Het is vandaag 6 juniquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:24 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
heb me eigen verbeterd met de maand!
Ik zit al een kwartier klaar.quote:En alvast gemaakt want je kan SBS niet meer vertrouwen.
oh wauw. Komt waarschijnlijk dat ik het elke keer over morgen heb(moet morgen 7 uur werkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is vandaag 6 juni
[..]
Ik zit al een kwartier klaar.
Hij heeft geen rijbewijs las ik laatst ergensquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat Ruud z'n theorie-examen heeft kunnen halen.
'kan makkelijk' 3cm spelingquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan me überhaupt niet voorstellen dat Ruud z'n theorie-examen heeft kunnen halen.
Achter inparkeren kan-ie in ieder geval, dat heeft-ie wel bewezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een geruststellend idee.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij heeft geen rijbewijs las ik laatst ergens
Oboema Sesetokoe?quote:
Dat is mazzel hebben.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Vorig maand was Wolter ook bij mijn wijk
maar hij mocht niet zingen want het ging bliskemen
Volgens mij was Ron degene die de pan uitflipte, maar misschien keek ik naar SBS 7quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Isa wordt eens bekritiseerd op de manier waarop zij het altijd zelf doet en flipt de pan uit.
juist zingen als het bliksemt in zijn gevalquote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:44 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
Vorig maand was Wolter ook bij mijn wijk
maar hij mocht niet zingen want het ging bliskemen
Is dat de lesbische versie van Utopia?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij was Ron degene die de pan uitflipte, maar misschien keek ik naar SBS 7
Geen idee. Het was de versie waar een eeuwige bemoeial over de rooie ging, nadat hem heel netjes te verstaan werd gegeven dat hij niet met achterlijken te maken heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dat de lesbische versie van Utopia?
Tranen rolden over m'n wangen.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
Een optreden als sidekick van Wolter Kroes ís ook marginaal.
Je schuimbekte er ook bij.quote:
Wolter stond een keer met een ster op het podium. Gun hem zijn momentje nou ook eens!quote:Op vrijdag 6 juni 2014 19:55 schreef Copycat het volgende:
Een optreden als sidekick van Wolter Kroes ís ook marginaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |