SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Als het maar geen zeikerig paksoi&roti-typetje wordt..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:53 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Surinaamse dus leuk voor Lot en Lau. Hoe dan ook. Net als homo's. Allemaal.
paksoi is lekkerquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het maar geen zeikerig paksoi&roti-typetje wordt..
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef Grunge. het volgende:
Heeft iemand Ruud weleens ¤2,50 gegeven om in zijn babybadje te mogen zwemmen? Terwijl het ook van hun geld is gekocht, maar goed.
Lot mist het winkelen en tutten wat ze in de buitenwereld gewend was. Als ze daar niet mee kan leven, dan moet ze gewoon naar huis.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:54 schreef asco het volgende:
Lot. Zelden zo'n slecht mens mogen meemaken. Gelukkig op een scherm.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Grunge. het volgende:
Hadden jullie dat ook gehoord gisteren, Ruud over zijn rijlessen? Twintig lessen gehad, mocht daarna afrijden, niet gedaan want geen zin in. Voor zijn lessen meestal even twee blikken bier achterover slaan. WTF. Asshole-lijer.
dan zal hij zelf de muntjes moeten gaan verkopen EN achter de armbandjes stand gaan staanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Urb het volgende:
Cash kun je niet controleren volgens Joey
Emil "Echt wel want alles word genoteerd in het logboek!"
Geloofd hij dit nu echt zelf?
rauw met ham en een uitjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alleen als je er een hoop rotzoi omheen douwt
hij heeft het gedoneerd aan de groep heb ik begrepenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oké. Maar ik hoop dat niemand hem gaat betalen. Dat zouden z'n inkomsten eens zijn.
Voor de groepspot? Misschien moet hij eens echt werken voor die groepspot.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:57 schreef Capaja het volgende:
[..]
hij heeft het gedoneerd aan de groep heb ik begrepen
Zoiets kan ik woest om worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Grunge. het volgende:
Hadden jullie dat ook gehoord gisteren, Ruud over zijn rijlessen? Twintig lessen gehad, mocht daarna afrijden, niet gedaan want geen zin in. Voor zijn lessen meestal even twee blikken bier achterover slaan. WTF. Asshole-lijer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |