Zo denken sommigen erover.quote:
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe wat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spaan_%28voorwerp%29
http://nl.wikipedia.org/wiki/Spanjaarden
Nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is een soort scheldwoord voor Spanjaarden ofzo?
Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Ze moeten dit wel winnen, want ik zie Nederland tegen Chili het nog wel eens erg lastig krijgen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee.
Maar laten we het over het Groote Nederlandsch Elftal hebben.
Vlaar d'ruit en Lens erin.
Dat wordt aanvallen.
Chili is tricky inderdaad. En hard.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Ze moeten dit wel winnen, want ik zie Nederland tegen Chili het nog wel eens erg lastig krijgen.
Brazilië gaat van iedereen winnen, gewoon omdat het moet van de FIFA.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chili is tricky inderdaad. En hard.
We moeten sowieso Brazilië in de 8e finales ontlopen, willen we een kans maken. Brazilië gaat sowieso winnen, maar dan maar liever in de finale.
Is het niet dan op spel, dan door de FIFA.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Brazilië gaat van iedereen winnen, gewoon omdat het moet van de FIFA.
Maar niet omdat ze zo goed zijn hoor, integendeel.
Ah, een eventuele nederlaag is alvast ingedektquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Brazilië gaat van iedereen winnen, gewoon omdat het moet van de FIFA.
Maar niet omdat ze zo goed zijn hoor, integendeel.
Was niet best tegen Duitsland he?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ah, een eventuele nederlaag is alvast ingedekt
Geen schande om te verliezen van de beste na Portugal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Was niet best tegen Duitsland he?
Een huilende CR7 en een Pepe daar waar ie hoort; de kleedkamer. Eerste helft niet gezien maar mooi van Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Was niet best tegen Duitsland he?
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Geen schande om te verliezen van de beste na Portugal.
Van het eerste geniet ik niet, van het tweede wel...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een huilende CR7 en een Pepe daar waar ie hoort; de kleedkamer. Eerste helft niet gezien maar mooi van Duitsland.
Mooie prestatie 1 puntje tegen de USA, zeker het op 2 na beste team ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef Kekster het volgende:
[..]
Geen schande om te verliezen van de beste na Portugal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |