Als ik hen was zou ik voor 2 tientjes het goedkoopste mobieltje kopen en een redelijke camera los.quote:
Oke, en daarna is ie dus wel sim-lock vrij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik hen was zou ik voor 2 tientjes het goedkoopste mobieltje kopen en een redelijke camera los.
De kwaliteit van een telefooncamera is meestal toch niet heel erg geweldig...
Ik ken sowieso geen basis telefoons met goede camera.
V.w.b. het kunnen bellen, SMS'en e.d. zelf:
Vaak kan je bij de Wallmart en een telefoonketens als T-Mobile een cheap toestel kopen met een maandabbonement.
Losse prepaid SIM-kaarten doen ze bijna niet meer in de USA i.v.m. misbruik, je moet dan een abbo nemen voor minimaal een maand. Kost je rond de 30 dollar en na de maand beëindigd je contract dus.
Oei, dat weet ik niet, ik denk het niet. Maar is dat erg voor die paar tientjes en voornamelijk nu gebruik in de USA?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Oke, en daarna is ie dus wel sim-lock vrij?
Ze willen hem ook mee terug nemen aangezien ze dus hun Nederlandse telefoon zijn kwijtgeraakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oei, dat weet ik niet, ik denk het niet. Maar is dat erg voor die paar tientjes en voornamelijk nu gebruik in de USA?
Ik neem zelf altijd een extra telefoon mee naar de USA en propte daar altijd een ter plekke aangeschafte pre-paid kaart in.
De laatste keer kwam ik er achter dat ze dat dus niet meer doen wegens misbruik. Dus verkopen ze goedkope toestellen met sim-kaart (en een één maand contract dus).
Ik heb nog wel wat oude, maar goed functionerende toestellen in de aanbieding...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:13 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ze willen hem ook mee terug nemen aangezien ze dus hun Nederlandse telefoon zijn kwijtgeraakt.
Nee, de telefoonadapters kunnen zowel 110 als 220 volt aan...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Zit er geen voltageverschil in NL en Amerikaanse stekkers?
Dat is erg aardigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat oude, maar goed functionerende toestellen in de aanbieding...
[..]
Nee, de telefoonadapters kunnen zowel 110 als 220 volt aan...
MM is ook heel aardigquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is erg aardigWat voor telefoons heb je?
Voor iets meer dan 20 euro heb je deze, maar dat zal niet heel veel soeps zijn. Voor tussen de 60 en 70 euro kan je een LG Optimus L3, Samsung Rex 80 of Nokia 301/Asha 501 krijgen. Zelfs een Samsung Galaxy Young valt in die prijsklassequote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:20 schreef B.ertha het volgende:
Geen VGA camera volgens mij. Verder zal ik eens vragen.
Diverse Nokia's (weet even geen types zo uit mijn hoofd), geen smartphones, maar voor sec bellen prima...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is erg aardigWat voor telefoons heb je?
Ik ga even overleggen met de feestcommissie maar er zit vertraging op de lijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Diverse Nokia's (weet even geen types zo uit mijn hoofd), geen smartphones, maar voor sec bellen prima...
Rustig aan, ik heb geen haast.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 11:58 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ga even overleggen met de feestcommissie maar er zit vertraging op de lijn
het blijft een oud beest en hij zal niet jaren meer meegaan maar het gaat wel weer aardig. Laatst was er inderdaad sprake van dat hij het misschien niet meer zou redden omdat hij niet meer kon lopen maar hij krijgt nu injecties (anabolen steroïdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gaat het weer beter met hem? Een tijdje terug had ik het idee dat hij op zijn laatste benen liep
Wel stoer, bejaarden volspuiten met steroïden. Ik hoop voor je dat Willow er nog lang voor je zal zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
het blijft een oud beest en hij zal niet jaren meer meegaan maar het gaat wel weer aardig. Laatst was er inderdaad sprake van dat hij het misschien niet meer zou redden omdat hij niet meer kon lopen maar hij krijgt nu injecties (anabolen steroïden) en dat werkt goed. Lief dat je het vraagt
Ook zoiets: eerst houdt ie me wakker door onweer wat ik niet hoor. Paar uur later lig ik wakker omdat het écht losgaat maar meneer slaapt er gewoon doorheen![]()
thanks!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 13:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel stoer, bejaarden volspuiten met steroïden. Ik hoop voor je dat Willow er nog lang voor je zal zijn
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bezichtiging voor woonruimte van vandaag is op niets uitgelopen. Woning zelf was verder prima, maar iemand met voorrang was me voor. Volgende keer beter dus
Het komt wel goed. Misschien morgen, misschien over een maand, maar alles sal reg komquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het komt wel goed. Misschien morgen, misschien over een maand, maar alles sal reg kom
Da's mazzel hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag, vlak voor ik de coentunnel in wilde rijden verliest een vrachtauto zo'n 5 auto's voor me z'n halve containerlading. Was wel ff schrikken maar ik kon op tijd remmen en de chauffeur achter me lette ook goed op gelukkig.
Daarna maar wel ff de sterke arm der wet ingelicht.
Dat is schrikkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Vanmiddag, vlak voor ik de coentunnel in wilde rijden verliest een vrachtauto zo'n 5 auto's voor me z'n halve containerlading. Was wel ff schrikken maar ik kon op tijd remmen en de chauffeur achter me lette ook goed op gelukkig.
Damnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Dan hangt het er ook nog vanaf wat de lading is. Bij een vracht boomstammen heb je die keus nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Op t moment zelf bleef ik wel rustig, keek ook nog in m'n spiegel of er achter me ook geremd werd. Liever een paar lekke banden dan een whiplash zeg maar. Maar na m'n telefoontje moest ik wel weer ff tot rust komen ja.
Een stuk houten balk die van een wagen afvalt, kan al genoeg zijn, weet ik uit ervaring...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hangt het er ook nog vanaf wat de lading is. Bij een vracht boomstammen heb je die keus niet
Geen boomstammen, maar ik heb ergens in het zuiden van Duitsland wel een keer meegemaakt dat een paar auto's voor mij een fiets losraakte van het dak van een auto. Ging gelukkig goed: na een wilde stuiterpartij (zo'n ding stuitert alle kanten op) kwam het ding zonder een auto te raken in de berm terecht.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan hangt het er ook nog vanaf wat de lading is. Bij een vracht boomstammen heb je die keus niet
Leuk dat je er weer eens bentquote:
Hingen de foto's er nog?quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:09 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen.
PS we waren een paar dagen geleden voor onze huwelijksjubileum bij het restaurant waar je foto's hingen.
Flinke klapper zie ik nu.quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij de training voor Le Mans heeft Loic Duval zijn Audi overtuigend in de prak gereden. Hopelijk gaat het met hem wel goed...
Ja de grote in de hal voor de wc's en degene in de dameswc's waren er ook nog. Geen idee of er op de heren wc's nog wat hing.quote:
Niet eens gaan kijken?quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:20 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ja de grote in de hal voor de wc's en degene in de dameswc's waren er ook nog. Geen idee of er op de heren wc's nog wat hing.
Duval was bij bewustzijn en aanspreekbaar. De huidige generatie auto's is dus best veilig te noemenquote:
Ik heb Red laten kijken. Volgens hem hing daar geen foto.quote:
Ah.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb Red laten kijken. Volgens hem hing daar geen foto.
als ik een poule invul bedenk ik vaak pas ergebs rond groep E dat het ook 0-0 kan wordenquote:Op woensdag 11 juni 2014 21:18 schreef Etcetera het volgende:
WK Poule ingevuld, slaat hélemaal nergens op volgens mij
Ik heb een wilhelmusjequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:35 schreef Etcetera het volgende:
Ach, ik heb wel de leukste teamnaam - al zeg ik het zelfDe Wilhelmusjes
Ik heb er ook 1quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een wilhelmusje![]()
de enige leuke wk actie als je het mij vraagt. En omdat ik geen frites of kaassoufle hoefde, heb ik hem gewoon zo gescoord
Die actie ken ik niet. Waar loopt die onzin?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:06 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een wilhelmusje![]()
de enige leuke wk actie als je het mij vraagt. En omdat ik geen frites of kaassoufle hoefde, heb ik hem gewoon zo gescoord
Ahquote:
ik moest iemand ophalen. En toen ben in gewoon de smullers binnen gestaptquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
AhDaar kom ik tegenwoordig nog maar zelden. De auto is veel sneller voor de trajecten die ik normaal gesproken reis
Dat gaat me vast niet lukken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:22 schreef B.ertha het volgende:
[..]
ik moest iemand ophalen. En toen ben in gewoon de smullers binnen gestapt
Heul niet! Dat dwingen dan. Slapen mag je gerust doenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat gaat me vast niet lukken.
Ik werd door Tim gedwongen hier te posten.![]()
![]()
Maar ik denk dat ik ook een redje doe.
ik heb precies hetzelfdequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
als ik een poule invul bedenk ik vaak pas ergebs rond groep E dat het ook 0-0 kan worden
ik mag na de groepsfase opnieuw voorspellingen doen. Dan kan je ook nog punten halen als je zo'n idioot bent als ik en er eerst enorm naast zit. Vind ik wel zo leuk eigenlijkquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik heb precies hetzelfdealles wel redelijk beredeneerd ingevuld, bij mij gaat de finale tussen Spanje en Argentinië. Zal dus totaal niet kloppen waarschijnlijk
ik neem aan dat je ze dan wel uitbetaald krijgt?quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:25 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik ben niet van de wk poules. Ik zal wel wat spellen kijken, maar het is gewoon niet mijn ding.
Nog 6 dagen werken (hoop ik) op mijn oude werk. Gelukkig is dan al het gezeik klaar. Ze willen niet, dat ik mijn resterende vakantiedagen opneem aan het einde van mijn contract.
Raar, zeker omdat ze je dagen anders moeten uitbetalen (volgens mij). Je hebt namelijk sowieso recht op die dagen, en anders op compensatie.quote:Op donderdag 12 juni 2014 07:25 schreef Tinuviel het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik ben niet van de wk poules. Ik zal wel wat spellen kijken, maar het is gewoon niet mijn ding.
Nog 6 dagen werken (hoop ik) op mijn oude werk. Gelukkig is dan al het gezeik klaar. Ze willen niet, dat ik mijn resterende vakantiedagen opneem aan het einde van mijn contract.
Dat is iets anders dan 1x in de 823 jaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 11:24 schreef ß het volgende:
Ja komt gemiddeld 1 keer per jaar voor. Kans op dat is 1/7 (want alleen als de maand op een vrijdag begint), maar natuurlijk alleen in maanden met 31 dagen waarvan we er 7 hebben in een jaar. 1/7 * 7/12 = 1/12. Dus eens in de 12 maanden gemiddeld.
'don't tell me I'm wrong'quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:33 schreef ß het volgende:
[ afbeelding ]
Je zou maar een toren van 3 meter op de evenaar maken, zou je meteen verbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |