SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Elke keer als Aike wat wil gaan zeggen, komt Isa er weer met een lang lulverhaal tussen.quote:
luisteren doet ze nooit... als haar mening en verhaal maar aan bod komt... helemaal na wat drank...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Elke keer als Aike wat wil gaan zeggen, komt Isa er weer met een lang lulverhaal tussen.
irritantquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Elke keer als Aike wat wil gaan zeggen, komt Isa er weer met een lang lulverhaal tussen.
En als Aike het even niet meer weet begint ze te lachen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Nou, Marije had wel degelijk gevoelens voor Sjowie op het moment van rommelenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:02 schreef Grunge. het volgende:
Waarom vraagt niemand aan Charlotte wat er mis mee is dat Marije met Joey heeft gezoend? Hij was haar vriendje niet, sterker: het is totaal niet haar type want een nerd en een sulletje en niets gewend en niet zo knap als tattoo boys en ze zou hem buiten nooit een blik waardig gunnen (dit komt uit haar bek, ja). Daarbij begon zij met 'vreemdgaan' (heel erg tussen haakjes) maar omdat dat met een meisje (een lesbisch meisje, overigens, maar oké) was moet niemand daar over zeuren want dan ben je ècht niets gewend. Laura was het daar mee eens, ondanks dat die dus lesbisch is. Schijnbaar stelt het niets voor als je met hetzelfde geslacht rommelt. Als je denkt van wel ben je een loser. Alsof Marije gevoelens voor Joey (en Gio?) had toen ze met hem/hen rommelde. Maar dan ben je een slet, je laat je toch niet zo gebruiken door twee jongens? Aldus de meiden die alles gewend zijn. Seksistische ouwe wijven zijn het.
Als het bezorgd is past het toch niet meer.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:02 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dat mag ze ook.. ze moet er alleen voor sparen
Aike zei net iets interessants.. Strekking; of je doet mee aan tv maken, of je blijft naïef..quote:
Ja, maar wel voor een koopje.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Als zij Talpahoeren zijn, wat zijn wij dan? Talpahoerenlopers?
Ja, de laptop achteloos op Fok zettenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruud moeten ze gewoon even een uur geven op de laptop om hier te lezen hoe men over hem denkt.
Springt hij uit zichzelf wel voor de trein.
Minimaal! En perverse ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Als zij Talpahoeren zijn, wat zijn wij dan? Talpahoerenlopers?
Goffer, even een doekje pakken ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het bezorgd is past het toch niet meer.
Nee hoor, ze heeft het wel degelijk tegen haar gezegd. Niet op een verwijtende toon, maar ze heeft het wel aangestipt met het advies er wat mee te doen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft iemand Isa tegen Marije horen zeggen dat ze niet waarmaakt waarmee ze binnenkwam?
Volgens mij verzint ze dit ter plekke.
Ja en ook over stemmen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aike zei net iets interessants.. Strekking; of je doet mee aan tv maken, of je blijft naïef..
Vergeet ook niet dat Lot achter Joey aan ging terwijl ze wist dat hij een vriendin thuis had zitten. Ze werd ook aangemoedigd om Joey in bad te pakken door Vanessa en Billy. Dat was allemaal geen probleem.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:02 schreef Grunge. het volgende:
Waarom vraagt niemand aan Charlotte wat er mis mee is dat Marije met Joey heeft gezoend? Hij was haar vriendje niet, sterker: het is totaal niet haar type want een nerd en een sulletje en niets gewend en niet zo knap als tattoo boys en ze zou hem buiten nooit een blik waardig gunnen (dit komt uit haar bek, ja). Daarbij begon zij met 'vreemdgaan' (heel erg tussen haakjes) maar omdat dat met een meisje (een lesbisch meisje, overigens, maar oké) was moet niemand daar over zeuren want dan ben je ècht niets gewend. Laura was het daar mee eens, ondanks dat die dus lesbisch is. Schijnbaar stelt het niets voor als je met hetzelfde geslacht rommelt. Als je denkt van wel ben je een loser. Alsof Marije gevoelens voor Joey (en Gio?) had toen ze met hem/hen rommelde. Maar dan ben je een slet, je laat je toch niet zo gebruiken door twee jongens? Aldus de meiden die alles gewend zijn. Seksistische ouwe wijven zijn het.
Meer stront op de matrassen!quote:
Miss moet iemand eens een mailtje sturen met een linkjequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:05 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ja, de laptop achteloos op Fok zetten. (gebeurd helaas niet)
Valt me mee, Rico schreef het net ook al.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft het wel degelijk tegen haar gezegd. Niet op een verwijtende toon, maar ze heeft het wel aangestipt met het advies er wat mee te doen.
Dat was dus richting Isa? (hoorde het even niet).quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aike zei net iets interessants.. Strekking; of je doet mee aan tv maken, of je blijft naïef..
Dan hoop ik dat iemand dit opgenomen heeft.quote:
Kan ze beter nu ook doen en in een hoekje gaan zitten want wordt strontziek van dat mens momenteelquote:
Mij entertainen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Benieuwd waarom Isa er dan wel is... behalve koeien melken en pleisters plakken
Jij lijkt op Ruud, dat kan niet anders. Dan is het niet meer dan logisch.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mag gratis. Omdat ik zo knap ben, denk ik.
Nee, dan is het geen probleem inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Lot achter Joey aan ging terwijl ze wist dat hij een vriendin thuis had zitten. Ze werd ook aangemoedigd om Joey in bad te pakken door Vanessa en Billy. Dat was allemaal geen probleem.
Alle mails worden helaas gecheckt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:06 schreef .Exe het volgende:
[..]
Miss moet iemand eens een mailtje sturen met een linkje
Nee, je kon het spel meespelen of naief blijvenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:07 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat was dus richting Isa? (hoorde het even niet).
Ze is altijd haantje de voorste. Die weet niet eens hoe je wegcijferen schrijft....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ze beter nu ook doen en in een hoekje gaan zitten want wordt strontziek van dat mens momenteel
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:08 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze is altijd haantje de voorste. Die weet niet eens hoe je wegcijferen schrijft....
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij lijkt op Ruud dat kan niet anders. Dan is het niet meer dan logisch.
Dat is zeker zo. Isa is altijd degene, die een stap terug doet om ruimte te maken voor anderen. (o.a. Koeien, kuikens en nog meer)quote:
Nou, nee hoor...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:09 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Isa is altijd degene, die een stap terug doet om ruimte te maken voor anderen. (o.a. Koeien, kuikens en nog meer)
Nou ik vind dat Isa Aike niet echt aan het woord laat, ze neemt steeds het gesprek over.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:09 schreef Grunge. het volgende:
Aike en Nico in gesprek is een gelijkwaardig gesprek met luisteren, vragen en antwoorden. Dat zou ik wel wat vaker willen zien.
Precies.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:09 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Dat is zeker zo. Isa is altijd degene, die een stap terug doet om ruimte te maken voor anderen. (o.a. Koeien, kuikens en nog meer)
Lezen Dot, er staat NICO en Aike ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vind dat Isa Aike niet echt aan het woord laat, ze neemt steeds het gesprek over.
Het lijkt wel of zij 2 gezichten heeft. Soms is ze de wijsheid alom en vaak lult ze zoals nu. Zou het komen, dat ze onbewust cameravrees heeft? Want als de camera's haar niet volgens hoor je haar ook wel eens praten, maar dan is ze toch echt anders.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ze beter nu ook doen en in een hoekje gaan zitten want wordt strontziek van dat mens momenteel
Daarom. Bij Nico en Aike in gesprek is dat anders.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ik vind dat Isa Aike niet echt aan het woord laat, ze neemt steeds het gesprek over.
En haar stokpaardjes voeren.quote:
Lijkt wel of ze gecast zijn voor een RLSquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:08 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nou, ik reken nergens meer bij het nomineren. Ik heb zelden, op een paar uitzonderingen na, zo'n verzameling laffe, hypocriete, verziekte totaal verknipte fucktards bij elkaar gezien![]()
Ik haar moeder wel op Ruudquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa ziet Ruud niet naast haar vader zitten.
Ik zie Ruud ook niet naast mijn ouders zitten eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa's ouders zijn mega sociaal en vinden alles en iedereen leuk, maar ze ziet haar vader niet naast Ruud zitten
Importquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Jêutje er zit een Amsterdammer bij het eten..![]()
Na 6 maanden
Ik denk, dat ze meer bedoelt. Of je zet af en toe de boel op stelten, waardoor je TV maakt of je zit hier met een ideaal en blijft daardoor een beetje onzichtbaar. Aike is en doet geen van beide. Ze is niet naief, maar maakt ook geen TV, maar zij weet dondersgoed wat er gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, je kon het spel meespelen of naief blijven
Met ander woorden doen wat de redactie zegt
Dan klopt het 'ze vinden en alles en iedereen leuk' niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie Ruud ook niet naast mijn ouders zitten eerlijk gezegd
Nou, ja hoor.quote:
Ik denk dat Isa's vader niet komt. Gokje hoor.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Isa's ouders zijn mega sociaal en vinden alles en iedereen leuk, maar ze ziet haar vader niet naast Ruud zitten
Wijs man.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa's vader niet komt. Gokje hoor.
De balans is hier totaal zoek. 90 % is walgelijk of irritantquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze gecast zijn voor een RLS
Sukkelquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
Emil: Amsterdam sucks New York is a waste of time. To hell with London And certainly fuck Frankfurt!
Dre'tje wilde de koeien doen, maar "mocht weer niet meedoen"...quote:
En van die 90% is tenminste 80% geacteerd.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:14 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
De balans is hier totaal zoek. 90 % is walgelijk of irritant
Ik zie hem het liefst naast mijn vader. Maar die is wel al 10 jaar dood.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zie Ruud ook niet naast mijn ouders zitten eerlijk gezegd
Aike is ideaal voor de sponsormomentjes. Haar zakelijkheid komt daar goed bij van pas.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:13 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Ik denk, dat ze meer bedoelt. Of je zet af en toe de boel op stelten, waardoor je TV maakt of je zit hier met een ideaal en blijft daardoor een beetje onzichtbaar. Aike is en doet geen van beide. Ze is niet naief, maar maakt ook geen TV, maar zij weet dondersgoed wat er gevraagd wordt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die bolle zit weer op dat voer te azen
En haar moeder komt er even vertellen wat ze allemaal fout doet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa's vader niet komt. Gokje hoor.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:15 schreef RodeVos het volgende:
[..]
En van die 90% is tenminste 80% geacteerd.
Zo lang mag het bezoek niet blijven toch?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En haar moeder komt er even vertellen wat ze allemaal fout doet.
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef Persefoneia het volgende:
Lot jat het eten bij de babbekjoe vandaan. Ze kan het niet laten.
en dat aluminium bakje wat julius een armoedig idee vond om van te serveren, nu pakt ze geen schaalquote:
Terecht. Grootste deel wil alleen maar lusten en geen lasten, maar wel met een kalf vlooien omdat dat het zo goed doet op de camera. Maar stront ruimen... ho maar.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:16 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Van Isa mag niemand bij de bevalling van de koe zijn....
Ze zal het ook wel opgeschreven hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:17 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zo lang mag het bezoek niet blijven toch?
vind ik persoonlijk gelul, maar waar doet zij een stap achteruit?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:17 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Terecht. Grootste deel wil alleen maar lusten en geen lasten, maar wel met een kalf vlooien omdat dat het zo goed doet op de camera. Maar stront ruimen... ho maar.
Nee, en zo ja is het positief en opbouwendquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Heeft Isa al tegen Ron gezegd dat ze op hem gaat stemmen?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:21 schreef Persefoneia het volgende:
Vanes, wees wijs en doe normale kleren aan. Het staat zo raar een granny in silver achter een bbq.
Ze is 37quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:21 schreef Persefoneia het volgende:
Vanes, wees wijs en doe normale kleren aan. Het staat zo raar een granny in silver achter een bbq.
Dennis is een soort Lotje. Dennis wil zijn project met huizen. Lotje wil geld voor kleren en eten.quote:
Toetjesquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura waant zich de Mona van Utopia, ze geeft alleen maar goede adviezen.
Dennis is nog erger dan Lot; Hij wil dat John de Mol hem met een helikopter naar de verjaardag van zijn dochter stuurt, hij wil dit terrein krijgen voor het bouwen van zijn eigen dorp.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:23 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dennis is een soort Lotje. Dennis wil zijn project met huizen. Lotje wil geld voor kleren en eten.
Daarnaast zeiken ze alleen maar over andere inwoners
Hij woont er ook en zoekt aansluiting bij anderen. Iets wat hem tot op heden werd verweten. Niets mis mee toch.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:24 schreef aimbotguru het volgende:
Hoe haalt die ron het uberhaupt in z'n hoofd om bij dat gesprek te gaan zitten,viespeuk
Ik begrijp het. Wel jammer want Aike is de enige aan wie ik me nooit gestoord hebquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Urb het volgende:
Als Aike niet blij is met wat haar achterban zegt als ze op bezoek komen dan gaat ze hier niet nog langer zitten klootviolene (dus dan gaat ze vrijwillig exit?)
Eentje, een surinaamse.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
Zijn de potentiële nieuwe bewoners nog niet bekend?
Marcelline hebben we een foto van gezienquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
Huwelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dennis is nog erger dan Lot; Hij wil dat John de Mol hem met een helikopter naar de verjaardag van zijn dochter stuurt, hij wil dit terrein krijgen voor het bouwen van zijn eigen dorp.
Spannend. Hopelijk is het deze keer wel wat. Duurzaam, intelligent, niet bang voor conflicten. PLEASE.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Eentje, een surinaamse.
Morgen om 09:0 staan ze op de site
Even koeklen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:27 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Marcelline hebben we een foto van gezien
Ze zei ook iets van "Net als Nico"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Wel jammer want Aike is de enige aan wie ik me nooit gestoord heb.
Huwelijk ja, tnx.quote:
hoe weet jij datquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Eentje, een surinaamse.
Morgen om 09:0 staan ze op de site
Een hele leuke negroide vrouw heeft zich aangemeld volgens utopiagektequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
Van Vanessa twijfel ik echt, dat klopt niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:25 schreef Grunge. het volgende:
Zou dat kunnen, Billy en Vanas die over hun leeftijd liegen? Zou zoiets niet uitkomen?
Dan is Emil de enige die ik te pruimen vind... maar soms ook niet. En Isa soms... omdat ze een soort martelaar is voor wat wij hier denken. Maar vaak ook niet. En dat is het dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze zei ook iets van "Net als Nico"
Dus die zou ook exit kunnen gaan na haar bezoek volgende week?
Nee, het is wel heel extreem...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Van Vanessa twijfel ik echt, dat klopt niet.
De markt aan leuke bewoners is summier.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dan is Emil de enige die ik te pruimen vind... maar soms ook niet. En Isa soms... omdat ze een soort martelaar is voor wat wij hier denken. Maar vaak ook niet. En dat is het dan.
Ik zie de mean girls zo op haar stemmen, puur omdat ze donker isquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hier staat ze:
http://www.utopiagekte.nl/2014/06/marceline-in-utopia.html
Erger dan het Lautje&Marije-effect kan haast niet, en geloof ik ook niet meer in "die ene die wél veranderingen gaat doorvoeren"quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:27 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk is het deze keer wel wat. Duurzaam, intelligent, niet bang voor conflicten. PLEASE.
Ze lijkt me zowieso niet vatbaar voor de dreigementen van Ruud.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik zie de mean girls zo op haar stemmen, puur omdat ze donker is_! Serieus.
Ik hoop dat ze een Nicoline is, maar dan gebekter.
Ik vind dat zo moeilijk te rijmen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Ron wil een beachparty organiseren en een zeepkistenrace.
Als aike opstapt stapt ron en emile en dan week later nic ook op dat denk ik zo omdat ze weten dat het een ranzig programma aan het worden is .... en misschien omdat nic gaat rienk ookquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dan is Emil de enige die ik te pruimen vind... maar soms ook niet. En Isa soms... omdat ze een soort martelaar is voor wat wij hier denken. Maar vaak ook niet. En dat is het dan.
Thanks againquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef HiDiHo het volgende:
UTO / De uitzending van vrijdag 7 JUNI
6 dus
Ik hoop eigenlijk op een tattoo boy die niets van Charlotte moet hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erger dan het Lautje&Marije-effect kan haast niet, en geloof ik ook niet meer in "die ene die wél veranderingen gaat doorvoeren"
Tijd voor weer een excuus Suri en misschien als tweede zelfs wel een Bontkraagje
En dan ook graag dat hij dat hardop tegen haar uit spreekt.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een tattoo boy die niets van Charlotte moet hebben.
liefst omdat hij op de streams heeft gezien dat ze een zatte joey verleid EN daarna met een vrouw in bed duiktquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
En dan ook graag dat hij dat hardop tegen haar uit spreekt.
Vergeet dat maar, er is al een tattoo-overkil.. maar te weinig, zegmaar helemaal géén cultuur diversiteit..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:32 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk op een tattoo boy die niets van Charlotte moet hebben.
Ja.logisch.. Als je een bewoner bijna nooit ziet, en nooit hoort, dan is het moeilijk je daaraan te ergeren..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:26 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Wel jammer want Aike is de enige aan wie ik me nooit gestoord heb.
Surinaamse en kapsterquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vergeet dat maar, er is al een tatoo-overkil.. maar te weinig, zegmaar helemaal géén cultuur diversiteit..Dus húp een Surinaamse
![]()
Ik ben wel nieuwsgierig naar de 2e en 3e keus van Regie
dan tellen de elite stemmen alleen.. maar dat zullen ze dan ook wel aanpassen of de neuwe mag ze er dan gewoon 1 uitstemmen lol dat zou wel leuk zijn wij betalen 2,50 om de mogelijkheid te hebben om te stemmen dus das dan niet voldoen aan wat je aanbiedquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:33 schreef Joezi het volgende:
Ik hoorde laatst van Huub, dat ze geen eens hoeven te stemmen als ze niet willen.
Wat moet dit voorstellen?quote:
Nou......... Nooit hoort? Haar lach is toch alom bekend.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:35 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ja.logisch.. Als je een bewoner bijna nooit ziet, en nooit hoort, dan is het moeilijk je daaraan te ergeren..
Ja ik hoop het zo! Maar zo komen ze nooit binnen helaas. Joey bood vandaag ook aan om Vanas bij het BBQ te helpen maar dat wil ze niet. Ze moet en zal dat zelf doen. Dat is 'haar' ding in Utopia en als ze die niet meer heeft ligt ze eruit. Dus nu 3 koks erin zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Acteerbeer het volgende:
die marceline ziet eruit alsof ze korte metten gaat maken met de halfrauwe aardappels en platgekookte groenten van vanesse
broodjes a la vanesquote:
hoe is het mogelijk,....quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft het weer voor elkaar
[ link | afbeelding ]
het zijn er 6quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef Acteerbeer het volgende:
jongens jongens...ze heeft al zeker 1000 burgers gebakken, niet allemaal over 1 zwartjoekeltje vallen
lau heeft ze al weggegooidquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:38 schreef Persefoneia het volgende:
Presenteert ze die zwarte broodjes nou aan de gasten of gooit ze ze weg?
Roddeltante.quote:
nee die ik gecapt heb heeft ze weggedaan !quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef RobbieRonald het volgende:
Ze serveren die zwarte broodjes gewoon
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ze heeft het weer voor elkaar
[ link | afbeelding ]
Nee toch???? Daar moet de warenwet naar kijken. Die Kookkut leert het nooit. Ze moet zich kapot schamen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef RobbieRonald het volgende:
Oké, ik zag lau er 2 smeren die ook helemaal zwartgeblakerd waren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee die ik gecapt heb heeft ze weggedaan !
Hail Derek!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:39 schreef Grunge. het volgende:
Oh, da's waar ook. De populairste mensen komen nooit binnen. Marcel was de eerste die binnen kwam. (De populairste op het internet bedoel ik dus, zonder ze nog in actie te hebben gezien. Puur afgeleid van promotiefilmpjes etc.).
DEREK.
IK zeg dus stuur de voedingsdienst van waren maar langs en dag BBQ vanflessaquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef RobbieRonald het volgende:
die waren een beetje minder zwart, lichtzwart zeg maarquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Oké, ik zag lau er 2 smeren die ook helemaal zwartgeblakerd waren.
Beter.quote:
Tip voor Huub..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:40 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht
Bij jou he!
gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
die waren een beetje minder zwart, lichtzwart zeg maar
quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef Capaja het volgende:
[..]
die waren een beetje minder zwart, lichtzwart zeg maar
Ik zag ook wat zwarts op een bord liggen waar ze gewoon mee bezig waren.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:41 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Oké, ik zag lau er 2 smeren die ook helemaal zwartgeblakerd waren.
zoals ik al zei ..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zag ook wat zwarts op een bord liggen waar ze gewoon mee bezig waren.
we hebben nog geen vliegen genoegquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef Ransjih het volgende:
lau: moet het in de container?
nee... laat nog maar ff staan
Of ze hebben net geoogstquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Persefoneia het volgende:
Tot zondag..... zegt de gast...... toch nog wat vakantiegeld over.
och G heeft al ergere dingen gegetenquote:
Ze verdienen het inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef Copycat het volgende:
En die schuimpjes laten zich die zwartgeblakerde hamburgerbroodjes goed smaken?
Ze verdienen het ook.
daar roken ze vanquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
En Lautje ook.
Die sparen dus ¤40,- aan eetgeld uit per week.
ach als zij gelukkig wordt van egoistisch, materialistisch en vreetistisch te zijn, moet je haar in haar waarde latenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ah, Lot propt ook een hamburger naar binnen.
Ja, hoeveel is er voor dat kleuterding betaald?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoeveel is er afgerekend voor dat uurtje kliederen van Billy?
Daar moet je respect voor hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:49 schreef Acteerbeer het volgende:
ach als zij gelukkig wordt van egoistisch, materialistisch en vreetistisch te zijn, moet je haar in haar waarde laten
Kom er maar in Marcelinequote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Grunge. het volgende:
Charlotte. "Ik heb tegen iedereen gezegd: blijf af!" Over als er een 'lekker ding' komt.
Arrogante bitch blijft het ...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Grunge. het volgende:
Charlotte. "Ik heb tegen iedereen gezegd: blijf af!" Over als er een 'lekker ding' komt.
D'r Vadûûrrjj komt voorlopig niet meer toch..quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:50 schreef Grunge. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |