hou op schei uitquote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef Aventura het volgende:
Is jullie peuter ook zo aan het puberen? Die van ons zit regelmatig tegen het onhandelbare aan. Aankleden, uitkleden, eten, alles gaat even moeilijk. Er is maar 1 stand en dat is de tegenstand. Hij is zo koppig dat hij soms gewoon niet eet, enkel en alleen om een reactie uit te lokken. Boos worden of (dreigen met) straf werkt niet. Vindt-ie alleen maar mooi. Tegelijk is het ook dikke lol met hem hoor en het gaat verder ook goed, motorisch, praten en gaat steeds vaker op het potje...alleen ik word soms zo moe van die tegenstand bij vrijwel alles. Na een dagje thuis met hem ben ik gevloerd.
+1 hoor! Je bent zeker niet de enige!quote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef Aventura het volgende:
Is jullie peuter ook zo aan het puberen? Die van ons zit regelmatig tegen het onhandelbare aan. Aankleden, uitkleden, eten, alles gaat even moeilijk. Er is maar 1 stand en dat is de tegenstand. Hij is zo koppig dat hij soms gewoon niet eet, enkel en alleen om een reactie uit te lokken. Boos worden of (dreigen met) straf werkt niet. Vindt-ie alleen maar mooi. Tegelijk is het ook dikke lol met hem hoor en het gaat verder ook goed, motorisch, praten en gaat steeds vaker op het potje...alleen ik word soms zo moe van die tegenstand bij vrijwel alles. Na een dagje thuis met hem ben ik gevloerd.
Ja +1 dus......Al een maand of 4/5quote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef Aventura het volgende:
Nee want als ik me haar achterin zit, of mn zoons dan gaat ze ook klieren/janken/krijsen etc.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef Kyara het volgende:
Leuke foto van Christel. Als er genoeg afleiding is blijft ze dus wel van de sluiting af?
Dat veilig voelen herken ik ook wel hoor. Want bij het kdv is hij de liefheid zelve, luistert goed en moppert zelden.. Laatst een keer had hij daar wel moppers toen ik z'n schoenen aan wilden doen om naar huis te gaan, hij wilde echt niet en liet dat ook weten (en op zich ook nog wel wat rustiger dan dat hij thuis zou doen) en de leidsters keken elkaar echt aan van 'Jelle?? Mopper jij ooit?'quote:Op maandag 16 juni 2014 22:04 schreef Aventura het volgende:
Hahaha die verhalen. Ik moet er eigenlijk ook enorm om lachen! Ik weet natuurlijk wel dat het erbij hoort en heb me ook wel ingelezen. Ik hou maar in gedachte dat hij weet dat onze liefde voor hem onvoorwaardelijk is en dat hij zich veilig voelt, en dat hij dus daardoor ook zo ver durft te gaan
Lotte is met 2j9m gewisseld. Dat was wel vrij lastig. Ik was op dat moment nog met verlof van Noah, dus ze kon heel langzaam wennen. We hebben er een maand voor uit getrokken (en ze gaan hier in Dld dagelijks. Het was wel een periode met veel vrije dagen erin). Ze heeft de leidsters heel erg lang op afstand gehouden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:26 schreef Mineola het volgende:
Ik hoor hier voorlopig nog niet, maar ik heb wel een peutervraag: heeft iemand ervaring met de overstap naar een ander kdv op peuterleeftijd? Hoe ging dat?
Mijn jochie van 20 maanden is vooralsnog niet het type dat het kdv geweldig vindt, uitgebreid lacht naar leidsters en gelijk wegrent om te gaan spelen als ik hem afzet (integendeel), dus ik ben een beetje bang voor overstappen, zeker icm een nieuw huis tegelijkertijd. Maar als we verhuizen hebben we geen keus, helaas.
Alleen plassen en alleen overdag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Eva is toch al een poos zindelijk danic?
heel herkenbaar, het verandert wel een beetje wat het is, het nieuwste is zeuren, dus niet een of twee keer iets vragen, maar door blijven zeuren, of als de ene ouder "nee" zegt, gewoon bij de ander proberen het toch voor elkaar te krijgen...luisteren is ook moeilijk....dus gewoon door blijven trappen met de driewieler of fiets, ook al zeg ik stop (en met de fiets is hij opeens zo veel sneller dan met de driewieler, je kunt er niet meer gewoon naast lopen), in de winkel is hij ook meestal binnen 2 minuten weg en gaat rondjes rennen of zich verstoppen (inmiddels hebben wij afgesproken dat hij altijd binnen bij de deur blijft wachten als wij elkaar kwijt zijn), of ik smeer hem een bolletje helemaal naar wens, hij eet twee hapjes en 10 minuten later wil hij weer iets anders, want het zachte (!) bolletje is "hard"quote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef Aventura het volgende:
Is jullie peuter ook zo aan het puberen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en een gordijntjesautoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:39 schreef danic het volgende:
Ik zit het nu terug te lezen moet echt keihard lachen. Wat een comedie zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |