, prachtige vrije trappen van kleine Wesley op paal en lat, een werkelijk overdonderend optreden van de oudste speler op het veld bij Oranje; Dirkie Kuijt, was er na 90 minuten nog steeds geen bal ingegaan bij de sterk keepende Navas.

Een half uur extra tijd om de bal eindelijk eens tussen die palen te rammen gaf geen goed gevoel voor deze kwartfinale tegen de ticos. Zelfs een knallende kopbal van Ron Beton ging er niet in bij Navas.

Ook Razende Robben, het bonk snelheid en motivatie, samen met Sneijder en Kuyt de motor van het Nederlands team kon de muur van Costaricanen niet breken.

Gelukkig had Van Gael tot God voor de wedstrijd even FOK! geraadpleegd en zijn meesterzet bewaarde hij voor 120:36 na de aftrap; joker Tim Krul werd uit de pubs van Newcastle weggehaald en mocht de penaltyserie tegen de afgepeigerde Midden-Amerikanen keepen en Nederland een ronde verder op dit mooiste WK ooit (dixit Youri Mulder en TS) helpen.

De penaltygoden Van Persie, Robben, Sneijder en Kuyt schoten hun strafschoppen buiten het bereik van de Costaricaanse uitblinker op doel.

Met theatraal toneelspel, twee prachtige saves, waarvan de eerste tegen PSV'er Brian Ruiz en 5 uit 5 in de goede hoek wist de Haagse Harrie van 193 centimeters schoon aan de haak de wereld te verbazen en Van Gael tot nog grotere hoogten te verbannen. Ivo Niehe kijkt al angstig naar beneden.

Woensdag staan de gauchos, na een afwezigheid van 24 jaar terug in de halve finale van een WK, op het programma om als een Lomo Fino met Malbec weggespoeld te worden. De TT zal eer aangedaan worden alvorens de Riesling of cachaça opengetrokken en opgezopen gaat worden.

Hup Holland Hup!

pi_142231975
Dat was het dan, een prachtige derde positie met een schunnig doelsaldo van 15-4 (waarvan 2 onterechte penalties tegen) en een troostfinale die inderdaad troost bracht; het gastland met 3-0 afgetekend afgedroogd en alle 23 spelers hebben daaraan bijgedragen:

Dat alles onder de bezielende leiding van een absolute grootmacht op tactisch, strategisch en organisatorisch gebied, de kersverse spelleider van Manchester United, alwaar hij met zijn aanvoerder uit het Nederlands elftal (5 goals in 6 wedstrijden) mag werken.

Wervelend WK, prachtige prestaties en een geweldig gevoel geven de Nederlandse Leeuwen aan de wereld en het thuisland.

Doelpunten:

4 - Van Persie
3 - Robben
2 - Depay
1 - De Vrij
1 - Fer
1 - Sneijder
1 - Wijnaldum
1 - Blind
1 - Huntelaar

Dank jullie wel en tot over 2 jaar in Frankrijk en over 4 in Rusland. _O_ O+ w/

[ Bericht 0% gewijzigd door El_Matador op 13-07-2014 01:58:36 ]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')