Kan tzt vast ook nog wel. Maar balen is het wel...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:52 schreef Cobra4 het volgende: [..] Ja. Ik heb geen idee of ik dan kan. Ik denk dat ik mijn kaart maar ga inleveren.
Einddatum inleveren is op 6 juli gesteld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan tzt vast ook nog wel. Maar balen is het wel...
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef iamredleader het volgende:
En dit is het verjaardagstopic voor LB![]()
Zondag pas, maar in het tempo van de laatste tijd...
Wie?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:06 schreef iamredleader het volgende:
En dit is het verjaardagstopic voor LB![]()
Zondag pas, maar in het tempo van de laatste tijd...
O, dat had ik niet meegekregen. Misschien dump ik ze dan ook wel...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Einddatum inleveren is op 6 juli gesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Treehut362 op 07-06-2014 07:11:43 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
bedankt Voor de Tt hequote:Op vrijdag 6 juni 2014 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal morgen en zondag wel haast niet posten. Te druk bezig met het genieten van muziek.
Idd jojo, patenten zijn ook de moeite van het vermelden waardquote:Op zaterdag 7 juni 2014 01:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed gedaan B. en Jojo! Mijn bijdragen aan de wetenschap zijn nihil te noemen, dus goed dat jullie er mee bezig zijn
lekker vriendelijk dit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de rest hier is klaar met zwangeren. Ze zijn ook meteen daarna zo goed als verdwenen, dus over een paar maanden zullen we je ook weer gedag zeggen...
veel plezierquote:
Dank je.quote:
Dat is MadMaster's manier om aan te geven dat hij de dames mistquote:
MM kan wat kort door de bocht zijn maar echt vriendelijk komt het niet over nee. Niks van aantrekkenquote:
Zo'n idee had ik inderdaad ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
MM kan wat kort door de bocht zijn maar echt vriendelijk komt het niet over nee. Niks van aantrekkenmisschien goed om te weten dat hij niet zoveel met baby's heeft, voor zover dat nog niet duidelijk was
ik vind het jammer voor hem dat hij die users moet missen.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is MadMaster's manier om aan te geven dat hij de dames mist
Zou goed kunnen, dat zie je wel vaker, maar hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2014 15:09 schreef lubje25 het volgende:
Welkom moeraskatDenk dat MM bedoelt dat de kersverse ouders hier erg druk zijn met de koters waardoor ze minder/niet in de AKQSC te vinden zijn.
ik ben sowieso een active FOK!ster. Soms heb ik een periode dat ik 3 maanden niet kom omdat er dan in een SC teveel drama is, en ik daar niet ver in wil zitten, maar ik kom altijd terug.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:47 schreef MaJo het volgende:
Overigens is het ook niet terecht, Soempie post hier nog veel en ook LB is nog wel regelmatig te vinden. De enige die echt niet meer post de laatste tijd is Oof volgens mij
maar jij hebt wel een utra cute fantjequote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef B.ertha het volgende:
En MaJo en ik zijn babyloos maar posten ook een stuk minder
Ook dat jaquote:Op zaterdag 7 juni 2014 16:57 schreef B.ertha het volgende:
En MaJo en ik zijn babyloos maar posten ook een stuk minder
Herkenbaarquote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben sowieso een active FOK!ster. Soms heb ik een periode dat ik 3 maanden niet kom omdat er dan in een SC teveel drama is, en ik daar niet ver in wil zitten, maar ik kom altijd terug.
en nu bbq'en bij mn zus
It's just me, hart op de tong, cynisch en recht voor z'n raap.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
MM kan wat kort door de bocht zijn maar echt vriendelijk komt het niet over nee. Niks van aantrekkenmisschien goed om te weten dat hij niet zoveel met baby's heeft, voor zover dat nog niet duidelijk was
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ben sowieso een active FOK!ster.
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 17:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar jij hebt wel een utra cute fantje
Theaters in West End, Covent Garden, Hamley's, Portobello Market, Oxford Street, Regent Street, Etcetera Etcetera...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Net geboektwe zitten in het Guoman Hotel, vlakbij de Tower
vliegen vanaf Eelde - want dat kan sinds 5 juni
- 4 dagen, 3 nachten. En nu kijken wat ik allemaal wel wil doen (marktjes, de Tower, een van de gratis musea, pub (duh), Piccadilly Circus enz. enz. enz.) en wat ik niet wil doen (Londen Eye, shoppen, vast nog wel meer
)
Voorpret
* Etcetera noteertquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Theaters in West End, Covent Garden, Hamley's, Portobello Market, Oxford Street, Regent Street, Etcetera Etcetera...
Perron dinges is in Kinloch Ranoch, Scotland...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera noteert
En zeker weten 100% geen enkele twijfel over mogelijk: Perron 9 3/4 en de Harry Potter winkel![]()
![]()
![]()
King's Crossquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Perron dinges is in Kinloch Ranoch, Scotland...
Nee is 'echt'quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fake!![]()
Ik wilde al zeggen, ik ben er in Schotland geweest, in thr middle of nowhere...
Het zal qua boek wel juist zijn, die ken ik niet, maar de opnames waren in Schotland...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee is 'echt'Hebben ze daar gemaakt omdat er zoveel toeristen op af kwamen
![]()
En King's Cross is logisch want die is belangrijk in de boeken
kloptquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal qua boek wel juist zijn, die ken ik niet, maar de opnames waren in Schotland...
Niet shoppen? Ook niet bij de M&M's World?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:08 schreef Etcetera het volgende:
en wat ik niet wil doen (Londen Eye, shoppen, vast nog wel meer)
Voorpret
quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je een vette burger wilt kan je overwegen naar Five Guys te gaan. Zit iig in de buurt van Picadilly Circus, mogelijk ook ergens anders
oeh die is er ook hequote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Niet shoppen? Ook niet bij de M&M's World?
karnemelk of yoghurt erop doen ookquote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:51 schreef B.ertha het volgende:
MM, deppen met koude getrokken zwarte thee schijnt goed te werken tegen verbranding
British Museum en Science Museum.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 18:08 schreef Etcetera het volgende:
Net geboektwe zitten in het Guoman Hotel, vlakbij de Tower
vliegen vanaf Eelde - want dat kan sinds 5 juni
- 4 dagen, 3 nachten. En nu kijken wat ik allemaal wel wil doen (marktjes, de Tower, een van de gratis musea, pub (duh), Piccadilly Circus enz. enz. enz.) en wat ik niet wil doen (Londen Eye, shoppen, vast nog wel meer
)
Voorpret
Niet in het appartement aanwezig, maar dank voir de tip.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 20:51 schreef B.ertha het volgende:
MM, deppen met koude getrokken zwarte thee schijnt goed te werken tegen verbranding
Jij bent expert in niet verbranden?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 21:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet verbranden is de beste remedie (zegt de expert)
Ik ben niet ziek en ga ook niet dood, maar bedankt!quote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:23 schreef iamredleader het volgende:
In ieder geval beterschap en barbequesaus sterkte, MM
in wel verbrandenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent expert in niet verbranden?
Jij mijdt altijd de zon?
Ik heb het de hele periode weten te voorkomen, maar gisteren en vandaag zijn mijn armen en hoofd toch kleurtje gekookte kreeft geworden. Het zonnetje was sterk en mijn vlees zwak...
de opnames zijn minder belangrijk dan waar het zich echt afspeelt (in het boek) en dat is King's Crossquote:Op zaterdag 7 juni 2014 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal qua boek wel juist zijn, die ken ik niet, maar de opnames waren in Schotland...
Precies, films? Boeiend. Boeken zijn heiligquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
de opnames zijn minder belangrijk dan waar het zich echt afspeelt (in het boek) en dat is King's Cross
Wanneer ga je etcie? Laat maar weten als je nog tips nodig hebt, ik weet wel het een en ander
Ja, en King Kong kan je ook zien op het Empire State Building.quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
de opnames zijn minder belangrijk dan waar het zich echt afspeelt (in het boek) en dat is King's Cross
Preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Precies, films? Boeiend. Boeken zijn heilig
Ah echt?quote:Ik heb nog een hele lijst met tips van je MaJodie heb ik een paar jaar geleden opgeslagen en nooit weggegooid
Je mist echt totaal het puntquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, en King Kong kan je ook zien op het Empire State Building.
Maar Etc. mag zich van mij vergapen op een fake perron, no problemo. Het echte station is veul mooierder...
Doe ik zeker. Zoals gezegd ken ik die boeken niet en ze interesseren me ook geen hol. Ik geloof al jaren niet meer in sprookjes. Succes met het zoeken naar alle andete fictieve plekken...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je mist echt totaal het puntAls Harry Potter fan gaat het om de plek waar iets zich afspeelt, niet waar het gefilmd is. Maar blijf maar lekker stug bij je eigen mening
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het toruwens hilarisch dat perrons 9 en 10 niet zo naast elkaar liggen dat er een perron 9 3/4 kįn zijn
Ach, miljoenen mensen geloven heilig in de bijbel, doe mij dan maar Harry Potterquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Zoals gezegd ken ik die boeken niet en ze interesseren me ook geen hol. Ik geloof al jaren niet meer in sprookjes. Succes met het zoeken van alle andete fictieve plekken...
Waarom gelijk zo respectloos doenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Zoals gezegd ken ik die boeken niet en ze interesseren me ook geen hol. Ik geloof al jaren niet meer in sprookjes. Succes met het zoeken van alle andete fictieve plekken...
Weet je nog welke school? Ik heb wel in Oxford en Cambridge rondgelopen. Geen idee wat waar is opgenomen maar kreeg vaak wel het echt Harry Potter gevoelquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in London ook een school bezocht waarvan een heel oud deel in de films is gebruikt, als ik het goed heb de scenes waarin Wingardium Leviosa wordt geoefend
Alleen het boek telt tochquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:56 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in London ook een school bezocht waarvan een heel oud deel in de films is gebruikt, als ik het goed heb de scenes waarin Wingardium Leviosa wordt geoefend
Wie begint er nou? Zwaai icoontje en zo? Ik niet, ik was er al uit met Etcie...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo respectloos doenIk lust geen whiskey maar ik zou me nooit laatdunkend uitlaten over iets omdat ik weet dat jij er wel van houdt.
Ik vind je vaak behoorlijk respectloos over dingen die niet in jouw straatje passen en ben het even zat. Vandaar deze plotselinge uitval. Laat mensen toch lekker in hun waarde.
Dat betekent niet dat het wel interessant kan zijn om bepaalde locaties terug te zien die in de film zijn gebruiktquote:
Ik vind het goed...quote:Op zondag 8 juni 2014 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat het wel interessant kan zijn om bepaalde locaties terug te zien die in de film zijn gebruiktHet meeste bestaat natuurlijk niet in het echt, dan moet je wel terugvallen op de plekken waar gefilmd is. Maar echte locaties gaan boven filmlocaties
Jij begint met respectloos doen over iemand anders zijn hobbies.quote:Op zondag 8 juni 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie begint er nou? Zwaai icoontje en zo? Ik niet, ik was er al uit met Etcie...
Dit is gewoon onaardig. En dan begin ik met de uitzwaaismiley omdat ik jouw stugge meningen zat benquote:Ja, en King Kong kan je ook zien op het Empire State Building.
Maar Etc. mag zich van mij vergapen op een fake perron, no problemo.
Mooi zoquote:
Nogmaals, het was een discussietje met Etc. en dat was klaar. Kom jij er na een tijd mee aankakken, niet ik. Ja, dan krijg je 'm terug...quote:Op zondag 8 juni 2014 00:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij begint met respectloos doen over iemand anders zijn hobbies.
[..]
Dit is gewoon onaardig. En dan begin ik met de uitzwaaismiley omdat ik jouw stugge meningen zat benWaarom kun je niet gewoon eens voor je houden als je iets stom/niet boeiend vindt terwijl een ander dat wel leuk vindt? Is jouw mening altijd belangrijker/beter? Dat word ik zat dus vandaar dat ik er nu eens iets van zeg, ik heb me al vaak zat ingehouden. Ik hou namelijk wel vaak mijn mening voor me
Cynisme is wat anders dan respectloosheid. Met Moeraskat ook eerder, neem niet alles zo serieus. Ben ik ook niet altijd...quote:Op zondag 8 juni 2014 00:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik wil geen ruzie en ben ook niet boos ofzo maar het valt me gewoon vaak op dat je je respectloos uitlaat over dingen die anderen leuk vinden. Ik vind dat gewoon zo onaardig
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de tweede pagina gemist heb, daarom is het inderdaad wel wat mosterd na de maaltijdquote:Op zondag 8 juni 2014 00:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, het was een discussietje met Etc. en dat was klaar. Kom jij er na een tijd mee aankakken, niet ik. Ja, dan krijg je 'm terug...
Ik heb mijn mening en die is niet beter of slechter dan die van jou. Heeft niets met respect of niet te maken, maar gewoon een mening van een persoon.
Mwah dat vraag ik me soms toch af. Je hebt behoorlijk duidelijk gemaakt dat je klaar was met alle zwangeren hier, dat vond ik zelf niet echt aardig. Misschien weet je ook niet goed hoe bepaalde opmerkingen overkomen op anderen en anderzijds kan ik ook wel weer erg gevoelig zijn voor opmerkingen. Dus dat kan wel eens lekker botsenquote:Op zondag 8 juni 2014 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Cynisme is wat anders dan respectloosheid. Met Moeraskat ook eerder, neem niet alles zo serieus. Ben ik ook niet altijd...
Nope, maar even zitten zoeken (want Harry Potter filmlocaties zķjn populairquote:Op zondag 8 juni 2014 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet je nog welke school? Ik heb wel in Oxford en Cambridge rondgelopen. Geen idee wat waar is opgenomen maar kreeg vaak wel het echt Harry Potter gevoel
Inderdaad jammer, want juist bij een barbecue heb je de kans dat er nog wat drumsticks overblijvenquote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:36 schreef MaJo het volgende:
Net lekker gebarbecued bij vrienden en de mannen hebben daarna zitten jammen op gitaar en bas. Op zo'n moment baal ik dat ik drums, dat sleept wat minder makkelijk mee
quote:
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |