Oei ik was er wel bang voor, maar gelukkig nooit gebeurt. Bakfietsen zijn meestal ook ruimer, maar dat hangt ook van je fietskar af. In onze fietskar past mijn kleuter echt niet meer, maar in de bakfiets past hij prima.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik heb dat omvallen ook zien gebeuren dus voor mij never ammenooitniet een fietskar.
Nee met 1 kind zeker geen probleemquote:Op maandag 9 juni 2014 15:52 schreef Kyara het volgende:
Sowieso lijkt me met 1 kind fietsen niet zo'n probleem....
Nog meer mensen naar de Open boerderijdag geweest? Wij hebben echt genoten. Wat was dat leuk! Koeien heeft M al vaker van dichtbij bekeken op de kinderboerderij maar nu hebben we ook een kalfje geknuffeld en er was een springkussen, tractoren, een berg zand en een heleboel hooi. Was echt leuk. Volgend jaar gaan we weer
heeft de uitgever van het boek vast een drukfout gemaakt hahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef danic het volgende:
Ik dacht dat die 'waarom'fase pas bij 6 jaar kwam?
Tenminste...dat leerde ik op de SPW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:51 schreef Susie het volgende:
Is dat vandaag? Nu ja, we zitten al buiten
Toen mijn peuter die leeftijd had, gebruikten we al geen zwemluiers meer. Maar Huggies zijn er toch in meer maten? De oranje pakken, maat 5-6, zijn geschikt voor 12 tot 18 kilo... daar zou mijn kleuter nog in moeten passen...quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Bayswater het volgende:
Even raad vragen hier. Iemand ervaring met zwemluiers voor een peuter van bijna 2,5 jaar (13 kilo). Huggies zijn volgens mij te klein en die van Kruidvat hoor ik ook geen succesverhalen. Wellicht een luierzwembroekje?
Ze is 2 jaar 4 maanden, zit op het randje, Op amazon hadden ze ook de reviews van kleinere pakken onder de 5/6 van Huggies gezet, vandaar dat ik even dacht dat ze heel klein vielen. Niet zo handig, denk inderdaad dat ze dan wel passen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:07 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Toen mijn peuter die leeftijd had, gebruikten we al geen zwemluiers meer. Maar Huggies zijn er toch in meer maten? De oranje pakken, maat 5-6, zijn geschikt voor 12 tot 18 kilo... daar zou mijn kleuter nog in moeten passen...
Denk ook niet dat ze snel in het zwembad zal poepen, maar er is wel een kans als ze in het gras staat. Ze is nog niet zindelijk genoeg. Gaat om de vakantie, niet in de ac.quote:Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef PureEvil het volgende:
Susie, leuke foto zo, met Bert
FR, lleuk dat ze zo lief met de pop kan spelen
Bayswater, waarom een zwemluier? Heb ooit eens zo'n setje van 5 luiers gekocht en maar 1 ervan gebruikt, hier lopen ze óf in zwembroek, of cristel loopt in dr blootje
Kun je een foto maken? ( ik heb vaak warmte uitslag)quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef Kyara het volgende:
Dilemma: M heeft een heleboel uitslag. Kleine builtjes en grotere pukkels. Vooral in zijn liezen en nek maar ook op zijn gezicht. Hij zweet veel, wordt geregeld met natte haren wakker. Ik denk dat hij al waterpokken heeft gehad maar helemaal zeker weet ik het niet. Zuslief heeft wel (overduidelijk) waterpokken maar die zien er toch wel anders uit dan de uitslag en bultjes van M. (we denken dat M de waterpokken binnen heeft gebracht).
Warmte-uitslag? Of toch iets anders?
Morgen peutergym en nu weet ik niet of ik wel of niet moet gaan.....
ik ga een poging doen....quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Kun je een foto maken? ( ik heb vaak warmte uitslag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en hij had korte benen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |