SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Als het maar geen zeikerig paksoi&roti-typetje wordt..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Surinaamse dus leuk voor Lot en Lau. Hoe dan ook. Net als homo's. Allemaal.
paksoi is lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikerig paksoi&roti-typetje wordt..
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef Grunge. het volgende:
Heeft iemand Ruud weleens ¤2,50 gegeven om in zijn babybadje te mogen zwemmen? Terwijl het ook van hun geld is gekocht, maar goed.
Lot mist het winkelen en tutten wat ze in de buitenwereld gewend was. Als ze daar niet mee kan leven, dan moet ze gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef asco het volgende:
Lot. Zelden zo'n slecht mens mogen meemaken. Gelukkig op een scherm.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Grunge. het volgende:
Hadden jullie dat ook gehoord gisteren, Ruud over zijn rijlessen? Twintig lessen gehad, mocht daarna afrijden, niet gedaan want geen zin in. Voor zijn lessen meestal even twee blikken bier achterover slaan. WTF. Asshole-lijer.
dan zal hij zelf de muntjes moeten gaan verkopen EN achter de armbandjes stand gaan staanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Urb het volgende:
Cash kun je niet controleren volgens Joey
Emil "Echt wel want alles word genoteerd in het logboek!"
Geloofd hij dit nu echt zelf?
rauw met ham en een uitjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen als je er een hoop rotzoi omheen douwt
hij heeft het gedoneerd aan de groep heb ik begrepenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oké. Maar ik hoop dat niemand hem gaat betalen. Dat zouden z'n inkomsten eens zijn.
Voor de groepspot? Misschien moet hij eens echt werken voor die groepspot.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij heeft het gedoneerd aan de groep heb ik begrepen
Zoiets kan ik woest om worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Grunge. het volgende:
Hadden jullie dat ook gehoord gisteren, Ruud over zijn rijlessen? Twintig lessen gehad, mocht daarna afrijden, niet gedaan want geen zin in. Voor zijn lessen meestal even twee blikken bier achterover slaan. WTF. Asshole-lijer.
dat zwembadje heeft hij gedoneerdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Voor de groepspot? Misschien moet hij eens echt werken voor die groepspot.
Het bad wel. Het water betalen ze met zn allen.quote:
Emil wil gewoon zijn ding weer doordrukkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Ransjih het volgende:
huh? iedereen ziet dat lot hard werkt en veel verdient
waarom blijft emil dat zeggen?
omdat dat op tv moet komen dat lot hard werkt......quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Ransjih het volgende:
Emiel is raar. Hij vind Ruud ook een kanjer. Slaat nergens op.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:58 schreef Ransjih het volgende:
Hij zit daar om van zijn medicijnen af te kicken en dat doel is bereikt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef Capaja het volgende:
[..]
dat zwembadje heeft hij gedoneerd
hij hoeft niet te werken, want hij is daar niet om geld te verdienen
snap dat nou eens
Hij moet maar weer aan de medicijnen dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit daar om van zijn medicijnen af te kicken en dat doel is bereikt.![]()
Ze brengt best best wel wat geld binnen. Met die armbandjes en die chably zooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
omdat dat op tv moet komen dat lot hard werkt......
Verrék, hij heeft een spiegel gevondenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Gio noemt het gelul van Isa langdradig.
Dat gaat 'ie maar fijn thuis doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hij moet maar weer aan de medicijnen dan.
Zodra als dat die thuis is gaat hij keihard aan de drank en de drugs. Zeker als hij die Billy bij zich heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zit daar om van zijn medicijnen af te kicken en dat doel is bereikt.![]()
Als je de inkoop niet meerekent inderdaad. En als je de bouw van het atelier niet meerekent. Dik 1500 euro.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze brengt best best wel wat geld binnen. Met die armbandjes en die chably zooi.
Ja. Dat zie ik ook voor me ja. Die twee hebben nu allebei iemand ontmoet die net zo grenzeloos is als zijzelf. Ik zie ze ervoor aan om heroïne te proberen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra als dat die thuis is gaat hij keihard aan de drank en de drugs. Zeker als hij die Billy bij zich heeft.
Meer kans dat dat we ze nooit meer ergens zullen zien. Ze doen maar!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra als dat die thuis is gaat hij keihard aan de drank en de drugs. Zeker als hij die Billy bij zich heeft.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:01 schreef Grunge. het volgende:
Nicoline heeft geld zat omdat ze SPAART ja. Lot durfde ook nog te zeggen: "Ja, maar jij rookt niet, dus jij kunt sparen, wij roken."!
Atelier is vooral van billy dr shit toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je de inkoop niet meerekent inderdaad. En als je de bouw van het atelier niet meerekent. Dik 1500 euro.
Huh? Vreemd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Miek37 het volgende:
Optreden van Wolter met Isa zat NIET in uitzending!
Emil wil gewoon zijn systeem er ingooien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Grunge. het volgende:
Emil doet net alsof Charlotte geen kleren heeft!
Nicoline werkt heel vaak op de akker hoor. En hard.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Joey pleit voor rechts beleid![]()
Hoe komt Emile er bij dat Nicoline en Rienk hard werken?
Joey moet de schroom wat meer van zich afgooien.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Joey toont weer potentie de laatste dagen.
Gelijk heeft diequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Emil wil gewoon zijn systeem er ingooien.
Ja, want het zit wel in 'm. Dat was meteen duidelijk toen hij Hakim eruit gooide. Hij moet alleen bij die giftige Charlotte wegblijven.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Joey moet de schroom wat meer van zich afgooien.
Gelukkig welquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Grunge. het volgende:
misschien na het weekend? het gaat niet altijd chronologisch op tvquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Miek37 het volgende:
Dat is hobby. Er is nog nooit een fatsoenlijke businesscase geschreven mbt. de akker. Niemand heeft enig idee wat het kost of oplevert.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nicoline werkt heel vaak op de akker hoor. En hard.
Ik mag hem wel maar af en toe word ik zo moe van hem en deze smileyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Grunge. het volgende:
Jahh.. hij vreet meer en kijkt nóg nutteloos-agressiever dan voorheenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:03 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Joey toont weer potentie de laatste dagen.
Terecht wat Aike zegt. Samen met Emil de enige die capabel isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Toverheks het volgende:
Aike > Ze verveelt zich de pest pleuris met al die sukkels daar, Nou meid lekker naar huis, veel voeg je toch niet toe
ej...ze trekt je zo de douche inquote:
Ach kom, wat doet die Aike daar eigenlijk, beetje de lakens uit delen maar meer nietquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Terecht wat Aike zegt. Samen met Emil de enige die capabel is
Wat het oplevert is eten. Het is misschien niet veel maar het doel is om gedeeltelijk zelfvoorzienend te kunnen worden. Zelf eet ze ook veel van de akker. Het inspireert ook veel mensen om zelf een moestuin te beginnen. Nicoline straalt met het earthship en de akker als enige duurzaamheid uit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is hobby. Er is nog nooit een fatsoenlijke businesscase geschreven mbt. de akker. Niemand heeft enig idee wat het kost of oplevert.
Nee, geen seconde.... Schande....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Miek37 het volgende:
Vindt het een stom systeemquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik mag hem wel maar af en toe word ik zo moe van hem en deze smiley.
Eensquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat het oplevert is eten. Het is misschien niet veel maar het doel is om gedeeltelijk zelfvoorzienend te kunnen worden. Zelf eet ze ook veel van de akker. Het inspireert ook veel mensen om zelf een moestuin te beginnen. Nicoline straalt met het earthship en de akker als enige duurzaamheid uit.
Ja omdat zij dat zelf wil, iedereen baalt van die akker!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:05 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nicoline werkt heel vaak op de akker hoor. En hard.
Het is een harde werker, op het land en met de bouw.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Inca het volgende:
Wat doet Emiel daar eigenlijk behalve dan gewichten tillen
De wijsneus uit hangen, dat doet ie, en over Charlotte, ze zit toch elke dag in het atelier te werken aan haar kinderarmbandjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Inca het volgende:
Wat doet Emiel daar eigenlijk behalve dan gewichten tillen
Dom van de anderen de akker levert nl eten opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja omdat zij dat zelf wil, iedereen baalt van die akker!
Omdat ze zegt wat wij hier vaak denken, als enige. Het is heel frustrerend dat ze daar allerlei shit van elkaar tolereren en niet lijken te zien dat bepaalde dingen echt niet kunnen. Zij zegt dat, zij gaat dat aan. Daarom is ze - voor mij op dat soort momenten - populair.quote:
snap ik ook nietquote:
Dat wordt helemaal niet breed gedragen. Het kan mij ook gestolen worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Wat het oplevert is eten. Het is misschien niet veel maar het doel is om gedeeltelijk zelfvoorzienend te kunnen worden. Zelf eet ze ook veel van de akker. Het inspireert ook veel mensen om zelf een moestuin te beginnen. Nicoline straalt met het earthship en de akker als enige duurzaamheid uit.
Ben je belazert? Ze weet zich zowat onschendbaar met haar schijnheilige onmisbare übergedragje, die gaat nergens meer heen, de gebraden haantjes vliegen al maanden gratis haar strotje in omdat de rest te schijterig is om haar te bekritiseren ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:06 schreef Toverheks het volgende:
Aike > Ze verveelt zich de pest pleuris met al die sukkels daar, Nou meid lekker naar huis, veel voeg je toch niet toe
Waarom zou je balen van de akkerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja omdat zij dat zelf wil, iedereen baalt van die akker!
Mja dat dus.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Omdat ze zegt wat wij hier vaak denken, als enige. Het is heel frustrerend dat ze daar allerlei shit van elkaar tolereren en niet lijken te zien dat bepaalde dingen echt niet kunnen. Zij zegt dat, zij gaat dat aan. Daarom is ze - voor mij op dat soort momenten - populair.
Als je kijkt naar de man uren die zo akker nodig heeft, is het goedkoper groente te kopen en dan iets anders te gaan doen wat geld oplevert.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dom van de anderen de akker levert nl eten op
Vergis je nietquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Ransjih het volgende:
[..]
snap ik ook niet
de anderen werken zich de pleuris, roddelen nooit, luisteren goed, laten elkaar uitpraten,zijn altijd postitief en opbouwend en hebben het beste met elkaar voor
Dat stoort me zo aan hem, hij wil alles op zijn manier.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die arrogante anabolenjunk is helemaal het padje kwijt. Voor zover die die al niet kwijt was.
Met zijn beloonsysteem, waar dat varken beter van moet worden.
En er maar over doorzeiken, dat ZIJN idee er MOET komen.
Geloof je dat nou écht?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dom van de anderen de akker levert nl eten op
- Die akker kost geld. Denk aan zaden en water. Dit alles zonder enige kosten/baten-analyse.quote:
Ze heeft tenminste een doel daar kan je van sommigen daar niet zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de man uren die zo akker nodig heeft, is het goedkoper groente te kopen en dan iets anders te gaan doen wat geld oplevert.
Lot maakt de armbamdjes met spullen die worden ingekocht vant utopia-geld.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wordt helemaal niet breed gedragen. Het kan mij ook gestolen worden.
Als je die akker opdoekt en de ruimte gebruikt valt misschien wel veel meer te verdienen of bereiken. Daar moet eens kritisch na gekeken worden. Als ze zelf van die akker eet zou ze haar eetgeld in moeten leveren, Lot mag immers ook niet zelf haar armbandjes verkopen/ruilen.
WTF?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
OT:
De redactie heeft echt de schurft aan Isa, er was niets van haar duet met Wolter in de uitzending.
Zeker, ik denk dat zelfs biologisch eten goedkoper is dan de arbeid/geld/ruimte die de akker kost.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de man uren die zo akker nodig heeft, is het goedkoper groente te kopen en dan iets anders te gaan doen wat geld oplevert.
En het water? Gereedschap? Arbeid?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Lot maakt de armbamdjes met spullen die worden ingekocht vant utopia-geld.
Akker is ingezaaid met zaden die ze zelf mee heeft genomen.
Totaal onvergelijkbaar dus.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
OT:
De redactie heeft echt de schurft aan Isa, er was niets van haar duet met Wolter in de uitzending.
Ik vind armbandjes rijgen zowieso niet "hard werken"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Lot maakt de armbamdjes met spullen die worden ingekocht vant utopia-geld.
Akker is ingezaaid met zaden die ze zelf mee heeft genomen.
Totaal onvergelijkbaar dus.
Zaden kosten amper geldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
- Die akker kost geld. Denk aan zaden en water. Dit alles zonder enige kosten/baten-analyse.
- Akker kost tijd/arbeid, die ook anders gebruikt kan worden. Dit alles zonder enige kosten/baten-analyse.
- Die akker neemt veel ruimte die ook anders gebruikt kan worden. Dat terrein is niet oneindig groot. Ik denk dat het voor het welzijn van veel inwoners goed is dat de ruimte van die akker gebruikt wordt voor enkele slaap-huisjes.
Gereedschap en arbeid gelden voor alle activiteiten daar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
En het water? Gereedschap? Arbeid?
Liever geen doel dan het achterlijke gezweef van die Nicolinequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een doel daar kan je van sommigen daar niet zeggen
Haar doel, ze legt andere haar doel opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ze heeft tenminste een doel daar kan je van sommigen daar niet zeggen
T gaat ook vooral om de beeldvorming.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat zelfs biologisch eten goedkoper is dan de arbeid/geld/ruimte die de akker kost.
Wie zegt dat? Daar is door de groep nooit over gestemd. En er is steeds meer kritiek op vanuit de groep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:13 schreef Toverheks het volgende:
Nicoline is de enigste die duurzaam is, en dat was toch de opzet van Utopia
Zelfs als het verrot is. Dat is de Utopia die ik voor ogen had. Niet de kleding en "haar" studio en spuit poep kunst.quote:
Ja al een hoop geld, zij en die zwerver leveren niets op, kosten alleen geldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:13 schreef Mylene het volgende:
De akker heeft geloof ik al 1000 euro gekost. Ik dacht dat Emil dat eerder zei.
Monnik is toch verjaardagsgeld? Dat levert iig meer op dan die springkussen op andere verjaardagen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Haar doel, ze legt andere haar doel op
Zo ook met die monnik, en met die filosoof,
Het kost klauwen met geld en ze haalt niets naar binnen,
Nee, wat JanKorteachternaam zegt zo denk ik er ook over
Ja precies ja. Het straalt duurzaamheid uit en verder gebeurt dat daar niet, ondanks dat de anderen denken dat er meer duurzame mensen zitten dan 'mensen die van lol houden' (quote:
Het is net als in het echte leven:quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja al een hoop geld, zij en die zwerver leveren niets op, kosten alleen geld
En daarbij vind ik dat Nico er gewoon dingen doordrukt, wat zij wil doet ze gewoon.
Daarbij komt, dat ze altijd in de week voor de markt pas met de armbandjes begint, andere bewoners haar dan nog moeten helpen om er op tijd genoeg af te hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik vind armbandjes rijgen zowieso niet "hard werken"![]()
Tis nog prut-spul ook, telkens klagende klanten over schade aan die meuk.
je noemt net de 2 grootste zakkenvullers.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is net als in het echte leven:
De ene helft van de samenleving werkt hard (denk aan Lot en Vanflessa, los van hun karakter) om de kinderlijke idealen van de andere helft te betalen.
Vind jij dan je eigen groenten verbouwen niet duurzaam, inplaats van bij de Plus je spullen te halen, en de akker dat was vanaf het Format die JdM heeft bedacht al een doel he.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Daar is door de groep nooit over gestemd. En er is steeds meer kritiek op vanuit de groep.
Vanflesse bedondert de zaak flink, maar zij levert per saldo zeker wel meer op voor de groep.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef marsan het volgende:
[..]
je noemt net de 2 grootste zakkenvullers.
Wat heb jij gesnoven/gerookt/gespoten?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef Grunge. het volgende:
Ik ben best wel jaloers op Emil, hij is zo gedisciplineerd.
Die monnik kost 500 euro om over te laten komen, de reis moeten hun betalenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:15 schreef marsan het volgende:
[..]
Monnik is toch verjaardagsgeld? Dat levert iig meer op dan die springkussen op andere verjaardagen.
Ook net de echte samenleving. Daar denken de zakkenvullers ook altijd dat ze het het beste doen voor de samenleving. De graaicultuur in een notendop.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef marsan het volgende:
[..]
je noemt net de 2 grootste zakkenvullers.
Gewoon wit zegt hij. Alsof dat niet enorm stinkt. O o o. Een vent van niets, die geen vuurtje kan stoken.quote:
Nico heeft ook mensen gehad die graag bij haar willen komen eten. Vanessa wil dat niet, want het koken voor gasten is 'haar' ding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vanflesse bedondert de zaak flink, maar zij levert per saldo zeker wel meer op voor de groep.
Zijn grote vriend, de rufter, enkele duizenden.... Godbeterd...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:13 schreef Mylene het volgende:
De akker heeft geloof ik al 1000 euro gekost. Ik dacht dat Emil dat eerder zei.
Ja maar bij alles wat ze doet is ze inwisselbaar. En ze doet wat ze doet omdat ze zo haar zakken kan vullen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vanflesse bedondert de zaak flink, maar zij levert per saldo zeker wel meer op voor de groep.
Serieus? Jij vindt Nicoline die op de akker werkt een 'kinderlijk ideaal'? Het zou wat zijn als iedereen zo zou denken. Zelfs eten uit biologische winkels is niet te vertrouwen, daarom beginnen steeds meer mensen een moestuin of halen ze hun eten van een boer zelf zoals Willem & Drees. Het is hetzelfde als dat in Utopia steeds de scheiding wordt gemaakt tussen 'de idealisten' en 'de realisten'. Of Ruud die roept dat hij wel plofkippen moet eten omdat het anders te duur wordt. "En die bijstandsmoeders dan!" Het gaat om verantwoordelijkheid nemen, ook voor je eigen kinderen en kleinkinderen. Het is een feit dat de aarde eraan gaat. Maar ja, laten we 'realistisch blijven' en 'leuke dingen doen'.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:16 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het is net als in het echte leven:
De ene helft van de samenleving werkt hard (denk aan Lot en Vanflessa, los van hun karakter) om de kinderlijke idealen van de andere helft te betalen.
Egotripjes kosten nu eenmaal veel geldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die monnik kost 500 euro om over te laten komen, de reis moeten hun betalen
Dan nog twee of drie nachten in de B&B die ook niet betaald worden
Dan eet hij nog mee, maakt gebruik van het sanitair
Duur verjaardags cadeau
Ik zie Vanes nog wel voor aan een feestelijke BBQ voor de monnik voor te stellenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duur verjaardags cadeau
Waarom geloof jij niet dat Emils lichaam zijn eigen verdienste is?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat heb jij gesnoven/gerookt/gespoten?
Het verbaast me niet. Ik ben in maart al opgehouden met uitzendingen kijken mede om dit soort dingen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:04 schreef Miek37 het volgende:
Ik ben ook al een tijd opgehouden ja. Mensen worden totaal anders neergezet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Het verbaast me niet. Ik ben in maart al opgehouden met uitzendingen kijken mede om dit soort dingen.
Eensquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Serieus? Jij vindt Nicoline die op de akker werkt een 'kinderlijk ideaal'? Het zou wat zijn als iedereen zo zou denken. Zelfs eten uit biologische winkels is niet te vertrouwen, daarom beginnen steeds meer mensen een moestuin of halen ze hun eten van een boer zelf zoals Willem & Drees. Het is hetzelfde als dat in Utopia steeds de scheiding wordt gemaakt tussen 'de idealisten' en 'de realisten'. Of Ruud die roept dat hij wel plofkippen moet eten omdat het anders te duur wordt. "En die bijstandsmoeders dan!" Het gaat om verantwoordelijkheid nemen, ook voor je eigen kinderen en kleinkinderen. Het is een feit dat de aarde eraan gaat. Maar ja, laten we 'realistisch blijven' en 'leuke dingen doen'.
+ 326 blikjes tonijn, door de gemeenschap betaaldquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:21 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom geloof jij niet dat Emils lichaam zijn eigen verdienste is?
Als wereldwijd iedereen niet meer dan twee kinderen neemt, dan komt het goed. Al het andere is een druppel op een gloeiende plaat. Ik heb nog nooit een milieu-activist de echte problemen horen benoemen: De wereldwijde bevolkingsexplosie.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:20 schreef Grunge. het volgende:
Het is een feit dat de aarde eraan gaat. Maar ja, laten we 'realistisch blijven' en 'leuke dingen doen'.
Lees eens de OP zou ik zo zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Wanneer kunnen we stemmen op de nieuwe bewoners?
Morgen?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
B&B staat vaker leeg dan hij bezet is. Daar valt dus geen inkomen weg.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duur verjaardags cadeau
net als bij isaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Eensen ach, als je Nicoline niet moet dan zie je alleen de rare kanten van haar, ik lees hier af en toe posten dat ik denk
want ze kan bij sommige echt geen goed doen, wat ze ook doet
Jéézus, het is pas 6 Juniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Van zn zakgeld. Anderen kopen er andere bagger voor als frikadellen en bitterballen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
+ 326 blikjes tonijn, door de gemeenschap betaald
Ik zou stoppen met volgenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Serieus? Jij vindt Nicoline die op de akker werkt een 'kinderlijk ideaal'? Het zou wat zijn als iedereen zo zou denken. Zelfs eten uit biologische winkels is niet te vertrouwen, daarom beginnen steeds meer mensen een moestuin of halen ze hun eten van een boer zelf zoals Willem & Drees. Het is hetzelfde als dat in Utopia steeds de scheiding wordt gemaakt tussen 'de idealisten' en 'de realisten'. Of Ruud die roept dat hij wel plofkippen moet eten omdat het anders te duur wordt. "En die bijstandsmoeders dan!" Het gaat om verantwoordelijkheid nemen, ook voor je eigen kinderen en kleinkinderen. Het is een feit dat de aarde eraan gaat. Maar ja, laten we 'realistisch blijven' en 'leuke dingen doen'.
Later ja, van ná de Tonijn-Oorlog...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Van zn zakgeld. Anderen kopen er andere bagger voor als frikadellen en bitterballen.
Sigarettenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Van zn zakgeld. Anderen kopen er andere bagger voor als frikadellen en bitterballen.
Ik las eerder hier zaterdagquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef Paxcon het volgende:
Als er trouwens iets niet duurzaam is dan is het wel tonijn uit blik. Maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Later ja, van ná de Tonijn-Oorlog...
Dat is van de bewonersquote:
Blijft het feit dat ze het weer niet in overleg met de groep heeft gedaan, net zoals die andere filosoofquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:23 schreef marsan het volgende:
[..]
B&B staat vaker leeg dan hij bezet is. Daar valt dus geen inkomen weg.
Eten en drinken is een paar euro. Verwaarloosbaar.
Kost hij 500 euro om over te laten komen, is t iets van 300 meer dan het springkussen.
Kaartverkoop levert meer dan 300 op.
Haar verjaardagskado is per saldo dus minder duur dan het springkussen en heeft zelfs de kans iets op te leveren.
die maakt straks een dvd afvallen met lotjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Lot is gestaag aan het aankomen. Gaat gesmeerd
Hangt er vanaf maar dat terzijdequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als er trouwens iets niet duurzaam is dan is het wel tonijn uit blik. Maar dit terzijde.
Maar het MOEST.. zijn Worstel-Gelul hing er vanaf weet je nog?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef rico80 het volgende:
[..]
Als er trouwens iets niet duurzaam is dan is het wel tonijn uit blik. Maar dit terzijde.
Maar wat dan nog als het een druppel op de gloeiende plaat is? Het gaat er toch ook om dat je zelf niet wilt participeren aan de (verdere) vernieling van de aarde of aan de bio-industrie? Voor mij wel in ieder geval. Ik weet dat veel mensen ertegen zijn maar er niets om laten want 'maar een druppel op de gloeiende plaat'.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:22 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als wereldwijd iedereen niet meer dan twee kinderen neemt, dan komt het goed. Al het andere is een druppel op een gloeiende plaat. Ik heb nog nooit een milieu-activist de echte problemen horen benoemen: De wereldwijde bevolkingsexplosie.
Ik ook, ik denk Ruud, Billy en Isabella op de schopstoelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd naar de stemming.
Lot heeft dit zelf ook al voorgesteld en toen is het afgewezenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Ransjih het volgende:
emil heeft vandaag iedereen aan het denken gezet over dat sociale systeem, dat is slim
als hij het zo in centraal gooit wordt het meteen afgeschoten, niemand die tijdens centraal naar uitleg luistert
Droom scenarioquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook, ik denk Ruud, Billy en Isabella op de schopstoel
Dat was niet waar t net over ging.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft het feit dat ze het weer niet in overleg met de groep heeft gedaan, net zoals die andere filosoof
Wie weet hadden de bewoners al een cadeau voor haar
ruud billy ronquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet ze wel op de cover passenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef Inca het volgende:
[..]
die maakt straks een dvd afvallen met lotje
Ik las hier zaterdag, het zal een deze dagen wel zo ver zijnquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is van de bewoners
Ik bedoel wanneer de nieuwe kandidaten komen waaruit wij er twee moeten kiezen
Ik denk Billy, Ruud en Ronquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Emil klets de laatste tijd alleen maar onzinquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef Ransjih het volgende:
ho ho emil, joey schoot het idee niet af omdat het niet van hem kwam
emil kletst vandaag zoveel onzin dat ik bijna denk dat het een weekopdracht is
Topquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las hier zaterdag, het zal een deze dagen wel zo ver zijn
Dubbel cdquote:
De vernieling van de aarde is de explosieve bevolkingsgroei, metname in Zuid-Amerika, Azië en Afrika. Momenteel is de aarde niet eens groot genoeg om met 7 miljard mensen biologisch te eten. Als we volledig inzetten op bevolkingskrimp dan wordt die hele bio-industrie overbodig.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar wat dan nog als het een druppel op de gloeiende plaat is? Het gaat er toch ook om dat je zelf niet wilt participeren aan de (verdere) vernieling van de aarde of aan de bio-industrie?
Lot en haar geld aan een ander geven, ik dacht het niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lot heeft dit zelf ook al voorgesteld en toen is het afgewezen
ALleen had Lot niet bedacht om het geld aan een ander te besteden
zou wel lachen zijn, en dan of Billy of Ruud eruit, maar als de nieuwe komt gaan ze toch weer dreigenquote:
Joey schijnt ook wat stemmen te krijgen toch?quote:
Van mij mag die gast wegblijven. Sodemieter op met de wazige shit.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Toverheks het volgende:
En van die monnik, denken we nu echt dat Nicoline hem zelf uit genodigd heeft, achter heeft alles al in kannen en kruiken, contracten voor het hele jaar vast gelegd, verkijk je niet dat de bewoners * zelf * mensen en feesten en evenementen mogen verzinnen.
Het is TV en zo maken ze TV
plus? daar doen ze de boodschappen alquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Dotteke het volgende:
Er is verdorie helemaal geen geld, ze staan in het rood.
Laten ze eerste eens zorgen dat ze weer in de plus staan
Morgen vanaf 09:00 uur.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is van de bewoners
Ik bedoel wanneer de nieuwe kandidaten komen waaruit wij er twee moeten kiezen
Daar ben ik het ook mee eens, hoor. Dat is een heel groot probleem. Ik las laatst dat een celebrity die ook erg met milieu en dieren etc. bezig is geen kinderen zou 'nemen' uit principe. Dat vond ik nogal een statement.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De vernieling van de aarde is de explosieve bevolkingsgroei, metname in Zuid-Amerika, Azië en Afrika. Momenteel is de aarde niet eens groot genoeg om met 7 miljard mensen biologisch te eten. Als we volledig inzetten op bevolkingskrimp dan wordt die hele bio-industrie overbodig.
ach, als die monnik er is ga je maar een filmpje kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mij mag die gast wegblijven. Sodemieter op met de wazige shit.
Dat is wat Emil nu voorsteltquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lot en haar geld aan een ander geven, ik dacht het niet.
Als hjet van Emil komt twijfel ik zowieos of hij niet weer als spreekbuis van de redactie werkt, jammer want verder vind ik hem wel te pruimen met die droge humor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:27 schreef Ransjih het volgende:
ho ho emil, joey schoot het idee niet af omdat het niet van hem kwam
emil kletst vandaag zoveel onzin dat ik bijna denk dat het een weekopdracht is
nu gaat iedereen alleen maar ze eigen ding doen en niemand meer helpenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
Dus iemand die goed verdiend kan iemand die wat nodig heeft wat geven... ehhh oke, wat doen we met vriendjespolitiek???? Met dit systeem gaan er mensen buiten de boot vallen. Top bedacht, hoe verzinnen ze het.
quote:
Marije en Billy denk ik. De derde is nog een vraag. Ruud misschien. Maar kan ook Joey of Ron worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geweldig.................de heks29 is het helemaal met toverheks eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind jij dan je eigen groenten verbouwen niet duurzaam, inplaats van bij de Plus je spullen te halen, en de akker dat was vanaf het Format die JdM heeft bedacht al een doel he.
Nicoline is niet voor niets erop gecast om de akker te doen etc.etc. het was alles verbouwen en spullen ruilen met de buitenwereld, geen start kapitaal, 1 draadje elec. uit de muur en een kraan met alleen koud water. jammer er is niets van terecht gekomen alleen de akker
je vergeet de drank inkomst erbij te tellen ruim 200 a 300quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:23 schreef marsan het volgende:
[..]
B&B staat vaker leeg dan hij bezet is. Daar valt dus geen inkomen weg.
Eten en drinken is een paar euro. Verwaarloosbaar.
Kost hij 500 euro om over te laten komen, is t iets van 300 meer dan het springkussen.
Kaartverkoop levert meer dan 300 op.
Haar verjaardagskado is per saldo dus minder duur dan het springkussen en heeft zelfs de kans iets op te leveren.
Ik heb ze niet en zet de afwasmachine even aan. Pleur op, ik zit mijn tijd wel uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens, hoor. Dat is een heel groot probleem. Ik las laatst dat een celebrity die ook erg met milieu en dieren etc. bezig is geen kinderen zou 'nemen' uit principe. Dat vond ik nogal een statement.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:31 schreef heks29 het volgende:
[..]
geweldig.................de heks29 is het helemaal met toverheks eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gaat nog problemen opleveren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat Emil nu voorstelt
10% van wat je verdient hebt zelf houden heeft Lotte een tijdje terug al voorgesteld en toen heeft iedereen het afgewezen
Drie dagen langquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, als die monnik er is ga je maar een filmpje kijken.
Ook nog ja. Haar verjaardagskado is dus t enige verjaardagskado dat per saldo geld oplevert.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:32 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
je vergeet de drank inkomst erbij te tellen ruim 200 a 300
dat hoefde niet president beslist....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijft het feit dat ze het weer niet in overleg met de groep heeft gedaan, net zoals die andere filosoof
Natuurlijk is het zo...als Nicolien ineens een "brainwave" krijgt om een Oranje Zwevert uit te nodigen en 500 bezoekers denkt te lokken, dat Regie dat zomaar even goedkeurt?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:28 schreef Toverheks het volgende:
En van die monnik, denken we nu echt dat Nicoline hem zelf uit genodigd heeft, achter heeft alles al in kannen en kruiken, contracten voor het hele jaar vast gelegd, verkijk je niet dat de bewoners * zelf * mensen en feesten en evenementen mogen verzinnen.
Het is TV en zo maken ze TV
en met jou ben ik het ook volkomen eens! consumeer iets minder en een beetje duurzaam is niet moeilijk hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:20 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat is super leuk en top. Haaiii ik ben Billyquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Die monnik kan nog leuke beelden opleveren. Zo'n geestelijk figuur tussen een stel onbehouwen ransapen.
Ik hoop dat het veel problemen op gaat leveren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Gaat nog problemen opleveren.
Hoe zit t dan met t geld van de biomarkt bv?
Of de ibizimarkt.
En wat als anderen dan ook een restaurantje willen beginnen?
en die rotjochies dan die lot besteld heeft voor volgende week. ook zonder overleg. alleen lau en aike weten datquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelul, over 10.000 jaar is de Aarde er gewoon nog, en jou 200 6x achterkleinkinderen leven daar gewoon met wat ze op dat moment nodig hebben..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:34 schreef heks29 het volgende:
[..]
en met jou ben ik het ook volkomen eens! consumeer iets minder en een beetje duurzaam is niet moeilijk hoor.
ik laat nog graag een aarde na aan mijn 5 kleinkinderen ipv een kale vlakte. zelfs mijn kleinzoon van 6 weet al waar bomen voor nodig zijn.
Net zo, daar heb ik gisteren al wat over gezegd, maar toen zei iemand dat dit overlegd zou zijn met de Presidentquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef heks29 het volgende:
[..]
en die rotjochies dan die lot besteld heeft voor volgende week. ook zonder overleg. alleen lau en aike weten dat
Haters blijven haters. Die zullen echt niet veranderen.quote:
Hebben die ventjes niks anders anders te doen...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef heks29 het volgende:
[..]
en die rotjochies dan die lot besteld heeft voor volgende week. ook zonder overleg. alleen lau en aike weten dat
Ik denk niet dat ze dat plan erdoorkrijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het veel problemen op gaat leveren.
Vind het te zot voor woorden dat madam Lot meer moet krijgen als de andere omdat ze zo graag nieuwe kleren wil, degene die er vanaf het begin zitten hebben allemaal niet veel.
Dat idee heb ik ook, een van de twee zag ze gelijk al zitten.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wil ze er niet eentje van versieren, om Joey jaloers te maken of heb ik dat verkeerd?
Jaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wil ze er niet eentje van versieren, om Joey jaloers te maken of heb ik dat verkeerd?
Wat ik zo hoorde waren de meeste het er wel mee eens.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:38 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat plan erdoorkrijgen.
Die bouwers bouwen van alles, maar vanessa plukt de vruchten dan met dr bbq, Billy met dr atelier.
En die 2 sukkels maar bouwen.
da's niet fijn jonguhquote:
Ze denkt dat ze onweerstaanbaar is.quote:
nee joh. de aarde implodeert doordat wij graaiers er van alles uit halen voor onze materialistische behoeften.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelul, over 10.000 jaar is de Aarde er gewoon nog, en jou 200 6x achterkleinkinderen leven daar gewoon met wat ze op dat moment nodig hebben..
Bolle had eten meegenomen in haar kist, dus zij verdient nu kleren, aldus Bollequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat het veel problemen op gaat leveren.
Vind het te zot voor woorden dat madam Lot meer moet krijgen als de andere omdat ze zo graag nieuwe kleren wil, degene die er vanaf het begin zitten hebben allemaal niet veel.
Ah dat wis ik niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik zo hoorde waren de meeste het er wel mee eens.
Aike ging er niet gelijk mee in, maar dat kennen we van haar. Als het zover is kiest ze voor de makkelijke weg en gaat mee met de groep
Dat roept ze al maandenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef RVer het volgende:
[..]
Bolle had eten meegenomen in haar kist, dus zij verdient nu kleren, aldus Bolle
dat eten heeft ze ondertussen wel zeker 7 keer zoveel achter d'r kiezen gestouwdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef RVer het volgende:
[..]
Charmeoffensiefjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef RobbieRonald het volgende:
Er moet genomineerd worden en ruud en bil zijn allebei aan het werk... Toevallig!
Al een tijdje dacht ik.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Is Billy nou overgegaan op het 20 keer zo snelle werken met een spuitbus in plaats van met echte verf (en gevoel)?
Daar blijft ze maar over doordrammen, misschien was ze zelf bang om honger te lijden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef RVer het volgende:
[..]
Er waren er wel meer die alleen dingen voor de groep mee hadden genomen, Emil had ook bijna gene kleren bij, niemand van de begin groep had veel kleren bijquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef RVer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar blijft we maar over doordrammen, misschien was ze zelf bang om honger te lijden.
Ja is een domme vraag.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is het een domme vraag, waarom Ruud dat goeie hout aan het verkloten is?
Bolle is gewoon een heel stuk boller en past niet meer in dr kleding.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef RVer het volgende:
[..]
Zo wazig is het niet hoor. Billy en Ruud kunnen die monnik vast nog wel wat bijspijkeren over de aardse zaken in die 3 dagenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mij mag die gast wegblijven. Sodemieter op met de wazige shit.
En helaas is ze niet al te slim en zal ze heel veel moeite krijgen dat nog een beetje goed te krijgen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze onweerstaanbaar is.
Arm kind leeft echt in een droomwereld.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:44 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
jawel hoor een domme vraag is een vraag die je niet stelt
Tuurlijk. Is logisch. Rotmeissies bestellen toch rotjochies ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:37 schreef heks29 het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat ze niet in d'r tutu pastequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:43 schreef renevanlaaren het volgende:
zit het filmpje van lot te kijken me bloed gaat koken van dat wijf![]()
Ehh.. Billy en gevoel ? In één zin samen ?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Is Billy nou overgegaan op het 20 keer zo snelle werken met een spuitbus in plaats van met echte verf (en gevoel)?
Dat zeg ik al een tijdje. Ze hadden een tweede loods kunnen bouwen van al het "afvalhout" wat ze hebben opgefikt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is het een domme vraag, waarom Ruud dat goeie hout aan het verkloten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |