Oei ik was er wel bang voor, maar gelukkig nooit gebeurt. Bakfietsen zijn meestal ook ruimer, maar dat hangt ook van je fietskar af. In onze fietskar past mijn kleuter echt niet meer, maar in de bakfiets past hij prima.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik heb dat omvallen ook zien gebeuren dus voor mij never ammenooitniet een fietskar.
Nee met 1 kind zeker geen probleemquote:Op maandag 9 juni 2014 15:52 schreef Kyara het volgende:
Sowieso lijkt me met 1 kind fietsen niet zo'n probleem....
Nog meer mensen naar de Open boerderijdag geweest? Wij hebben echt genoten. Wat was dat leuk! Koeien heeft M al vaker van dichtbij bekeken op de kinderboerderij maar nu hebben we ook een kalfje geknuffeld en er was een springkussen, tractoren, een berg zand en een heleboel hooi. Was echt leuk. Volgend jaar gaan we weer
heeft de uitgever van het boek vast een drukfout gemaakt hahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef danic het volgende:
Ik dacht dat die 'waarom'fase pas bij 6 jaar kwam?
Tenminste...dat leerde ik op de SPW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:51 schreef Susie het volgende:
Is dat vandaag? Nu ja, we zitten al buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |