Cool ! Hoog tijd dat ik ook weer eens die kant op ga, nu ik er over denk is dat alweer 15 jaar geleden. Ik ben oud aan het wordenquote:
Zeker waarquote:Op zondag 8 juni 2014 01:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, want juist bij een barbecue heb je de kans dat er nog wat drumsticks overblijven
ik laat me door niemand tegehoudenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
It's just me, hart op de tong, cynisch en recht voor z'n raap.
Laat je niet door mij tegenhouden, Moeraskat.
Service with a smile...
![]()
Relatie met wie is ook belangrijk hequote:Op zondag 8 juni 2014 17:40 schreef Puala het volgende:
Denk t niet Majo, volgens mij is t een fokster met relatie
Dat is dan weer jammerquote:Op zondag 8 juni 2014 17:40 schreef Puala het volgende:
Maar overgelopen naar Jazz in Duketown.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:10 schreef MaJo het volgende:
Zeg cobra, heb je ons iets te vertellen? Ik zie je Facebook timeline helemaal volstaan met foto's van jou gemaakt door een dame![]()
Dit.quote:Op zondag 8 juni 2014 17:40 schreef Puala het volgende:
quote:
quote:Dit.
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het dit jaar er weer was.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:00 schreef MaJo het volgende:
[..]Ach kan het je niet kwalijk nemen
Al hadden we echt fantastisch weer gehad gisteren
Dank je.quote:Had me zo leuk geleken voor je
Nee ik bedoel als het geweest wasquote:Op zondag 8 juni 2014 19:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat het dit jaar er weer was.
[..]
Dank je.![]()
quote:Op zondag 8 juni 2014 19:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik bedoel als het geweest wasDit jaar ging het weer niet door, en betwijfel of het ooit weer terugkomt
Nicequote:Op zondag 8 juni 2014 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat idee had ik al en dat waardeer ik wel...
Niet echt netjes om dat door te gevenquote:Op zondag 8 juni 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nice
ik heb een hele tas met kleding gehad, positie, en ik heb al een broek gevonden waarop vlekken zitten die er niet uit zien als of ze eruit kunnen. En ik had net een boek aangetrokken met uitgetrokken naden in het kruis, en zelfs een gat bij de gulp.
Iets met een gegeven paard, maar dit kan toch niet?
ik ga die broek ook gewoon terug geven, met de rest die niet past of niet naar mijn smaak is.quote:
The Rolling Stones hype op Pinkpop (zie mijn Facebookquote:
Wat is het merk van de kleding?quote:Op zondag 8 juni 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nice
ik heb een hele tas met kleding gehad, positie, en ik heb al een broek gevonden waarop vlekken zitten die er niet uit zien als of ze eruit kunnen. En ik had net een boek aangetrokken met uitgetrokken naden in het kruis, en zelfs een gat bij de gulp.
Alle zes?quote:
queen mum, mamalicious en noppiesquote:Op zondag 8 juni 2014 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het merk van de kleding?
Christine le Duc of Beate Uhse?
Ah, de eerste.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vanavond deel 4 - Jair kijkt even mee
Ja, las het. Ik heb de Stones nooit wat aangevonden.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
The Rolling Stones hype op Pinkpop (zie mijn Facebook) Hoe was het in Spanje? Ben er de afgelopen twee jaar niet geweest dus volgend jaar hoog tijd om de schoonmams weer op te zoeken aldaar
Mij onbekend, maar dat zal niet zo vreemd zijn.quote:
Helemaal met je eens wat The Scene betreftquote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, las het. Ik heb de Stones nooit wat aangevonden.
Heb ook wat moeite met de hype rond Thé Lau en The Scene.
Ik heb concerten voor 30 man meegemaakt, waardoor ik plaatsvervangende schaamte had. Voor het afschiedsconcert in Paradiso ben ik vrog opgestaan om kaarten te regelen en wegens de hype wordt dat nu de HMH. Nu zijn ze ineens wel goed genoeg, omdat er een verhaal in zit. Ik gun ze het allerbeste, maar ik heb er een vieze smaak van in mijn mond...
Klinkt als een perfecte vakantiequote:Andalusië is mooi, warm, simpel en geen poeha. Prima voor ons.
8 Dagen op het strand gehangen bij dezelfde tent waar we zo langzamerhand stamgasten zijn en we al het eten gratis krijgen (ook de niet tapas), hagelbuien meegemaakt, distilleerderij bezocht (sorry...) en marktjes aangedaan. Lekker luieren dus. Volgend jaar weer, als mijn schoonouders dan ook weer het appartement kunnen betrekken...
quote:
Hehe ik heb dat ook steeds na een maand Spanjequote:Op zondag 8 juni 2014 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan voorlopig even geen tapas meer zien, maar we hebben ladingen chorizo worstjes, truffels, jamon de Trevelez, hele manchego kazen, aïoli, flan, knoflookzout en weet ik wat nog meer meegenomen.
Tip: in de oven gebakken aubergineplakken met honing...![]()
Vind aubergine nooit wat aan, maar dit is top!
http://www.roadfood.com/Forums/Trip-Reports-f29.aspxquote:Op zondag 8 juni 2014 20:32 schreef MaJo het volgende:
Ben benieuwd hoe dat in de VS gaat qua eten, dat komt je na een paar dagen toch ook wel de neus uit denk ikTips op dat gebied zijn daarom zeer gewenst
In de USA geen voorgerechten bestellen, aan een hoofdgerecht heb je meer dan genoeg. Of neem een voorgerecht als hoofdgerecht, doen ze niet moeilijk over.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe ik heb dat ook steeds na een maand SpanjeHeerlijk gegeten maar even geen tapas meer voor mij. Nu heb ik er wel weer behoefte aan
Ik houd ook niet echt van aubergine (met name de structuur) maar ben altijd voor nieuwe dingen uitproberen dus wie weet!
Ben benieuwd hoe dat in de VS gaat qua eten, dat komt je na een paar dagen toch ook wel de neus uit denk ikTips op dat gebied zijn daarom zeer gewenst
Oeh toffe sitequote:Op zondag 8 juni 2014 20:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://www.roadfood.com/Forums/Trip-Reports-f29.aspx
Kijk hier kan ik iets mee!quote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de USA geen voorgerechten bestellen, aan een hoofdgerecht heb je meer dan genoeg. Of neem een voorgerecht als hoofdgerecht, doen ze niet moeilijk over.
Ontbijt beperk ik tot toast met ei of zo, al die vette/zoete zooi (pancakes e.d.) skip ik. Lunch een salade of een broodje bij Subway. Alleen rosbief dan vragen, weten ze niet wat ze er mee aan moeten als je geen saus, pickles, cheese, onions en allerlei andere troep er op wilt.
Soms een hamburger bij Wendy's, de enige die mijn goedkeuring bij de ketens kan krijgen. De rest is zo plastic, pure horror...
De kunst is om alle verleidingen te weerstaan, voedsel is overal.
Maar kijk goed om je heen daar en dat moet voldoende zijn...
Variatie is er trouwens genoeg.
Probeer de clamchowder eens in California...![]()
Klinkt ook goed!quote:Op zondag 8 juni 2014 20:55 schreef MadMaster het volgende:
O,en wat ik wel altijd kan waarderen is www.crackerbarrel.com
Voedsel uit grootmoeders tijd (ligt het aan mijn leeftijd?), wel grote porties vaak, maar gewoon iets kleins uitkiezen of de helft terugsturen...
![]()
En ze hebben er verse melk.
Nice, maar ze stonden vanavond op Pinkpop. Een stuk dichterbij...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:29 schreef MaJo het volgende:
Jaaaa het is gelukt om kaarten voor Arctic Monkeys in Salt Lake City te kopen!![]()
![]()
Wilde al graag een toffe band zien in de VS maar bijna alle bands zijn in Europa als wij daar zijn
Maar nu is het toch gelukt met 1 van mijn favo bands!
Dat klopt, maar juist bands in het buitenland zien vind ik leukquote:Op zondag 8 juni 2014 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice, maar ze stonden vanavond op Pinkpop. Een stuk dichterbij...![]()
Hoeveel kilometer/mijl moet je er voor omrijden?
Salt Lake City is een pokkeneind weg van jullie route, volgens mij...
quote:
Goeiemorgen.quote:
ik heb nog wel wat staanquote:
oh gaafquote:Op maandag 9 juni 2014 10:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Herhaling van de avond van de filmmuziek (concertgebouworkest, presentatie Ruben Nicolai) nu op tv![]()
Mooi
Mijn schoonvader en schoonbroertje fietsen vandaag de Elfstedentocht. Mijn schoonbroertje bedacht gisteren dat hij mee wilde doen en er was nog een startbewijs overquote:Op maandag 9 juni 2014 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
Net een uurtje gefietst, het luie zweet is er weer uit
het is gelukkig niet zo drukkend warmquote:Op maandag 9 juni 2014 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn schoonvader en schoonbroertje fietsen vandaag de Elfstedentocht. Mijn schoonbroertje bedacht gisteren dat hij mee wilde doen en er was nog een startbewijs overvanavond maar even checken hoe het gegaan is
Overigens is hij best sportief en fietst regelmatig flinke afstanden, maar toch
Raar zoiets geef je idd toch niet door.quote:Op zondag 8 juni 2014 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nice
heb je hem nou in de auto achter gelaten?quote:Op maandag 9 juni 2014 14:29 schreef iamredleader het volgende:
En bij thuiskomst heeft het hier gewoon geregend![]()
scheelt weer plantjes wateren
![]()
Kleine man ligt nog in de autostoel te tukken, viel natuurljk in slaap
Ik lees het net ja.quote:
say whatquote:
Jaquote:
Damn.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef Puala het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/JohndenBraber/view/16982351
Is dat te vergelijken met camping 7 op Lowlands of is het verder dan dat?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef Moeraskat het volgende:
in 2007 was het ook erg, toen was ik er. door die pokke pleuris regen helemaal lopen naar camping C
half uur tot 3 kwartier lopenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is dat te vergelijken met camping 7 op Lowlands of is het verder dan dat?
Toch iets dat je meestal liever niet in de regen doetquote:
inderdaadquote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Toch iets dat je meestal liever niet in de regen doet
Vriezer ontdooien zou moeten helpen, alleen deurtje open zetten niet. Verder helpt de oude methode van deuren en ramen open zetten meestal ook welquote:Op maandag 9 juni 2014 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Lekker gebarbecued met m'n tennisteam hier
3 spatjes regen gehad maar dat ging prima. Alle troep weer opgeruimd, nu nog een manier vinden om de temperatuur in huis wat te verlagen
het nadeel van een appartement op de bovenste verdieping is dat dat dak zo warm wordt en s avonds nog steeds warmte afgeeft naar binnenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vriezer ontdooien zou moeten helpen, alleen deurtje open zetten niet. Verder helpt de oude methode van deuren en ramen open zetten meestal ook wel
Giet water op het dak dan, kan dat verdampen en dan hoort het af te koelenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het nadeel van een appartement op de bovenste verdieping is dat dat dak zo warm wordt en s avonds nog steeds warmte afgeeft naar binnen
Hier idem. Vrij onbeduidend regenbuitje, meer niet. Nog wel behoorlijk heet binnen.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hier een paar spetjes vanavond. Niet noemenswaardig
Hier ook. Voordeel van de winter is dat je het binnen behaaglijk kan maken, ongeacht het weer buiten. Dat gaat met dit weer een stuk lastiger als je geen airco hebtquote:Op maandag 9 juni 2014 23:47 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Hier idem. Vrij onbeduidend regenbuitje, meer niet. Nog wel behoorlijk heet binnen.
Gaat het weer beter met hem? Een tijdje terug had ik het idee dat hij op zijn laatste benen liepquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:25 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, Willow weer helemaal panisch door het onweer (welke ik niet zie of hoor) dus ik mag weer verpleegstertje spelen
Zitten ze nu in de VS of...?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:27 schreef B.ertha het volgende:
Vraagje: Mijn schoonouders zijn hun telefoon kwijt en overwegen nu in de VS een nieuwe te kopen - een galaxy - Maar ze gebruiken hem alleen voor sms, telefoon en foto's. Zonde van het geld dus. Zijn er nog dumb phones op de markt die wel goede foto's maken? Of niet zo geweldige maar wel goedkope smartphones die wel goede foto's maken?
Ze internetten er dus niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |