SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaIk doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Het is Ruud toch.... Ruud is synoniem met "kost geld"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is het een domme vraag, waarom Ruud dat goeie hout aan het verkloten is?
welk filmpje?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:43 schreef renevanlaaren het volgende:
zit het filmpje van lot te kijken me bloed gaat koken van dat wijf![]()
Ergerlijk trekje van Emil vind ik dat. Iedereen moet huilen en boos worden want dat is menselijk. Niet iedereen heeft die behoefte.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Mylene het volgende:
Emil gaat met Joey praten omdat hij zich kennelijk niet uit.
Ja, en het 'boeit hem niet' als de buitenwereld hen niet leuk vindt. Boeit hem niet??? Hij doet de hele dag niets anders dan in de camera kijken of hij wel gefilmd wordt en zich afvragen hoe hij in de polls ligt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Ruud denkt nog steeds dat Billy een van de populairste inwoners is
Ruud denkt ook dat die populair is met zijn grappen en grollenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef Dotteke het volgende:
Ruud denkt nog steeds dat Billy een van de populairste inwoners is
Dat boeit Ruud ZOVEELquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, en het 'boeit hem niet' als de buitenwereld hen niet leuk vindt. Boeit hem niet??? Hij doet de hele dag niets anders dan in de camera kijken of hij wel gefilmd wordt en zich afvragen hoe hij in de polls ligt.
Wordt gewoon steeds duidelijker dat Emil gewoon de veelbesproken 'sturing' is. Niets meer en niets minder. Die arrogante kwast zal er derhalve wel tot minimaal november in blijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, en het 'boeit hem niet' als de buitenwereld hen niet leuk vindt. Boeit hem niet??? Hij doet de hele dag niets anders dan in de camera kijken of hij wel gefilmd wordt en zich afvragen hoe hij in de polls ligt.
Als je het maar vaak genoeg zegt wordt het vanzelf waarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef Persefoneia het volgende:
En dan ook nog Ruud die zegt dat ze een van de populairste inwoners is.
Je kan twitteren of je vind dat Kroes een duet opneemt met Isa, en dan moet je dat retweeten, komt van Utopia zelf.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef gereed het volgende:
Schande dat het optreden van Isa en Wolter niet in de tv uitzending kwam, zijn ze bang voor teveel credits voor Isa? dat zal toch niet
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Ransjih het volgende:
wil niet luisteren en doet niet zoveel zegt emil over joey
wat is emil enorm aan het manipuleren de laatst 2 weken, hij is te slim mensen niet te doorzien dus hij
klets inderdaad onzin uit zijn nek
jammer, ik had emil hoog zitten tot een week of 2 geleden
Die komt niet ver nee!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat boeit Ruud ZOVEEL. Die gaat hieraan ten onder als hij hieruit is. Aan de alcohol en de drugs
. Want niets opdrachten voor televisieprogramma's en fans. En héééél veel kritiek op internet.
Volgens mij wou hij met Ron praten.…of ben ik nou gek ?☺quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ergerlijk trekje van Emil vind ik dat. Iedereen moet huilen en boos worden want dat is menselijk. Niet iedereen heeft die behoefte.
Ik had het over Ruud...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wordt gewoon steeds duidelijker dat Emil gewoon de veelbesproken 'sturing' is. Niets meer en niets minder. Die arrogante kwast zal er derhalve wel tot minimaal november in blijven.
Het lijntje met 'achter' en Emil is heel kort. Dat is een ding wat wel zeker is ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Wordt gewoon steeds duidelijker dat Emil gewoon de veelbesproken 'sturing' is. Niets meer en niets minder. Die arrogante kwast zal er derhalve wel tot minimaal november in blijven.
oké, dank je wel. Ik vind het alleen zo jammer, dat de tv kijker het niet mee krijgtquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je kan twitteren of je vind dat Kroes een duet opneemt met Isa, en dan moet je dat retweeten, komt van Utopai zelf
[ afbeelding ]
Ik zag ergens een reactie van die Kroes voorbij komen dat hij graag een duet wil opnemen maar dat het maar de vraag was omdat er ook andere factoren meespelen. Het zal me niets verbazen dat JdM weer geld ruikt en hardball speelt. Erg triest, want als uitgerekend dat niet uitgezonden is kan dat echt niet per ongeluk zijn. Gezien de views em reacties staan ze alleen maar voor lul zo.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef gereed het volgende:
Schande dat het optreden van Isa en Wolter niet in de tv uitzending kwam, zijn ze bang voor teveel credits voor Isa? dat zal toch niet
Ah. My bad. Maar ik blijf wel bij het standpuntquote:
Die vrouw ziet er uit als 40quote:
Geen idee, maar ik weet wel dat hij iedereen altijd binnenstebuiten wil keren en mensen die niet huilen of boos worden niet vertrouwt. Hij zegt dan dat het allemaal heel menselijk is, alsof je een robot bent als je meer zoals Aike bent.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef aimbotguru het volgende:
[..]
Volgens mij wou hij met Ron praten.…of ben ik nou gek ?☺
Begin me meer en meer aan hem te storen, bemoeit zich overal mee, denkt alles beter te wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Dat Moderaten van 'm begint idd wel irritant te wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Het lijntje met 'achter' en Emil is heel kort. Dat is een ding wat wel zeker is ja.
Joey doet niks als president. Hij heeft wat dingen uitgedacht en krijgt niemand mee, maar niemand vraagt hem iets. Lekker makkelijk zo. En nu met Lotje meelullen. Emil is definitief exit en zit in groep Lot/'roddel'. Joey zegt nu nee tegen een idee en dat wordt hem aangerekend. Toen Gio meteen Ja riep op alles was ie verkeerd bezig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat is het toch een vreselijk opdringerig mannetje die arrogante anabolenjunk.
Hij dramt nog meer in 5 minuten, dan dat Rienk tijdens zijn hele verblijf heeft gedaan.
Ja,daar ben ik het helemaal mee eens,soms is het zelfs ZO doorzichtig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Het lijntje met 'achter' en Emil is heel kort. Dat is een ding wat wel zeker is ja.
Ja, dit is pure moedwil, onbegrijpelijk wat hier de bedoeling van isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zag ergens een reactie van die Kroes voorbij komen dat hij graag een duet wil opnemen maar dat het maar de vraag was omdat er ook andere factoren meespelen. Het zal me niets verbazen dat JdM weer geld ruikt en hardball speelt. Erg triest, want als uitgerekend dat niet uitgezonden is kan dat echt niet per ongeluk zijn. Gezien de views em reacties staan ze alleen maar voor lul zo.
Ik stoor me aan het feit dat hij er dan ingooit dat hij een academicus is. Terwijl hij bijvoorbeeld wel degelijk taalfouten maakt. Goed hoor, maar niet iedere intelligente persoon is ook hoogopgeleid. Sterker nog, mijn favoriete intellectuelen hebben soms niet eens een middelbare school-diploma.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin me meer en meer aan hem te storen, bemoeit zich overal mee, denkt alles beter te weten
Emil handelt uit eigen belang.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:53 schreef Ransjih het volgende:
wil niet luisteren en doet niet zoveel zegt emil over joey
wat is emil enorm aan het manipuleren de laatst 2 weken, hij is te slim mensen niet te doorzien dus hij
klets inderdaad onzin uit zijn nek
jammer, ik had emil hoog zitten tot een week of 2 geleden
Ja de wijsneus die alles goed ziet. Niet dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat Moderaten van 'm begint idd wel irritant te worden
Precies, en dan heeft hij commentaar op Ruud, dat die zijn kuiten niet traint.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:52 schreef RobbieRonald het volgende:
Vergeten kuitjes te trainen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |