Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik wil strandballen dit weekend!
Dus niet eens met de TT
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...
In dat geval : Goed bezigquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
Ik had dat hier ooit al eens gepost meen ik, verder ook geen al te sterk verhaal. Was iemand die op een of andere site aangaf uitdrukkelijk géén kinderwens te hebben. Joh, prima. Ik heb er toch een knoop in liggen. Wist zij verder niet. Tijdje mee gedate, op een gegeven moment gingen de condooms het raam uit, en zij maakte na het palemansen (copyright BoL) een quasi-luchtige, doch ietwat ongemakkelijk overkomende opmerking over een wellicht ongeplande zwangerschap nu.quote:
Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, ik heb wat gemist zie ik. Wie heeft geen ballen en huilt?
badpak...alarmfase een jongenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.
Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
Ach, ik kan eigenlijk nog best om dat topic lachen. Als ik mensen echt verbaal de vernieling in wil helpen lukt me dat over het algemeen prima, maar het hoeft voor mij niet zo nodig.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.
Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.
Then again, als yats iemand was geweest die wel ff flink van zich af had gebeten, had hij waarschijnlijk ook op z'n minst een vinger in dat meisje gekregen. Maar what the hell do I know, ik ben z'n psycholoog niet.
Ja ok, ik was verwarrend, vergééf het mequote:Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.
Het begint wat verwarrend te worden, dat ge-crosspost.Niet dat ik het met het onzalige idee van Godshand eens ben om de twee reeksen samen te voegen, ik geef de Tinderreeks niet lang meer eerlijk gezegd. Gaat daar een stuk harder dan in de reguliere sc's met al dat geouwehoer. Verder wel eens btw. Het druipt er van het testosteron, op zich niet erg, maar de manier waarop het gebracht wordt is in de meeste gevallen nogal tenenkrommend te noemen. Mild gezegd.
quote:''Ik zag je wel gluren, hihi''.
Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.
Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?
[..]
Die debiele knipoogjes doen het hem ook he? Ik krijg altijd zin om iemand door zijn monitor heen te trekken als ik het hier of in de tinderreeks weer eens tegenkom, vergezeld van zogenaamd ''gelikt'' commentaar. Waarschijnlijk ook geen teken van een goede geestelijke gezondheid.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:38 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan?"
Gast, af... Gewoon af.
Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Ik had er geen slijmerig bericht opgezet over hoe goed ik wel niet was en meer van die onzin.
Het was meer van... "hier moet je het mee doen" waarbij ik ook aangaf dat ze het om mijn inkomsten niet hoefden te doen. En dan nog zoveel reacties, dat geeft toch te denken...
Ja, gek is dat he?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |