Ja dat had ik ook ergens gehoord en hoor ik als ik daar ben, maar de logica erachter ontgaat me.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:22 schreef Deepfreeze het volgende:
TJ, laagjes schijnen ze wel aan te raden. Maar ik zou zelf ook eerder voor maar 1 (dun) laagje kiezen qua warmte. Zij kennen de temperatuur natuurlijk wel weer beter..
Ja UV shirtje heb ik al maar om daar nou een hele dag in te lopen als je eens eens niet naar het strand gaat.quote:Op zondag 22 juni 2014 10:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Tj ik zal uv-Shirtjes kopen eventueel met lange mouw en van die uv pakjes om te zwemmen.
Wij zijn familie hoest,snuf en snotter. Ik mocht als laatste mezelf aanmelden. Ik heb ean voor het slapen gaan wat toplexil gegeven nadat ze zich al een week wakker hoestte en ze sliep tot 7:30. Dat is valsspelen en ik geef het ook niet dagelijks maar ze moest even goed slapen van mij. En droog gebleven ze is 1x om 05:30 gaan plassen en toen weer gaan slapen
toplexil is hoestdrank op doktersrecept. Ik kreeg het als kind ook. Er zit iets in wat slaperig maakt. Waardoor je niet wakker wordt van je eigen gehoest. Volgens de HA werkt er qua hoestsrank betreft eigenlijk niks tegen het hoesten. Het is vooral om je keel te smeren.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook ergens gehoord en hoor ik als ik daar ben, maar de logica erachter ontgaat me.
Tsja omdat ze sneller kunnen afkoelen, maar ja als het de hele dag boven de 30 is koel je ook niet af lijkt me zo. Tenzij je natuurlijk ergens komt waar airco is.
Maar daar kan je dan een katoenen vest voor meenemen of zo.
[..]
Ja UV shirtje heb ik al maar om daar nou een hele dag in te lopen als je eens eens niet naar het strand gaat.
Het gaat er meer om als je eens wat anders gaat doen.
Vorig jaar gingen we vaak 's ochtends en 's middags zwemmen, maar achteraf was dat toch te vermoeiend. Ben niet meer van plan om dat deze vakantie te doen.
1x per dag is genoeg
Wat is toplexil? Rayen is nu weerrrr verkouden en het hoesten begint ook weer. Mocht het straks erger worden is het misschien een idee voor ons om voor een avondje te geven anders blijft hij wakker worden.
Aan zindelijkheid doen wij nog helemaal niks, Heb al wel onderbroekjes in huis. En als ik het eens een middag probeer, plast en poept hij vrolijk verder en zou er zo in door lopen.
Dus het besef is er nog helemaal niet. Dus ik wacht het gewoon maar af en doe ook geen pogingen meer
hydrocortisol is wat wij hebben nu.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:18 schreef mefke79 het volgende:
Cortisol en hydrocortisol = hormoonzalf. En dat mag je maar twee keer per dag smeren omdat de huid er dunner van wordt. Wij kregen de tip om tussendoor gewoon vette zalf (cetomacrogol, kost geen drol, bij de apotheek) te smeren. En veel laten luchten, al is dat met luieruitslag natuurlijk wel lastig.
Ah bedankt, altijd handig want als dat hoesten doorzet slaapt hij soms 3 nachten keislecht. Is misschien handig om dan 1 x te gebruiken.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
toplexil is hoestdrank op doktersrecept. Ik kreeg het als kind ook. Er zit iets in wat slaperig maakt. Waardoor je niet wakker wordt van je eigen gehoest. Volgens de HA werkt er qua hoestsrank betreft eigenlijk niks tegen het hoesten. Het is vooral om je keel te smeren.
Je hebt ook uv-shirtjes die eruit zien en voelen als een gewoon T-shirt.
2 en een half of om precies te zijn 2 jaar en 8 maanden.quote:Op zondag 22 juni 2014 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe oud is r nu tj,
Ik heb zo'n uv shirtje bij de decathlon gekocht. Ean wilde vanmiddag niet slapen. Prima het hoeft niet meer mijn ouders kwamen want we gingen pizzaatjes maken met zo'n tafel pizza geval. Mijn schoonouders kwamen ook nog onverwachts langs. Ean ging op een gegeven moment naar binnen waar mijn vader ook min of meer zat te slapen in een stoel. Is ze op de bank gaan liggen en heeft dik een half uur liggen slapen. Toen kwam ze weer vrolijk naar buiten.
Hoezo ik ben niet moe.
Ja daar zeg je ook wat, die zijn het natuurlijk ook gewendquote:Op zondag 22 juni 2014 21:57 schreef pessie het volgende:
Tj, min kinderen dragen bij warmte alleen en t- shirt. Wat betreft de locals, zij zijn die temperaturen gewend terwijl R het Nederlandse weer gewend is. Oververhitting is ook zoiets... En min kinderen dragen in het water een uv- shirt. Ze hebben een lichte huid. Bij de HEMA gisteren een leuke gekocht voor LaurenNathan heeft er nog 1.
Nathan krijgt gewoon pcm bij veel hoesten. Dit haalt vaak net genoeg hoestprikkel weg om in te kunnen slapen.
Putje plassen en als dat niet kan heb ik een sapfles met brede opening in mijn tas, beetje beschut gaan staan, piemel erin en plassen maar....voordeel van een jongen hebben.....alleen voor "ik moet poepen" heb ik nog geen oplossing....quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:58 schreef Aventura het volgende:
Hoe doen jullie dat trouwens onderweg? Zonde pot of wc voorhande? Was laatst luierloos (lopend) naar de Jumbo en ik kneep 'm wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |