Het is vandaag 6 juniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
heb me eigen verbeterd met de maand!
Ik zit al een kwartier klaar.quote:En alvast gemaakt want je kan SBS niet meer vertrouwen.
oh wauw. Komt waarschijnlijk dat ik het elke keer over morgen heb(moet morgen 7 uur werkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is vandaag 6 juni
[..]
Ik zit al een kwartier klaar.
Hij heeft geen rijbewijs las ik laatst ergensquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat Ruud z'n theorie-examen heeft kunnen halen.
'kan makkelijk' 3cm spelingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat Ruud z'n theorie-examen heeft kunnen halen.
Achter inparkeren kan-ie in ieder geval, dat heeft-ie wel bewezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een geruststellend idee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft geen rijbewijs las ik laatst ergens
Oboema Sesetokoe?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |