abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:11:11 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_140792008
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

Over vriendjes en peuterlogica
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:15:01 #2
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_140792135
Doe ik weer eens een keer mee, sluit ik 'm meteen ;) ik zei nog dit:

Over bang zijn: het is wel herkenbaar. Ventje vindt alles ' een beetje eng'. Hij huilt niet ofzo, maar geeft dus wel aan dat hij bang is. In bed heeft hij het steeds over een 'enge vogel', en overal waar water is vreest hij voor haaien. Het lijkt ook wel of hij opeens weer klein wil zijn. ' ik ben een baby' zegt hij soms. Alsof hij aandacht tekort krijgt ofzo. Slapen gaat ook weet moeilijk. Net weer een paar keer bij zijn bedje gezeten. ' Ik vind het gewoon niet gezellig' , ' ik ben helemaal alleen' , 'ik vind deze kamer niet leuk' , zegt hij dan. We staan er natuurlijk op dat hij wel in zijn eigen bed slaapt. Maar hij zit de tijd echt uit en kruipt er rond 7 uur altijd weer bij ons in. Lijkt wel of hij het groter worden even wil stilzetten ofzo.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:23:18 #3
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140792450
quote:
je om mij maar niet druk, frustrerend is het zeker niet. Ik ben blij dat het goed gaat bij jullie.
Bij ons gaat het anders maar bij elke kleine vooruitgang die wij opmerken zijn wij ook erg hyper ;)
Kyara

quote:
las in het andere topic dat jullie ook best grote stappen maken de afgelopen tijd. Vooral qua communicatie toch?
ja daarin gaat het nu lekker. Nog wel eens jammer hoor dat het nog steeds geen echte spraak is hoor.
Maar hij begrijpt de gebaren beter,hij kan zelf dingen beter duidelijk maken.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:53:58 #4
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793313
Wat sneu Aventura.

Fijn Bar. Het begin is er in elk geval. Ik moet eerlijk zeggen dat jouw beschrijving van communicatie en hoe hij probeerde dingen duidelijk te maken mij best wel raakte. Zo mooi dat hij dat kenbaar kan maken en zich daardoor ook begrepen voelt. Ik heb dat toen niet in het betreffende topic willen/kunnen zeggen. Maar ik heb daar naderhand nog vaak aan gedacht.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 22:54:59 #5
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793352
En ik moet iets bekennen hier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_140793554
:D
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_140793655
whahahaha een fietskar
pi_140793664
Nu heb je wel dat koopje gemist!
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:06:15 #9
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793699
Ik ben nog aan het overwegen he! ;)

welk koopje?
pi_140793728
Iemand bood er toch 1 aan? Of dat was ook een grapje misschien
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:10:55 #11
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140793879
Oh compleet gemist. Maar ze staan wel regelmatig te koop.

Maar zit nu een beetje van of 2 stoeltjes erbij kopen (1 voor en 1 achterop) maar dan kun je dus alleen maar samen fietsen. Plus dat ik ook niet weer of er überhaupt wel een stoeltje voor op mijn man's fiets kan ivm stang. En van wat ik zo snel gezien heb ik een fietskar bijna even duur als 2 fietsstoeltjes...
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:12:23 #12
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140793934
Je hebt evt ook dubbele achterstoeltjes, dan kun je in je eentje met 3 op pad
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:19:19 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140794190
Ja klopt, maar daar zijn de meningen ook over verdeeld. Die worden ook vaak gebruikt met een tweeling die te groot is voor het voorzitje geloof ik.
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:23:14 #14
100412 mefke79
komt goed!
pi_140794354
Ik zou met drie op de fiets bang zijn om om te vallen. Dat vind ik met een lichte peuter en kleuter al een gevaar. En dan heb ik toch een stevige mamafiets.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 6 juni 2014 @ 23:24:07 #15
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140794388
Ja even gegoogeld, model dat ik bedoelde is uit de handel. Nu nog wel een speciale verlengde fiets bij de Fietsfabriek, maar dat gaat aardig in de cijfers lopen... Dan is een kar een stuk goedkoper :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:08:30 #16
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140796022
Wat is je belangrijkste tegen argument Kyara?

wij zitten met bijna dezelfde "kwestie" Roy groeit zijn fietstoel uit,en dan... Zelf fietsen kan hij nog niet, los achterop ook niet,die kan nu nog niet snappen dat hij en moet blijven zitten,voeten op de steunen enzo.
hij wurmt zich nu al los bij mij achterop in zijn zitje.

we hebben al gekeken naar speciaal aangepaste fietsen,maar die zijn zo vreselijk duur dat kunnen we niet missen en vanuit wmo zijn die hier uit hun "pakket". En ook niet in ons verzekeringspakket.

fietskar en of bakfiets overwegen we nu...
pi_140796214
Fietskar is by far mijn beste aankoop van vorig jaar. Ik was snel mobiel meer mijn ukjes en nu kleuter zelf fietst (en ze dus ook voorop/achterop kunnen)gebruik ik het ding nog heel vaak. Je kunt er onwijs veel boodschappen in kwijt of voor een dag weg ook ideaal. Kan iedereen lachen maar ik ben fan. Ik heb een knalroze. En mijn man rijdt daar ook heerlijk mee rond.

Bar, misschien wel spannend voor r. Je hebt ook niet echt contact met kindjes in de kar, dat is wel jammer.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 7 juni 2014 @ 00:19:51 #18
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140796368
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Cathmar het volgende:
Fietskar is by far mijn beste aankoop van vorig jaar. Ik was snel mobiel meer mijn ukjes en nu kleuter zelf fietst (en ze dus ook voorop/achterop kunnen)gebruik ik het ding nog heel vaak. Je kunt er onwijs veel boodschappen in kwijt of voor een dag weg ook ideaal. Kan iedereen lachen maar ik ben fan. Ik heb een knalroze. En mijn man rijdt daar ook heerlijk mee rond.

Bar, misschien wel spannend voor r. Je hebt ook niet echt contact met kindjes in de kar, dat is wel jammer.
op de dagopvang hebben ze een bakfiets waar Roy graag inzit. Dat is wel fijn om te weten.
en daar blijft hij ook netjes in zitten.
pi_140796417
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:19 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

op de dagopvang hebben ze een bakfiets waar Roy graag inzit. Dat is wel fijn om te weten.
en daar blijft hij ook netjes in zitten.
Zou wel een fijne optie zijn dan! Kun je een bakfiets kwijt? Mijn kar is makkelijk in te klappen.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 7 juni 2014 @ 07:35:08 #20
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140799754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Aventura het volgende:

Over bang zijn: het is wel herkenbaar. Ventje vindt alles ' een beetje eng'. Hij huilt niet ofzo, maar geeft dus wel aan dat hij bang is. In bed heeft hij het steeds over een 'enge vogel', en overal waar water is vreest hij voor haaien. Het lijkt ook wel of hij opeens weer klein wil zijn. ' ik ben een baby' zegt hij soms. Alsof hij aandacht tekort krijgt ofzo. Slapen gaat ook weet moeilijk. Net weer een paar keer bij zijn bedje gezeten. ' Ik vind het gewoon niet gezellig' , ' ik ben helemaal alleen' , 'ik vind deze kamer niet leuk' , zegt hij dan. We staan er natuurlijk op dat hij wel in zijn eigen bed slaapt. Maar hij zit de tijd echt uit en kruipt er rond 7 uur altijd weer bij ons in. Lijkt wel of hij het groter worden even wil stilzetten ofzo.
Goh wat klinkt dat zielig zeg :{
Wat ik wel herken is dat zeggen van "ik ben een baby", dat zegt R ayen hier de laatste tijd ook regelmatig.
Ik had zoiets van wat krijgen we nou :D
Zat mezelf af te vragen of ik teveel "eisen" aan hem stelde, maar dat kan er volgens miij niet mee te maken hebben.
Het blijft soms een raadsel zo'n peuterhoofd :+
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 08:33:10 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140800058
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:15 schreef Cathmar het volgende:

Hoezo zou iedereen lachen dan? Naar mijn idee is dat toch ideaal? Vriendin van mij heeft een tweeling van ruim 3,5 en kan lekker de hort op met die 2 achterin de bak. Perfect toch? Of was het lachen omdat het roze is ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 7 juni 2014 @ 08:45:58 #22
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140800146
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 00:08 schreef _Bar_ het volgende:
Wat is je belangrijkste tegen argument Kyara?

Dat ik dagelijks een auto tot mijn beschikking heb en ook vrijwel alles lopend kan doen. Het is dus niet echt nodig om weg te kunnen. En het is ook weer een sta in de weg. En ik dacht ook dat ze duurder zouden zijn eerlijk gezegd. Nu blijkt dat ik met 2 fietsstoeltjes even veel kwijt ben.

Voor een bakfiets heb ik nog steeds geen ruimte of geld ;)
pi_140800887
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 08:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

Dat ik dagelijks een auto tot mijn beschikking heb en ook vrijwel alles lopend kan doen. Het is dus niet echt nodig om weg te kunnen. En het is ook weer een sta in de weg. En ik dacht ook dat ze duurder zouden zijn eerlijk gezegd. Nu blijkt dat ik met 2 fietsstoeltjes even veel kwijt ben.

Voor een bakfiets heb ik nog steeds geen ruimte of geld ;)
Ik doe hier in het dorp alles op de fiets. Lopen kan ook maar dat kost vaak net te veel tijd (met school en zo). Anders scoorde je toch bobike stoeltjes op mp. Zo duur zijn die niet.
Ik ga mijn dubbele wagen zelfs wegdoen omdat de kar veel idealer is omdat er zoveel in kan.
Met een meidenkwartet
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:01:33 #24
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140800980
Ik hou het nog even in beraad. Sowieso eerst even kijken of er een stoeltje op mijn mans fiets past.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 13:59:21 #25
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140805126
Een bakfiets zou wel passen hier maar dan moet hij wel altijd buiten staan. Het geld houd me ook tegen hoor.

ik doe zelf met Roy hier alles lopend,Roy zit graag nog in de buggy.
pi_140814701
Ik was zo blij dat ik even met 2 kinderen op de fiets weg kon. Geen gezeur over dat ean in de buggy wil. Maar nu wilde ze vanmorgen voorop de fiets. Wij waren vanmiddag op visite en ze heeft daar na het even moeten ontdooien heerlijk heel de middag in het badje gespeeld, gaf zelf aan wanneer ze moest plassen.
pi_140818513
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 22:15 schreef Aventura het volgende:

Dit klinkt idd wel herkenbaar. Onze kleuter had ook zo'n phase met 2,5-3 jaar. Hij was toen bang voor monsters, wilde niet alleen in zijn kamer slapen en nu met zijn 5 jaar komen soortgelijke angsten ook weleens terug. Hier ook uitspraken als "helemaal alleen" en dat hij bij ons wilde slapen. Wij zijn meegegaan in zijn angsten, hebben deze serieus genomen en geprobeerd weg te halen door de monsters te verjagen.

Kyara waarom zou iemand lachen. Hier een tijdelijke fietskar ( mag gratis opgehaald worden, maar verkeert niet meer in de beste staat). En nu dus trotse eigenaars van een bakfiets. Een fietskar is niet zo vreselijk duur als je niet de mooiste en beste wil hebben. Dan kan het best duur worden en kom je op bedragen waar je ook een 2e hands bakfiets voor kunt kupen. Onze buren hebben bijvoorbeeld deze. Hij is echt stabiel en degelijk. En je kunt hem makkelijk aan en afkoppelen aan de fiets en ook als kinderwagen gebruiken:
http://www.futurumshop.nl/chariot-cts-captain-xl-fietskar.phtml
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 8 juni 2014 @ 10:26:01 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140825705
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 22:50 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara waarom zou iemand lachen. Hier een tijdelijke fietskar ( mag gratis opgehaald worden, maar verkeert niet meer in de beste staat). En nu dus trotse eigenaars van een bakfiets. Een fietskar is niet zo vreselijk duur als je niet de mooiste en beste wil hebben. Dan kan het best duur worden en kom je op bedragen waar je ook een 2e hands bakfiets voor kunt kupen. Onze buren hebben bijvoorbeeld deze. Hij is echt stabiel en degelijk. En je kunt hem makkelijk aan en afkoppelen aan de fiets en ook als kinderwagen gebruiken:
http://www.futurumshop.nl/chariot-cts-captain-xl-fietskar.phtml
Ik lach niet :?

Dat ding is wel gaaf wat je post. Maar veel en veel te duur. Daarvoor zullen we hem gewoon te weinig gebruiken. Dus ik zat echt te denken aan maximaal 100 euro. Maar dan wel een die nog goed te gebruiken is.

Alle peutertjes lekker genoten van het mooie weer? Hier hebben we lekker in het zwembadje in de tuin gepoedeld. En bij het vullen M fink nat gespoten met de tuinslang >:) hij vond het hilarisch O+
  zondag 8 juni 2014 @ 10:27:54 #29
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140825738
Ik had mijn bakfiets al veel en veel eerder moeten doen.
En de cabby is niet heel duur.. Hij is 1250 *O*

Ik ben er echt zo enorm blij mee.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140825810
Noem het maar niks Moppert. Heb jij een goede baan tegenwoordig met al die dure spullen,haha

Kyara, hoe ga je ze over een paar jaar naar school brengen? Is het op loopafstand of gaan jullie met de auto?
Of met de fiets? Dan zou ik het doen!
  zondag 8 juni 2014 @ 10:43:52 #31
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140825953
Dat vind ik dus veel te duur Moppert :)

Als je midden in een stad woont of geen auto hebt dan vind ik het nog wat anders. Maar hier is het echt voor erbij.

Troeta, we moeten ons nog gaan verdiepen in de scholenkwestie maar ik hoop dat het de school hier om de hoek wordt. Dus dat is loopafstand. En er zijn nog 2 andere scholen op loopafstand (afstand die M nu ook al prima kan lopen). Het is echt voor gezellige fietstochtjes en af en toe boodschappen doen bij een verder gelegen winkelcentrum.
  zondag 8 juni 2014 @ 10:46:56 #32
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_140825987
Toen ik nog geen rijbewijs had, maar wel een 2e kind, heb ik ook een fietskar gekocht, ding was iets van 100 euro. En ik heb mn zoon zo in de maxi cosi daarin gezet (wel vast natuurlijk :P )
Was ideaal :)
pi_140829476
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:27 schreef Moppert het volgende:
Ik had mijn bakfiets al veel en veel eerder moeten doen.
En de cabby is niet heel duur.. Hij is 1250 *O*

Ik ben er echt zo enorm blij mee.
Dat vind ik een behoorlijk klap geld...
S. 2014
J. 2016
  zondag 8 juni 2014 @ 13:28:01 #34
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140829483
Wat is nou het voordeel van een bakfiets boven een fietskar? (Als die er zijn).

Wij hebben onze bakfiets weggedaan, ik kon er echt niet op fietsen en twee kindjes kunnen natuurlijk ook prima op een gewone fiets. Toch lijkt zo'n fietskar me wel handig voor als je even gaat winkelen of naar het strand oid
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2014 @ 13:39:58 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140829784
quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

ik heb het ook niet dagelijks op zak zeg maar :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 8 juni 2014 @ 13:46:23 #36
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140829980
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef __Isis__ het volgende:

Wij hebben onze bakfiets weggedaan, ik kon er echt niet op fietsen en twee kindjes kunnen natuurlijk ook prima op een gewone fiets. Toch lijkt zo'n fietskar me wel handig voor als je even gaat winkelen of naar het strand oid
Misschien dat er meer kindjes in kunnen? Ik zie ze tenminste wel eens met 3 of 4 kindjes rondfietsen. En het lijkt me ook wel fijner dat je ze meer in het zicht hebt en daardoor misschien ook wat veiliger?

Ik zie ook vaak elektrische fietsen achter een fietskar inderdaad. Lijkt mij ook superzwaar fietsen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 8 juni 2014 @ 13:49:00 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140830055
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

Misschien dat er meer kindjes in kunnen? Ik zie ze tenminste wel eens met 3 of 4 kindjes rondfietsen. En het lijkt me ook wel fijner dat je ze meer in het zicht hebt en daardoor misschien ook wat veiliger?

Ik zie ook vaak elektrische fietsen achter een fietskar inderdaad. Lijkt mij ook superzwaar fietsen.
ik heb zelf ook een fietskar, maar ik gebruik hem vooral als buggy inderdaad. Het fiets behoorlijk zwaar en je hebt geen zicht op wat je kinderen uitspoken. Vooral met die van mij die zelf hun gordels/gespen kunnen losmaken / zich eruit kunnen wringen vind ik dat bloedlink.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 8 juni 2014 @ 13:49:27 #38
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140830068
quote:
2s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:46 schreef Kyara het volgende:

[..]

Wij hadden indd geen electrische, man man wat zwaar, daarnaast ben ik niet zo'n fietswonder en vond ik het echt lastig sturen en daardoor een beetje eng :@

Maar dat je geen zicht hebt op je kindjes in een fietskar achter je fiets, lijkt me indd ook niet prettig....
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 8 juni 2014 @ 13:55:50 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140830248
Dat zou je natuurlijk wel op kunnen lossen met spiegels op je fiets. Maar wat DJMO zegt, als ze ook niet netjes blijven zitten :X
  zondag 8 juni 2014 @ 14:02:18 #40
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140830438
Nou daar ben ik met mijn kroost dan niet eens zo bang voor, is meer een gevoel dat je ze niet ziet...
Misschien eens eentje lenen om te proberen :)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zondag 8 juni 2014 @ 14:03:28 #41
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140830462
Ja, dat is wel een goed idee. Weet je meteen hoe zwaar het fietst.
pi_140831476
Ik vind het bij een fiets kar ook wel een voordeel dat je ook zonder op pad kunt. Dus met een gewone fiets (als hem alleen ergens naar toe wilt). Met een bakfiets moetje altijd met dat hele ding op pad.
  zondag 8 juni 2014 @ 14:54:29 #43
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_140831828
Ja en dat je er een (dubbele) buggy van kan maken!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_140834507
Mijn vriend kreeg nog een tip van een collega, om een potje achterin de auto te zetten voor als je ergens rijdt en er moet geplast worden. Of zoals bij ons net in een winkel waar ze niet naar de wc mogen. Achter een auto bij een boom werkt perfect.
  zondag 8 juni 2014 @ 17:48:16 #45
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140837113
Maar met dat hele ding op pad is niet erg toch?
Hij fietst als een normale fiets de cabby :) daarom ook heel bewust voor een 2 wieler gekozen.|

quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 10:33 schreef Troeta het volgende:
Noem het maar niks Moppert. Heb jij een goede baan tegenwoordig met al die dure spullen,haha
Hahaha nee niet eens :D We hebben geen bijzonder hoog inkomen ofzo.
Mijn fiets was gestolen dus dit was slimmer dan nieuwe fiets + fietskar.
(Zeker met 3 kinderen)

quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Is het ook maar ik vind het voor een bakfiets dan weer niet veel :)

SPOILER

[ Bericht 12% gewijzigd door Moppert op 08-06-2014 17:55:44 ]
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140840967
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 13:28 schreef __Isis__ het volgende:

Bij de bakfiets zitten de kinderen in jouw zicht, hoger en veiliger. Fietskar kan uitzwenken en wellicht zelfs omkieperen. In de bakfiets kun je hele boodschappentassen zetten, bij de fietskar heb je soms aparte vakjes, maar daar moet je dan losse dingen instoppen. Voordeel van fietskar is dan weer de afkoppeling en gebruik als duobuggy.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 8 juni 2014 @ 20:45:14 #47
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140842827
Dat is wel een gaaf ding Moppert! ^O^

Wij zijn vandaag bij de theatervoorstelling "Elmo is jarig" geweest. Superleuk! Prima te doen voor een 2,5 jarige. Ze ging zelfs klappen als een liedje was afgelopen O+ Na afloop kwamen Elmo, Bert, Ernie en Tommie nog in de foyer. Erg druk, maar miep worstelde zich door de drukte heen om vervolgens heel verlegen met Bert op de foto te kunnen O+ O+ O+

zondag 8 juni 2014 @ 20:47:12 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140842905
Aaah Susie, wat schattig en vooral ook heel erg stoer!
pi_140843887
Schattig Susie en fijn, dat het zo leuk was.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 8 juni 2014 @ 21:13:33 #50
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140844338
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef Susie het volgende:
Dat is wel een gaaf ding Moppert!
Ik ben er zo blij mee had ik echt 5 jaar eerder moeten doen :D

Leuke foto!

quote:
1s.gif Op zondag 8 juni 2014 19:59 schreef Tinuviel het volgende:
Bij de bakfiets zitten de kinderen in jouw zicht, hoger en veiliger. Fietskar kan uitzwenken en wellicht zelfs omkieperen. In de bakfiets kun je hele boodschappentassen zetten, bij de fietskar heb je soms aparte vakjes, maar daar moet je dan losse dingen instoppen. Voordeel van fietskar is dan weer de afkoppeling en gebruik als duobuggy.
Ik heb dat omvallen ook zien gebeuren dus voor mij never ammenooitniet een fietskar.
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140861232
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2014 21:13 schreef Moppert het volgende:
[..]

Ik heb dat omvallen ook zien gebeuren dus voor mij never ammenooitniet een fietskar.
Oei ik was er wel bang voor, maar gelukkig nooit gebeurt. Bakfietsen zijn meestal ook ruimer, maar dat hangt ook van je fietskar af. In onze fietskar past mijn kleuter echt niet meer, maar in de bakfiets past hij prima.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 9 juni 2014 @ 08:36:44 #52
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140861605
Jee Susie wat lief O+ en leuk dat de voorstelling zo goed is bevallen.

Pfff lijkt me echt erg om te zien als zo'n fietskar omdenderd :{
Een bakfiets lijkt mij ook prettiger omdat je dan zicht heb op je kinderen.
Wij kunnen het de komende jaren makkelijk af met een Yepp fietszitje, ben zo blij dat ik die gekozen heb achteraf. Kostte wat meer maar dan heb je ook wat :+
Rayen 2½ jaar!
  maandag 9 juni 2014 @ 15:52:04 #53
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140873206
Sowieso lijkt me met 1 kind fietsen niet zo'n probleem....

Nog meer mensen naar de Open boerderijdag geweest? Wij hebben echt genoten. Wat was dat leuk! Koeien heeft M al vaker van dichtbij bekeken op de kinderboerderij maar nu hebben we ook een kalfje geknuffeld en er was een springkussen, tractoren *G* , een berg zand en een heleboel hooi. Was echt leuk. Volgend jaar gaan we weer O+
  maandag 9 juni 2014 @ 16:58:41 #54
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140875424
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2014 15:52 schreef Kyara het volgende:
Sowieso lijkt me met 1 kind fietsen niet zo'n probleem....

Nog meer mensen naar de Open boerderijdag geweest? Wij hebben echt genoten. Wat was dat leuk! Koeien heeft M al vaker van dichtbij bekeken op de kinderboerderij maar nu hebben we ook een kalfje geknuffeld en er was een springkussen, tractoren *G* , een berg zand en een heleboel hooi. Was echt leuk. Volgend jaar gaan we weer O+
Nee met 1 kind zeker geen probleem :+

Wij zijn ook geweest *O* de kalfjes had hij geen interesse in maar in de tractor en klimmen op de strobalen des te meer.
Later nog wel de "grote" koeien eten gegeven en stro op zijn hoofd gegooid tot grote hilariteit van hemzelf ;)
En dan nog een bekertje vla daar eten :Y)
Leuke dag volgend jaar gaan wij ook weer
Rayen 2½ jaar!
pi_140877975
Wij ook! Alleen koeien gekeken en tractors gekeken :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_140880723
Ik dacht dat die 'waarom'fase pas bij 6 jaar kwam?
Tenminste...dat leerde ik op de SPW.
}:|
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 juni 2014 @ 19:19:27 #57
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140880851
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef danic het volgende:
Ik dacht dat die 'waarom'fase pas bij 6 jaar kwam?
Tenminste...dat leerde ik op de SPW.
}:|
heeft de uitgever van het boek vast een drukfout gemaakt hahaha

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 juni 2014 @ 19:20:36 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_140880931
overigens zitten wij nu in een omgekeerde, daarom!, fase :') als ik vraag aan geert waarom hij iets gedaan heeft of waarom hij iets wil .. is het antwoord steevast: daarom ;( :')

pi_140882488
Bij ons was de Campina open boerderijdag al 2 weken geleden en het was zeker een succes. De kinderen waren met mijn schoonmoeder en hebben erg genoten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_140884647
Het was hier twee keer, eerste keer was de vrijdag na hemelvaart, en tweede keer dus vandaag. Lars was de eerste keer met de BSO naar een boerderij geweest, heeft er z'n 'Melkhulp in de orde van Campina'-diploma gehaald ;)
Z'n zusje is al heel het weekend ziek, dus wij hebben niet veel bijzonders gedaan. Te heet om achterthuis te zijn, dus Lars heeft vooral veel lego gebouwd O+ :@
pi_140885665
Ean is hier gisteren bij mijn ouders de hele middag mee zoet geweest.
Ik "moest" weer mijn huis uit vanwege de keuken.
SPOILER
pi_140885787
Aaaww... Wat doet ze dat lief!! Die tweede foto O+
Pop is nu vast heel goed schoon ;)
pi_140885879
Echt een meid. Ze moest ook speldjes in haar eigen haar. Tja dat was een hele puzzel want ze bleven in haar pluis niet echt zitten. Vervolgens was ze er eentje kwijt en die bleek in de wc pot te liggen. Uit haar haar gevallen tijdens het plassen.
  maandag 9 juni 2014 @ 21:11:55 #64
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140888882
Wat een moppie FR O+ Ook zo'n poppenmoedertje O+

Ik had ook het plan naar de boerderij te gaan, maar ik had er de puf niet voor :@ Volgens mij is er aankomende zaterdag ook iets dergelijks...maar nu ik dit type, bedenk ik mij dat ik de avond ervoor in de kroeg heb doorgebracht, gaat hem ook niet worden denk ik :@
  maandag 9 juni 2014 @ 22:00:22 #65
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140892433
Wat een leuke foto's FR! Klein dametje O+
pi_140898833
Hier kwamen we gisteren toevallig uit bij de open dag van de brandweer toen we naar een pinkstermarkt wilden gaan. Tja das natuurlijk veel leuker :D echte brandweerauto's kijken (en er in zitten natuurlijk) en je kon ook mee in de hoogwerker, en dat was natuurlijk helemaal je van het. En Jelle vond het helemaal niet eng (wel wat spannend aan z'n enthousiaste lachje te horen O+ )
32 meter hoog, konden mooi rond kijken van daar boven.
En het bedrag wat je er voor betaalde (2,50 pp) was voor stichting wensambulance dus dan is het helemaal leuk als je er ook nog een goed doel mee steunt.
Ook was er nog vanalles te zien en te doen voor alle leeftijden (al zijn we niet meer naar de demo's wezen kijken).

Daarna ook nog even over de markt geweest natuurlijk, maar dat kon niet tippen aan de brandweer
  dinsdag 10 juni 2014 @ 05:37:46 #67
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140904161
Goeiemorgennnn :W pff onweer en een peuter :N

Leuk die open brandweerdag. HIer was er laatst ook één helaas was Rayen ziek anders waren we zeker gegaan.
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 10 juni 2014 @ 06:51:29 #68
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140904318
Geen onweer geweest, wel al voor 5 wakker...nu moet ik wel werken, maar dan nog :O
pi_140943909
FR wat een leuke foto's!

Susie mijn kids waren met oma de vrijdag na hemelvaart geweest.

Hillie klinkt goed de open dag bij de brandweer.

Welkom marjoleintje en gefeliciteerd met je peuter *O*

Hier een zieke uk sinds gisteren. Koorts is nu weg, maar hij is echt nietlekker, heeft hoest en is vreselijk kortademig. Met name dat hijgen klinkt zo zielig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_140944338
Vandaag is het buitenspeeldag, jullie nog plannen?
pi_140944574
Buitenspeeldag? Is dat niet elke dag?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_140944606
Hier wel, maar vandaag nationale buitenspeeldag dus word er ook van alles georganiseerd.
  woensdag 11 juni 2014 @ 08:51:59 #73
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140944872
Is dat vandaag? Nu ja, we zitten al buiten ;)
pi_140944902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 08:51 schreef Susie het volgende:
Is dat vandaag? Nu ja, we zitten al buiten ;)
:D volgens mij vanaf de middag ivm de ochtend school.
yaro krijgt zo bezoek van twee juffen en dan gaan wij na het slaapje van kyan even de hort op denk ik.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:34:43 #75
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140945615
ja dat is vandaag :Y
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  woensdag 11 juni 2014 @ 09:56:47 #76
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140946105
Hier in de buurt zijn alle activiteiten 's middags onder slaaptijd.

En besides that hebben we weer waterpokken in huis dus sowieso niet verstandig.
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:04:39 #77
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_140946269
Even raad vragen hier. Iemand ervaring met zwemluiers voor een peuter van bijna 2,5 jaar (13 kilo). Huggies zijn volgens mij te klein en die van Kruidvat hoor ik ook geen succesverhalen. Wellicht een luierzwembroekje?
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_140946347
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:04 schreef Bayswater het volgende:
Even raad vragen hier. Iemand ervaring met zwemluiers voor een peuter van bijna 2,5 jaar (13 kilo). Huggies zijn volgens mij te klein en die van Kruidvat hoor ik ook geen succesverhalen. Wellicht een luierzwembroekje?
Toen mijn peuter die leeftijd had, gebruikten we al geen zwemluiers meer. Maar Huggies zijn er toch in meer maten? De oranje pakken, maat 5-6, zijn geschikt voor 12 tot 18 kilo... daar zou mijn kleuter nog in moeten passen...
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:13:09 #79
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140946474
Wij hebben gewoon de Kruidvat variant. Alleen maar goede ervaringen mee :)
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:19:46 #80
43642 Bayswater
pi_140946655
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:07 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Toen mijn peuter die leeftijd had, gebruikten we al geen zwemluiers meer. Maar Huggies zijn er toch in meer maten? De oranje pakken, maat 5-6, zijn geschikt voor 12 tot 18 kilo... daar zou mijn kleuter nog in moeten passen...
Ze is 2 jaar 4 maanden, zit op het randje, Op amazon hadden ze ook de reviews van kleinere pakken onder de 5/6 van Huggies gezet, vandaar dat ik even dacht dat ze heel klein vielen. Niet zo handig, denk inderdaad dat ze dan wel passen.
Life lies a slow suicide
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:28:47 #81
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_140946885
Susie, leuke foto zo, met Bert :)

FR, lleuk dat ze zo lief met de pop kan spelen :)

Bayswater, waarom een zwemluier? Heb ooit eens zo'n setje van 5 luiers gekocht en maar 1 ervan gebruikt, hier lopen ze óf in zwembroek, of cristel loopt in dr blootje :@
  woensdag 11 juni 2014 @ 10:39:15 #82
43642 Bayswater
pi_140947099
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2014 10:28 schreef PureEvil het volgende:
Susie, leuke foto zo, met Bert :)

FR, lleuk dat ze zo lief met de pop kan spelen :)

Bayswater, waarom een zwemluier? Heb ooit eens zo'n setje van 5 luiers gekocht en maar 1 ervan gebruikt, hier lopen ze óf in zwembroek, of cristel loopt in dr blootje :@
Denk ook niet dat ze snel in het zwembad zal poepen, maar er is wel een kans als ze in het gras staat. Ze is nog niet zindelijk genoeg. Gaat om de vakantie, niet in de ac.
Life lies a slow suicide
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:02:08 #83
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140959181
Dilemma: M heeft een heleboel uitslag. Kleine builtjes en grotere pukkels. Vooral in zijn liezen en nek maar ook op zijn gezicht. Hij zweet veel, wordt geregeld met natte haren wakker. Ik denk dat hij al waterpokken heeft gehad maar helemaal zeker weet ik het niet. Zuslief heeft wel (overduidelijk) waterpokken maar die zien er toch wel anders uit dan de uitslag en bultjes van M. (we denken dat M de waterpokken binnen heeft gebracht).

Warmte-uitslag? Of toch iets anders?

Morgen peutergym en nu weet ik niet of ik wel of niet moet gaan.....
pi_140959440
quote:
2s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:02 schreef Kyara het volgende:
Dilemma: M heeft een heleboel uitslag. Kleine builtjes en grotere pukkels. Vooral in zijn liezen en nek maar ook op zijn gezicht. Hij zweet veel, wordt geregeld met natte haren wakker. Ik denk dat hij al waterpokken heeft gehad maar helemaal zeker weet ik het niet. Zuslief heeft wel (overduidelijk) waterpokken maar die zien er toch wel anders uit dan de uitslag en bultjes van M. (we denken dat M de waterpokken binnen heeft gebracht).

Warmte-uitslag? Of toch iets anders?

Morgen peutergym en nu weet ik niet of ik wel of niet moet gaan.....
Kun je een foto maken? ( ik heb vaak warmte uitslag)
S. 2014
J. 2016
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:13:25 #85
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140959496
quote:
1s.gif Op woensdag 11 juni 2014 17:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Kun je een foto maken? ( ik heb vaak warmte uitslag)
ik ga een poging doen....
  woensdag 11 juni 2014 @ 17:27:17 #86
100412 mefke79
komt goed!
pi_140959902
Kyara, na de waterpokken is de huid beschadigd en kan daardoor ineens heftig(er) reageren op bijvoorbeeld warmte. Bij Driekus speelde na de waterpokken ook ineens zijn eczeem weer veel heftiger op. Het duurt best even voor de huid weer helemaal genezen is, al zijn de pokken ingedroogd. Driekus is uiteindelijk na een paar weken aan de hormoonzalf gegaan om het eczeem weg te krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 11 juni 2014 @ 20:24:15 #87
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_140965836
Roy zit op zijn bovenarmen aan de onderkant ook onder de bultjes, maar ik heb dezelfde en bij mij is dat zonnenergie en of warmtebultjes.

Roy heeft alsmaar dunne ontlasting, drinkt en eet goed.
Vroeg me af of dat het ook samen zou kunnen hangen door de warmte.
Of door de hoeveelheid fruit wat hij eet. (veel momenteel, ik maak om de paar dagen een fruitsalade en daar blijft Roy van eten, hij at altijd al goed fruit maar nu in een salade vraagt hij er vaak om)

mag ik eens vragen hoelang een fase bij julie kan duren? Roy hangt een beetje tussen verschillende fases in. hij begint steeds meer te beseffen wie hij is...
Waardoor er weer behoorlijk vaak gillende fases zijn. De nee fase is hier ook wel aan de gang alleen zonder Nee want dat is echt iets wat er nog niet in zit. de orthopedagoog komt volgende week weer thuis mee draaien, en gisteren deed ze dat op school want daar lopen ze tegen het zelfde aan.

En ze zei al schrik niet jullie hebben kans dat dit wel eens heel lang kan gaan duren :{
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:17:06 #88
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140968235
Ik heb toch de indruk dat het hier 2 verschillende soorten uitslag zijn. Uitslag bij de liezen door warmte, zweet en broeien. En bij de hals misschien toch waterpokken?

Maar door de post van Mefke ga ik toch weer twijfelen. Het zijn namelijk meer bulten dan blaasjes. En het ontwikkelt zich ook weer anders dan bij de meiden.

Morgen staat peutergym en kdv op het programma. Hij voelt zich verder prima dus geen reden om hem thuis te houden maar ik kan nergens het beleid terugvinden.....

Bar, ik denk dat het heel goed samen kan hangen met de warmte maar heb daar verder eigenlijk ook weinig ervaring mee.
  woensdag 11 juni 2014 @ 21:27:43 #89
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_140968748
Goh ik dacht dat waterpokken pas op een latere leeftijd kwamen :@ :o

Rayen en ik hebben samen in de auto luidkeels een lied gezongen O+
Het liedje was aan de Costa del Sol van de zangeres zonder naam :@
Tsja erg hoor zo'n cd van een soort ski-hut repertoire (en nee die heb ik niet zelf gekocht :N )en neeehhh ook niet mijn smaak,
rayen zong dat luidkeels het laatste woord van iedere zin mee O+
Hier kunnen jullie meegenieten :P
Refrein:
Het was zo fijn (tingeling, tingeling)
bij maneschijn (tingeling, tingeling)
en Spaanse wijn (tingeling, tingeling)
om samen te zijn.....

Ben in m'n landje terug (tingelingeling)
Regen en donkere lucht (tingelingeling)
Toch blijf ik heerlijk dromen
Wat mij is overkomen

Ik hoor nog steeds z'n gitaar (tingelingeling)
en voel z'n hand door m'n haar
(tingelingeling)
nooit zal ik hem vergeten
hem en de Costa del Sol

Daarna kwam een liedje van "hij is een transsexueel", hoor ik ineens vanaf de achterbank herhalen "transsexueel" :@ :+ en nog goed uitgesproken ook.
Ik heb maar gauw een andere cd opgezet. :+
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:23:17 #90
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140971287
TJ _O- :D Geweldig!

Kyara; bij Anouk op het kdv mogen kindjes met pokken gewoon komen, tenzij hoge koorts uiteraard.

Anouk had ze toen ze 15 maanden was ongeveer. Rayen heeft ze dus nog niet gehad? Aan de ene kant, wees blij, aan de andere kant, je kan ze maar gehad hebben.
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:25:02 #91
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_140971369
Oh, en Anouk telt tot 10 O+
1, 2, 7, 8, 9, 10 :P Niet dat ze echt tot tien kan tellen, maar tot 2 in ieder geval ;)
pi_140971966
Wij waren s'ochtends buiten spelen. Maar heb verder niets bijzonders gedaan, hij moest tenslotte uitzieken.

Lastig Kyara, ik vond het zelf ook vaak moeilijk om te beoordelen welke voekjes een kinderziekte waren. Kun je kdv morgen niet bellen en vragen over beleid?

Bar, de lengte van fases varieert heel sterk. Het leuke eraan is wel, dat ze samen gaan met nieuwe ontwikkelingen.

TJ herkenbaar die vreselijke liedjesteksten. En dat dat nagepapegaaid wordt. Kennen jullie het liedje van kinderen voor kinderen "Je vader is gek"? Helemaal aan het einde zingen ze dan "hou je bek!". En dat is bij mijn kids een grote hit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:39:38 #93
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140972196
Ja, ik twijfel echt enorm nu. Vlekjes zijn ook meer bulten dan pokjes. En ik heb nu natuurlijk heel goed vergelijkingsmateriaal wat betreft waterpokken ( :') ) en het ziet er wel anders uit.

Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit wat het is want hij heeft er zelf geen last van. Peutegym slaan we morgen maar even over maar dat is ook omdat ik zelf (weer) een slechte nacht voorzie en voor de gym moeten we vroeg(er) op. Kdv is eigenlijk alleen even knutselen voor vaderdag dus voorzie ook niet echt problemen. We gaan gewoon en in het ergste geval worden we weer weggestuurd :D
pi_140972352
Mijn peuter heeft morgen ook een deadline wat betreft knutselen voor vaderdag. Het is de laatste kans. Kyara, ze zullen er vast niet moeilijk ov doen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:48:38 #95
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140972710
Zul je net zien dat hij wel mag en weer zo'n bui heeft dat hij niks wil :')

Laatst trouwens een leuk verhaaltje van M aan tafel:

"Tijger (zijn knuffel) is een soort poes. Hij is een carnivoor".

Wij hadden echt zoiets van :? :o _O-
  woensdag 11 juni 2014 @ 22:49:55 #96
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140972781
Oh en hij zag ook een gordijntjesauto

SPOILER
en hij had korte benen.

SPOILER
pi_140972796
Te vaak met hem bij Burgers geweest inmiddels?
  donderdag 12 juni 2014 @ 11:36:32 #98
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_140984630
Leuk Kyara, die eigen woord verzinsels :)

Minder van de waterpokken....Maarja, je kan er maar vanaf zijn.....(hier hebben ze ze alle 3 nog niet gehad, en Cristel is er voor ingeent...)

ik heb vanochtend cristel voor in de auto gezet, dat ging aardig goed. Achterin was echt een drama.... :{ Hoop dat het zondag wel goed gaat achterin, want dan gaan we ff naar de opa en oma's....(uur rijden ;( )
pi_140989539
Phaidra *O* *O* *O* *O* welkom met I O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 12 juni 2014 @ 14:49:56 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_140991042
Phaidra heeft een peuter *G*
Gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')