abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140795506

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_140795589
Bam. Die TT staat.
pi_140795605
Ik wil strandballen dit weekend!

Dus niet eens met de TT
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_140795682
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:57 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik wil strandballen dit weekend!

Dus niet eens met de TT
Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...
pi_140795771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:59 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Je wilt ze. Maar heb je ze ook al? Anders klopt de TT gewoon...
Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_140795798
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Ergens in de kast liggen ze denk ik wel. En strand is vlakbij, plus ik heb zondag een date die al wist te melden dat ze een nieuw badpak heeft. Gaat dus helemaal goed komen
In dat geval : Goed bezig :)
pi_140796138
Ho, ik heb wat gemist zie ik. Wie heeft geen ballen en huilt?
pi_140796639
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 23:51 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

En wat houdt je tegen?
Ik had dat hier ooit al eens gepost meen ik, verder ook geen al te sterk verhaal. Was iemand die op een of andere site aangaf uitdrukkelijk géén kinderwens te hebben. Joh, prima. Ik heb er toch een knoop in liggen. Wist zij verder niet. Tijdje mee gedate, op een gegeven moment gingen de condooms het raam uit, en zij maakte na het palemansen (copyright BoL) een quasi-luchtige, doch ietwat ongemakkelijk overkomende opmerking over een wellicht ongeplande zwangerschap nu.

Waarop ik antwoordde dat dat toch een redelijk medisch wonder zou zijn, tenzij ik de muterende vermogens van een X-man zou hebben ontwikkeld en de vasectomie zichzelf ongedaan had gemaakt.

Ik kreeg een blik die een roedel hyena's nog op de vlucht zou hebben doen slaan en kort daarop raakte ze helemaal van de kaart. Want, zo jammerde ze, ze mocht dan wel geen kinderwens hebben, ze hield toch wel erg graag de mogelijkheid open tot het krijgen van kinderen. Ik zie die billen nog weghupsen richting badkamer om zichzelf er vervolgens een half uur in op te sluiten. :7

Ja, koekoek. Duurde ook niet erg lang allemaal meer trouwens daarna.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:35:15 #9
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140796800
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ho, ik heb wat gemist zie ik. Wie heeft geen ballen en huilt?
Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:37:28 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_140796864
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:01 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

badpak...alarmfase een jongen
pi_140796865
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:35 schreef yats het volgende:

[..]

Ik geloof dat er op mij gedoeld werd. Terwijl ik alleen enige nuance aan wilde brengen.
Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
pi_140796877
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

badpak...alarmfase een jongen
Ik wou het niet zeggen, maar een badpak is voor fatties. Ik kan het weten :7.
pi_140796903
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Oh. Sja. Ik kan alleen zeggen dat als ik jou was geweest het Tindertopic er iets anders uit had gezien. Maar mensen verbaal de grond in kunnen trappen is niet een gave om trots op te zijn.
Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:41:02 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140796947
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ach, ik kan eigenlijk nog best om dat topic lachen. Als ik mensen echt verbaal de vernieling in wil helpen lukt me dat over het algemeen prima, maar het hoeft voor mij niet zo nodig.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_140796967
Clicks is toch eind 30? Misschien is zijn date wel 45 en dan is een badpak misschien ook maar beter...
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_140797005
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:39 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zit ik hier op planeet Mars ofzo? Anders lees je even terug.
Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.

Then again, als yats iemand was geweest die wel ff flink van zich af had gebeten, had hij waarschijnlijk ook op z'n minst een vinger in dat meisje gekregen. Maar what the hell do I know, ik ben z'n psycholoog niet.
pi_140797131
In ander nieuws: Eerste en enige duidelijke foto van m'n nieuwste OK-cupid-inbox-aanwinst heet Me, walking in the woods with my mom. Maar mama's boy wil wel graag direct afspreken, want "In hoeverre kan je iemand nou online leren kennen, laten we daar geen tijd aan verspillen".

Ik geef het op, die site gaat geen wonderen verrichten voor mijn liefdesleven.
pi_140797225
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal niet over jouw posts, die waren spot on. Ik heb het meer over het Tindertopic. Maar ik had eerder al besloten dat dat topic gewoon niet m'n ding is. Iets te veel geblaat over hoe stoer men wel niet is, waardoor het iets te ongeloofwaardig wordt. En dat gaat wederom niet over jou.

Then again, als yats iemand was geweest die wel ff flink van zich af had gebeten, had hij waarschijnlijk ook op z'n minst een vinger in dat meisje gekregen. Maar what the hell do I know, ik ben z'n psycholoog niet.
Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.

Het begint wat verwarrend te worden, dat ge-crosspost. :( Niet dat ik het met het onzalige idee van Godshand eens ben om de twee reeksen samen te voegen, ik geef de Tinderreeks niet lang meer eerlijk gezegd. Gaat daar een stuk harder dan in de reguliere sc's met al dat geouwehoer. Verder wel eens btw. Het druipt er van het testosteron, op zich niet erg, maar de manier waarop het gebracht wordt is in de meeste gevallen nogal tenenkrommend te noemen. Mild gezegd. :')
pi_140797378
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je vroeg waar deze (datingreeks) tt vandaan kwam, yats geeft daar antwoord op en vervolgens ga je het hebben over mensen verbaal de grond intrappen en dan vraag ik me af of je de context mist. Nu ja, niet dus.

Het begint wat verwarrend te worden, dat ge-crosspost. :( Niet dat ik het met het onzalige idee van Godshand eens ben om de twee reeksen samen te voegen, ik geef de Tinderreeks niet lang meer eerlijk gezegd. Gaat daar een stuk harder dan in de reguliere sc's met al dat geouwehoer. Verder wel eens btw. Het druipt er van het testosteron, op zich niet erg, maar de manier waarop het gebracht wordt is in de meeste gevallen nogal tenenkrommend te noemen. Mild gezegd. :')
Ja ok, ik was verwarrend, vergééf het me ;(.

En sja. Dat topic. Het boeit me werkelijk geen flikker of iemand zich 3 maal daags door een ander laat dekken, doe waar je van geniet, maar ik heb het sterke vermoeden dat achter dat harde geschreeuw kleine kindjes met stiekeme verlangens naar liefde zitten.
pi_140797959
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.

Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?

quote:
''Ik zag je wel gluren, hihi''.
pi_140798154
Ga ik nu maar eens het hoofd van Oberyn Martell uploaden voor die geinige ''na de blur'' momenten.
pi_140798162
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
Het nadeel van Paiqs nieuwe foto-toernooi is wel dat je grijnzend aangestaard wordt door maar liefst vier (4!) cycloopboerinnen tegelijk als je een beetje pech hebt merk ik. Okay, het klikt wat sneller. Maar je moét selecteren volgens deze wrede opzet. Waardoor je dus twee types overhoudt, de twee leukerds en de twee die er iets minder uitzien als een gnoom dan de rest. Al scheelt het weinig.

Drie maal raden welk van die twee types het vervolgens een goed idee lijkt om je een oneliner te sturen nadat ze een notificatie hebben gekregen van paiq dat ze zo hoog bij je zijn geeindigd?

[..]

Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan? ;)"

Gast, af... Gewoon af.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_140798295
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:38 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Ze doen het erom. Ik kreeg laatst ook zo'n parel van soortgelijk eenogig type: "heb je daar wel een onderbroekje aan? ;)"

Gast, af... Gewoon af.
Die debiele knipoogjes doen het hem ook he? Ik krijg altijd zin om iemand door zijn monitor heen te trekken als ik het hier of in de tinderreeks weer eens tegenkom, vergezeld van zogenaamd ''gelikt'' commentaar. Waarschijnlijk ook geen teken van een goede geestelijke gezondheid.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 01:59:28 #24
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_140798491
Is dit nog wel R&P waardig met zoveel onzin via de slowchat?

Maar goed, mijn ervaringen zijn wisselend.
Allereerst had ik wel een stuk of 10 reacties via Lexa destijds, van vrouwen.
Meer dan de gemiddelde man kan ik wel zeggen.... dat was wel erg positief.

Ik had er geen slijmerig bericht opgezet over hoe goed ik wel niet was en meer van die onzin.
Het was meer van... "hier moet je het mee doen" waarbij ik ook aangaf dat ze het om mijn inkomsten niet hoefden te doen. En dan nog zoveel reacties, dat geeft toch te denken...

Wat de dames amper gelezen hebben was dat "een kind geen probleem was"... vervolgens reageerden vrouwen met wel 4 kinderen. Nou dat was met toch iets te gortig.

Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien... :{
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_140799936
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Ik had er geen slijmerig bericht opgezet over hoe goed ik wel niet was en meer van die onzin.
Het was meer van... "hier moet je het mee doen" waarbij ik ook aangaf dat ze het om mijn inkomsten niet hoefden te doen. En dan nog zoveel reacties, dat geeft toch te denken...
Ik snap niet waarom je uberhaupt direct begint over je inkomen, in goede of slechte zin. Maar wat geeft dat laatste te denken dan?
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 01:59 schreef EricOscuro het volgende:
Uiteindelijk heb ik slechts met een vrouw echt een date gehad (de rest leek me niet direct relevant).
Vriendschappelijk klikte het wel, maar meer ook niet... toch met haar seks gehad en een vervolgafspraak. Daarna heb ik toch doorgezet haar te vertellen dat het genoeg was voor een vriendschap... maar meer ook niet. Nooit weer gezien...
Ja, gek is dat he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')